Asocijacija na 5 oktobar su Mladjan Dinkic i Ceda Jovanovic protiv pametne Borke Vucic.Strasno Napravite razgovor sa postenim Veljom Ilicem i Zoranom Zivkovicem da bi pomogli studenskim protestima.
Milosevica su izdali „njegovi“,ljudi iz katakombi policijskih,vojnih i bezbednosnih struktura.Verovati da je Milosevic pao zato sto su gradjani protestvovali na ulicama,ili zbog Otpora,isto je naivno kao poverovati da ce studentske i gradjanske pobune oterati Vucica sa vlasti.
Velika sumnja a zelja cista i postena
Миливојевићу,
најмање си лош жутаћ, између осталог зато што си остао веран својој партији, што, иако „прозападњак“, ниси аутошовиниста, као и што понекад похвалиш и неког колегу из тзв. суверенистичке (антиНАТО и антиЕУ) опозизије, када искрено напада ЖвалАВог.
Ипак, морам ти рећи да у широком луку заобилазиш истину када називаш лажовима и антидемократама оне који сведоче о плаћеничкој улози ОТПОРА, прецизније главешина ОТПОРА, у рушењу С. Милошевића. То не значи да већина младих људи из Отпора и уз Отпор није била искрена у борби против режима С.М. и да су били западни подрепаши.
На почетку морам онима који нису били савременици 5. октобра, да истакнем да је и тада (као што има и сада) било и оних који су се жестоко супротстављали и аутистичном диктатору (тада С. М, сада А.В) али и предаторском и зликовачком, тзв.“Западу“. Нажалост, били су (смо) у мањини и изгубили смо, јер заједно са западним лакејима, срушили смо једно домаће зло, али нас је узјахало и искористило (а и још нас користи и мамуза) друго, страно зло, звано „колективни запад“.
Истина о улози Отпора је неспорна:
1. Велики допринос рушењу диктаторског и издајничког режима С.М. и болесне му супруге М.М.
2. Издајничка, плаћеничка и квислиншка улога главешина Отпора пре и после 5. октобра.
Наиме, током деведесетих и нарочито 2000. главешине Отпора, попут Срђе Поповића и Слободана Ђиновића (двојац који и даље „демократски“ извози обојене револуције преко КАНВАС-а, а овај други има Орион телеком, што значи да је од студента опозиционара постао (код Жутих) и опстао ( у СНС режиму) тајкун), Ивана Маровића, Н. Андрића, браће по женској линији Слобе Хомена и Н. Константиновића, Чеде Антића и сличних, добиле су десетине милиона прљавих долара од америчких „хуманитарних“ организација као што су ЦИА, НЕД и ИРИ. Такође, често су ишли на инструктажу и тренинге у Будимпешту и Подгорицу, између осталих и код ЦИА шефа за Балкан, Џона Нејбора. Ово су историјске чињенице које су јавно признали и поменути издајници, који једино не могу да се договоре ко је (нису сви), и колико за себе мазнуо долара, као сопствену „првобитну акумулацију“.
Овај други део који следи је написан јуче, заједно са првим, као јединствен коментар, али није послат, јер је вероватно мојом грешком „одсечен“ пре слања.
…
Пошто нема „бесплатне вечере“, кад су преузели власт у октобру 2000, морали су (односи се на главешине Отпора, али и на већину лидера ДОС-а) , а неки од њих и жарко желели, да све (чак и са дебелом каматом) врате менторима и инструкторима , подводећи сопствену отаџбину западним предаторима, тако што су омогућили разарање банкарског система, распродају највреднијих предузећа, као и воде за пиће и плодног земљишта. Увели су стране припаднике „демократских служби“ као контролоре чак и у сам војни врх. О упливу на законодавну и извршну власт да и не говорим.
У ствари све су покварили, развалили су чак и оно што Слоба није стигао или није имао образа да упропасти.
Такође, својим издајничким деловањем дезоријентисали су народ и преко највећег издајника међу њима, Микија Ракића, утрли пут монструму, какав је жвалАВи лопов и издајник, да окупира и докусури Србију.
Трачак наде: иако им је ОТПОР (главешине) оставио тешку хипотеку, данашњи студенти су показали да нису (у огромној већини) западни плаћеници, односно имају избалансиран национални и демократски став. Аутентични су борци за демократију, а не прозападни промотери „обојених револуција“ и аутошовинисти, и не стиде се српског порекла и историје.
Neophodno je dati nepristrasnu analizu dogadjaja iz prošlosti. Veoma cenim dobre namere učesnika Otpora da pomognu oslobadjanje Srbije od autoritarne vlasti. Ali zašto stvar nisu doveli do kraja nego su stali na pola puta?
Dobre namere Otpora?! Kakav pleonazam! Jedini njihov motiv je bilo bogaćenje, svi odreda bez ikakvih škola i sposobnosti, da ne govorim o ljudskim kvalitetima. Paraziti koji su se obogatili izdajom. Pola njih parazitira i danas sa ovom vlašću. Pa kako su imali dobre namere tada, a sada kao SNS nemaju? Ili imaju?
Slazem se sa Srdjanom samo u jednom, a to je da je Milosevic totalno zas/rao ovaj narod i da je njegov pad bio neminovan, da li preko 5/Oktobra, ali bi se to desilo i bez toga. U onom jadu ponovo bi zapad uveo snkcije i liferovalo ga sa vlasti. E sad ucinak tog DOS/a….dosli su na vlast, ljudi u Srbiji su ocekivali ( najvise oni “Krezubi“ kako ih opozicija zove) velike promene, mnogo bolji zivot, razvoj Srbije…kad ono “Disaster“, obicna preprodaja srpske imovine, grebanje za polozaje, karijeristi, svadja za vlast, Draskovicevo nezadovoljstvo, otporasi postaju visak ( osim naseg Cedice) ….sve u svemu jedna bulumenta zeljna vlasti i nekakvih para. Narod je sve to gledao i ponovo trpeo ( slicno kao i za vreme sankcija) i to je tako trajalo….sve do “Tome Grobara“ kada se opozicija kako se kaze “Otpumpala“ i kada su mnogi od DOS/vaca ucvrstili svoje “Biznis“ pozicije i vise ih i nije interesovala vlast bojeci se da ce proci gore od nama “Neprezaljenog“ Mikija. Danas gledamo slican scenario, ali to je narod vec progutao i ta prica nece proci ( moje misljenje)…..narod zeli nekog novog “Lidera“, ali posle Djindjica sve je splasnulo i takav se ne pojavljuje…Ostao je samo oblak prasine od te opozicije, Vucko ih seta ko maj/mune u kavezu, a oni ne dozvoljavaju nekim novim mladim ljudima da dodju do izrazaja ( sto se kaze da isplivaju) vec guse svoje sopstvene redove ( Studente). Jedino sto vidim kod Srdjana je da je shvatio da su jedina snaga Srbije upravo Studenti, ali ce ih ova prasina od opozicije urusiti, oskrnaviti na sve moguce nacine i ta njihova borba ce isto tako postati prasina. Ipak je SNS najozbiljnija partija na ovim prostorima, priznali mi to ili ne. To je FAKAT!
Лондон врши замену владајуће касте у Србији и на Балкану према својим (гео)политичким интресима. Умешане прсте имају још од Карађорђа највише преко агентурне мреже и масонских удружења. У овом данашњем случају од 2012 године, мафија из деведесетих година је доведена на власт да заврши посао признања КиМ, распрода још ресурса што је остало а што жута банда није стигла да растури и прода, отвори врата за нова (гео)политичка понижења српског народа. Од те Милошевић-Шешељ клике побијени су сви незгодни сведоци који нису део агентурне мреже а знали су пуно о токовима новца опљачканим од грађана још од времена Осме седнице, па до државног удара петог октобра.
Следећа гарнитура коју Лондон доведе на власт биће гладна пара, моћи, утицаја. Можда буде гладна и освете. Такви који су трпели батине од полиције су најбољи послушници оних који вуку конце иза завесе. Ако им Лондон нареди, стрељаће без суђења све из Оскарове клике на које Лондон покаже прстом, а покрадене нароне паре ће остати у банкама које контролише Лондон.
Нема ни говора о путу ка уређеној држави Србији која ће се технолошки и индустријски развијати.
sns nije nikakva partija već kriminalna lopovska organizacija koja se sastoji od malog broja lojalista koji su spremni da je brane do poslednje kapi krvi. Kakva je to ozbiljna partija kad i pored kolosalne krađe u Kosjeriću nije pobedila? Zapravo je „pobedila“, ali svi znaju, oni takođe, da nije.
Нећеш се извући. За државни удар у коме си био један од коловођа ћеш одговарати кривично, заједно са Чедом – Цртом – читај наркоманом, Свилановићем, Протићем, итд итд. Немојте да мислите да ће само Оскар бити на робији и његова мафија. Биће толико осуђујућих пресуда по Србији за тешка кривична дела тако да ће морати затворски капацитети да се проширују десет пута.
Него, како ти је другар Марко Ђ. (Отпор, ЦИА)? Он аванзовао до министра а ти остаде у посланичким клупама да ГЛУМИШ опозицију.
Divno, Srdjane!
Ово се у терминима КГБ зове лакировка односно замагљавање своје улоге у „светској револуцији“ а белосветској и неолибералистичкој у суштини чија је неминовна последица тиранија Оскара и банде му.
Историја је чудо као и то што нико да примети очигледне чињенице да нас задње три четврти века „усрећују“ црнигорски (Милошевић, Драшковић) и босанчероски кадрови (Шешељуга, АВ, Ђинђић, Ђилас).
Е кад се схвати ниво те окупације схватљив је и ниво трагедија и пљачке.
ПС
Учешће домаћијех јајара ала Тома диплома и Славица Ђукић-Продановић нпр. није спорно али је маргинално.
Drašković je hercegovac.
sve je to lepo ispricano, ali ne zaboravite i druzenje i saradnju sa medlin olbrajt.
Interesantno je videti ko sve čita Radar. Zaključci uglavnom ukazuju na visedecenijsku masovnu sizofreniju kod Srba. Ipak, bolje je smejati se, nego plakati
Dzemjs O Brajen, NDI, Danijel Server, 25 miliona USD donacija iz Amerike, Srdja Popovic i prijatelj Dzin Sarpa Robert Helvi iz njihove vojske koji ih je obucavao, svi licno govore kako je zaista bilo: https://www.youtube.com/watch?v=r7dNLt5mC1A
Petog oktobra bio sam u obezbedjenju prof. Micunovica. On je, zajedno sa ostalim predsednicima DOS-ovih stranaka (osim dr Djindjica), usao u salu Skupstine grada Beograda, okvirno oko 12h, a mi smo presli u glavni hol na tom spratu. Mladi novinar pok. Teofil Pancic je razgovarao sa nekim stranim TV-reporterima. Pogledao sam u stakleni krov na Starom dvoru i u sebi pomislio. Dovoljna je jedna jedina malo jaca raketa, da ubije predsednike stranaka DOS-a i nas ostale. Nekoliko nedelja kasnije bilo mi je jasno, zasto nisu lansirali takvu raketu.
Boza Bogdanovic, dipl. ing. u penziji iz opljackanog, ozracenog i otrovanog kineskog Bora
A gde su zavrsile te pare?
