1657625298 VEC 8016 scaled 1
Osam godina borbe radnika bivšeg Jat ervejza za akcije preduzeća

Iz sudnice na ulice

Izdanje 7
  1. Gospodin Simišić je vrlo jasno dao genezu cele situacije i objasnio u čemu je problem. Ja mu kao bivši radnik Jat-a zahvaljujem na tome.Što se tiče aktivnosti udruženja smatram da ne bi bilo na odmet da se intenzivira, na medjunarodnom sudu, pa ako je potrebno i na ulici. Ne vidim kako drugačije da se izborimo za naša prava, ako nas stalno opstruišu.

  2. Ni na jednom sastanku Udruženja nije doneta odluka da se ide na ulice. Na sudu je pocelo na sudu će se i zavrsiti
    Otuda je ovo licni stav gospodina Simišica i zloupotreba Udruženja

  3. JAT je delio sudbinu drzave koju je reprezentovao. Ista pamet koja je srpski narod odvela u rat je promenila vlasnicku strukturu kao sto je navedeno u tekstu. Treba pomeniti i glavne krivce S. Milosevica i Z. Petrovica tadasnjeg direktora JATa. Drzavi je tada bilo potrebno da JAT prisvoji kako bi imala potpunu kontrolu u iznosenju novca iz zemlje 90tih koji se uglavnom vrsilo redovnim linijama JATa uglavnom ka Kipru i Pekingu.

    1. Z.Petrovic..gen.Direktor je ubijen samo Sto se suprostavio pljackaskoj privatizaciji..drugo…Niko nikada nije isnosio pare od jatovaca..je izvikana carsiska prica da bi SE oteo Jat i dodelio danasnjim vlasnicima..Vrednost ondasnjeg Jata koji je ostavio Z.Petrovic je vredela 1.3milijarde dolara I gubicima od 270miliona dolara Ali ne zbog loseg poslovanja vec zbog sankcija..Drzave i danas se ponasa kao razbojnik i neprijatelja radnika jata koji traze zasluzene akcije a i vidimo kako se ponasa njeno sudijice..

  4. JAT je delio sudbinu drzave koju je reprezentovao. Ista pamet koja je srpski narod odvela u rat je promenila vlasnicku strukturu kao sto je navedeno u tekstu. Treba pomeniti i glavne krivce S. Milosevica i Z. Petrovica tadasnjeg direktora JATa. Drzavi je tada bilo potrebno da JAT prisvoji kako bi imala potpunu kontrolu u iznosenju novca iz zemlje 90tih koji se uglavnom vrsilo redovnim linijama JATa uglavnom ka Kipru i Pekingu.

  5. …pojednostaviti celu stvar..sud treba da donese korisnu presudu u korist radnika/akcionara..drugo resenje nema da je posteno..

  6. Šta drugo očekivati u državi koju vodi i njom vlada mafija? Vučiću i njegovim mafijašima je bilo važnije da Arapima godinama sufinansiraju rad njihove zajedničke firme Er Srbije silnim milionima evra nego da ispune obaveze prema svojim državljanima koji su taj JAT i izgradili da bi ga mafija ustupila Arapima. Slično je i sa Aerodromom Beograd, zatim sa Poljopr. kombinatom Beograd i skoro poklanjanja 17.000 hektara najplodnije zemlje u Srbiji, ali i sa subvencijama drugim stranim firmama. Vučić im i kapom i šakom daje ogromne pare samo da bi došli -ili kao Fiat osali i dalje u Srbiji, pomaže i domaćim mafijašima kao braći Veselinović, novom Obiliću Radoičiću, bratiji Brnabić i mnogim drugima dodelom „državnih“ poslova, ali onim pravim srpskim privrednicima- domaćinima koji nisu članovi državne mafije, pomoći, osim otimanja na svakom koraku, nigde na vidiku! Ni kod tzv. „otvaranja novih radnih mesta.“ Znam slučaj kada je pre pandemije onaj kokainom naduvani Čadež, direktor Privredne komore Srbije bez ijednog radnog dana u privredi ili adekvatnog obrazovanja, našem zemljaku koji je imao prijavljenu firmu u BG odbio svaku pomoć za otvaranje dodatnih pedesetak novih radnih mesta navodom -citat- „da je on kao Srbin bio vlasnik bilo gde van Srbije registrovane STRANE FIRME onda bi para bilo“. Ovako -jadac! Nažalost nije mi poznato da li je tako i danas- to bi mogli novinari RADARA da istraže!

  7. Kada je onomad bio štrajk pilota da bi se firma reorganizovala i postavila na stabilne noge, a inicirana državnom kradjom, bili ste protiv istog? A sad tišina tamo. Pukli smo ko zvečka i nema nazad. I piloti su na sudu izgubili u nameštenim procesima. I nikada neće biti pravde u Srbiji. Ko je vredeo i znao svoj posao, otišao je u inostranstvo.