Rimac proizvodi prototipove, ima nekoliko modela (mislim 3 ili 4), stvarni broj i nije toliko bitan koliko činjenica da ni jedan predstavljeni model nije ušao u serijsku proizvodnju, pa čak ni u ograničenom broju primjeraka. Ista priča je i sa robotaksijem. Mora da predstavi nekakav prototip da bi opravdao ogromna ulaganja, ali u suštini čovjek je prevarant. Prodaje maglu. Žalim slučaj, ali od te priče neće biti ništa. Živi bili, pa vidjeli.
Nije loše raspitati se o osnovnim realnim činjenicama pre takvog komentarisanja.
Radim kao inženjer u najvećoj automobilskoj industriji na svetu i znam o čemu govorim. To što ste napisali o Rimcu ne govori ništa o njemu. Ali mnogo o Vama.
Čemu spominjanje tog Rimca u kontekstu robotaksija. Taj Rimac nije industrijalac niti proizvodi bilo šta, ima običnu garažu za prepravku vozila kakvih je nekada bila puna Evropa, dok je to bilo moderno. Više nije. Nemojte poturati PR kao nekakvu vest.
Ne znam koliko je realno da robo taxi u Zagrebu starta 2026. godine, a koliko su to Rimčeve lijepe želje. Mislim da je prije ovo drugo u pitanju jer svojim najavama mora opravdati 180 milijuna eura poticaja koje je primio izravno iz proračuna Europske unije. Doduše, istina je da je potpisao već ugovor i sa gradom Manchesterom, pa neka mu je sa srećom, iako mislim da će od toga ispasti velika afera.
Bio sam u toj „prevarantskoj“ fabrici Mate Rimca i video njegovu „nepostojeću“ proizvodnju i opremu koju ima i šetao po razvojnom odeljenju sa preko 100 zaposlenih „nepostojećih“ vrsnih inženjera po smeni… neverovatno dokle dobacuje tvoja zavist prema nečemu što nisi nit’ video nit’ razumeš. Drž’ se ti svinjskih nogica i milostinje putka i tvog brata sija.
Imam lično iskustva sa preskzpim prototipima sa svetskih izložbi, radim kao inženjer u najvećoj industriji automobila na svetu, znam o čemu govorim.
I zato i tebi savetujem da suzdaš svoju umišljenost i refleksno nipodaštavanje onoga što uopšte ne poznaješ. (Iako očigledno da imaš pristup internetu)
Čisto da ne bude i kod tebe da tvoj komentar ne govori ništa o Rimcu. Ali mnogo o tebi.
Sve je to lepo osmisljeno,no cisto sumnjam da ce robotaksi i ovi samostalni alektricni automobili dovesti do smanjenog broja garaza,parkinga i povecanje vece povrsine zelenila,parkova…..!Jer nije uzeto u obzir ljudski faktor.To jest njegov egoizam i iskonski nagon za produzetak svog polnog nagona.Takvima bas turbo-buka odgovara.Inace nece biti primeceni u necujnom elektricnom autu.Osim toga,zamislimo situaciju kad cela Evropa ili Amerika,Kina….krecu na posao u tri smene,koliko ce trebati tih turbo-taksija da se istovremeno naruce?Zar nece biti opsti kolaps?Narocito ako znamo da u svakom autu u Evropi(ujutru,na putu do posla )sedi samo jedan putnik.Taj egoizam je nemoguce savladati do 2035.godine.Trebace jos par vekova dok skolstvo ne uspe da promeni zakrzljalu socialno-ekolosku svest kod gradjana i rodjaka…….aferim.
Кратко и јасно – пошто је у плану и програму тотална роботизација већине радних места, не знам ко би се онда могао на посао возити овим робот таксијем; роботи сигурно не!
Rimac proizvodi prototipove, ima nekoliko modela (mislim 3 ili 4), stvarni broj i nije toliko bitan koliko činjenica da ni jedan predstavljeni model nije ušao u serijsku proizvodnju, pa čak ni u ograničenom broju primjeraka. Ista priča je i sa robotaksijem. Mora da predstavi nekakav prototip da bi opravdao ogromna ulaganja, ali u suštini čovjek je prevarant. Prodaje maglu. Žalim slučaj, ali od te priče neće biti ništa. Živi bili, pa vidjeli.
