Film sam razumela skroz drugacije od kritike…Ne bih se slozila da je promasaj…Svaka osoba je licnost za sebe i razlicito se borimo sa gubitkom.
Desava se da reagujemo drugacije od ocekivanog, uobicajenog…da se zapravo ili malo ili uopste i ne poznajemo, a zivimo zajedno…Otudjeni jedni od drugih…
Sve je to vrlo realno i moguce…
Mačka nije tu bez razloga. Time što je junakinja nabavila kućnog ljubimca signalizira se da život (a i ona) ide dalje.
Ko je odobrio sredstva za snimanje istog?
Uznemirava i morbidna
..naravno, to i jeste svrha (motiv) od Sofokla do danas, zavisi od strukture filma, kakva je forma, da se ne „ponavlja“, sta je novo u samom domenu (film), cini mi se da je ekipa dobra, vredi pogledati..
Svaka je na mestu😀
Gotovo da zvučite kao da imate nešto lično protiv glavne glumice.
Kvalitetne filmske kritike neuporedivo su ređe od istih takvih filmova.
Dakle, verujem vam sve, da je film loš, ili da vam se nije dopao, ali svaka premisa kojom ste to pokušali da dokažete je pogrešna, počevši od konstatacije da bol ne podnosi estetizaciju. Setite se samo Elene Zvjaginceva, ili Bez ljubavi istog reditelja, da ne pričam o vrhunskom filmu Antihrist Larsa fon Trira. Između ostalog kažete: „Umesto da pripada domenu etičkog upitnika – osuđujemo li majku koja svega nekoliko dana nakon gubitka sina nalazi utehu u žestokim seksualnim predavanjima?“ Da li je to zaista u domenu etičkog? Danas, kada se toliko zna o psihologiji i kada smo predrasude o moralu nadam se apsolvirali, za vas ova nedoumica spada u domen etičkog? To je poražavajuće. Nimalo me niste ubedili, iako na osnovu njenog prvog filma koji sam gledala ne verujem da imam čemu da se nadam.
Oh,nekog nesto pecka iznutra,kakva reakcija 😉
Kakva?
Ovde na Radaru više niko ne može ništa da kaže, a da se neko ne nađe „pametan“ da ga „opauči“. Ako se ne slažete sa onim što sam napisala, izvolite iznesite argumente, nemojte odmah ići ad hominem (što je preispoljno glupo kad bukvalno nemate pojma kome se zapravo obraćate), ili, ako nemate šta pametno da kažete – ćutite.
Ana potpuno razumem Vasu ozlojedjenost glupavim satiranjem svega pametnog sto je izneseno u nekom komentaru.Izgleda da je najbolje cutati i pustiti egocentrike ispod prosecne inteligencije da lupaju etikete iako nisu shvatili makar dve recenice onog sta je napisano.Cini se preporucljivim ne ucestvovati u bilo cemu sto ima veze sa malo duzom mozdanom aktivnoscu ako zelis da zivis u Srbiji,a ne budes proglasen za nadmenu osobu koja se pravi pametnom i slicno.Da ne tupim,Radar je pustio gomilu bezobraznih,neobrazovanih,ne mnogo pametnih ljudi da zasipaju svojim komentarima svakog ko iznosi misljenje koje ima veci radijus kretanja od njihovog ogranicenog lancem nacinjenog od bezidejnih karika dosadnog ponavljanja dogmi,nazalost prihvacenih za vrhunske spoznaje od vecine Srba.
Lepo ste rekli. Eros/tanatos – sve je to sklopčano. Zašto odnos sa mlađim muškarcem spada samo u domen etičkog preispitivanja!
Možda bi Miki, koga poštujem, ipak razumeo i voleo nešto što je uspeo film, iako se etički ne slaže sa premisama filma. Verujem ipak da je grozomora, što je bilo jasno i iz trejlera. Mira da se vrati svojok glumi s početka osamdesetih, akk je moguće. Ima mnogo mladih i talentovanih rediteljki koje čekaju svoju šansu.
