Gledala sinoc, po meni, sramota da se takva rezija postavlja u Narodnom pozoristu. Pitala sam se, nakon Izbiracice u Naroddnom u zadnjoj postavci i ovoga, da li neko placa, da se nivo i ugled Narodnog pozorista rusi, a samim tim i srpske kulture.
1. Niko nije u Narodno dosao da celo vece slusa tehno. Znajuci to, sta je hteo reziser, da nas upozna sa lepotom te muzike?
2. Nepotrebna scena sa solarijumom, nepotrebni trosak, i nepotrebno gola debela zena u tangama ili potrrbno da bi se pisalo po novinama. Oskrnavili su scenu na kojoj se igra Labudovo jezero, Uspavana lepotica…
3. Nisam videla lice ni jednog glumca, pa ni glavnog, od perika i kostima. Toliko o postovanju glumaca.
4. Dosadno
5. Spor pocetak
6. Bolje da su ulozili pare u scenografiju pa da prikazu kontrast bogat / siromasan (kada, namestaj je trebalo da bude bogatiji). A ne pare za solarijum.
7. A gde da gledamo tradicuju, ako je ovo u Narodnom, ili je cilj da ne gledamo?
8. Onda ste mogli adaptirati i scenarijo da bude primeren 21 veku jer se izrazavaju kao sa pocetka 20 a ovamo tehno, lazeri…
Reziser, nije za Narodno,namece svoj ukus muzije i mesta gde on izlazi (jer sve je moglo i sa drugom muzikom ). Treba dati uputstvo pored svake preddstave a ne samo repertoar.
Dosadno i zamorno. Predstava Mister Dolar prikazuje društvene nakaze u kostimima koji deluju podjednako neprijatno kao i iritantni zvučni i svetlosni efekti, uz konstantan ritam koji podseća na nadrogirane zombije. Tema je iskrivljena, a poruka, umesto da intrigira ili pokrene razmišljanje, deluje potpuno suprotno očekivanjima – konfuzna, bez jasne poente, ostavlja publiku sa osećajem izgubljenog vremena. Pokušaj društvene kritike više deluje kao nesvesno promovisanje nakaznog sistema.
Užas, blago rečeno. Ovo ne bih poželeo ni najgorem neprijatelju. Konstantna neprijatnost, nerazumljivost i potpuni izostanak humora čine ovu predstavu totalnim promašajem. Dodatnu mučninu stvaraju nepodnošljiva buka, isprepleteni, teško razumljivi glasovi i laseri koji neprijatno šaraju po publici, koja sve vreme izgleda zbunjeno i iscrpljeno.
Aplauz, gotovo nepostojeći na kraju, rekao je sve što je trebalo.
Представа је катастрофа. Јуче су посетиоци напуштали салу после пола сата.
Најбоље је уопште НЕ ДОЋИ.
Uvaženi kritičar je jedan od razloga za čitanje Radara. I pretplatu na elektronsko izdanje, kada to bude bilo moguće. Hvala, g-dine Medenica.
Mislim da se autor malo zaigrao kada poredi gornji i donji klub iz predstave sa Panorama Barom i Laboratorijom iz Berlina, čisto skretanje pažnje.
Gledala sinoc, po meni, sramota da se takva rezija postavlja u Narodnom pozoristu. Pitala sam se, nakon Izbiracice u Naroddnom u zadnjoj postavci i ovoga, da li neko placa, da se nivo i ugled Narodnog pozorista rusi, a samim tim i srpske kulture.
1. Niko nije u Narodno dosao da celo vece slusa tehno. Znajuci to, sta je hteo reziser, da nas upozna sa lepotom te muzike?
2. Nepotrebna scena sa solarijumom, nepotrebni trosak, i nepotrebno gola debela zena u tangama ili potrrbno da bi se pisalo po novinama. Oskrnavili su scenu na kojoj se igra Labudovo jezero, Uspavana lepotica…
3. Nisam videla lice ni jednog glumca, pa ni glavnog, od perika i kostima. Toliko o postovanju glumaca.
4. Dosadno
5. Spor pocetak
6. Bolje da su ulozili pare u scenografiju pa da prikazu kontrast bogat / siromasan (kada, namestaj je trebalo da bude bogatiji). A ne pare za solarijum.
7. A gde da gledamo tradicuju, ako je ovo u Narodnom, ili je cilj da ne gledamo?
8. Onda ste mogli adaptirati i scenarijo da bude primeren 21 veku jer se izrazavaju kao sa pocetka 20 a ovamo tehno, lazeri…
Reziser, nije za Narodno,namece svoj ukus muzije i mesta gde on izlazi (jer sve je moglo i sa drugom muzikom ). Treba dati uputstvo pored svake preddstave a ne samo repertoar.
Dosadno i zamorno. Predstava Mister Dolar prikazuje društvene nakaze u kostimima koji deluju podjednako neprijatno kao i iritantni zvučni i svetlosni efekti, uz konstantan ritam koji podseća na nadrogirane zombije. Tema je iskrivljena, a poruka, umesto da intrigira ili pokrene razmišljanje, deluje potpuno suprotno očekivanjima – konfuzna, bez jasne poente, ostavlja publiku sa osećajem izgubljenog vremena. Pokušaj društvene kritike više deluje kao nesvesno promovisanje nakaznog sistema.
Užas, blago rečeno. Ovo ne bih poželeo ni najgorem neprijatelju. Konstantna neprijatnost, nerazumljivost i potpuni izostanak humora čine ovu predstavu totalnim promašajem. Dodatnu mučninu stvaraju nepodnošljiva buka, isprepleteni, teško razumljivi glasovi i laseri koji neprijatno šaraju po publici, koja sve vreme izgleda zbunjeno i iscrpljeno.
Aplauz, gotovo nepostojeći na kraju, rekao je sve što je trebalo.
Представа је катастрофа. Јуче су посетиоци напуштали салу после пола сата.
Најбоље је уопште НЕ ДОЋИ.
Uvaženi kritičar je jedan od razloga za čitanje Radara. I pretplatu na elektronsko izdanje, kada to bude bilo moguće. Hvala, g-dine Medenica.
Mislim da se autor malo zaigrao kada poredi gornji i donji klub iz predstave sa Panorama Barom i Laboratorijom iz Berlina, čisto skretanje pažnje.