Tokom Media days događa biće reči o aktuelnim temama sa kojima se većina medija danas bori. Naglasak će biti stavljen na digitalno oglašavanje, izgradnju i monetizaciju zajednice, content marketing, nove medijske formate i alternativne izvore finansiranja.
Posebno, naglasak će biti stavljen na primenu veštačke inteligencije u medijima i načinima na koje se AI može najkvalitetnije iskoristiti.
Od predavača na Media Days vas očekuju Lazar Čovs (BBC), Stefan Marković i Anđela Jovanović (CINS), Aleksandar Petković (FMK i WMG), Darko Dimitrijević (Goraždevac), Aleksandar Ašković (stručnjak za Youtube optimizaciju), Marko Živković (TikTok Ads za Srbiju), kao i predstavnici EnergetskiPortal, DirectMedia, MediaHouse, MDIF i drugi.
Iza DigiTalk priče stoji već dobro poznata ekipa koju čine, Ivan Minić, Vladimir Kovač i Vitomir Ognjanović. Ovaj trojac je, prema starom običaju, pripremio kvalitetan i raznovrstan sadržaj koji, pored korisnih informacija, nakon predavanja, obuhvata zanimljivu zabavu za učesnike kroz degustaciju kvalitetnih vina i rakija i tradicionalnu žurku.
DigiTalk Media Days se organizuje po četvrti put i predstavlja plod 18 godina izgradnje zajednice koje je započelo 2006. godine baš na IT seminaru u Nišu. Ovaj događaj je prilika za umrežavanje i usvajanje savremenih praksi koje unapređuju kvalitet i održivost nezavisnog novinarstva u digitalnom dobu.
Više informacija o ovom događaju možete saznati na zvaničnom DigiTalk sajtu.