Razlog zurbe je uvek isti – Sto pre nasim ljudima omoguciti da koriste nebrojena dobra koja je vlast svojom velikim trudom stvorila za ovaj narod. Veliko je nestrpljenje Vucica da narod sto pre pocne da zivi bolje. I ako se nekad pretera sa tom zeljom neprijatelji naroda pocnu da govore o korupciji i slicnim besmislicama. Ali narod je prepoznao svoje smrtne neprijatelje i oni ce nadam se biti nemilosrdno i strahivito kaznjeni.
A kako to bolje žive onih 16 poginulih?
Da li bi poslao nekog svog sad u neki skoro rekonstruisani objekat?
Dva jednostavna pitanja za novinara i vaseg sagovornika Ninica:
1. Koji je tehnicko-gradjevinski uzrok pada nadstresnice?
2. Koja je veza tog uzroka i korupcije odnosno trgovine uticajem?
Bez jasnih odgovora i dokaza ne vidim kako bi bilo koji sud na svetu mogao da pravosnazno osudi Vucica za pad nadstresnice. Izvolite, javnost ceka odgovore.
Možda nama zaista nikada neće biti bolje, možda nama i ne treba da bude bolje.
I pored svih veličanstvenih osobina koje posedujemo, kao narod, imamo i te neke nepodnošljive mane koje nam prosto ne daju da se odlepimo od dna.
Mi nekako nemamo i nikada nismo imali sistem, plan, strategiju. Mi ne znamo šta su naši nacionalni prioriteti. Mi ne delamo na duge staze. Mi ne promišljamo unapred. Mi smo potpuno neotporni prema unutrašnjem zlu. Mi smo naivni.
Kod nas je sve stvar trenutka, po pravilu postupamo isključivo ad hoc, živimo od danas do sutra.
Ma kako definisali naše suštinski bitne ciljeve, očigledno je da nismo daleko odmakli niti na jednom polju društvene i životne stvarnosti. Mi uporno tapkamo u mestu.
Da li to sve što je negativno može da se promeni?! Svakako da može, ali to zahteva da pre svega promenimo sebe, a mi ovakvi kakvi smo jednostavno ne želimo da se menjamo (jer, u svojoj uobrazilji, umišljamo da već jesmo najbolji, najpametniji, najlepši, najjači i sve tome slično). U tom slučaju bićemo pravedno i večno osuđeni na status prezrene kolonije sebičnih sila, prokletog i nezdravog rudarskog područja, pukog tržišta za njihove rafale i solarne elektrane.
Drugim rečima, Nebo visoko, a zemlja tvrda.
Kad šef skrati rokove za prugu to je katastrofa u najavi i gubitak kjudskih života u najavi.
Hvala Radaru sto se bavi železnicom, nekako nam se čini, i gledamo u Vas kao svetlo na kraju tunela, nadamo se da ćete nas vi i javnost izvući iz mraka gde su nepravedno gurnuti železničari. Da se razumemo, mi nikada nismo bili nesto poput savrsenog, a nikada nismo bili ni toliko losi koliko smo danas, iz poznatih razloga, najezde ĆACIJA. Postavljani su na odgovorna radna mesta. Sada je dovoljno da nabavite papir na kojem pise diploma i uz pomoc partije i brace po SNS-u budete na najodgovornijim mestima (direktor, zamenik direktora, pomocnik direktora, nacelnik… i dr).
Problemi rastu, pojavljuju se novi, pa cak i tamo gde ih ne treba biti.
Veliki finansijski gubici su svakodnevni, pojavljuju se cesto, gube se sudski sporovi za predmete gde ne bi trebalo da se pojavljuju, Primer o kojem svi moraju da ćute, plase zaposlene, su JP Putevi Srbije koje su dobile spor protiv INFRASTRUKTURE ŽELEZNICE SRBIJE težak blizu milijardu dinara, i gde placamo ogromne troskove sudskog spora i naravno advokatske usluge, vise desetnina hiljada evra, sudski spor je pokrenut za sporno odrzavanje pružnih prelaza, gde svakodnevno na stotine hiljada automobila, autobusa, kamiona prelazi preko istih, u svim delovima Srbije. Dokazali JP Putevi Srbije da se ne odrzavaju i da se ne postuju zakonske i ugovorene obaveze, naravno niko do sada nije odgovarao za propuste, svi koji su ucestvovali u tome su posle toga napredovali, dopisuju sebi prekovremenie sate (administraciji), dodeljuju sami sebi stimulacije, koriste sluzbene automobile u privatne svrhe i jos puno toga, uglavnom protivzakonitih stvari.
