Viktor Orban i Aleksandar Vucic Foto Dragan MujanNova 7
Pismo v. d. direktora Infrastruktura železnice potvrdilo da o prugama niko ne vodi računa

Visoka cena partijskog zapošljavanja

Izdanje 55
  1. На сваком улазу на железничке станице и на вратима возова треба да стоји натпис:
    -УЛАЗИТЕ НА ВЛАСТИТУ ОДГОВОРНОСТ!
    У преводу: -оставите наду, ви који улазите.

  2. Kada su gradili novu prugu Subotica- Segedin, paralelno sa njom su rekonstruisali deo pruge, koju koriste za ranžiranje vagona. Ta pruga jos tada nije bila ispravno pričvršćena, a nalazi se na uzvišici i 10 m od kuća, u sred naselja.

  3. Wta ima da se priča naši lokalni u Vrbasu napunili dzepove napravili kuče sa bazenima a nama sirotinji i penzionerima poslali dopire da ne pripadamo nijednoj grupi grada jer je na objektima napravljena velika ateta i sad se svi prave ludi Vrbas industrijska zona sramota

  4. Ajde sad majcin sine vozaj se zeleznicom… Do kraja svog zivota ne sedam u voz.

  5. Jel su se to svi debili sakupili u SNS? I taj je zreo za robiju.

  6. Istrazite za prugu Nis-Brestovac prema Leskovcu. Trebalo je da bude godinu ipo radovi evo vec 4 godine nista. To je mala deonica oko 20km, brze je napravljena pruga Beograd-Nis u 19 veku! Radovi oko 60m evra. Sta se desava?

  7. Морају да се испитају све претпоставке зашто овај човек мрзи Србе и Србију. Разлог постоји и треба да га знамо што пре.

    1. Nije Srbin. Čitajte, informišite se. On im ovde sprovodi njihovu agendu. U toku je preuzimanje i okupacija Srbije, u kojoj do 2000. nisu imali pristup. Jugoslavija sa njima nije imala diplomatske odnose, što im je smetalo, zato su nas i rasturili, da bi mogli lakše da se uvuku i preuzimaju vojne i političke vrhove, ekonomiju i resurse. Ko gradi kondominijume po Beogradu, pročitajte na ogradama kako se zovu te kompanije, čiji je Milenijum tim, ko je srušio hotel Jugoslavija, kome se poklanja Generalštab, čiji je Rio Tinto, Blek Rok… ?
      E, pa on je njihov čovek. On, Siniša Mali, Brnabić, Čadež, Marko Đurić, Dodik, Šešelj…
      Otud i toliko busanje navodnim patriotizmom. Svuda naglašava koliko voli Srbiju, kako niko ne voli Srbiju više nego on, a narod koji glasa za njega tretira kao stoku i prezire ih , a one koji su protiv kao krvne neprijatelje i mrzi ih. Kad vas neko voli, ne mora to da oglašava na bilbordu. To se vidi i vi to znate i osećate. Vrhunac cinizma i smejanje u lice tupom, ograničenom i prostom narodu je onaj poklič koji je smislio Marko Đurić – Aco Srbine.

  8. Infrastrukturni projekti su legalizovana pljačka Srbije i njenih građana. Brza pruga je našminkana i puna tehničkih propusta, koji direktno utiču na bezbednost prevoza putnika. Nisam koristio pomenuti voz i dobro bih razmislio da li bih se usudio da ga koristim. Dotakli smo dno i situacija se mora radikalno menjati. Nema stajanja, PUMPAAAJ !

  9. Ovaj tekst se tiče JEDNE trase u Srbiji, sve oči (i sve reči samohvale) su na tome, kao da je to cela Srbija! Velika krađa je već završena, pare podeljene, problemi i dugovi ostali „državi“, a niko nije odgovoran i niko neće odgovarati. A šta je sa ostalim hiljadama kilometara zapuštenih pruga, od kojih se neke ne koriste, a po nekima voze kompozicije i sa ljudima, i sa opasnim teretima? Kakva nesreća treba da se desi da se nešto uradi po tom pitanju u „ekonomskom tigru“? Iskakanje vagona sa opasnim teretima su se već dešavala, posledica je bilo, ali ne i ljudskih žrtava. I za to isto NIKO nije odgovarao, sve je zataškano. DOKLE TAKO?