Rekla bih,interesantan film
Film sam razumela skroz drugacije od kritike…Ne bih se slozila da je promasaj…Svaka osoba je licnost za sebe i razlicito se borimo sa gubitkom.
Desava se da reagujemo drugacije od ocekivanog, uobicajenog…da se zapravo ili malo ili uopste i ne poznajemo, a zivimo zajedno…Otudjeni jedni od drugih…
Sve je to vrlo realno i moguce…
Mačka nije tu bez razloga. Time što je junakinja nabavila kućnog ljubimca signalizira se da život (a i ona) ide dalje.
Ko je odobrio sredstva za snimanje istog?
Uznemirava i morbidna
..naravno, to i jeste svrha (motiv) od Sofokla do danas, zavisi od strukture filma, kakva je forma, da se ne „ponavlja“, sta je novo u samom domenu (film), cini mi se da je ekipa dobra, vredi pogledati..
Svaka je na mestu😀
Gotovo da zvučite kao da imate nešto lično protiv glavne glumice.
Kvalitetne filmske kritike neuporedivo su ređe od istih takvih filmova.
Dakle, verujem vam sve, da je film loš, ili da vam se nije dopao, ali svaka premisa kojom ste to pokušali da dokažete je pogrešna, počevši od konstatacije da bol ne podnosi estetizaciju. Setite se samo Elene Zvjaginceva, ili Bez ljubavi istog reditelja, da ne pričam o vrhunskom filmu Antihrist Larsa fon Trira. Između ostalog kažete: „Umesto da pripada domenu etičkog upitnika – osuđujemo li majku koja svega nekoliko dana nakon gubitka sina nalazi utehu u žestokim seksualnim predavanjima?“ Da li je to zaista u domenu etičkog? Danas, kada se toliko zna o psihologiji i kada smo predrasude o moralu nadam se apsolvirali, za vas ova nedoumica spada u domen etičkog? To je poražavajuće. Nimalo me niste ubedili, iako na osnovu njenog prvog filma koji sam gledala ne verujem da imam čemu da se nadam.
Oh,nekog nesto pecka iznutra,kakva reakcija 😉
Kakva?
Ovde na Radaru više niko ne može ništa da kaže, a da se neko ne nađe „pametan“ da ga „opauči“. Ako se ne slažete sa onim što sam napisala, izvolite iznesite argumente, nemojte odmah ići ad hominem (što je preispoljno glupo kad bukvalno nemate pojma kome se zapravo obraćate), ili, ako nemate šta pametno da kažete – ćutite.
Ana potpuno razumem Vasu ozlojedjenost glupavim satiranjem svega pametnog sto je izneseno u nekom komentaru.Izgleda da je najbolje cutati i pustiti egocentrike ispod prosecne inteligencije da lupaju etikete iako nisu shvatili makar dve recenice onog sta je napisano.Cini se preporucljivim ne ucestvovati u bilo cemu sto ima veze sa malo duzom mozdanom aktivnoscu ako zelis da zivis u Srbiji,a ne budes proglasen za nadmenu osobu koja se pravi pametnom i slicno.Da ne tupim,Radar je pustio gomilu bezobraznih,neobrazovanih,ne mnogo pametnih ljudi da zasipaju svojim komentarima svakog ko iznosi misljenje koje ima veci radijus kretanja od njihovog ogranicenog lancem nacinjenog od bezidejnih karika dosadnog ponavljanja dogmi,nazalost prihvacenih za vrhunske spoznaje od vecine Srba.
Lepo ste rekli. Eros/tanatos – sve je to sklopčano. Zašto odnos sa mlađim muškarcem spada samo u domen etičkog preispitivanja!
Možda bi Miki, koga poštujem, ipak razumeo i voleo nešto što je uspeo film, iako se etički ne slaže sa premisama filma. Verujem ipak da je grozomora, što je bilo jasno i iz trejlera. Mira da se vrati svojok glumi s početka osamdesetih, akk je moguće. Ima mnogo mladih i talentovanih rediteljki koje čekaju svoju šansu.