Doista? Molim te upiši u YouTube i gledaj desetke vlasnika i novinara kako testiraju hrpu Neveri. Ili su sve to kompjuterski generirane?
Nije loše raspitati se o osnovnim realnim činjenicama pre takvog komentarisanja.
Radim kao inženjer u najvećoj automobilskoj industriji na svetu i znam o čemu govorim. To što ste napisali o Rimcu ne govori ništa o njemu. Ali mnogo o Vama.
Čemu spominjanje tog Rimca u kontekstu robotaksija. Taj Rimac nije industrijalac niti proizvodi bilo šta, ima običnu garažu za prepravku vozila kakvih je nekada bila puna Evropa, dok je to bilo moderno. Više nije. Nemojte poturati PR kao nekakvu vest.
Rimac ima doslovno najveću tvornicu na području bivše Jugoslavije, površine 100.000 m2. Ali to se ne poklapa sa tvojim narativom.
Bane, nemoj se brukati tolikim neznanjem.
Ne znam koliko je realno da robo taxi u Zagrebu starta 2026. godine, a koliko su to Rimčeve lijepe želje. Mislim da je prije ovo drugo u pitanju jer svojim najavama mora opravdati 180 milijuna eura poticaja koje je primio izravno iz proračuna Europske unije. Doduše, istina je da je potpisao već ugovor i sa gradom Manchesterom, pa neka mu je sa srećom, iako mislim da će od toga ispasti velika afera.
pre će leteći automobili nego Rimčev robo taxi.taj je čist prevarant već je trebao to uraditi.
Bio sam u toj „prevarantskoj“ fabrici Mate Rimca i video njegovu „nepostojeću“ proizvodnju i opremu koju ima i šetao po razvojnom odeljenju sa preko 100 zaposlenih „nepostojećih“ vrsnih inženjera po smeni… neverovatno dokle dobacuje tvoja zavist prema nečemu što nisi nit’ video nit’ razumeš. Drž’ se ti svinjskih nogica i milostinje putka i tvog brata sija.
Bio si u toj fabrici? Znaš li ti šta je fabrika automobila? Mogao si i ostati u toj „fabrici“, rešio bi se Putka i Sia.
Imam lično iskustva sa preskzpim prototipima sa svetskih izložbi, radim kao inženjer u najvećoj industriji automobila na svetu, znam o čemu govorim.
I zato i tebi savetujem da suzdaš svoju umišljenost i refleksno nipodaštavanje onoga što uopšte ne poznaješ. (Iako očigledno da imaš pristup internetu)
Čisto da ne bude i kod tebe da tvoj komentar ne govori ništa o Rimcu. Ali mnogo o tebi.
Sve je to lepo osmisljeno,no cisto sumnjam da ce robotaksi i ovi samostalni alektricni automobili dovesti do smanjenog broja garaza,parkinga i povecanje vece povrsine zelenila,parkova…..!Jer nije uzeto u obzir ljudski faktor.To jest njegov egoizam i iskonski nagon za produzetak svog polnog nagona.Takvima bas turbo-buka odgovara.Inace nece biti primeceni u necujnom elektricnom autu.Osim toga,zamislimo situaciju kad cela Evropa ili Amerika,Kina….krecu na posao u tri smene,koliko ce trebati tih turbo-taksija da se istovremeno naruce?Zar nece biti opsti kolaps?Narocito ako znamo da u svakom autu u Evropi(ujutru,na putu do posla )sedi samo jedan putnik.Taj egoizam je nemoguce savladati do 2035.godine.Trebace jos par vekova dok skolstvo ne uspe da promeni zakrzljalu socialno-ekolosku svest kod gradjana i rodjaka…….aferim.
Кратко и јасно – пошто је у плану и програму тотална роботизација већине радних места, не знам ко би се онда могао на посао возити овим робот таксијем; роботи сигурно не!
@Boba,postovani-Vozice se direktori i rukovodeci kadar(partijasi) a njih ce biti vise nego robota.Budite uvereni u to.
Vozio sam se vise puta robotaksijem, u predivnom SF, utisak je predivan – malo je skuplje od Ubera , ali sve pohvale!