Nisam znala da se u jednom Radaru tolerise jedan ovako prljav botovski komentar, i zamolila bih Administratora da uradi svoj posao i ukloni „Flautistu“ sa sajta. Potpuno se slazem sa tekstom prof. Ljubise Jovanovica – on tacno ukazuje na situaciju u kojoj se ona prava kultura vec deceniju-deceniju i po nalazi u Srbiji. A u vezi „velikog“ Kaufmana – on je vec 10 godina neko ko samo koristi svoje ime da bi pravio revijalne koncerte na mikrofon; program ovog koncerta je takodje bio potpuno potcenjivanje i velika uvreda beogradske publike. Zato, i Jonasa Kaufmana i ceo ovaj koncert treba zaboraviti sto pre.
I moja malenkost je primetila sve nedostatke osvedoceno neprikladne a toliko izvikane plave sale. I drugorazredni repertoar nije mnogo doprineo opstem drugorazrednom utisku koji je ostavio ovaj zaprepascujuci koncert. Zasto zaprepascujuci? Pa zato sto vec godinama nas provincijalni zivot ozbiljne muzike odjednom, i to samo par
nedelja ranije, dobija privilegiju da ga ozivi verovatno najveci tenor danasnjice! Skoro da ne poverujes.
I naravno, druga strana medalje je lupila po nosu izgladnelu beogradsku publiku svim vec nabrojanim nedostacima ovog otvaranja BEMUS-a.
Ali. Veliko ali treba ipak da nas podseti da je ovaj stvarno veliki umetnik osetio tu glad publike koju je za kraj nagradio sa cak sest izvodjenja na bis. Disao je sa nama i osetio da treba bar na kraju da nam se oduzi. I to je uradio.
Bravo!
Odličan i istinit tekst.
Kolarac je i dalje jedina dvorana za finu muziku.
Mala, ali neretko ni ona nije puna. Mnogo smo se spustili u svim lepotama zivota…
Bravo Ljubiša, pravo u centar! Gde se još u svetu sluša klasična muzika sa ozvučenjem? Nije nas Kaufman podcenio, već smo to sami uradili smestivši ovakav događaj u potpuno neodgovarajuću salu Sava centra, koja je uvek bila gluva, a renoviranjem postala još gora. Uz takve uslove, filmska muzika je primeren repertoar. I slažem se sa tvojom vapajem: izgradite već jednom pravu koncertu salu primerenu jednoj evropskoj prestonici.
E ovako to rade botovi. Opljunu, a onda im neki od onih koji misle da su svi potkupljeni i nemoralni (verovatno polaze od sebe ili boluju od paranoje ili spadaju u kategoriju „poniženih i uvređenih“) poveruju.
Bravo Ljubiša na ovom tekstu. Bravo od srca. Trebaju nam ovakvi tekstovi, ovakve kritike, ovakvi zahtevi, nasušno nam trebaju. Iako znamo da nema šanse da dobijemo dvoranu dok su ovi na vlasti, ipak nije zgoreg da neko sa autoritetom to nekad i javno zatraži!
Nisam znala da se u jednom Radaru tolerise jedan ovako prljav botovski komentar, i zamolila bih Administratora da uradi svoj posao i ukloni „Flautistu“ sa sajta. Potpuno se slazem sa tekstom prof. Ljubise Jovanovica – on tacno ukazuje na situaciju u kojoj se ona prava kultura vec deceniju-deceniju i po nalazi u Srbiji. A u vezi „velikog“ Kaufmana – on je vec 10 godina neko ko samo koristi svoje ime da bi pravio revijalne koncerte na mikrofon; program ovog koncerta je takodje bio potpuno potcenjivanje i velika uvreda beogradske publike. Zato, i Jonasa Kaufmana i ceo ovaj koncert treba zaboraviti sto pre.
I moja malenkost je primetila sve nedostatke osvedoceno neprikladne a toliko izvikane plave sale. I drugorazredni repertoar nije mnogo doprineo opstem drugorazrednom utisku koji je ostavio ovaj zaprepascujuci koncert. Zasto zaprepascujuci? Pa zato sto vec godinama nas provincijalni zivot ozbiljne muzike odjednom, i to samo par
nedelja ranije, dobija privilegiju da ga ozivi verovatno najveci tenor danasnjice! Skoro da ne poverujes.
I naravno, druga strana medalje je lupila po nosu izgladnelu beogradsku publiku svim vec nabrojanim nedostacima ovog otvaranja BEMUS-a.
Ali. Veliko ali treba ipak da nas podseti da je ovaj stvarno veliki umetnik osetio tu glad publike koju je za kraj nagradio sa cak sest izvodjenja na bis. Disao je sa nama i osetio da treba bar na kraju da nam se oduzi. I to je uradio.
Bravo!
Odličan i istinit tekst.
Kolarac je i dalje jedina dvorana za finu muziku.
Mala, ali neretko ni ona nije puna. Mnogo smo se spustili u svim lepotama zivota…
Bravo Ljubiša, pravo u centar! Gde se još u svetu sluša klasična muzika sa ozvučenjem? Nije nas Kaufman podcenio, već smo to sami uradili smestivši ovakav događaj u potpuno neodgovarajuću salu Sava centra, koja je uvek bila gluva, a renoviranjem postala još gora. Uz takve uslove, filmska muzika je primeren repertoar. I slažem se sa tvojom vapajem: izgradite već jednom pravu koncertu salu primerenu jednoj evropskoj prestonici.
E ovako to rade botovi. Opljunu, a onda im neki od onih koji misle da su svi potkupljeni i nemoralni (verovatno polaze od sebe ili boluju od paranoje ili spadaju u kategoriju „poniženih i uvređenih“) poveruju.
Podrzavam svaku rec.
Bila sam na koncertu, identican utisak, kao gdin Ljubisa Jovanovic.
Bravo Ljubiša na ovom tekstu. Bravo od srca. Trebaju nam ovakvi tekstovi, ovakve kritike, ovakvi zahtevi, nasušno nam trebaju. Iako znamo da nema šanse da dobijemo dvoranu dok su ovi na vlasti, ipak nije zgoreg da neko sa autoritetom to nekad i javno zatraži!