Istog dana kada je Aleksandar Vučić pompezno otvorio prugu do Subotice, uz žaljenje što sa njim nisu njegovi saradnici, osumnjičeni za korupciju na tom projektu, Infrastruktura železnice Srbije usvojila je zvanični dokument u kojem se konstatuje da šest staničnih zgrada nema upotrebne dozvole. I to stanice u Novom Sadu, Subotici, Kisaču, Bačkoj Topoli, Žedniku i Naumovićevu.
U dokumentu Sektora za saobraćajne poslove Infrastrukture železnice Srbije od 3. oktobra u odeljku 4, posvećenom ograničenjima u korišćenju pojedinih infrastrukturnih kapaciteta, precizira se da je „za stanične zgrade u stanicama Kisač, Bačka Topola, Žednik, Naumovićevo i Subotica (putnička) strogo zabranjen pristup putnicima, zaposlenima IŽS-a i železničkih prevoznika i trećim licima, dok se ne završe radovi na pothodniku u putničkom delu stanice Subotica, za saobraćaj vozova za prevoz putnika koristiće se samo prvi stanični kolosek sa pripadajućim peronom ugrađenim sa leve strane ovog koloseka, što je objavljeno telegramom IŽS broj 249 od 25. jula 2025.“

Takođe se konstatuje da su granične stanice Subotica, Rasputnica Sajlovo i privremeno stanica Petrovaradin „dok se ne dobije dozvola za upotrebu kapaciteta stanice Novi Sad“. Takođe se konstatuje da će po „sadašnjim uslovima kroz stanicu Novi Sad vozovi za prevoz putnika saobraćati bez zaustavljanja“.
U dokumentu se ponovo poziva i na prilično neobičnu formulaciju „Delimičnih rešenja o upotrebnim dozvolama“ i konstatuje da su se „na magistralnoj pruzi (Beograd Centar) – Stara Pazova – Novi Sad – Subotica – državna granica – (Kelebija) stekli uslovi za početak organizovanja saobraćaja vozova na delu pruge Petrovaradin – (Novi Sad) – Subotica – državna granica – (Kelebija)“ i to „na osnovu Delimičnih rešenja o upotrebnim dozvolama po prethodno definisanim funkcionalnim celinama za deonicu Novi Sad – Subotica – državna granica (Kelebija)“.
Svim putnicima i zaposlenima na železnici strogo je zabranjen pristup nekim staničnim zgradama dok se ne završe svi predviđeni radovi, a do daljeg se putnički vozovi neće zaustavljati na stanici u Novom Sadu, navodi se u zvaničnom dokumentu Infrastrukture železnice
Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture nakon najave Vučića da će pruga biti otvorena izdalo je „Delimično rešenje o upotrebnoj dozvoli“, a Direkcija za železnice izdala je tri privremena upotrebna rešenja, o čemu je Radar prvi pisao u tekstu Vozom samo balvani. I u tim dokumentima konstatovani su brojni nedostaci. U međuvremenu, ispostavilo se da je vlast na prugu, za koju tvrdi da je završena, htela da potroši dodatnih 160 miliona evra, iako je do sada gradnja deonice od Novog Sada do Subotice koštala 1,25 milijardi dolara.

Vučićeve bliske saradnike, bivše resorne ministre Gorana Vesića i Tomislava Momirovića i nekadašnju pomoćnicu ministra Anitu Dimoski, zbog kojih je predsednik žalio što nisu prisutni na otvaranju pruge prošlog petka, Tužilaštvo za organizovani kriminal osumnjičilo je da su malverzacijama na delu pruge do Subotice oštetili budžet Srbije za 115 miliona dolara, kao i da su tri puta uvećali predviđena sredstva za rekonstrukciju Železničke stanice u Novom Sadu, čija se nadstrešnica 1. novembra 2024. srušila i usmrtila 16 ljudi. A Vučić je baš za kraj novembra prošle godine najavljivao otvaranje ove pruge. Prvi put njome se provozao 11 meseci kasnije, iako je očigledno da svi radovi još nisu završeni.