Lep tekst za prisecanje…
Samo ima previse rupa i izostavljenog.
Ima nas koji se secamo vaseg vremena i svega sto se radilo.
Samo jedna rec objasnjava jedini moguci scenario dobar po gradjane i drzavu.
„Lustracija“
obracam se mladima ovaj covek je ubacen u mrezu ljudi koji su postavljanjem lokatora za vreme bombardovanja srbije kasnije ga je srdja popovic ubacijo za neki novac u otpor sada je predsednik ds mislim da se djindjic u grobu okrece sada pokusava preko stranaca da pali vatru u srbiji ali ti stranci ga znaju i nije dobio agazman najgori covek bez ikakvog kodeksa mladi bezite od njega
Koga mi plaćamo?
Lep je tekst napisao gospodin Milivojević a koliko je istinit to samo on zna. Lično mi je čovek simpatičan, jer je malo više borben od ostalih opozicionih poslanika, a u skupštini je njegov način obraćanja bio zanimljiviji od ostalih, teatralan i često prožet duhovitim izjavama. Ali to je samo neki površan utisak i može da vara.
Znamo svi, šta se dogodilo nakon pada Miloševića i kako DOS nije imao dobar ekonomski plan za dan posle, a imali su godine da se pripreme za taj trenutak. Deo odgovornosti za loše sprovedenu tranziciju snosi i gospodin Milivojević jer je bio deo tog pokreta za promene, iako u to vreme nije bio deo vlasti i izabran je u Narodnu skupštinu tek 2007 godine.
U tekstu je spomenuta i velika uloga organizacije Otpor u rušenju Miloševićevog režima. Prošle nedelje na portalu Danasa pročitah tekst kako su neki bivši članovi Otpora, Slobodan Đinović i Igor Žeželj, sada medijski tajkuni i dobivaju dosta profitabilnih državnih poslova preko Telekoma. Jedan od tih se toliko promenio da čak nije uključio kanal N1 u svoju ponudu. Eto, prođe neko vreme, zaborave se svi ideali iz mladosti ako ih je ikada i bilo, i sve postane samo puki interes.
Ovih dana jedna druga stvar mi je privukla pažnju. Naime, naleteh na jedan tekst koji govori koliko naše parlamentarne stranke dobivaju iz republičkog budžeta. Navodno je zakon o finansiranju stranaka donesen sa namerom da spreči korupciju u njihovim redovima ali praksa pokazuje da to nije imalo mnogo pozitivnog učinka. Pa je tako za 2025 godinu za njih ukupno izdvojeno blizu 18 miliona evra ili oko 6 hiljada evra mesečno za svakog poslanika u skupštini. Ili oko 1, 4 miliona evra mesečno za sve stranke, što je ogromna suma za naše prilike. Inače, SNS kao stranka sa najviše poslanika, dobiće samo ove godine oko 8,6 miliona evra godišnje, najveći opozicioni blok više od 4,5 miliona pa čak i mala Nestorovićeva stranka preko 1 milion evra. To je samo za finansiranje parlamentarnih stranaka dok se za njihove poslaničke plate i ostale troškove izdvaja još nekoliko dodatnih miliona evra.
Znači, svake godine se daje preko 20 miliona evra za političare u Narodnoj skupštini. A poreski obveznici koji to plaćaju iz godine u godinu, šta oni imaju od toga? Gotovo ništa, jer velika većina SNS poslanika su u tamo, ne da daju neki koristan doprinos građanima Srbije zbog njihovog velikog znanja i životnog iskustva, već samo da glasaju po naređenju njihovog dragog vođe. Jer, oni nisu izabrani od naroda pod njihovim imenom i biografijama i jedino služe interesima njihove stranke. S druge strane, opozicija je tu samo da statira i da legitimitet Vučićevom režimu, pošto ne mogu nikako da utiču na odluke koje donosi skupštinska većina.
U ovom trenutku potrebna su nam potpuno nova lica u skupštini, neokaljana ni prošlom ni ovom vlašću. Ali to se neće dogoditi na izborima kojima će da rukovode Vučić i njegova klika već samo stalnim masovnim izlaskom na ulice i ogromnim pritiskom na ovaj režim koji će voditi njihovom padu. Jer, oni se već uveliko spremaju za izbore koje će opet da pokradu.
Na internetu se nalazi besplatan dokumentarac Bringing Down a Dictator u kome ucesnici iz Amerike sami, bez ikakvog pritiska ili namestanja, javno govore o finansijskog, politickoj i strucnoj podrsci Otporu. Potrazite i pogledajte sami, a ne da vam Milivojevic prica bajke.
Naprotiv, sve je bilo u novcu. Pa nismo mi baš ćurke. Neki od nas i pamte vas iz tog perioda. Nemamo svi 20 godina pa da nam servirate te bajke. A i ti izbori su bili u najmanju ruku problematični.
Šta god radili izbegavajte ove vampire iz 2000. Gori su i od ovih aktuelnih a posle njih sledio bi nam neki novi Aleksandar. Ne ponavljajte jednu te istu grešku, pa nismo mentoli. Glasajte ili za ove aktuelne revolucionare ili za tadikale. Ovi što bi da se vrate su najgora opcija.
Suština ovog razmazivanja je da se gospodin u stvari mnogo plaši studenata i da bi voleo kao pre 25 godina da se svi ujedine i on i njemu slični sednu u fotelje. I onda ćemo da dobijemo novog Velju, Dinkića, baby Koštunicu, Živkoviće, Đinđiće, one udbaše, lopove….. I idemo sve u krug.
Srđane, skupštinski poslaniče, šta si ti uradio kao političar odkad je sns na vlasti. Jedno veliko ništa. Ni Milošević kao i ijedan diktator pre njega nije mogao biti srušen bez spoljnog uticaja. Oni su ga postavili, oni ga i srušili. Vi ste bili samo domaći izvođači radova.
Nemojte tako. Čovek je ispod cenzusa,. Nije ni njemu lako.
Podizvođači koji sebi mnogo daju na značaju.
Paranoja se leči. Ili vas je Montgomeri ubedio. Presmešni ste.
Sve nagadjanja , gde je istina, kada će se u Srbiji čuti istina o svemu . Svako tumači dogadjaje kako mu se svidja i kako mu u kom trenutku odgovara , Srbija zaista želi istinu o svim dogadjanjima do sada .
1. Zašto nije lustriran Željko Mitrović.2. Gde su pare sa Kipra, jer Velja Ilić reče da su nađene. 3. Ko je naredio ubistvo Spasaojevića i Lukovića? MOŽE LI FINANSIJSKA KARTA SVIH VAS IZ OTPORA 2000 I DANAS. Odgovori na sva moja pitanja su ustvari PARE
Zašto je Dinkić, direktni krivac za uništavanje srpskog bankarskog sistema danas Vučićev savetnik? Zašto je pola otporaša danas u SNS? Čime je to slabopametni otporaš Marko Đurić zaslužio sve visoke funkcije na kojima je bio za vreme ove vlasti /očigledno kao lični prijatelj Vučića/?
Bravo.Sve istina.
Zato što svi oni rade za istog gazdu. Samo se sekte drugačije zovu da bi nam dali privid parlamentarizma i demokratije. Pa i ovi najnoviji „revolucionari“ rade za istog. Sad je samo pitanje šta će gazde da odluče.
Tipičan preglupi komentar paranoika ili lažnog „paranoika“ koji misli da ćemo svi zbog tog komentara naprasno postati paranoici. Nemaš bre nikakav uticaj, bote, ne laskaj sebi.
Pa kod vas mu je očigledno uspelo.
Da li vi stvarno verujete da je Đurić bio u Otporu? Osamdeset treće godište? Kako je mogao da bude u Otporu, bez obzira što se možda muvao u blizini?
Imate snimak njegovog pristupanja organizaciji Otpor. Imate snimke obuke mladog otporaša Marka Đurića gde kaže da je član Otpora od decembra 1999.
Pa neka je i bio, i šta s tim? To urušava Otpor? Ostavite se gluposti, kome mislite da to prodajete?
Ne može. Pa pola ih je u radikalima a druga polovina u opoziciji.
Ali je gospodin ni ovamo ni onamo. Neće ga ni jedni ni drugi. On bi oktobar 2000. pa da krenemo iz počeka. Sa njim na čelu.
pitaj jajaru dinkica i labusa oni su pokrenuli pitanje kiparskih para
Kad svaka karika u ovom lancu (Montgomeri .. Živković .. Milivojević) štrpne po parče istine, onda Istina neminovno ostane i dalje iza zavese, bez obzira na količinu upotrebljenih reči.
Krupne stvari je svako od njih preskočio, ali to nije plod neznanja, više je sada mehanizam lične samoodbrane .. ali i dovoljan razlog da se ni sutra ništa ne pomeri (ili reši), bez obzira na podnete žrtve mnogih i njihove potrošene živote …. 😔
Кратко и тачно!
Pobedili ste Milosevica onda kada ste se ujedinili,i levi i desni,i nacionalisti i gradjanisti,i studenti,poljoprivrednici i politicari,kakvi crni novci.Da je svako tada gurao na svoju vodenicu,Milosevic bi jos vladao. Kako ne vidite da je to isti recept i danas?Ako se ujedinite,Vucic je gotov na sledecim izborima 1000%.Nema tu nikakve velike filozofije,stvar je jednostavna, jedinstvo donosi pobedu.Morate da se ujedinite, sta vam nije jasno?
Znači vraćamo se u 2000. Blago nama.
Manemoj, ti si sad našao da pričaš i pišeš…kao da smo svi slepi, a ti znaš..ti si..šta si bre ti? Ko si bre ti? Zbog takvih kao što si ti i jesmo ovde gde smo.
To je gospodin čija stranka ima između 1 i 2% od ukupnog biračkog tela.
Zašto ste svi vi sns-ovci ovde? Navedite ijedan razlog. Sve vas ovo nervira, volite da se nervirate? Mislite da ćete nas ubediti? Mislite da ćete sa nekoliko glupih komentara koje piše nekoliko nikova (ako nije reč o jednoj osobi) promeniti javno mnjenje? Grdno se varate.
Mislim da ih zabavlja, pogotovo nesigurne i nestabilne osobe poput vas koje se tako lako prime. A što se tiče procenata i nije mnogo pogrešio. Ja čak mislim da nemaju ni toliko.
Samo vi živite u svom glupavom ubeđenju.
G. Milivojević navijački jednu(sps) stranu ocrnjuje a drugu(dos) idealizuje.
Zašto ne analizira stanje na početku(2000.) i na kraju(2012.) vlasti?
Da li se situacija na Kosmetu od 2000. do 2012. popravila ili pogoršala?
Zašto niko nije spominjao Košare, Paštrik, …
Ako je privreda 2000. bila uništena u kakvom je stanju privreda bila 2012.?
Ko je kriv zato što nije sačuvana zajednička država sa Crnom Gorom?
Ko je omogućio i sproveo pljačkašku privatizaciju(na primer kupovina šećerane za 3 evra, …)?
Da li je svemu navedenom kriv Milošević, Rusi, zapadne zemlje, … ili nesposobni, korumpirani, ucenjeni, … dos političari?
2000 godine smo bili jad i beda i pasosi bili za nista, 2012 oprosteni dugovi, privreda u mnogo boljem stanju sengenski pasosi.
