moravski koridor foto predsednistvo srbije dimitrije goll 4
Mnogo više od rokova probijen trošak gradnje Moravskog koridora

Cene jure 20 miliona evra po kilometru

Izdanje 18
  1. Pa zna se da kod nas najvise na svetu kosta km puta. Za njihovih 114km,neko bi izgradio 1140km.Ali ovakvi lopovi se radjaju samo ovde!

    1. daj mi deset miliona eura i ja cu ti izraditi kucu od 50 kvadrata. daj mi deset puta vise i ja cu ti izgraditi deset takvih kuca. to ce biti jedno veliko gradiliste.

  2. Srbija se razvija velikom brzinom, danas ne postoji mesto u Srbiji u kojem se ne gradi. nikad se nije ovoliko gradilo.

    1. Sta se gradi i za koga? Narodu trebaju bolnice, skole, vrtici a to se ne gradi. Vec zgradurine kojima peru pare.

    2. Да али 40 % Београда нема канализацију и не постоји ниједан пречистач фекалних одвода већ све иде директно у Дунав и Саву. Пошто се видим разумеш, кажи шта се десило са фабриком вакцина и болницом у Батајници. Србија се страшно развија али у смислу метеорског успона на листи најкорумпиранијих земаља света и неслободних медија.

  3. Vučić je uspeo da natera našu privredu da radi i zato danas Srbija ima novaca da gradi puteve i bolnice.

    1. Na osnovu ovakvog i mnogih sličnih komentara može se zaključiti da su Srbi jako glup i ljigav narod.

    2. Koje bolnice? Cela drzava ima dve decije bolnice u Bgd, u koju se slivaju deca iz cele zemlje a i bivsih republika!

  4. Vučić je uspeo da izgradi celu mrežu puteva i time pokaže da kad se ozbiljno radi da i rezultati dolaze.

    1. I zbog takvog sns lopovluka nemamo vrtiće, bolnice, škole, vojsku, pijaću vodu… Kradu od sopstvenih građana i ugrađuju se masno, a ti botuješ za njih, za siću.

    2. Lako je oprati pare tako i koliko miliona potrpati na vladtite racune..bas on brine za narod pa sicijalna pomoc je 7000 din?!?!moze li se s tim preziveti mesec dana…o cemu dalje se prica …ogradjuju se oni debelo od svakig posla zato rade.

  5. Danas Srbija ima autoputeve za ponos, retko koja zemlja se može pohvaliti tolikom mrežom i tolikim brojem gradilišta kao Srbije.

  6. Srbija je podigla standard i izgradila pute, ni jedan lider nije uradio toliko koliko je uradio Vučić.

  7. Niko ne može da porekne da je Srbija jedno veliko gradilište, Danas se gradi u svakom delu zemlje zahvaljujući našoj privredi koja radi i generiše novac.

    1. Милице, са њиховим ценама Иво Андрић да је жив, баталио би писање и бацио се на градњу ауто путева. Нобелова награда је 1 милион $, дакле 1 километар градитељу стрпа у џеп преко 10 Нобела.

  8. Opozicija može mnogo toga da kritikuje ali niko ne može da negira da je vučić izgradio Srbiju i da se gradi kao nikad pre.

  9. Vučić je uspeo da preporodi našu ekonomiju i zato Srbija danas ima dovoljno novaca da finansira građenje puteva i bolnica. Ni jedan lider nije toliko uradio za Srbiju koliko je uradio Vučić.

  10. Vučić je izgradio projekte koji su bli nezamislivi za sve pre njega. Srbija je danas premrežana putevima, bolnice se grade i obnavljaju, škole se grade. Srbija je trenutno u zlatnom dobu.

    1. Боте у ком ти добу живиш ? Дужни смо мо 40 милијарди евра. Па ви Ботови читате Тајкунске медије ? Наши Унуци неће моћи да врате Дугове за те Прелепе путеве . А само колико сте покрали то ће показати време . Жути су пали па и ви ћете . Овај Бот није ТИТО !

  11. Ovo je najkorumpiranija i najnestrucnija vlast koju smo imali.Svi projekti se dogovaraju ili bez tendera ili po astronomski velikima cenama,sve kasni i na svemu se probija prvobitno komunicirana suma novca potrebna za radove….gradjani to sve vracaju generacijama,a oni na kraju to predstave kao svoj uspeh i nesto sto smo mi dobili zahvaljujuci njima…istina je da su samo oni zbog toga mnogo bogatiji,a gradjani mnogo zaduzeniji i siromasniji…lopovi,lazovi i izdajnici drzave i naroda

  12. Mašala! Znači cena po pitomoj pomoravskoj dolini biće veća nego cena km po crnogorskim vrletima. Crnogorski autoput je koštao nešto malo manje od 20 mil evra, međutim taj autoput je sav u profilu useka čak 22 km, a u profilu tunela i mosta 20km pa nije ni čudo da košta toliko, uz to autoput savladava visinsku razliku od 1000m.

  13. Mnogo puta je receno clanovima radne grupe, tokom pregovora za uoblicavanje Pisma o namerama, da jako obrate paznju na bitne elemente ugovaranja kompleksnog gradjevinarskog poduhvata, jer su predstavnici Bechtel a worrld wide poznati po snazi svoje kancelarije za ugovore i ostale pravne poslove….Rezultat ptocenite sami….