Da ne bude da je sve crno, imamo veliki broj mladih zaposlenih, koji su kod nas otpoceli/zapoceli- prvo radno mesto, naravno nicim izazvanim, to su direktori, nacelnici zamenici direktora, itd.
Biti u svemu normalan i izdrzati sve nedace i pritiske sa kojima se mi zeleznicari suocavamo, u vama, RADAR-u, vidimo tracak nade.
Objavljujte i istrazujte sve negativne pojave, navedite imena ljudi koji su odgovorni, kada vec nece drzava i sistem da odradi svoj posao.
Eto krenite od sudskog spora sa JP Putevi Srbije koji je tezak blizu milijardu dinara, (rasvetlite sve činjenice) to se kod nas krije i zataskava, a gradjani Srbije sve to placaju, pa i “glavom placaju” na zalost (na pružnim prelazima).
Otvorenost i istina mogu da spasu železnicu.
Da li je neko odgovarao za propust u radu, kao prvo kako smo dozvolili da se pruzni prelazi zapuste, kao drugo da li su ljudi svesni da neodrzavanjem pružnih prelaza ugrozavaju sigurnost zeleznickog i drumskog saobracaja i na kraju-početku ugrozavaju ljudske živote.
Ovo je čisto krivično delo i privredni prestup odgovornih lica, a finasijski gubici su blizu deset miliona evra, auuu…
Tačno je da poslovodstvo sebi dopisuje prekovremene sate, svaki mesec po 32 sata i daju sebi stimulaciju od +20%, tako da 350-400 nestrucnih ljudi iz administracije prima zaradu u proseku po 250.000,00 dinara mesecno, a radnici rade po svim vremenskim uslovima, sneg, kisa, zima, opasne materije itd. za 80.000,00-90.000,00 dinara, dan-noć
Eto posla za tužilaštvo i policiju, ali od toga nema nista jer u Srbiji zakoni ne postoje, svako moze da radi šta hoće, i ranije smo ukazivali na zloupotrebe i nista
Infrastruktura železnice Srbije je ispostavljala fakture sa netacnim navodima o izvrsenim radovima na putnim prelazima (radovi nisu ni bili izvedeni), bez zakonskog osnova, i u suprotnosti sa ugovorenim obavezama koje su regulisane ugovorom. Budzet Republike Srbije ostecen i po osnovu placanje PDV-a na izmisljene iznose navedene u fakturama u stotinama miliona dinara i na izmisljene iznose na fakturama koji su navedeni kao troskovi odrzavanja putnih prelaza.
U zeleznicama rade šarlatani, klasicne neznalice sto se iz sudske presude vidi. Tačno je da su sami sebi napravili dodatne troskove, a sto je jos crnje po njih oni i dalje ispostavljaju fakture krseci zakone nanoseci i dalje stetu sami sebi.
ja se iskreno nadam da cete za ova pisanja medija da ogovarate.
I svi normalni građani Srbije se nadaju da ćete vi botovi odgovarati za sva počinjena zlodela. Da,i refundirati na vas bačen novac poreskih obveznika. Lep pozdrav,prijatan sendvič,još malo pa nestalo!
ako se „iskreno“ nadas to znaci da ti nije dobro. I ja se nadam, pa da u tom sudjenju otkrijemo jos pikantnih zlodela naprdnjaka.
Uzgred, vi botovi ste sasvim nekreativni. Na primer, zasto predsednistvo nije iskoristilo priliku da demantuje novinare nego ćuti? Daće odgovore, na sudu! Baš neka utuze novine!
Da je opozicija vodila projekte, ne bi bilo ni pruga ni vozova, samo prazne priče i korupcija.
Aha,ha,ha,ha mljac još malo.
Zakon važi za sve i svako ko je kriv snosiće posledice, bez obzira na funkciju.
Ako postoje dokazi za propuste, neka se iznesu pred sud, sve drugo je politička igra.
Jelena Tanasković je ćutala dok je primala platu, a sada pokušava da prebaci odgovornost na državu.