-Situacija na Kosmetu je bila stabilno losa otkada su MIlosevic i Acini drugovi kapitulirali u ratu a dabi Aca predao sve Kurtiju u poslednje dve godine.
-Kosare i Pastrik- pitaj one koji su rat izazivali ili se u stan useljavali kao Acika dok su Kosare gorele.
-Imas statisticki zavod Srbije podaci za obe godine2012 mnogo bolje stanje i mnogo manja zaduzenost procitaj ako umes.
-Crnogorci lepo i demokratski odlucili da odu, sta ti nije jasno??Imali pravo i iskoristili ga.
-Mali i Dinkic, evo ih kod Zvale sada vode ekonomiju.
-Glavni krivac je Milosevic i Jul kao i SRS zlocinacka politika uz sasluzivanje takvih budala kao sto si ti.
Eto objasnjeno ti je sad na miru jedi sendvic i celivaj Acikinu sliku.
Pravi odgovor na botovsko pitanje.Da je do takvih ko on i pola komentatora ni žvalonju ne bismo smenili!Ali hoćemo,ubrzo!!
Oni ne postavljaju nikakva pitanja. Oni su tu isključivo da blate.
Bravo!
Najlakše je sve nabaciti na pokojnike.
Nisu svi pokojnici. Ima tu i mnogo vampira od pre 25 godina.
Ljudi su prilazili Otporu iz ubeđenja ali činjenica je da su stvoreni i izdržavani od stranih službi. Onog momenta kada je Milošević pao, i kada više nije bilo potrebe da Otpor postoji, prestalo je njegovo finansiranje i pokret se ugasio. Ostali su samo oni koji su obučavani od stranih službi da nastave to da rade u drugim državama (Ukrajina…).
Zato i sada, ako ne bude pomoći stranih službi, Vučić nikada neće pasti. Moći će da krade i namešta izbore po svojoj volji jer će sve biti pod patronatom Amerike i EU.
Tek kada strane službe podstaknu svoje ljude koje plaćaju a koji su na čelnim mestima policije, vojske i BIA nešto će moći da se uradi. Do tada samo ruska služba radi posao u BIA i policiji.
Oni koji su činili Otpor, danas su svi do jednog milioneri, tako da je njihov motiv jasan. Koliko ih je vodila ideologija u borbi (za novac), vidi se i po tome što je pola njih danas u SNS.
Sve smo videli sta se radilo posle 5 oktobra ,bar oni koji pamte
Da, pamtimo najbolje vreme u istoriji Srbije. Daleko od dobrih vremena iz istorije većine Zapadnoevropskih država, ali najbolje vreme u istoriji Srbije.
Nemoj majke ti. Đinđić sa izjavama tipa „kome je do morala neka ide u crkvu“, pa ona čuvena „bake i deke koji ne budu mogli da plate nove poreze, neka se isele iz svojih salonaca“… Pošten svet su proglasili za „gubitnike tranzicije“, a besramne i beskrupulozne za „pragmatične“. Otvorili su vrata Rio Tintu i direktni su krivci za ovo zlo danas, koje je ništa drugo, nego kontinuitet tih koji su dovedeni tada da rovare. Na kraju, svi akteri kriminalnih privatizacija, rasturači srpskog bankarskog sistema i privrede i danas su deo ove vlasti.
Само да додам: поштен свет је захваљујући приватизацијама, остао на улици. Посла нигде. Сада су то најсиромашнији делови друштва, јер нису стекли пензије. То што би садашња власт, морала више да обрати пажњу на ту чињеницу, је посебна тема. На жалост, или на срећу, млади то не знају.
Moj otac je ostao bez posla, a zamalo i bez penzije pod DSom, a meni je bilo toliko dobro i imao sam toliko posla da sam otisao iz zemlje dok sam gledao na Vracaru DSovce kako grade zgrade i voze Porsee i BMVe. Ovi sada su jos gori, ali medju njima ima puno Otporasa. Kvaran smo narod nazalost.
Потписујем ово. Романтично гледање Ђинђића као политичара не да није оправдано него кратковидо. Много је људи заборавило да је он довео Динкића и Ђелића који су нас опељешили са лоше спроведеним приватизацијама. Не би Г17+ харао да није било Ђинђића који је могао одмах да их истера из владе. А и много људи заборавља да су типови попут Бебе Поповића па и сићВеа поникли – управо из ДС у време Ђинђића.
Људи некако просто гледају на целу причу у вези са овима на власти па кажу – ови су радикали. Не, то није истина. То јест, није цела истина. Најтачнији опис за клику око непоменика који сам барем ја чуо је ТАЛОГ И ЈЕДНЕ И ДРУГЕ СРБИЈЕ. Опис др. Александра Дикића, са портала Без цензуре и КТВ телевизије. И г. Дикић је том једном реченицом много лепо описао све којима се пут муљања налази деценијама уназад кроз време, од 1991. па до данас. Након 2012. скупило се кусо (социјалисти и бивши радикали) и репато (бивше велике демократе који су преко ноћи постали напредне Србенде као и Г17+) под једним плаштом. А ово што се сад дешава је једна потпуна катарза и чишћење управо од тог талога.
Šalite se?
Buncas li ili se salis?Sve rasprodali dosovci i pokrali
Većinu rasprodao koštunjavi, kao što je i putku dao monopol na energetiku. Sad nam izlazi na nos.
Bravo!
Nikako ne želim da umanjujem značaj 5. oktobra. Opozocija je pobedila kriminalni režim. Ali treba javno reći da nije Milošević pao zbog svoje tragične politike (“svi Srbi u jednoj državi”) koju je godinama većina u Srbiji podržavala, nego zbog ratnih poraza. Vučić je ideološki nastavlja Miloševića, ali je sposobniji u davanju mita da bi ostao na vlasti (Kinezima bakar, Nemcima litijum i radna snaga za nemače firme, Rusima nafta). To je jedina razlika. A raja k’o raja. Leba i igara. Hvala studentima što su svetlo na kraju tunela. Gledajmo u to svetlo. Mogući je preokret, ali samo ako se odreknemo ideologije poraza koja se gaji od 1987.
Господин Миливојевић каже:“Да смо срушили Милошевића 1991.године ви бисте данас живели у Книну и Дрвару,не бисте упознали значење речи санкције и изолација,најмање 200 000 људи би било живо а ми бисмо имали заједничку будућност у Европи са осталим народима бивше Југославије.“ овде се види неверовантан идеолошки ентузијам господина Миливојевића који историјска збивања посматра кроз идеолошко-партијску, замагљену призму.Имам утисак да није у стању свеобухватно да посматра тај период разбијања Југославије.То је почело још 1981.оном великом побуном Албанаца на Космету.Баш када је Тито умирао у Словенији.Човек који је гвозденом палицом држао све рогове у врећи у миру.После његове смрти су се изоштрила три рога,не само Милошевић.То су били и Туђман и Алија Изетбеговић.Кад је већ грађанско-верски рат почео у Хрватској(оно у Словенији,пре тога је био рат ЈНА и словеначке територијалне одбране) надам се да Миливојевић зна шта је Туђман урадио са Уставом Хрватске?Једним потезом пера је један Народ свео на придошличку мањину које се треба решити.Касније имамо у БиХ-ни кад Изедбеговић повлачи свој потпис са Кутиљеровог мировног плана,по наговору Американаца(Кристифора Хила,америчког амбасадора у Југославији)…..касније имамо то да американци једну терористичку организацију(УЧК)проглашавају ослободилачком организацијом.Успут да напоменем да су Американци,Британци,Французи и Немци….(НАТО)цело време у свим грађанско верским ратовима у Југославији и код Хрвата и код Муслимана и код Албанаца били против Срба.Ђинђић је НАТО агресији над српским земљама дао легитимитет изручујући им Милошевића.Уместо да му сами судимо а имало је зашто.На крају је Милошевић постао морални победник хашког Трибунала……..п.с.Да,Милошевић и Шешељ јесу издајници.Шешељ и Вучић су били ратни хушкачи и ратни профитери, док је Милошевићу у суштини рат сметао његовим криминалним бизнисима.Издајник је зато што је имао две странке у брачном кревету.Зато што није знао да се Космет брани у Книну.Зато што је подцењивао војску и ослањао се на парамилитерно-криминалне структуре.Он је чак и у Дејтону(после пар вискија)дао 16 % слободне територије Муслиманској федерацији да би могли да нагурају своју територију до 51% БиХ-не.Са чиме су умислили да су они већински власници БиХ-не.Док је оно,за шта се ипак изборио на српском Космету(резолуција СБ,од УН-а,1244)Вучићев режим срозао на непрепознатљиву папазјанијуУ оба режима је кључна мотивација-похлепа за влашћу,моћи и наравно за отимање нећу рећи новца већ-д е в и з а…….Мало ли је.Ух,заборавих да кажем све те демократе око Ђинђића су уствари више хипокрити него демократе.Доказ је јасан-већина се ухлебила у СНС-ку(маскиране радикале).
Prilično tačna i odmerena analiza. A Srki Šapa Dobošar mu dođe jedan cirkuzant. Sramota za Demokrstsku stranku….
Sve što si rekao je faktografski tačno, ali ključno pitanje je da li se ovde radi o uzrocima, ili posledicama? Primera radi, sadašnji režim će činjenično navesti da Srbija trpi posledice političkih protesta koji traju skoro 11 meseci i bez mnogo muke konstatovati da su protesti ključni i glavni razlog slabijih ekonomskih parametara i političke krize u zemlji. Sa njihovog stanovišta uzrok je jasan i očigledan ako zanemarimo činjenicu da su protesti posledica pljačke, lopovluka, urušavanja državnih institucija, privatizacije vlasti i urušavanje čitavog državnog sistema. U današnje vreme obilje informacije je dostupno i običnim ljudima što je ogromna razlika od vremena s krajem osamdesetih i početka devedesetih godina prošlog veka. Tada si jedine informacije mogao da dobiješ u večernjem dnevniku i to na način koji je odgovarao onome koji ih i saopštava. S druge strane, na ulici i po kafanama se govorilo svašta po sistemu „reče mi jedan čovek u poverenju“ pa tako mnoge informacije koje danas smatramo vrlo pouzdanim ustvari potiču iz tog izvora. Istorijski verodostojne informacije iz tog vremena su i danas svima nama nedostupne iz razloga što svaka od strana ima svoju istinu, kao i iz razloga što autentičnost i istinitost svih dogadjaja iz devedesetih dosežu daleko u istoriju ovih prostora čak do perioda Drugog, Prvog pa i Balkanskih ratova. Ono što se nama čini tako očiglednim za druge predstavlja laž i obmanu, i obrnuto, ono što su neki drugi narodi i nacije oduvek doživljavali kao svoj vekovni cilj za nas je predstavljalo urušavanje postojeće države i ustanovljenog sistema.
@Владимир,не смемо заборавити ни пад берлинског зида и све реперкусије око тога и разбијања Југославије.Узмимо само једну чињеницу у обзир-Да је НАТО дозволио Немачкој да и она баци коју бомбу на Југославију(српске земље)на свог највећег непријатеља у Европи-Србе.Британце и Американце је било баш брига што су им Срби били савезници у оба светска рата.Било је вашно отргнути Немачку од Русије.Та прича је још актуелна.Историја није завршена већ се само захухтава.