  10. Ma, kakva Infrastruktura ŽS. Vučiću je najvažniji Starting. Odande niko nije uhapšen a uzeli su 15 miliona dolara za nazovi rekonstrukciju Nadstrešnice koja je pala i ubila 16 ljudi.
    Tako je to kad je lakoverni srpski narod doveo ratnohuškače i ratne profitere iz devedesetih Tomu i Vučka da mu vode zemlju, umesto da im je posle 5. oktobra suđeno za sve laži i zlodela, a te stranke koje su opljačkale državu devedesetih bile zabranjene.

  11. Potvrđuju se navodi iz teksta, svakako treba reći da u INFRASTRUKTURI ŽELEZNICE SRBIJE, od 2019.godine zaposleno blizu 2500 ĆACIJA, dobro ste pročitali, to su 100% neuki, nestručni ljudi za rad na železnici, veliki broj tih ĆACIJA je sa “IZMIŠLJENIH FAKULTETA” i slobodno se može reći da svojim radom ugrožavaju bezbednost železničke infrastrukturesvi. Svi koji su počeli da rade dobijali su najviše koeficijente za datu stručnu spremu, mnogi od njih nisu ni svesni svog neznanja i štete koju prouzrokuju na direktan ili indirektan način.
    Da sve ne ostane na papiru i komentarima, nadamo se da postoje, još uvek, samosvesni i odgovorni ljudi koji će PREČEŠLJATI i javno, detaljno, objaviti strukturu svih zaposlenih, na kojim poslovima rade, koliko dugo rade na železnici, stručnost, koje škole/fakultete imaju završene i kolike su zarade na tim radnim mestima.
    Jedino tako možemo da osvestimo narod i da probudimo stručnu javnost i zaposlene da preuzmu vodjenje INFRASTRUKTURE ŽELEZNICE SRBIJE.
    Državo reaguj, dok ne bude kasno, a već kasnimo, na žalost !!!

  12. Kome da pošaljem slike da vidite šta su uradili.Put prošao metar od kuće zatvorili čoveku garažu bankinama,nisu uradili nikakav odvod za vodu i sve ide pod kuću i nikom ništa.Kada se žalijo kažu pa kuća nije pala.Znači treba neko da izgubi glavu da bi oni reagovali.Šta dalje?

    1. Po kojoj “državi”? Onoj pod vlašću bahate napredne sekte? Ne da treba da se pljuje nego mora da se menja.

    2. Državu nemamo, oteo je narko kartel i kriminalna banda. Još nešto za objašnjavanje?

    3. Uvek i svuda dok je kriminalizovana, zemlja se nosi u srcu a država na grbači

    4. Mukice, vi ste teritorija, mozda kolonija, daleko od drzave. Drzava se stvara i organizuje, da bi funkcionisala i sluzila svojim drzavljanima. A ta vasa teritorija je jedna velika maceha svojim ljudima. Ona, kakva je sad, mrzi svoje ljude iz dna duse i zagorcava im zivot na 100 nivoa. A zagorcala je u svojoj zlobi i zivote miliona Jugoslovena.

      1. U svemu se slažem sa Vama sem poslednje napisane stvari. Kao što je rekao pokojni Lazanski na gostovanju HRT-u, za ljubav kao i za rat je potrebno dvoje. Holmec ostaje velika mrlja i neprocesuirani ratni zločin u Sloveniji. Inače, mogu da Vam čestitam kao Slovencu na ostvarenju svih ciljeva, stvorili ste državu i odlično je organizovali. Od svih ex-YU naroda najbolje ste prošli što nije slučajno. Vaši političari se nisu prodavali za siću.

    5. Režim nije država, narod je država odnosno mi smo država. Suverenitet pripada narodu, a ne profesionalnim političarima. Narod je suština, država je forma. Država je tu da služi interesima naroda, a ne da narod robuje interesima države odnosno, u praksi, interesima sebične klike na vlasti.
      Otuda ovi izrazi narodnog nezadovoljstva nisu i ne mogu biti usmereni protiv države, već su naprotiv upereni isključivo protiv vladajuće oligarhije. Tužno je što se, po njihovom država a u suštini režim, toliko plaši i zazire od sopstvenog naroda. Pre neki dan videh konvoj luksuznih službenih automobila (džipova), sa onim svetlima, koji pretpostavljam negde sprovode nekog kao mnogo bitnog političara. To me podseti kako jednom naleteh na jednog poznatog političara okruženog brojnim telohraniteljima i pomislih kako je apsurd nad apsurdima da se narodni predstavnik tako temeljito i ozbiljno štiti od sopstvenog naroda (koga, uzgred budi rečeno, navodno predstavlja). Valjda su i oni sami duboko svesni toga ko su i šta su, te se zato i plaše da se i Vlasi ne dosete šta im valja činiti.