Skraćenje roka nenadležni nije tražio od železnice nego direktno od kineza, pa to ste prošle nedelje objavili. Ostaje samo da nam kaže da li je skraćenje roka platio i koliko, ili je žrtvovan kvalitet. Skraćenje roka bez uticaja na ova dva parametra nije zabeleženo u inženjerskoj praksi.
Novi rulet zeljeznice!Da vidimo ko će imati petlju da sedne u voz……
ovakve i slične tekstove, pruga , autoputevi, brze saobraćajnice, metro, EXPO itd. objavljivati sa vremena na vreme, da se oidsetimo kako je sve počelo …a ne da se završi sa brigom oko ćacija kome je vodom iz flašice okvašena slama koju ima u glavi
Kako je taj podatak dospeo u izvestaj iz teksta?
Razlog zurbe je uvek isti – Sto pre nasim ljudima omoguciti da koriste nebrojena dobra koja je vlast svojom velikim trudom stvorila za ovaj narod. Veliko je nestrpljenje Vucica da narod sto pre pocne da zivi bolje. I ako se nekad pretera sa tom zeljom neprijatelji naroda pocnu da govore o korupciji i slicnim besmislicama. Ali narod je prepoznao svoje smrtne neprijatelje i oni ce nadam se biti nemilosrdno i strahivito kaznjeni.
A kako to bolje žive onih 16 poginulih?
Da li bi poslao nekog svog sad u neki skoro rekonstruisani objekat?
Dva jednostavna pitanja za novinara i vaseg sagovornika Ninica:
1. Koji je tehnicko-gradjevinski uzrok pada nadstresnice?
2. Koja je veza tog uzroka i korupcije odnosno trgovine uticajem?
Bez jasnih odgovora i dokaza ne vidim kako bi bilo koji sud na svetu mogao da pravosnazno osudi Vucica za pad nadstresnice. Izvolite, javnost ceka odgovore.
Možda nama zaista nikada neće biti bolje, možda nama i ne treba da bude bolje.
I pored svih veličanstvenih osobina koje posedujemo, kao narod, imamo i te neke nepodnošljive mane koje nam prosto ne daju da se odlepimo od dna.
Mi nekako nemamo i nikada nismo imali sistem, plan, strategiju. Mi ne znamo šta su naši nacionalni prioriteti. Mi ne delamo na duge staze. Mi ne promišljamo unapred. Mi smo potpuno neotporni prema unutrašnjem zlu. Mi smo naivni.
Kod nas je sve stvar trenutka, po pravilu postupamo isključivo ad hoc, živimo od danas do sutra.
Ma kako definisali naše suštinski bitne ciljeve, očigledno je da nismo daleko odmakli niti na jednom polju društvene i životne stvarnosti. Mi uporno tapkamo u mestu.
Da li to sve što je negativno može da se promeni?! Svakako da može, ali to zahteva da pre svega promenimo sebe, a mi ovakvi kakvi smo jednostavno ne želimo da se menjamo (jer, u svojoj uobrazilji, umišljamo da već jesmo najbolji, najpametniji, najlepši, najjači i sve tome slično). U tom slučaju bićemo pravedno i večno osuđeni na status prezrene kolonije sebičnih sila, prokletog i nezdravog rudarskog područja, pukog tržišta za njihove rafale i solarne elektrane.
Drugim rečima, Nebo visoko, a zemlja tvrda.
Kad šef skrati rokove za prugu to je katastrofa u najavi i gubitak kjudskih života u najavi.
Hvala Radaru sto se bavi železnicom, nekako nam se čini, i gledamo u Vas kao svetlo na kraju tunela, nadamo se da ćete nas vi i javnost izvući iz mraka gde su nepravedno gurnuti železničari. Da se razumemo, mi nikada nismo bili nesto poput savrsenog, a nikada nismo bili ni toliko losi koliko smo danas, iz poznatih razloga, najezde ĆACIJA. Postavljani su na odgovorna radna mesta. Sada je dovoljno da nabavite papir na kojem pise diploma i uz pomoc partije i brace po SNS-u budete na najodgovornijim mestima (direktor, zamenik direktora, pomocnik direktora, nacelnik… i dr).
Problemi rastu, pojavljuju se novi, pa cak i tamo gde ih ne treba biti.