Naravno, upravo o tome i govorim, da je istorija isuviše prožeta raznim interesima što velikih sila, što lokalnih nacionalnih i verskih entiteta što mi, obični gradjani, često smetnemo sa uma kada tragamo za nečim što bi mi nazvali objektivnom istinom. Posledica toga jeste činjenica da nekada nismo dobro razumeli velike istorijske dogadjaje, kao što je pad Berlinskog zida, i nismo reagovali na pravi način kako bismo u najboljoj meri sačuvali svoju naciju. Mudrost jedne nacije je da pametno definiše svoje strateške ciljeve i nacionalne interese, ali je još veća mudrost da pravilno izabere način i sredstva kojima će ostvariti zacrtane ciljeve, kao i da u odnosu na medjunarodne okolnosti izabere pravo vreme i trenutak u kome je uopšte moguće postići dobar rezultat. Mi smo često grešili u takvim procenama jer smo u datim okolnostima pravili greške koje su nas nekada koštale ogromnim ljudskim žrtvama, a nekada gubitkom državnog suvereniteta i delova teritorije.
Bravo za sledeći komentar, “ Mudrost jedne nacije je da pametno definiše svoje strateške ciljeve i nacionalne interese, ali je još veća mudrost da pravilno izabere način i sredstva kojima će ostvariti zacrtane ciljeve, kao i da u odnosu na medjunarodne okolnosti izabere pravo vreme i trenutak u kome je uopšte moguće postići dobar rezultat. ”
Stalno o tome pričam. Primer – sada kada je zaista postalo moguće da Srbija (kao najveća zemlja zapadnog Balkana) napravi ubrzanje i približi se EU (razlog je rat u Ukrajni a ne naša razvijenost) Vučić pravi penal za penalom, neće da definišu EU kao glavni strateški cillj i pravi dilove sa novin KGB-om i Rusijom. U isto vreme, sve ide ka tome da će sukob izmedju EU i Rusije biti još gori narednih godina, pa će Srbija propustiti poslednj voz za Brisel. Mi ne shvatamo koliko je to pogubno. I to je ono što ne mogu da shvatim kod studenata. Bez EU, mi nećemo imati veći stepen reprezentativne demokratije. Zato, budimo
pragmatični da ne izgubimo opet 35 godina.
Dodji baba juce
Ako me ne vara pamćenje, ovaj što gviri kroz prozor busa i jeste iz Požarevca, danas najveći rusofil, ljubitelj Kozaka i mrzitelj svega što je povezano sa Evropom a nije rusko. Šta se desilo sa ljudima, ne znam da objasnim.
Sve ima svoj kraj , ko to shvati , lakse ce ziveti…
Da, kao što su nestali i neki narodi i države, pa ćemo tako i mi, i to vrlo skoro ako nastavimo kao do sada, pa vi onda samo nastavite da uživate.
Pao je na prevaru i na zaista težak život zbog ratova i sankcija ,ali to porediti sa ovom srpskom ekonomijom i razvoju u svim oblastima kao nikada u istoriji Srbije ,je pišurija.
Za vreme Miloševića je zemlja ekonomski propala, ali ne u toj meri da ne možemo da se oporavimo (relativno očuvani resursi, institucije, vode, šume i poljoprivreda). Posle Vučića, na žalost, oporavka više nema (kompletno devastirana zemlja, institucije ne postoje, resursi prodati strancima za kikiriki, zagađeno zemljište, rudarska kolonija,…). Ekonomija prividno zaista izgleda impresivno, ali to vam je slično kao kada bi vi svu svoju imovinu stavili na hipoteku, uzeli kredit i 10 dana živeli kao car u Hajatu, pili najskuplji šampanjac, i rentirali ferari.
Prvo piše članak Živković sad Milivojević ko je sledeći Jovanović? Živković kaže nisu nam dali toliko pare, Milivojević pare nam nisu ni bile potrebne. Jovanović će verovatno pisati da niko nikad nije ni dao pare i da je to sve apsolutno laž.
Da je ostalo samo na onom tekstu od montgomerija verovatno bi svi zaboravili ali rešili ste da se branite i sada to ispada mnogo gore nego što bi bilo da se niste branili.
Velja Ilic je rekao sve.
👍
Evo, izvinjavam se sto komentarisem pre citanja, ali mozda najveca greska je ta sto je povedio gnev a ne razum. I sto nismo pokazali kpacitet da svojim krvnicima sudimo sami, ako smo ih vec sami pobedili, stvorivsi time uslove za ponavljanje istorije
Dobro je pa vi zavisite od novca iz inostranstva.
Ako si ti, a rekao bih da jesi onaj pravi i autentični u narodu poznati Pera Ložač, onda nam pomozi da rasvetlimo ovu opštenarodnu enigmu i reci nam ko to, kome i koliko novca daje da bi sprovodio ovu sada već čuvenu „obojenu revoluciju“? Mesecima unazad od zvaničnika ove države slušamo kako „neko“ iz inostranstva silnim milijardama evra finansira „rušenje države“ a nikako da saznamo ko je to? Takodje, svakog dana sa režimskih medija slušamo kako ovde jedan značajan broj ljudi dobija ogroman novac kako bi „rušili ustavni poredak Srbije“ a nikako da saznamo ko su ti ljudi? Bar jednog od njih?! Na kraju, ali ne i manje važno je pitanje koliko? Razumem sklonost ljudi da veruju u sve što im govore njihovi politički ljubimci, ali ne razumem odsustvo elementarnog razuma kod pojedinaca koji tako olako poveruju u vesti o „desetinama milijardi evra“ kojima se finansira „rušenje Srbije“ valjda nesvesni da se radi o ogromnom novcu koji daleko premašuje naš nacionalni budžet?! Ej, „desetine milijardi evra“ je veći novac od onoga koji u istom, ili čak dužem vremenskom periodu zaradi i potroši čitavo srpsko društvo i ekonomija!? To bi značilo da ove „ustaše-blokaderi“ dobiju više novca iz inostranstva nego što za isti period svi zaposleni u Srbiji prime plate?! Pa gde je onda taj novac, i zašto ga je onda toliko teško pronaći kod ovih ljudi kako bi onda ovaj režim mogao pouzdano da svima kaže, „evo, taj i taj Pera je uzeo toliko i toliko novca od tog i tog“? Zar zaista mislite da bi ovaj režim propustio takvu izuzetnu priliku da nas javno, i sa dokazima, obavesti o ovim zločinačkim tokovima novca?!
Da li si lud ili se pravis?Da li mislis da je narod lud?Dobili ste milijarde da srusite Srbiju.Ili vas mozda finansiraju bake krofnama?Ajde bre
To možeš da pričaš ljudima koji nisu bili u otporu ili sreli nikog iz otpora,50maraka je bilo lepljenje plakata,20maraka da nosis majicu….i tako dalje.pare i materijal je delio đurić čovek koji je sad u sns.pametnom dosta
Ne lupaj gluposti, dečko.
Jesi li ti primao pare? Ja i nas desetine koje znam nismo, niti su ih nudili, a bili smo deo Otpora godinu dana i najebavali žestoko.
Sa svim se služe samo da sruše Vučića i njegovu politiku
Bore se da Vucica prestane da rusi Ustav i zakone Srbije.
Jaka Srbija je ono što nekima smeta nema predaje idemo napred još brže
Nema predaje ? A Gazivode, tablice… ajde bote idi po sendvič…
Ne možete praviti takve paralele, jer to veze nema jedno s drugim.
Naravno da ne mogu da se prave paralele, jer ova katastrofa koja nas je danas zadesila nema paralelu nikada u istoriji.
Само у јединству можемо да сачувамо сигурност и изградимо још јачу државу – Србија заслужује нормално функционисање.
Naravno da Srbija zaslužuje normalno funkcionisanje ali bez vas lažni srba,mimikrijom srasli uz fotelje i zadnjice zalepljene uz budžet.
Idite malo berite pečurke i dopustite institucijama da se provetre od vašeg višedecenijskog ustajalog staleža parazitske patriote iz interesa.
Ne razumem zašto ulazite u raspravu, sa ovim algoritmima AI?
Jedna ista imena Željko, Marko, Jelena, Milica, Marica i kriv k…c, sa formalnim narativom o jakoj državi, jakoj ekonomiji, svetloj budućnosti, i ostalim fazama koje su svakodnevno bubali u stranci ( sns), prateći partijski komesare, a u stvari nestručne i neobrazovane golibeze, kojima je obećana moć i pozicija.
Ne palite se na budalaštine, samo gubite živce.
Govna koja su zavijena u celofan i misle da su Dior i Šanel, i koja Boga mole da ih ne ispuste u reku.
Kad pohapsimo sektu biće tako.
mnogo paralela pistoji uzmedju slobine i vucuceve vlasti razlika je samo u jednom zapad tj EUpodrzava vucuca a slobu je pustio bez podrske..
a jedno je tacno vlast u srbiji ne moze promeniti bez podrske EU ..
Gospodine Milivojeviću, teško mi je da napišem ovo što ću napisati jer vrlo cenim sve što radite u ovom trenutku, štaviše, mislim da ste se najbolje pokazali tokom ove studentske borbe od svih drugih iz opozicije, premda sam lično glasač PSG-a, i to ću i ostati. Glavna greška petooktobarskih vlasti, koju vi, kako vidim, ne uviđate, bila je to što ste toliko pričvrljili narod raznoraznim nametima da su odjednom mnogi zapali u najstrašnije siromaštvo. Čitave profesije su puštene niz vodu, tako što su honorari ostali na nivou pre petog oktobra, a svi troškovi su se višestruko uvećali. To narod nikada neće zaboraviti. Sve drugo bi moglo da se proguta, ali taj osećaj da su se ljudi borili da dođe demokratija i protiv zločinca na vlasti, a da su posle dramatično osiromašili, ali bukvalno osiromašili, bio je užasan. Ja vidim da svi vi to i dalje ne shvatate, osim Milana St. Protića koji je to par puta pomenuo. Naročito su ljudi iz oblasti kulture (ovde ne govorim o ustanovama kulture koje su bile na budžetu) bili potpuno uništeni tokom čitavih dvanaest godina „petooktobarske vlasti“, prepušteni opskurnim likovima koji nisu zaslužili da čiste stepenice a bili su ničim izazvano postavljeni na najviša mesta odlučivanja. Ako se tako nešto ponovi, a nadam se da neće, za desetak godina ćemo ponovo imati nekog vučića. Za Tadića nisu glasali obrazovani ljudi, njegovi glasači, to vam je valjda jasno.
Na žalost, vi ne možete da shvatite da su posledice sankcija, ratova, i pogrešne politike vidljive tek nakon nekoliko godina od potpune ekonomske propasti. Kada prestanete da jedete, ne umirete odmah, nego posle 10-tak dana. Razlika između Miloševića i Vučića je što ste nakon Miloševićeve vlasti državu mogli da oporavite, a sada to više nije moguće.
Državu uvek možete da oporavite, uvek, zapamtite. Samo je pitanje šta radite i da li je onaj ko je na vlasti iskreno posvećen tome.
Тачно👍
Moja sira porodica i ja glasacemo SNS.
Treba da vas je sramota što tako nepismeni ostavljate komentare. Ne glasa se nekoga nego ZA nekoga.
