Može li neko ovom gospodinu da kaže da se kritika ne započinje poslednjom scenom, za čitaoca je važno da se najpre kažu osnovni podaci o predstavi.Ne zanimaju me lične impresije edipalnog karaktera.
Ovo nije novinarski prikaz predstave nego strucna kritika predstave. Mozda vam se ne dopada ili ne biste tako napisali ali kritika umetnickog dela je autorsko delo i ne postoji niko ko bi trebalo da deli uputstva za pisanje.
Izvinite, ali ovo su novine, zanatski deo je neophodan, ko piše za novine, treba da poznaje zanat. Ne znam kojoj se struci članak obraća, ako je reč o formi kritike. Pozdrav kolegama.
Ko je kompetentan za pisanje kritika? One zahtevaju i poznavanje novinskih formi, i ljubav prema pozorištu i stručna znanja. Kritike ne treba da su proizvoljne ili samo rezultat kritičarevih preferenci. Ako je neko izvikani kritičar, ne znači da je sve što napiše ok. Ovo je jedna rasuta kritika, koja više liči na nabrajanja i lične impresije. Možda je predstava dobra, ali ja je na osnovu napisanog, ne bih pogledao. A vi?
Svašta, čemu onda služi kritika? Ona valjda treba da preporuči ili ne preporuči gledanje predstave. Ovakve „kritike“ ne znam kome služe? Eh, jedan je Ćirilov…
Može li neko ovom gospodinu da kaže da se kritika ne započinje poslednjom scenom, za čitaoca je važno da se najpre kažu osnovni podaci o predstavi.Ne zanimaju me lične impresije edipalnog karaktera.
Ovo nije novinarski prikaz predstave nego strucna kritika predstave. Mozda vam se ne dopada ili ne biste tako napisali ali kritika umetnickog dela je autorsko delo i ne postoji niko ko bi trebalo da deli uputstva za pisanje.
Izvinite, ali ovo su novine, zanatski deo je neophodan, ko piše za novine, treba da poznaje zanat. Ne znam kojoj se struci članak obraća, ako je reč o formi kritike. Pozdrav kolegama.
stručni tekstovi se ne objavljuju u magazinima, zna se šta je kritika
Snežana Savić odlična, nikad je nisam gledala u savremenom dramskom komadu, niti u nečemu što nije kliše uloga tipa Bolji život. Bravo, svakako!
Ko je kompetentan za pisanje kritika? One zahtevaju i poznavanje novinskih formi, i ljubav prema pozorištu i stručna znanja. Kritike ne treba da su proizvoljne ili samo rezultat kritičarevih preferenci. Ako je neko izvikani kritičar, ne znači da je sve što napiše ok. Ovo je jedna rasuta kritika, koja više liči na nabrajanja i lične impresije. Možda je predstava dobra, ali ja je na osnovu napisanog, ne bih pogledao. A vi?
Pa ako vam je potrebna kritika da vas povede u pozorište onda ne treba ni da idete.
Svašta, čemu onda služi kritika? Ona valjda treba da preporuči ili ne preporuči gledanje predstave. Ovakve „kritike“ ne znam kome služe? Eh, jedan je Ćirilov…
U pozorište ideš ako ga voliš. A ne zbog preporuke. Toliko o Ćirilovu.
Cemu onda kritika i novinama? Zasto je onda ne posalju autorima predstave i kraj, zasto bi je mi citali?