  14. Главни плагијатор у Србији и његов асистент,Оскар брину ,боље рећи воде рачуна о томе колико ће најзад костати километар пута на моравском коридору.Сто већа цена то је већи БДП(БТВ)на мутној Морави и око ње.Тешко нама.

  15. Sta stoji u klauzuli tih ugovora i aneksa? Zbog cega
    smo mi kao drzava duzni da pokrivamo njihova kasnjenja i gubitke? Svud gde su turske firme radile imamo probleme, drzavne stanove su podbacili, puteve…

  16. Darko,Marko,Bojan,Goran,Nikola,Ana,Milica…lepa imena.A iza njih stoji bot mašina,za par crvenih ili državni posao na kom se pojavljuju.I oni brane kriminalni klan koji krade i od njih,njihove dece,unučića.Da li vas je ikad sramota kad pišete te gluposti i branite svaku pljačku koju vaš šef i kumovi izvedu?

  17. Ал ботови вредно раде, од 08.00 -08.10 хрпа предивних коментара

  18. Ala su se raspisali ovi Oskarovi slihtaci, hfalega više nego svog oca koji ih je napravio, bogami sendvič je zakon! Mislim da im Oskar nešto stavlja u sendvič, tega ovoliko hfale? Možda Oskar u saradnji sa Kuluvio i Jovanocom saradjuje pa im zajedno prave sendviče i zato ga hfale?

  19. Kasnjenje se nije desilo zbog nestrucnosti firme koja radi na autoputu, vec zbog protesta ljudi koji nisu na adekvatan nacin placeni za gradnju na njihovim parcelama.

  20. Bože koliko smo gluplji od Hrvata (A1 kroz Liku 6.4 ml € po km), od Makedonaca (Demir kapija 8.2 ml € po km), od Kosova (AP I. Rugova preko Prokletija 8.6 ml € po km). Zanimljivo ista američka firma Behtel.

  21. Da je za Moravski koridor urađena ozbiljna studija izvodljivosti, danas bi se, umesto izgradnje auto-puta Pojate – Preljina u punom profilu, saobraćaj motornih vozila između Pojata i Preljine odvijao po brzoj saobraćajnici bez ukrštanja u nivou sa drugim saobraćajnicama.

  22. kap u moru napredne otimacine..i onda se ljudi pitaju zasto Vucic ne sme ni na jedan tv duel,niti kod objektivnog novinara

  23. Moraju toliko da grade da bi uspeli toliko da nakradu.
    Najskuplji phtevi po km na svetu sa najjeftinijom radnom snagom koja na kraju izvodi fizicke radove.

  24. После ослобођења логора Србија сазнаћемо колико је задужио наше унуке и праунуке онај познат по надимку: “ А колики је мој део ? „

  25. Prosto ne mogu da verujem da ljudi tipa „Marko“, „Bojan“, „Ana“, zaista postoje. Mogu da razumem privrženost nekoj ideji i shodno tome i određenoj političkoj partiji. Ali ovo što SNS botovi rade je nešto neverovatno. Mislim da u istoriji srpskog naroda nije bilo većeg ološa od njih

  26. Obratite pažnju na botove – kako odmah po objavi priloga pametno menjaju imena „autora“ istog „navijačkog“ besmisla i to čak u paru:
    Darko-Marko- i Goran-Bojan- komentari… 😂😂😂

  27. Недавно је председник објавио потписивање уговора са Кинезима за деоницу Прељина-Дуга Пољана, 53 км.за 1,7 милијарди евра. То је итекако скупље од Моравског коридора.

  28. Istina je da se grade putevi u Srbiji, ali ne gradi ih zbog vas. Svaki taj put je za lakši transport kinezima i ostalima da rudnici rade i imaju mrežu za transport ruda, zlara, litijuma i ostalog.

  29. Ja sam lično radio dve godine na izgradnji i video sam mnogo ljudi koji primaju platu a ne rade ništa i nisu uopšte potrebni da budu tu gde jesu. U jednom trenutku sam pomislio kao da im je cilj da namerno troše što više para bez veze a ne da ostvare što veći profit za firmu

  30. Pa i političari sa vlasti su nam barem 2 puta deblji, 12 puta bolje obučeni, imaju 8 puta više nekretnina. Sve ima svoju cenu, ali kad plaća Srbija – nije im teško da izdrže bogaćenje.

  31. OVDE NIJE U PITANJU KINESKI KREDIT JER I ON IMA SVOJA OGRANIČENJA . OVO SE GRADI IZ BUDŽETA REPUBLIKE SRBIJE I TU NEMA NIKAKVIH OGRANIČENJA.

  32. Pa ovi ne kradu, ovo je OTIMANJE! Svašta sam čuo i video ali ovi podaci me realno plaše. Teško nama koji se ne drogiramo i ne pijemo a živimo u Srbiji.

  33. Зашто неко од слободних медија не објави табелу са ценама градње ауто путева у Европи, САД-у и Аустралији, да народ, „црно на бело“види са чиме има посла. Можда нисам пажљиво листао али такве податке нисам нашао. Ако желе истину и хоће да помогну народу да коначно прогледа, не видим бољи начин. Можда још важније, цене хране у региону и рецимо Немачкој, разлике су за „веровали или не“?

  34. Саветујем поштованом Ћулибрку да потражи видео запис са објавом о потписивању уговора са Кинезима деонице од Прељине до Дуге Пољане дужине 53 км.,па са кинеским дигитроном а може и „пешке“ нека израчуна цену километра. увериће се да и он помало каска и да су га цене предухитриле.