Asocijacija na 5 oktobar su Mladjan Dinkic i Ceda Jovanovic protiv pametne Borke Vucic.Strasno Napravite razgovor sa postenim Veljom Ilicem i Zoranom Zivkovicem da bi pomogli studenskim protestima.
Milosevica su izdali „njegovi“,ljudi iz katakombi policijskih,vojnih i bezbednosnih struktura.Verovati da je Milosevic pao zato sto su gradjani protestvovali na ulicama,ili zbog Otpora,isto je naivno kao poverovati da ce studentske i gradjanske pobune oterati Vucica sa vlasti.
Velika sumnja a zelja cista i postena
Миливојевићу,
најмање си лош жутаћ, између осталог зато што си остао веран својој партији, што, иако „прозападњак“, ниси аутошовиниста, као и што понекад похвалиш и неког колегу из тзв. суверенистичке (антиНАТО и антиЕУ) опозизије, када искрено напада ЖвалАВог.
Ипак, морам ти рећи да у широком луку заобилазиш истину када називаш лажовима и антидемократама оне који сведоче о плаћеничкој улози ОТПОРА, прецизније главешина ОТПОРА, у рушењу С. Милошевића. То не значи да већина младих људи из Отпора и уз Отпор није била искрена у борби против режима С.М. и да су били западни подрепаши.
На почетку морам онима који нису били савременици 5. октобра, да истакнем да је и тада (као што има и сада) било и оних који су се жестоко супротстављали и аутистичном диктатору (тада С. М, сада А.В) али и предаторском и зликовачком, тзв.“Западу“. Нажалост, били су (смо) у мањини и изгубили смо, јер заједно са западним лакејима, срушили смо једно домаће зло, али нас је узјахало и искористило (а и још нас користи и мамуза) друго, страно зло, звано „колективни запад“.
Истина о улози Отпора је неспорна:
1. Велики допринос рушењу диктаторског и издајничког режима С.М. и болесне му супруге М.М.
2. Издајничка, плаћеничка и квислиншка улога главешина Отпора пре и после 5. октобра.
Наиме, током деведесетих и нарочито 2000. главешине Отпора, попут Срђе Поповића и Слободана Ђиновића (двојац који и даље „демократски“ извози обојене револуције преко КАНВАС-а, а овај други има Орион телеком, што значи да је од студента опозиционара постао (код Жутих) и опстао ( у СНС режиму) тајкун), Ивана Маровића, Н. Андрића, браће по женској линији Слобе Хомена и Н. Константиновића, Чеде Антића и сличних, добиле су десетине милиона прљавих долара од америчких „хуманитарних“ организација као што су ЦИА, НЕД и ИРИ. Такође, често су ишли на инструктажу и тренинге у Будимпешту и Подгорицу, између осталих и код ЦИА шефа за Балкан, Џона Нејбора. Ово су историјске чињенице које су јавно признали и поменути издајници, који једино не могу да се договоре ко је (нису сви), и колико за себе мазнуо долара, као сопствену „првобитну акумулацију“.
Овај други део који следи је написан јуче, заједно са првим, као јединствен коментар, али није послат, јер је вероватно мојом грешком „одсечен“ пре слања.
…
Пошто нема „бесплатне вечере“, кад су преузели власт у октобру 2000, морали су (односи се на главешине Отпора, али и на већину лидера ДОС-а) , а неки од њих и жарко желели, да све (чак и са дебелом каматом) врате менторима и инструкторима , подводећи сопствену отаџбину западним предаторима, тако што су омогућили разарање банкарског система, распродају највреднијих предузећа, као и воде за пиће и плодног земљишта. Увели су стране припаднике „демократских служби“ као контролоре чак и у сам војни врх. О упливу на законодавну и извршну власт да и не говорим.
У ствари све су покварили, развалили су чак и оно што Слоба није стигао или није имао образа да упропасти.
Такође, својим издајничким деловањем дезоријентисали су народ и преко највећег издајника међу њима, Микија Ракића, утрли пут монструму, какав је жвалАВи лопов и издајник, да окупира и докусури Србију.
Трачак наде: иако им је ОТПОР (главешине) оставио тешку хипотеку, данашњи студенти су показали да нису (у огромној већини) западни плаћеници, односно имају избалансиран национални и демократски став. Аутентични су борци за демократију, а не прозападни промотери „обојених револуција“ и аутошовинисти, и не стиде се српског порекла и историје.
Neophodno je dati nepristrasnu analizu dogadjaja iz prošlosti. Veoma cenim dobre namere učesnika Otpora da pomognu oslobadjanje Srbije od autoritarne vlasti. Ali zašto stvar nisu doveli do kraja nego su stali na pola puta?
Dobre namere Otpora?! Kakav pleonazam! Jedini njihov motiv je bilo bogaćenje, svi odreda bez ikakvih škola i sposobnosti, da ne govorim o ljudskim kvalitetima. Paraziti koji su se obogatili izdajom. Pola njih parazitira i danas sa ovom vlašću. Pa kako su imali dobre namere tada, a sada kao SNS nemaju? Ili imaju?
Slazem se sa Srdjanom samo u jednom, a to je da je Milosevic totalno zas/rao ovaj narod i da je njegov pad bio neminovan, da li preko 5/Oktobra, ali bi se to desilo i bez toga. U onom jadu ponovo bi zapad uveo snkcije i liferovalo ga sa vlasti. E sad ucinak tog DOS/a….dosli su na vlast, ljudi u Srbiji su ocekivali ( najvise oni “Krezubi“ kako ih opozicija zove) velike promene, mnogo bolji zivot, razvoj Srbije…kad ono “Disaster“, obicna preprodaja srpske imovine, grebanje za polozaje, karijeristi, svadja za vlast, Draskovicevo nezadovoljstvo, otporasi postaju visak ( osim naseg Cedice) ….sve u svemu jedna bulumenta zeljna vlasti i nekakvih para. Narod je sve to gledao i ponovo trpeo ( slicno kao i za vreme sankcija) i to je tako trajalo….sve do “Tome Grobara“ kada se opozicija kako se kaze “Otpumpala“ i kada su mnogi od DOS/vaca ucvrstili svoje “Biznis“ pozicije i vise ih i nije interesovala vlast bojeci se da ce proci gore od nama “Neprezaljenog“ Mikija. Danas gledamo slican scenario, ali to je narod vec progutao i ta prica nece proci ( moje misljenje)…..narod zeli nekog novog “Lidera“, ali posle Djindjica sve je splasnulo i takav se ne pojavljuje…Ostao je samo oblak prasine od te opozicije, Vucko ih seta ko maj/mune u kavezu, a oni ne dozvoljavaju nekim novim mladim ljudima da dodju do izrazaja ( sto se kaze da isplivaju) vec guse svoje sopstvene redove ( Studente). Jedino sto vidim kod Srdjana je da je shvatio da su jedina snaga Srbije upravo Studenti, ali ce ih ova prasina od opozicije urusiti, oskrnaviti na sve moguce nacine i ta njihova borba ce isto tako postati prasina. Ipak je SNS najozbiljnija partija na ovim prostorima, priznali mi to ili ne. To je FAKAT!
Лондон врши замену владајуће касте у Србији и на Балкану према својим (гео)политичким интресима. Умешане прсте имају још од Карађорђа највише преко агентурне мреже и масонских удружења. У овом данашњем случају од 2012 године, мафија из деведесетих година је доведена на власт да заврши посао признања КиМ, распрода још ресурса што је остало а што жута банда није стигла да растури и прода, отвори врата за нова (гео)политичка понижења српског народа. Од те Милошевић-Шешељ клике побијени су сви незгодни сведоци који нису део агентурне мреже а знали су пуно о токовима новца опљачканим од грађана још од времена Осме седнице, па до државног удара петог октобра.
Следећа гарнитура коју Лондон доведе на власт биће гладна пара, моћи, утицаја. Можда буде гладна и освете. Такви који су трпели батине од полиције су најбољи послушници оних који вуку конце иза завесе. Ако им Лондон нареди, стрељаће без суђења све из Оскарове клике на које Лондон покаже прстом, а покрадене нароне паре ће остати у банкама које контролише Лондон.
Нема ни говора о путу ка уређеној држави Србији која ће се технолошки и индустријски развијати.
sns nije nikakva partija već kriminalna lopovska organizacija koja se sastoji od malog broja lojalista koji su spremni da je brane do poslednje kapi krvi. Kakva je to ozbiljna partija kad i pored kolosalne krađe u Kosjeriću nije pobedila? Zapravo je „pobedila“, ali svi znaju, oni takođe, da nije.
Нећеш се извући. За државни удар у коме си био један од коловођа ћеш одговарати кривично, заједно са Чедом – Цртом – читај наркоманом, Свилановићем, Протићем, итд итд. Немојте да мислите да ће само Оскар бити на робији и његова мафија. Биће толико осуђујућих пресуда по Србији за тешка кривична дела тако да ће морати затворски капацитети да се проширују десет пута.
Него, како ти је другар Марко Ђ. (Отпор, ЦИА)? Он аванзовао до министра а ти остаде у посланичким клупама да ГЛУМИШ опозицију.
Divno, Srdjane!
Ово се у терминима КГБ зове лакировка односно замагљавање своје улоге у „светској револуцији“ а белосветској и неолибералистичкој у суштини чија је неминовна последица тиранија Оскара и банде му.
Историја је чудо као и то што нико да примети очигледне чињенице да нас задње три четврти века „усрећују“ црнигорски (Милошевић, Драшковић) и босанчероски кадрови (Шешељуга, АВ, Ђинђић, Ђилас).
Е кад се схвати ниво те окупације схватљив је и ниво трагедија и пљачке.
ПС
Учешће домаћијех јајара ала Тома диплома и Славица Ђукић-Продановић нпр. није спорно али је маргинално.
Drašković je hercegovac.
sve je to lepo ispricano, ali ne zaboravite i druzenje i saradnju sa medlin olbrajt.
Interesantno je videti ko sve čita Radar. Zaključci uglavnom ukazuju na visedecenijsku masovnu sizofreniju kod Srba. Ipak, bolje je smejati se, nego plakati
Dzemjs O Brajen, NDI, Danijel Server, 25 miliona USD donacija iz Amerike, Srdja Popovic i prijatelj Dzin Sarpa Robert Helvi iz njihove vojske koji ih je obucavao, svi licno govore kako je zaista bilo:
https://www.youtube.com/watch?v=r7dNLt5mC1A
Petog oktobra bio sam u obezbedjenju prof. Micunovica. On je, zajedno sa ostalim predsednicima DOS-ovih stranaka (osim dr Djindjica), usao u salu Skupstine grada Beograda, okvirno oko 12h, a mi smo presli u glavni hol na tom spratu. Mladi novinar pok. Teofil Pancic je razgovarao sa nekim stranim TV-reporterima. Pogledao sam u stakleni krov na Starom dvoru i u sebi pomislio. Dovoljna je jedna jedina malo jaca raketa, da ubije predsednike stranaka DOS-a i nas ostale. Nekoliko nedelja kasnije bilo mi je jasno, zasto nisu lansirali takvu raketu.
Boza Bogdanovic, dipl. ing. u penziji iz opljackanog, ozracenog i otrovanog kineskog Bora
A gde su zavrsile te pare?