    6. Стварно треба бити талентован за овако глуп коментар.

  13. Pre šest meseci su uradili nadvožnjak u Zmajevu.Prvog aprila ga zatvaraju na 20 dana,mora ponovo da se radi.O zemljo Srbijo teško nama!

  14. Osvrnuću se na ovo kao bivši
    mašinovođa koji je radio na
    industrijskoj pruzi EPS TENT
    Ovde je direktno i neposredno
    ugrožena bezbednost saobraćaja
    sa nesagledivim posledicama
    S obzirom da se radi o oštećenju
    jezička skretnice, opasnost je
    daleko veća nego da je u pitanju
    obična šina.Skretnica kao takva
    je izuzetno osetljiva na opterećenja
    jer služi za usmeravanje kompozicije
    voza u pravac ili skretanje.
    S obzirom da su ovde projektovane
    velike brzine saobraćanja vozova
    ovakva oštećenja su apsolutno
    nedopustiva i nesreća u najavi.
    Zaista je nejasno kako je ovo
    moguće dopustiti i ugroziti
    bezbednost saobraćaja i putnika
    Pri tome, šine bi trebalo da su
    konstrukcijski od punog gvožđa
    a ovde se vidi kroz naprsline
    da je šina praktično šuplja.
    Ovo je toliko nestvarno, da ja
    ne znam koliko nesreća i jada
    je dovoljno da se nešto preduzme
    Napominjem , ovde se ne radi o
    običnoj šini, što bi takodjer bio
    ogroman problem, već o još mnogo
    većoj opasnosti jer se radi o jezičku
    skretnice koloseka pruge

  15. Da li sve ove materijale treba uputiti na adresu tužilaštva? Tužioci valjda po službenoj dužnosti moraju da ispitaju ovakve slučajeve koji ugrožavaju živote građana Republike Srbije i preduprede štetne posledice? Ako tužioci ne čitaju Radar, možda saznanja o svemu ovome moraju da imaju neposredno preko pisarnica?

  16. Dugo mi je trebalo da nazovem to u šta se pretvorila infrastruktura železnice Srbije i samo se nametnulo Ćacilend par exellence

  17. Stanje je lošije od napisanog jer imamo 2000 km pruga sa putničkim saobraćajem…. A niko to ne održava kako treba jer ižs ima para samo koliko joj dodele.

  18. Podjimo od pretpostavke da je intelektualna sposobnost prosecnog ministra na nivou proseka zivlja Srbije.Da bi se izdvojio od ostalih on mora biti skloniji moralno neprihvatljivim,a nekada i zakonski zabranjenim radnjama.Za direktno podredjene u ministarstvu bira intelektualno inferiornije,ali zato jos spremnije na kojekakva moralna i zakonska nepocinstva.Tako dalje i dalje dok ne dodjemo do onih koji nemaju skoro nikakav uticaj na rad ministarstva,pa je moguce da portir bude najsposobniji u celoj ustanovi.Takav je slucaj u svim javnim preduzecima.Slicne situacije su se kroz istoriju desavale u svim evropskim zemljama koje su postojale pre I Svetskog rata.Resene su na isti nacin u nekom periodu njihovog postojanja,sem u dve(Srbiji i Crnoj Gori),revolucijom.Zivotni ciklus se zasniva na pravilnostima,a ne odstupanjima,pa su tako i Srbija i Crna Gora dosle u situaciju da imaju drustva sa istim problemima kao i one oslobodjene od kolonijalnog imperijalizma nakon II Svetskog rata.Resenje postoji,ali je za njega potreban drustveni konsenzus kojeg kod nas trenutno nema.Da bi se promenila navika potrebna je odvika,ona podrazumeva izlazak iz konformizma i gubljenje stecenih privilegija za dobar deo sugradjanki i sugradjana.Kada budemo spremni na licne materijalne i statusne zrtve bicemo spremni i za neprozivljeni momenat evolucije drustva-revoluciju.Ne zelim da prihvatim stanje iz 1945 godine za revoluciju jer je samo dovelo do promene imena privilegovanih,mada je bilo i pozitivnih stvari kao Omladinske radne akcije .Sadasnji studentski bunt je nesto slicno,ali nedovoljno za preobrazaj ruznog paceta u labuda koji ce broditi nabujalom rekom,a ne pevati poslednju pesmu.

