Nema jače propagande od jeftine, prostonarodne, koja se kao u Njegoševom nauku o čaši meda koja ište čašu žuči, najlakše ispija uz jutarnji program na Pinku i ostalim režimskim televizijama koje su ovog 20. maja imale samo jedan zadatak: da dostojno isprate predsednika u Njujork. Nije ovaj službeni put kao svi drugi, želeli su da poruče, već je ovo ispraćaj u bitku za Srbiju i srpstvo, kao što je i svako SNS otvaranje klozeta diljem zemlje, deo te iste borbe. U pitanju je bitka protiv celog sveta i rezolucije o Srebrenici koju bi trebalo da usvoji Generalna skupština UN-a, dok će se Vitez od Kisele Radikalske Štrudle „boriti protiv nje svom snagom i srcem“. Ovde se radi o radikalskom igrokazu, koji malo košta ali mnogo bodova donosi na izborima, jer se cela ova operacija u režimskim medijima predstavlja kao srednjovekovna martirologija, u kojoj kič odnosi prevagu nad „religioznim“ supstratom.
Dakle, predsednik je svratio do Hrama Svetog Save, kako bi se pomolio pred put na bojno polje. Pritom, on na moleban nije došao sam, već u pratnji dežurnog štitonoše – Dodika. On potrčkuje kako bi sustigao predsednika svih Srba dok namrgođen i kiseo ulazi u „našu najveću svetinju“. Da smo u srednjem veku, sve bi se ovo predstavilo lutkama na kanapu. Dve lutke ulaze u sakralni prostor a tamo ih čeka treća sa kamilavkom na glavi, isto tako obešena o kanape. Začudo, svi oni na sceni deluju gledaocima poznato, jer se jedan te isti motiv pričesti pred odsudnu bitku i opredeljivanja za carstvo nebesko reprizira u Srbiji po milioniti put, kao serija Bolji život.
Svaki izbori su jedan vid Kosovskog zaveta, misli Vitez od Kisele Štrudle. Ukoliko Srbi žele da ostanu to što jesu, na dobrom putu satiranja Beograda do geološkog sloja paleozoika, onda moraju ostati uz svog žrtvenog vladara
Nije to bez vraga, jer svaki izbori su jedan vid Kosovskog zaveta, misli Vitez od Kisele Štrudle. Ukoliko Srbi žele da ostanu to što jesu, na dobrom putu satiranja Beograda do geološkog sloja paleozoika, onda moraju ostati uz svog žrtvenog vladara. Kao što je on ostao onomad uz Šešelja kad je ovaj polazio u Hag. Tada se zakleo pred svima da sa vojvodinog puta nikada neće skrenuti. Obećano – ispunjeno.
Sada se rezolucija o Srebrenici šešeljevski koristi kao scenario radikala iz SNS-a za homogenizaciju biračkog tela, koje zahvaljujući crkvenom igrokazu, treba da aktivira Pink kodove za proširenje političke realnosti: a ona kaže da ono u Hramu Svetog Save nisu Vučić, Dodik i Porfirije, već su ono srpske glavešine koje se žrtvuju za nas pred svetskom ordijom. Kada se ovaj kôd isključi, jasno se vidi da oni sve to rade da bi pojačali propagandu na kanalu #budućnostsrbijeav, što bi moglo dovesti do pobede radikala na lokalnim izborima u Srbiji. U tom smislu, Vučića ništa ne košta da se prošeta do Hrama sa Dodikom i da od patrijarha zatraži blagoslov za predizborne radnje koje će izvesti u SAD (o našem trošku). Snimanje ovog predizbornog spota medijski su podržali: SPC, Telekom Srbija, Belgrade Waterfront, Pink Media Group, Magazin OKO (RTS) i Delije. Njegovo umnožavanje je poželjno na svim kanalima, ali je izuzetno štetno po zdravlje, jer ovakav vid režimske propagande enormno uvećava njihov profit, dok građanima Srbije ostaju samo autobuski točkovi u leđa, lomljenja u vozovima, stradanja dece u školama i na ringišpilima, srozavanje životnog standarda iz dana u dan. Krajnje je vreme da se ovi genocidatori na predstojećim izborima pošalju u ropotarnicu istorije. Makar na lokalnom nivou: Ne nasedajte na molebne. Izađite na izbore!