Lep tekst za prisecanje…
Samo ima previse rupa i izostavljenog.
Ima nas koji se secamo vaseg vremena i svega sto se radilo.
Samo jedna rec objasnjava jedini moguci scenario dobar po gradjane i drzavu.
„Lustracija“
obracam se mladima ovaj covek je ubacen u mrezu ljudi koji su postavljanjem lokatora za vreme bombardovanja srbije kasnije ga je srdja popovic ubacijo za neki novac u otpor sada je predsednik ds mislim da se djindjic u grobu okrece sada pokusava preko stranaca da pali vatru u srbiji ali ti stranci ga znaju i nije dobio agazman najgori covek bez ikakvog kodeksa mladi bezite od njega
Koga mi plaćamo?
Lep je tekst napisao gospodin Milivojević a koliko je istinit to samo on zna. Lično mi je čovek simpatičan, jer je malo više borben od ostalih opozicionih poslanika, a u skupštini je njegov način obraćanja bio zanimljiviji od ostalih, teatralan i često prožet duhovitim izjavama. Ali to je samo neki površan utisak i može da vara.
Znamo svi, šta se dogodilo nakon pada Miloševića i kako DOS nije imao dobar ekonomski plan za dan posle, a imali su godine da se pripreme za taj trenutak. Deo odgovornosti za loše sprovedenu tranziciju snosi i gospodin Milivojević jer je bio deo tog pokreta za promene, iako u to vreme nije bio deo vlasti i izabran je u Narodnu skupštinu tek 2007 godine.
U tekstu je spomenuta i velika uloga organizacije Otpor u rušenju Miloševićevog režima. Prošle nedelje na portalu Danasa pročitah tekst kako su neki bivši članovi Otpora, Slobodan Đinović i Igor Žeželj, sada medijski tajkuni i dobivaju dosta profitabilnih državnih poslova preko Telekoma. Jedan od tih se toliko promenio da čak nije uključio kanal N1 u svoju ponudu. Eto, prođe neko vreme, zaborave se svi ideali iz mladosti ako ih je ikada i bilo, i sve postane samo puki interes.
Ovih dana jedna druga stvar mi je privukla pažnju. Naime, naleteh na jedan tekst koji govori koliko naše parlamentarne stranke dobivaju iz republičkog budžeta. Navodno je zakon o finansiranju stranaka donesen sa namerom da spreči korupciju u njihovim redovima ali praksa pokazuje da to nije imalo mnogo pozitivnog učinka. Pa je tako za 2025 godinu za njih ukupno izdvojeno blizu 18 miliona evra ili oko 6 hiljada evra mesečno za svakog poslanika u skupštini. Ili oko 1, 4 miliona evra mesečno za sve stranke, što je ogromna suma za naše prilike. Inače, SNS kao stranka sa najviše poslanika, dobiće samo ove godine oko 8,6 miliona evra godišnje, najveći opozicioni blok više od 4,5 miliona pa čak i mala Nestorovićeva stranka preko 1 milion evra. To je samo za finansiranje parlamentarnih stranaka dok se za njihove poslaničke plate i ostale troškove izdvaja još nekoliko dodatnih miliona evra.
Znači, svake godine se daje preko 20 miliona evra za političare u Narodnoj skupštini. A poreski obveznici koji to plaćaju iz godine u godinu, šta oni imaju od toga? Gotovo ništa, jer velika većina SNS poslanika su u tamo, ne da daju neki koristan doprinos građanima Srbije zbog njihovog velikog znanja i životnog iskustva, već samo da glasaju po naređenju njihovog dragog vođe. Jer, oni nisu izabrani od naroda pod njihovim imenom i biografijama i jedino služe interesima njihove stranke. S druge strane, opozicija je tu samo da statira i da legitimitet Vučićevom režimu, pošto ne mogu nikako da utiču na odluke koje donosi skupštinska većina.
U ovom trenutku potrebna su nam potpuno nova lica u skupštini, neokaljana ni prošlom ni ovom vlašću. Ali to se neće dogoditi na izborima kojima će da rukovode Vučić i njegova klika već samo stalnim masovnim izlaskom na ulice i ogromnim pritiskom na ovaj režim koji će voditi njihovom padu. Jer, oni se već uveliko spremaju za izbore koje će opet da pokradu.
Na internetu se nalazi besplatan dokumentarac Bringing Down a Dictator u kome ucesnici iz Amerike sami, bez ikakvog pritiska ili namestanja, javno govore o finansijskog, politickoj i strucnoj podrsci Otporu. Potrazite i pogledajte sami, a ne da vam Milivojevic prica bajke.
Naprotiv, sve je bilo u novcu. Pa nismo mi baš ćurke. Neki od nas i pamte vas iz tog perioda. Nemamo svi 20 godina pa da nam servirate te bajke. A i ti izbori su bili u najmanju ruku problematični.
Šta god radili izbegavajte ove vampire iz 2000. Gori su i od ovih aktuelnih a posle njih sledio bi nam neki novi Aleksandar. Ne ponavljajte jednu te istu grešku, pa nismo mentoli. Glasajte ili za ove aktuelne revolucionare ili za tadikale. Ovi što bi da se vrate su najgora opcija.
Suština ovog razmazivanja je da se gospodin u stvari mnogo plaši studenata i da bi voleo kao pre 25 godina da se svi ujedine i on i njemu slični sednu u fotelje. I onda ćemo da dobijemo novog Velju, Dinkića, baby Koštunicu, Živkoviće, Đinđiće, one udbaše, lopove….. I idemo sve u krug.
Srđane, skupštinski poslaniče, šta si ti uradio kao političar odkad je sns na vlasti. Jedno veliko ništa. Ni Milošević kao i ijedan diktator pre njega nije mogao biti srušen bez spoljnog uticaja. Oni su ga postavili, oni ga i srušili. Vi ste bili samo domaći izvođači radova.
Nemojte tako. Čovek je ispod cenzusa,. Nije ni njemu lako.
Podizvođači koji sebi mnogo daju na značaju.
Paranoja se leči. Ili vas je Montgomeri ubedio. Presmešni ste.
Sve nagadjanja , gde je istina, kada će se u Srbiji čuti istina o svemu . Svako tumači dogadjaje kako mu se svidja i kako mu u kom trenutku odgovara , Srbija zaista želi istinu o svim dogadjanjima do sada .
1. Zašto nije lustriran Željko Mitrović.2. Gde su pare sa Kipra, jer Velja Ilić reče da su nađene. 3. Ko je naredio ubistvo Spasaojevića i Lukovića? MOŽE LI FINANSIJSKA KARTA SVIH VAS IZ OTPORA 2000 I DANAS. Odgovori na sva moja pitanja su ustvari PARE
Zašto je Dinkić, direktni krivac za uništavanje srpskog bankarskog sistema danas Vučićev savetnik? Zašto je pola otporaša danas u SNS? Čime je to slabopametni otporaš Marko Đurić zaslužio sve visoke funkcije na kojima je bio za vreme ove vlasti /očigledno kao lični prijatelj Vučića/?
Bravo.Sve istina.
Zato što svi oni rade za istog gazdu. Samo se sekte drugačije zovu da bi nam dali privid parlamentarizma i demokratije. Pa i ovi najnoviji „revolucionari“ rade za istog. Sad je samo pitanje šta će gazde da odluče.
Tipičan preglupi komentar paranoika ili lažnog „paranoika“ koji misli da ćemo svi zbog tog komentara naprasno postati paranoici. Nemaš bre nikakav uticaj, bote, ne laskaj sebi.
Pa kod vas mu je očigledno uspelo.
Da li vi stvarno verujete da je Đurić bio u Otporu? Osamdeset treće godište? Kako je mogao da bude u Otporu, bez obzira što se možda muvao u blizini?
Imate snimak njegovog pristupanja organizaciji Otpor. Imate snimke obuke mladog otporaša Marka Đurića gde kaže da je član Otpora od decembra 1999.
Pa neka je i bio, i šta s tim? To urušava Otpor? Ostavite se gluposti, kome mislite da to prodajete?
Ne može. Pa pola ih je u radikalima a druga polovina u opoziciji.
Ali je gospodin ni ovamo ni onamo. Neće ga ni jedni ni drugi. On bi oktobar 2000. pa da krenemo iz počeka. Sa njim na čelu.
pitaj jajaru dinkica i labusa oni su pokrenuli pitanje kiparskih para
Kad svaka karika u ovom lancu (Montgomeri .. Živković .. Milivojević) štrpne po parče istine, onda Istina neminovno ostane i dalje iza zavese, bez obzira na količinu upotrebljenih reči.
Krupne stvari je svako od njih preskočio, ali to nije plod neznanja, više je sada mehanizam lične samoodbrane .. ali i dovoljan razlog da se ni sutra ništa ne pomeri (ili reši), bez obzira na podnete žrtve mnogih i njihove potrošene živote …. 😔
Кратко и тачно!
Pobedili ste Milosevica onda kada ste se ujedinili,i levi i desni,i nacionalisti i gradjanisti,i studenti,poljoprivrednici i politicari,kakvi crni novci.Da je svako tada gurao na svoju vodenicu,Milosevic bi jos vladao. Kako ne vidite da je to isti recept i danas?Ako se ujedinite,Vucic je gotov na sledecim izborima 1000%.Nema tu nikakve velike filozofije,stvar je jednostavna, jedinstvo donosi pobedu.Morate da se ujedinite, sta vam nije jasno?
Znači vraćamo se u 2000. Blago nama.
Manemoj, ti si sad našao da pričaš i pišeš…kao da smo svi slepi, a ti znaš..ti si..šta si bre ti? Ko si bre ti? Zbog takvih kao što si ti i jesmo ovde gde smo.
To je gospodin čija stranka ima između 1 i 2% od ukupnog biračkog tela.
Zašto ste svi vi sns-ovci ovde? Navedite ijedan razlog. Sve vas ovo nervira, volite da se nervirate? Mislite da ćete nas ubediti? Mislite da ćete sa nekoliko glupih komentara koje piše nekoliko nikova (ako nije reč o jednoj osobi) promeniti javno mnjenje? Grdno se varate.
Mislim da ih zabavlja, pogotovo nesigurne i nestabilne osobe poput vas koje se tako lako prime. A što se tiče procenata i nije mnogo pogrešio. Ja čak mislim da nemaju ni toliko.
Samo vi živite u svom glupavom ubeđenju.
G. Milivojević navijački jednu(sps) stranu ocrnjuje a drugu(dos) idealizuje.
Zašto ne analizira stanje na početku(2000.) i na kraju(2012.) vlasti?
Da li se situacija na Kosmetu od 2000. do 2012. popravila ili pogoršala?
Zašto niko nije spominjao Košare, Paštrik, …
Ako je privreda 2000. bila uništena u kakvom je stanju privreda bila 2012.?
Ko je kriv zato što nije sačuvana zajednička država sa Crnom Gorom?
Ko je omogućio i sproveo pljačkašku privatizaciju(na primer kupovina šećerane za 3 evra, …)?
Da li je svemu navedenom kriv Milošević, Rusi, zapadne zemlje, … ili nesposobni, korumpirani, ucenjeni, … dos političari?
2000 godine smo bili jad i beda i pasosi bili za nista, 2012 oprosteni dugovi, privreda u mnogo boljem stanju sengenski pasosi.
