1. U suštini sam zadovoljna sa ovom bankom ali i ja i prijateljica smo ostale šokirane kad smo na letovanju u Grčkoj dobile obaveštenje da našim Visa karticam ne možemo platiti ni na jednoj kasi jer ih jednostavno ne podržavaju tj. ne čitaju aparati na kasi. Imali smo sreće pa smo imale račun i u drugoj banvi pa smo bez problema platili.

  2. Banka dobra za….izbegavanje….moje iskustvo od prošlog leta. Korisnička podrška velika NULA….znam to zato što imam pare i u dve „zapadne“ banke koje imaju bolju komunikaciju sa klijentom u odnosu na ove genijalcile iz Raiffeisen banke kada dođe do problema….oni sami tvrde da nemaju puno veze sa Raiffeisenbank Austria….poz iz Günzburg/ Bayern

  3. Stede dragoceno vreme koje svi mi sve manje imamo. Ako je nekom do sretanja i druzenje bolje da za to vreme ode sa prijateljima na kafu. Ja zaista u ovome ne vidim nikakav problem. Sve se menja po celom svetu, tako i ova usluga. Pogledajte deliveri, ljudi vise nece da idu, zele da im se sve donese…

  4. Zašto sve banke misle da klijenti ne žele lični kontakt? Firmama možda odgovara da rade on line, zaposlenim osobama ne uvek, a svim ostalim građanima je draži sistem koji se sve više odbacuje. Digitalno bankarstvo ne znači manje troškove za banke, IT stručnjaci i održavanje sistema je skuplje od živih ljudi. Kod nas ćesto pada sistem, pa ne možete da obavite ono što ste naumili. Neka varijanta pola-pola bi bila idealna.