  19. A sta je sa brzom prugom do Subotice, koja je tebala da bude otvorena 25og. Novembra?

    1. Pa biće 25tog novembra, samo se još ne zna koje godine, ha ha ha…

      1. Sto da se otvara kad sta god da se uradi ne valja.Pesacite.Ocigledno da vam se svidja.

  20. U Beogradu je haos, samose priča o novom a zaboravlja se da i to novo propada. O Š R Ž À V A NJ E šta to beše, Šapić smo priča o novim kružnim tokovima,farbanje autobusa itd a kako nam izgledaju ulice,šahtovi,mostovi to niko nespominje. S T R U K A šta to beše. Partija nemože da zameni struku.

  21. Hapsi.Zapleni imovinu da se steta koliko toliko nadoknadi.Nauk za neke buduce

  22. Очигледно да је струка заказала на пројекту Брзе пруге, али експертска комисија је утврдила да то нема везе са корупцијом.

    1. Misliš na Kinesku struku,ko je prugu primio,kada to dokažeš onda pričamo o korupciji

    2. Jok, uopste nema veze sa korupcijom. Sta da se radi kad botine sa ‘zakazanim’ mozgom komentarisu…

  23. Probudi se! Narod Srbije i birokratija znaju samo da pronevere novac. Retko voze brzim vozom, pa im nije stalo do kvaliteta projekta. Građevinske kompanije KPK samo kradu materijale da bi zaradile više novca.

  24. Odrzavanje, rec koja postoji u srpskom recniku. Ali u praksi vise-manje samo tamo.

  25. Teško je napadati taj projekat, brza pruga Bg-Ns je zaista fenomenalna stvar.

    1. Браво, зарадио си сендвич. Мора да си сад изузетно поносан на себе.

  26. Nije mi najjasnije, znaci imali su upotrebnu dozvolu?
    Ovde pise da je izdata u martu 2022. dok je Momirović obavljao funkciju.

    1. Imali su za prugu Bg.-Ns.
      Nisu imali za Železničku stanicu u Novom Sadu.

  27. Jadni direktori, nemaju vremena da se bave svojim poslovima od čestih ispunjavanja kvota za partijske skupove.

  28. Drustvo u ovakvo stanje ne dolazi slucajno.Drzava je kao i vojna jedinica.Radio sam u JNA,VJ,VSCG I VS.Stanje jedinice bitno zavisi od glavnokomandujuceg.Ako je isti strucan,odlucan( ne diktator),temeljen,sistematican a jedinica radi po kvlitetnim planovima rada koji podrazumjevaju preciznu realizaciju,koordinaciju,temeljnu kontrolu i zakonski propisane sankcije za nerad,jedinica( analogno i drustvo) napreduje.Tu ni u sistemu napredovanja,nema prirodno mjesta za negativnu selekciju, vec je ona bazirana na odabiru dobrih i boljih.

  29. Pruga je tezak fuseraj, namenjene pare su drpane za ranije dugove i ekonom dubioze, ucesnika u izgradnji. Svi su dali garancije 2 god., al niko nije popravio nista, jer ih odgovorni nisu ni terali-podmiceni. Kamen- podloga pruge je 3ce kategorije, neopran i za brzine od 120 km/ h a ne 200 km/ h i nije sertifikovan od I M S na svakom km.

    1. Samo valja ono sto je opozicija uradila a to je nista.Ako vam ne valjaju putevi i pruge nemojte se voziti njima.

      1. Zorane@ tebi i sličnima očigledno nastrešnica u Novom Sadu nije bila dovoljna. Nije dovoljno 16 žrtava korupcije i nestručnosti? Ko god ne radi po propisima i standardima struke treba da krivično odgovara. Onaj ko izvođača radova i nadzor tera da rade protivno standardima struke i propisima takođe mora krivično da odgovara. Ovo nije pitanje pozicije i opozicije, ovo je pitanje bezbednosti svih nas. Žalosno je da vlast ništa nije naučila u prethodna 4 meseca, nikakve pouke izvukla. To samo pokazuje da onaj ko nije spreman da se menja, moraće da bude promenjen.