-Situacija na Kosmetu je bila stabilno losa otkada su MIlosevic i Acini drugovi kapitulirali u ratu a dabi Aca predao sve Kurtiju u poslednje dve godine.
-Kosare i Pastrik- pitaj one koji su rat izazivali ili se u stan useljavali kao Acika dok su Kosare gorele.
-Imas statisticki zavod Srbije podaci za obe godine2012 mnogo bolje stanje i mnogo manja zaduzenost procitaj ako umes.
-Crnogorci lepo i demokratski odlucili da odu, sta ti nije jasno??Imali pravo i iskoristili ga.
-Mali i Dinkic, evo ih kod Zvale sada vode ekonomiju.
-Glavni krivac je Milosevic i Jul kao i SRS zlocinacka politika uz sasluzivanje takvih budala kao sto si ti.
Eto objasnjeno ti je sad na miru jedi sendvic i celivaj Acikinu sliku.
Pravi odgovor na botovsko pitanje.Da je do takvih ko on i pola komentatora ni žvalonju ne bismo smenili!Ali hoćemo,ubrzo!!
Oni ne postavljaju nikakva pitanja. Oni su tu isključivo da blate.
Bravo!
Najlakše je sve nabaciti na pokojnike.
Nisu svi pokojnici. Ima tu i mnogo vampira od pre 25 godina.
Ljudi su prilazili Otporu iz ubeđenja ali činjenica je da su stvoreni i izdržavani od stranih službi. Onog momenta kada je Milošević pao, i kada više nije bilo potrebe da Otpor postoji, prestalo je njegovo finansiranje i pokret se ugasio. Ostali su samo oni koji su obučavani od stranih službi da nastave to da rade u drugim državama (Ukrajina…).
Zato i sada, ako ne bude pomoći stranih službi, Vučić nikada neće pasti. Moći će da krade i namešta izbore po svojoj volji jer će sve biti pod patronatom Amerike i EU.
Tek kada strane službe podstaknu svoje ljude koje plaćaju a koji su na čelnim mestima policije, vojske i BIA nešto će moći da se uradi. Do tada samo ruska služba radi posao u BIA i policiji.
Oni koji su činili Otpor, danas su svi do jednog milioneri, tako da je njihov motiv jasan. Koliko ih je vodila ideologija u borbi (za novac), vidi se i po tome što je pola njih danas u SNS.
Sve smo videli sta se radilo posle 5 oktobra ,bar oni koji pamte
Da, pamtimo najbolje vreme u istoriji Srbije. Daleko od dobrih vremena iz istorije većine Zapadnoevropskih država, ali najbolje vreme u istoriji Srbije.
Nemoj majke ti. Đinđić sa izjavama tipa „kome je do morala neka ide u crkvu“, pa ona čuvena „bake i deke koji ne budu mogli da plate nove poreze, neka se isele iz svojih salonaca“… Pošten svet su proglasili za „gubitnike tranzicije“, a besramne i beskrupulozne za „pragmatične“. Otvorili su vrata Rio Tintu i direktni su krivci za ovo zlo danas, koje je ništa drugo, nego kontinuitet tih koji su dovedeni tada da rovare. Na kraju, svi akteri kriminalnih privatizacija, rasturači srpskog bankarskog sistema i privrede i danas su deo ove vlasti.
Само да додам: поштен свет је захваљујући приватизацијама, остао на улици. Посла нигде. Сада су то најсиромашнији делови друштва, јер нису стекли пензије. То што би садашња власт, морала више да обрати пажњу на ту чињеницу, је посебна тема. На жалост, или на срећу, млади то не знају.
Moj otac je ostao bez posla, a zamalo i bez penzije pod DSom, a meni je bilo toliko dobro i imao sam toliko posla da sam otisao iz zemlje dok sam gledao na Vracaru DSovce kako grade zgrade i voze Porsee i BMVe. Ovi sada su jos gori, ali medju njima ima puno Otporasa. Kvaran smo narod nazalost.
Потписујем ово. Романтично гледање Ђинђића као политичара не да није оправдано него кратковидо. Много је људи заборавило да је он довео Динкића и Ђелића који су нас опељешили са лоше спроведеним приватизацијама. Не би Г17+ харао да није било Ђинђића који је могао одмах да их истера из владе. А и много људи заборавља да су типови попут Бебе Поповића па и сићВеа поникли – управо из ДС у време Ђинђића.
Људи некако просто гледају на целу причу у вези са овима на власти па кажу – ови су радикали. Не, то није истина. То јест, није цела истина. Најтачнији опис за клику око непоменика који сам барем ја чуо је ТАЛОГ И ЈЕДНЕ И ДРУГЕ СРБИЈЕ. Опис др. Александра Дикића, са портала Без цензуре и КТВ телевизије. И г. Дикић је том једном реченицом много лепо описао све којима се пут муљања налази деценијама уназад кроз време, од 1991. па до данас. Након 2012. скупило се кусо (социјалисти и бивши радикали) и репато (бивше велике демократе који су преко ноћи постали напредне Србенде као и Г17+) под једним плаштом. А ово што се сад дешава је једна потпуна катарза и чишћење управо од тог талога.
Šalite se?
Buncas li ili se salis?Sve rasprodali dosovci i pokrali
Većinu rasprodao koštunjavi, kao što je i putku dao monopol na energetiku. Sad nam izlazi na nos.
Bravo!
Nikako ne želim da umanjujem značaj 5. oktobra. Opozocija je pobedila kriminalni režim. Ali treba javno reći da nije Milošević pao zbog svoje tragične politike (“svi Srbi u jednoj državi”) koju je godinama većina u Srbiji podržavala, nego zbog ratnih poraza. Vučić je ideološki nastavlja Miloševića, ali je sposobniji u davanju mita da bi ostao na vlasti (Kinezima bakar, Nemcima litijum i radna snaga za nemače firme, Rusima nafta). To je jedina razlika. A raja k’o raja. Leba i igara. Hvala studentima što su svetlo na kraju tunela. Gledajmo u to svetlo. Mogući je preokret, ali samo ako se odreknemo ideologije poraza koja se gaji od 1987.
Господин Миливојевић каже:“Да смо срушили Милошевића 1991.године ви бисте данас живели у Книну и Дрвару,не бисте упознали значење речи санкције и изолација,најмање 200 000 људи би било живо а ми бисмо имали заједничку будућност у Европи са осталим народима бивше Југославије.“ овде се види неверовантан идеолошки ентузијам господина Миливојевића који историјска збивања посматра кроз идеолошко-партијску, замагљену призму.Имам утисак да није у стању свеобухватно да посматра тај период разбијања Југославије.То је почело још 1981.оном великом побуном Албанаца на Космету.Баш када је Тито умирао у Словенији.Човек који је гвозденом палицом држао све рогове у врећи у миру.После његове смрти су се изоштрила три рога,не само Милошевић.То су били и Туђман и Алија Изетбеговић.Кад је већ грађанско-верски рат почео у Хрватској(оно у Словенији,пре тога је био рат ЈНА и словеначке територијалне одбране) надам се да Миливојевић зна шта је Туђман урадио са Уставом Хрватске?Једним потезом пера је један Народ свео на придошличку мањину које се треба решити.Касније имамо у БиХ-ни кад Изедбеговић повлачи свој потпис са Кутиљеровог мировног плана,по наговору Американаца(Кристифора Хила,америчког амбасадора у Југославији)…..касније имамо то да американци једну терористичку организацију(УЧК)проглашавају ослободилачком организацијом.Успут да напоменем да су Американци,Британци,Французи и Немци….(НАТО)цело време у свим грађанско верским ратовима у Југославији и код Хрвата и код Муслимана и код Албанаца били против Срба.Ђинђић је НАТО агресији над српским земљама дао легитимитет изручујући им Милошевића.Уместо да му сами судимо а имало је зашто.На крају је Милошевић постао морални победник хашког Трибунала……..п.с.Да,Милошевић и Шешељ јесу издајници.Шешељ и Вучић су били ратни хушкачи и ратни профитери, док је Милошевићу у суштини рат сметао његовим криминалним бизнисима.Издајник је зато што је имао две странке у брачном кревету.Зато што није знао да се Космет брани у Книну.Зато што је подцењивао војску и ослањао се на парамилитерно-криминалне структуре.Он је чак и у Дејтону(после пар вискија)дао 16 % слободне територије Муслиманској федерацији да би могли да нагурају своју територију до 51% БиХ-не.Са чиме су умислили да су они већински власници БиХ-не.Док је оно,за шта се ипак изборио на српском Космету(резолуција СБ,од УН-а,1244)Вучићев режим срозао на непрепознатљиву папазјанијуУ оба режима је кључна мотивација-похлепа за влашћу,моћи и наравно за отимање нећу рећи новца већ-д е в и з а…….Мало ли је.Ух,заборавих да кажем све те демократе око Ђинђића су уствари више хипокрити него демократе.Доказ је јасан-већина се ухлебила у СНС-ку(маскиране радикале).
Prilično tačna i odmerena analiza. A Srki Šapa Dobošar mu dođe jedan cirkuzant. Sramota za Demokrstsku stranku….
Sve što si rekao je faktografski tačno, ali ključno pitanje je da li se ovde radi o uzrocima, ili posledicama? Primera radi, sadašnji režim će činjenično navesti da Srbija trpi posledice političkih protesta koji traju skoro 11 meseci i bez mnogo muke konstatovati da su protesti ključni i glavni razlog slabijih ekonomskih parametara i političke krize u zemlji. Sa njihovog stanovišta uzrok je jasan i očigledan ako zanemarimo činjenicu da su protesti posledica pljačke, lopovluka, urušavanja državnih institucija, privatizacije vlasti i urušavanje čitavog državnog sistema. U današnje vreme obilje informacije je dostupno i običnim ljudima što je ogromna razlika od vremena s krajem osamdesetih i početka devedesetih godina prošlog veka. Tada si jedine informacije mogao da dobiješ u večernjem dnevniku i to na način koji je odgovarao onome koji ih i saopštava. S druge strane, na ulici i po kafanama se govorilo svašta po sistemu „reče mi jedan čovek u poverenju“ pa tako mnoge informacije koje danas smatramo vrlo pouzdanim ustvari potiču iz tog izvora. Istorijski verodostojne informacije iz tog vremena su i danas svima nama nedostupne iz razloga što svaka od strana ima svoju istinu, kao i iz razloga što autentičnost i istinitost svih dogadjaja iz devedesetih dosežu daleko u istoriju ovih prostora čak do perioda Drugog, Prvog pa i Balkanskih ratova. Ono što se nama čini tako očiglednim za druge predstavlja laž i obmanu, i obrnuto, ono što su neki drugi narodi i nacije oduvek doživljavali kao svoj vekovni cilj za nas je predstavljalo urušavanje postojeće države i ustanovljenog sistema.
@Владимир,не смемо заборавити ни пад берлинског зида и све реперкусије око тога и разбијања Југославије.Узмимо само једну чињеницу у обзир-Да је НАТО дозволио Немачкој да и она баци коју бомбу на Југославију(српске земље)на свог највећег непријатеља у Европи-Србе.Британце и Американце је било баш брига што су им Срби били савезници у оба светска рата.Било је вашно отргнути Немачку од Русије.Та прича је још актуелна.Историја није завршена већ се само захухтава.
