gol1461 1920x0 1
Koliko će nas na kraju koštati Nacionalni stadion i auto-putevi

Uz gradnju obavezno ide i ugradnja 

Izdanje 36
  1. Жалосна је чињеница што је пљачка дошла у фокус тек када је произвела ужасне жртве. Од доласка на власт 2012 године кренула је темељна и не баш скривена отимачина. Сећам се реакције инжињера грађевине када је дао податак да фонтана на Славији не може коштати више од 300 хиљада евра да би Весић објавио 2,5 милиона. Затим новогодишња јелка од 82ооо евра што је 25 пута више од праве цене. Поплочавање трга Републике коштало је 8,5 милиона евра што је 10 пута више од реалне. И тако редом, опозицију то није занимало из њима знаног разлога па се стигло до цене ауто пута када 1 километар кошта до 30 милиона евра што је у сфери научне фантастике. Скоро сам слушао да Борко Стефановић каже да је цена километра ауто-пута 12 милиона што је давно прошло време и није јасно зашто умањује, или није упознат. Срећа што постоје видео записи па се може накнадно информисати, ако случајно није „омерта“ у питању. Ипак, врх врхова јесте продаја земљишта ПКБ-а по 4700 евра за 1 АР да би га затим, после релативно кратког времена бивши продавац куповао за 500000 евра 1 АР. За то време народ куња, вероватно успаван вишком холестерола добијеног од квалитетних јаја Томе Моне од 11 динара.

  2. Svako ulaganje u infrastrukturu, ma koliko koštalo, je od ogromnog značaja za našu zemlju. U periodu od kad je Srpska Napredna stranka na vlasti, izgradilo se toliko puteva, pruga, bolnica, škola, mostova i još mnogo toga, kao što nisu brojne vlasti pre.