      2. Zašto se izdvaja i ulaže toliki državni tj.novac od građana, ako nećemo koristiti ni puteve ni pruge???Ako se uloži i planira, zašto se krade i u količini i u kvalitetu!?Plaćaju nestručni radnici…tada je neminovnost ovo što nam se dešava!!! To ljudi pišu i komentarišu! Zašto ova vlast sebi daje za pravo da od „svakog kolača“ uzme bar pola i da ga napravi „bljutavim“!?!? Razumete li pitanje?

      3. E, botino… Vozi se ti, ako smes i verujes u palacinkareve sarene laze.

  30. Interesantno da za sve ove propuste investitor ( država),ne sme da se obrati glavnim izvodjačima radova ?Ista je situacija i sa padom nadstrešnice kada se na početku investitor obratio izvodjaču,izvodjač je otvorio prepisku koju je imao sa investitorom i podizvodjačima ministarstvom,predsednikom,kao i na ugovore o izgradnji i zaključke sa sastanaka koje su imali sa svim akterima ,Infrastrukturom,Ministarstvom,Kabinetom predsednika i samim predsednikom države ,a onda su svi zaćutali?

  31. Pa, možda je i to deo opšteg trenda.
    Onda će Infrastruktura angažovati nove izvođače kojima će se dodatno plaćati, po, naravno, naduvanim cenama.

  32. Zeleznica je u obavezi da obezbedi firme koje ce odrzavati pruge

  33. Mi smo društvo u kome se i doslovno sve raspada. Očito da smo počeli da plaćamo propisanu cenu za to prokleto partijsko zapošljavanje i bespametno partijsko kadriranje.
    Nasuprot tome, posrnuli režim uporno pokušava da održi nekakav privid rasta, razvoja i ne znam koje još demagoške floskule koriste. A sve to je samo obična opsena i puka varka.
    Nažalost, sada smo počeli i da ginemo zbog tog njihovog stranački ustrojenog društva. Tragedija u Novom Sadu jeste i treba da ostane opomena onoga što više nikada ne sme da se ponovi. Milijadu evra su potrošili za prugu sa kojom sada ne znaju šta da rade, a time što ne ide do samog Novog Sada, naravno da je pruga BG – NS izgubila svaki smisao. Ali, pošto na svim odgovornim mestima sede nesposobni i nestručni partijski poslušnici, oni svi sada samo trepću i čekaju kakvo će naređenje da im stigne sa vrha, jer smo mi država gde sve bitne odluke donosi isključivo jedan čovek (koji, naravno, fizički ne može da postigne da savlada toliku količinu informacija, sve valjano i blagovremeno obradi, te potom donese adekvatnu odluku). Ne treba da budeš genije kako bi shvatio da taj naopaki sistem života i rada, posebno donošenja odluka i njihove realizacije, jednostavno ne može da opstane na duže staze.
    Zadatak svih mislećih ljudi ovde je da se svojski angažuju, i to bez odlaganja, na suštinskoj reformi ovog pogrešno ustrojenog sistema. Neophodno je da se isti ubuduće zasniva na zdravim principima, da se bitno menjaju same osnove pogubne partokratije, da se bez izuzetka insistira na stručnosti, normalnosti, pristojnosti i ostalim društveno prihvatljivim vrlinama (a da se sve naprednjačke anti – vrline trajno gurnu u večiti zaborav i političku istoriju).

    1. U ovoj drzavi se samo ti i tebi slicni raspadaju od mrznje prema Vucicu.

      1. @tajni bot
        Samo vas to uče na ćacijevskoj akademiji?

        1. А шта вас вечите ШТУДЕНТЕ уче стране агентуре?

          1. Prvo treba da budes funkcionalno, pa tehnicki pismen.
            @ se stavlja pre imena, botino glupa.

      2. A ti očigledno nisi normalan kada pristaješ da radiš to što radiš uprkos tragediji u Novom Sadu. Ako se ti i slični ne bojite pravosudnih organa ove zemlje da li se bar malo bojite boga, sudbine ili karme?

      3. Svako ko brani AV to radi zbog ostvarivanja nekog sopstvenog interesa!

      4. E,jadan ti .
        Ne možeš ni da zamisliš,
        kakvu štetu prave partijski kadrovi
        čija je jedina stručnost partijska knjižica.
        Ne samo nama,već i tebi .