Naravno, upravo o tome i govorim, da je istorija isuviše prožeta raznim interesima što velikih sila, što lokalnih nacionalnih i verskih entiteta što mi, obični gradjani, često smetnemo sa uma kada tragamo za nečim što bi mi nazvali objektivnom istinom. Posledica toga jeste činjenica da nekada nismo dobro razumeli velike istorijske dogadjaje, kao što je pad Berlinskog zida, i nismo reagovali na pravi način kako bismo u najboljoj meri sačuvali svoju naciju. Mudrost jedne nacije je da pametno definiše svoje strateške ciljeve i nacionalne interese, ali je još veća mudrost da pravilno izabere način i sredstva kojima će ostvariti zacrtane ciljeve, kao i da u odnosu na medjunarodne okolnosti izabere pravo vreme i trenutak u kome je uopšte moguće postići dobar rezultat. Mi smo često grešili u takvim procenama jer smo u datim okolnostima pravili greške koje su nas nekada koštale ogromnim ljudskim žrtvama, a nekada gubitkom državnog suvereniteta i delova teritorije.
Bravo za sledeći komentar, “ Mudrost jedne nacije je da pametno definiše svoje strateške ciljeve i nacionalne interese, ali je još veća mudrost da pravilno izabere način i sredstva kojima će ostvariti zacrtane ciljeve, kao i da u odnosu na medjunarodne okolnosti izabere pravo vreme i trenutak u kome je uopšte moguće postići dobar rezultat. ”
Stalno o tome pričam. Primer – sada kada je zaista postalo moguće da Srbija (kao najveća zemlja zapadnog Balkana) napravi ubrzanje i približi se EU (razlog je rat u Ukrajni a ne naša razvijenost) Vučić pravi penal za penalom, neće da definišu EU kao glavni strateški cillj i pravi dilove sa novin KGB-om i Rusijom. U isto vreme, sve ide ka tome da će sukob izmedju EU i Rusije biti još gori narednih godina, pa će Srbija propustiti poslednj voz za Brisel. Mi ne shvatamo koliko je to pogubno. I to je ono što ne mogu da shvatim kod studenata. Bez EU, mi nećemo imati veći stepen reprezentativne demokratije. Zato, budimo
pragmatični da ne izgubimo opet 35 godina.
Dodji baba juce
Ako me ne vara pamćenje, ovaj što gviri kroz prozor busa i jeste iz Požarevca, danas najveći rusofil, ljubitelj Kozaka i mrzitelj svega što je povezano sa Evropom a nije rusko. Šta se desilo sa ljudima, ne znam da objasnim.
Sve ima svoj kraj , ko to shvati , lakse ce ziveti…
Da, kao što su nestali i neki narodi i države, pa ćemo tako i mi, i to vrlo skoro ako nastavimo kao do sada, pa vi onda samo nastavite da uživate.
Pao je na prevaru i na zaista težak život zbog ratova i sankcija ,ali to porediti sa ovom srpskom ekonomijom i razvoju u svim oblastima kao nikada u istoriji Srbije ,je pišurija.
Za vreme Miloševića je zemlja ekonomski propala, ali ne u toj meri da ne možemo da se oporavimo (relativno očuvani resursi, institucije, vode, šume i poljoprivreda). Posle Vučića, na žalost, oporavka više nema (kompletno devastirana zemlja, institucije ne postoje, resursi prodati strancima za kikiriki, zagađeno zemljište, rudarska kolonija,…). Ekonomija prividno zaista izgleda impresivno, ali to vam je slično kao kada bi vi svu svoju imovinu stavili na hipoteku, uzeli kredit i 10 dana živeli kao car u Hajatu, pili najskuplji šampanjac, i rentirali ferari.
Prvo piše članak Živković sad Milivojević ko je sledeći Jovanović? Živković kaže nisu nam dali toliko pare, Milivojević pare nam nisu ni bile potrebne. Jovanović će verovatno pisati da niko nikad nije ni dao pare i da je to sve apsolutno laž.
Da je ostalo samo na onom tekstu od montgomerija verovatno bi svi zaboravili ali rešili ste da se branite i sada to ispada mnogo gore nego što bi bilo da se niste branili.
Velja Ilic je rekao sve.
👍
Evo, izvinjavam se sto komentarisem pre citanja, ali mozda najveca greska je ta sto je povedio gnev a ne razum. I sto nismo pokazali kpacitet da svojim krvnicima sudimo sami, ako smo ih vec sami pobedili, stvorivsi time uslove za ponavljanje istorije
Dobro je pa vi zavisite od novca iz inostranstva.
Ako si ti, a rekao bih da jesi onaj pravi i autentični u narodu poznati Pera Ložač, onda nam pomozi da rasvetlimo ovu opštenarodnu enigmu i reci nam ko to, kome i koliko novca daje da bi sprovodio ovu sada već čuvenu „obojenu revoluciju“? Mesecima unazad od zvaničnika ove države slušamo kako „neko“ iz inostranstva silnim milijardama evra finansira „rušenje države“ a nikako da saznamo ko je to? Takodje, svakog dana sa režimskih medija slušamo kako ovde jedan značajan broj ljudi dobija ogroman novac kako bi „rušili ustavni poredak Srbije“ a nikako da saznamo ko su ti ljudi? Bar jednog od njih?! Na kraju, ali ne i manje važno je pitanje koliko? Razumem sklonost ljudi da veruju u sve što im govore njihovi politički ljubimci, ali ne razumem odsustvo elementarnog razuma kod pojedinaca koji tako olako poveruju u vesti o „desetinama milijardi evra“ kojima se finansira „rušenje Srbije“ valjda nesvesni da se radi o ogromnom novcu koji daleko premašuje naš nacionalni budžet?! Ej, „desetine milijardi evra“ je veći novac od onoga koji u istom, ili čak dužem vremenskom periodu zaradi i potroši čitavo srpsko društvo i ekonomija!? To bi značilo da ove „ustaše-blokaderi“ dobiju više novca iz inostranstva nego što za isti period svi zaposleni u Srbiji prime plate?! Pa gde je onda taj novac, i zašto ga je onda toliko teško pronaći kod ovih ljudi kako bi onda ovaj režim mogao pouzdano da svima kaže, „evo, taj i taj Pera je uzeo toliko i toliko novca od tog i tog“? Zar zaista mislite da bi ovaj režim propustio takvu izuzetnu priliku da nas javno, i sa dokazima, obavesti o ovim zločinačkim tokovima novca?!
Da li si lud ili se pravis?Da li mislis da je narod lud?Dobili ste milijarde da srusite Srbiju.Ili vas mozda finansiraju bake krofnama?Ajde bre
To možeš da pričaš ljudima koji nisu bili u otporu ili sreli nikog iz otpora,50maraka je bilo lepljenje plakata,20maraka da nosis majicu….i tako dalje.pare i materijal je delio đurić čovek koji je sad u sns.pametnom dosta
Ne lupaj gluposti, dečko.
Jesi li ti primao pare? Ja i nas desetine koje znam nismo, niti su ih nudili, a bili smo deo Otpora godinu dana i najebavali žestoko.
Sa svim se služe samo da sruše Vučića i njegovu politiku
Bore se da Vucica prestane da rusi Ustav i zakone Srbije.
Jaka Srbija je ono što nekima smeta nema predaje idemo napred još brže
Nema predaje ? A Gazivode, tablice… ajde bote idi po sendvič…
Ne možete praviti takve paralele, jer to veze nema jedno s drugim.
Naravno da ne mogu da se prave paralele, jer ova katastrofa koja nas je danas zadesila nema paralelu nikada u istoriji.
Само у јединству можемо да сачувамо сигурност и изградимо још јачу државу – Србија заслужује нормално функционисање.
Naravno da Srbija zaslužuje normalno funkcionisanje ali bez vas lažni srba,mimikrijom srasli uz fotelje i zadnjice zalepljene uz budžet.
Idite malo berite pečurke i dopustite institucijama da se provetre od vašeg višedecenijskog ustajalog staleža parazitske patriote iz interesa.
Ne razumem zašto ulazite u raspravu, sa ovim algoritmima AI?
Jedna ista imena Željko, Marko, Jelena, Milica, Marica i kriv k…c, sa formalnim narativom o jakoj državi, jakoj ekonomiji, svetloj budućnosti, i ostalim fazama koje su svakodnevno bubali u stranci ( sns), prateći partijski komesare, a u stvari nestručne i neobrazovane golibeze, kojima je obećana moć i pozicija.
Ne palite se na budalaštine, samo gubite živce.
Govna koja su zavijena u celofan i misle da su Dior i Šanel, i koja Boga mole da ih ne ispuste u reku.
Kad pohapsimo sektu biće tako.
mnogo paralela pistoji uzmedju slobine i vucuceve vlasti razlika je samo u jednom zapad tj EUpodrzava vucuca a slobu je pustio bez podrske..
a jedno je tacno vlast u srbiji ne moze promeniti bez podrske EU ..
Gospodine Milivojeviću, teško mi je da napišem ovo što ću napisati jer vrlo cenim sve što radite u ovom trenutku, štaviše, mislim da ste se najbolje pokazali tokom ove studentske borbe od svih drugih iz opozicije, premda sam lično glasač PSG-a, i to ću i ostati. Glavna greška petooktobarskih vlasti, koju vi, kako vidim, ne uviđate, bila je to što ste toliko pričvrljili narod raznoraznim nametima da su odjednom mnogi zapali u najstrašnije siromaštvo. Čitave profesije su puštene niz vodu, tako što su honorari ostali na nivou pre petog oktobra, a svi troškovi su se višestruko uvećali. To narod nikada neće zaboraviti. Sve drugo bi moglo da se proguta, ali taj osećaj da su se ljudi borili da dođe demokratija i protiv zločinca na vlasti, a da su posle dramatično osiromašili, ali bukvalno osiromašili, bio je užasan. Ja vidim da svi vi to i dalje ne shvatate, osim Milana St. Protića koji je to par puta pomenuo. Naročito su ljudi iz oblasti kulture (ovde ne govorim o ustanovama kulture koje su bile na budžetu) bili potpuno uništeni tokom čitavih dvanaest godina „petooktobarske vlasti“, prepušteni opskurnim likovima koji nisu zaslužili da čiste stepenice a bili su ničim izazvano postavljeni na najviša mesta odlučivanja. Ako se tako nešto ponovi, a nadam se da neće, za desetak godina ćemo ponovo imati nekog vučića. Za Tadića nisu glasali obrazovani ljudi, njegovi glasači, to vam je valjda jasno.
Na žalost, vi ne možete da shvatite da su posledice sankcija, ratova, i pogrešne politike vidljive tek nakon nekoliko godina od potpune ekonomske propasti. Kada prestanete da jedete, ne umirete odmah, nego posle 10-tak dana. Razlika između Miloševića i Vučića je što ste nakon Miloševićeve vlasti državu mogli da oporavite, a sada to više nije moguće.
Državu uvek možete da oporavite, uvek, zapamtite. Samo je pitanje šta radite i da li je onaj ko je na vlasti iskreno posvećen tome.
Тачно👍
Moja sira porodica i ja glasacemo SNS.
Treba da vas je sramota što tako nepismeni ostavljate komentare. Ne glasa se nekoga nego ZA nekoga.