Nedeljnik Radar objavio je u prošlom broju od 11. decembra i na svom sajtu da je firma Gupiks, povezana sa kompanijom Starting, glavnim podizvođačem radova na rekonstrukciji Železničke stanice u Novom Sadu, zatražila građevinsku dozvolu za izgradnju kule visoke 100 metara u okviru budućeg kompleksa autobuske i železničke stanice na Novom Beogradu, na koji će, kako je najavljeno, biti potrošeno 190 miliona evra.
Iako je u međuvremenu preduzeće Beogradska autobuska stanica u dopisu Radaru navelo da predmetna parcela i buduća kula, kao i objekat NCR-a, nisu deo kompleksa autobuske i železničke stanice, u lokacijskim uslovima koje je Gupiks dobio navodi se da se oni izdaju za izgradnju kule u skladu sa Izmenama i dopunama plana detaljne regulacije kompleksa autobuske i železničke stanice u Bloku 42 na Novom Beogradu. Dalje je navedeno da je katastarska parcela na kojoj se gradi kula obuhvaćena tim planom.


U istom dokumentu piše da je „za potrebe izdavanja lokacijskih uslova za sve objekte u obuhvatu plana obavezna verifikacija idejnog rešenja na Komisiji za planove za svaku pojedinačnu fazu realizacije i prikazivanja odnosa prema Idejnom rešenju planiranih objekata autobuske i železničke stanice u Bloku 42 u Novom Beogradu“. U skladu sa tim planu, navodi se u dokumentu, izvršena je i verifikacija Idejnog rešenja za taj projekat.