Veliki finansijski gubici su svakodnevni, pojavljuju se cesto, gube se sudski sporovi za predmete gde ne bi trebalo da se pojavljuju, Primer o kojem svi moraju da ćute, plase zaposlene, su JP Putevi Srbije koje su dobile spor protiv INFRASTRUKTURE ŽELEZNICE SRBIJE težak blizu milijardu dinara, i gde placamo ogromne troskove sudskog spora i naravno advokatske usluge, vise desetnina hiljada evra, sudski spor je pokrenut za sporno odrzavanje pružnih prelaza, gde svakodnevno na stotine hiljada automobila, autobusa, kamiona prelazi preko istih, u svim delovima Srbije. Dokazali JP Putevi Srbije da se ne odrzavaju i da se ne postuju zakonske i ugovorene obaveze, naravno niko do sada nije odgovarao za propuste, svi koji su ucestvovali u tome su posle toga napredovali, dopisuju sebi prekovremenie sate (administraciji), dodeljuju sami sebi stimulacije, koriste sluzbene automobile u privatne svrhe i jos puno toga, uglavnom protivzakonitih stvari.
Da ne bude da je sve crno, imamo veliki broj mladih zaposlenih, koji su kod nas otpoceli/zapoceli- prvo radno mesto, naravno nicim izazvanim, to su direktori, nacelnici zamenici direktora, itd.
Biti u svemu normalan i izdrzati sve nedace i pritiske sa kojima se mi zeleznicari suocavamo, u vama, RADAR-u, vidimo tracak nade.
Objavljujte i istrazujte sve negativne pojave, navedite imena ljudi koji su odgovorni, kada vec nece drzava i sistem da odradi svoj posao.
Eto krenite od sudskog spora sa JP Putevi Srbije koji je tezak blizu milijardu dinara, (rasvetlite sve činjenice) to se kod nas krije i zataskava, a gradjani Srbije sve to placaju, pa i “glavom placaju” na zalost (na pružnim prelazima).
Otvorenost i istina mogu da spasu železnicu.
Da li je neko odgovarao za propust u radu, kao prvo kako smo dozvolili da se pruzni prelazi zapuste, kao drugo da li su ljudi svesni da neodrzavanjem pružnih prelaza ugrozavaju sigurnost zeleznickog i drumskog saobracaja i na kraju-početku ugrozavaju ljudske živote.
Ovo je čisto krivično delo i privredni prestup odgovornih lica, a finasijski gubici su blizu deset miliona evra, auuu…
Tačno je da poslovodstvo sebi dopisuje prekovremene sate, svaki mesec po 32 sata i daju sebi stimulaciju od +20%, tako da 350-400 nestrucnih ljudi iz administracije prima zaradu u proseku po 250.000,00 dinara mesecno, a radnici rade po svim vremenskim uslovima, sneg, kisa, zima, opasne materije itd. za 80.000,00-90.000,00 dinara, dan-noć
Eto posla za tužilaštvo i policiju, ali od toga nema nista jer u Srbiji zakoni ne postoje, svako moze da radi šta hoće, i ranije smo ukazivali na zloupotrebe i nista
Infrastruktura železnice Srbije je ispostavljala fakture sa netacnim navodima o izvrsenim radovima na putnim prelazima (radovi nisu ni bili izvedeni), bez zakonskog osnova, i u suprotnosti sa ugovorenim obavezama koje su regulisane ugovorom. Budzet Republike Srbije ostecen i po osnovu placanje PDV-a na izmisljene iznose navedene u fakturama u stotinama miliona dinara i na izmisljene iznose na fakturama koji su navedeni kao troskovi odrzavanja putnih prelaza.
U zeleznicama rade šarlatani, klasicne neznalice sto se iz sudske presude vidi. Tačno je da su sami sebi napravili dodatne troskove, a sto je jos crnje po njih oni i dalje ispostavljaju fakture krseci zakone nanoseci i dalje stetu sami sebi.
ja se iskreno nadam da cete za ova pisanja medija da ogovarate.
I svi normalni građani Srbije se nadaju da ćete vi botovi odgovarati za sva počinjena zlodela. Da,i refundirati na vas bačen novac poreskih obveznika. Lep pozdrav,prijatan sendvič,još malo pa nestalo!
ako se „iskreno“ nadas to znaci da ti nije dobro. I ja se nadam, pa da u tom sudjenju otkrijemo jos pikantnih zlodela naprdnjaka.
Uzgred, vi botovi ste sasvim nekreativni. Na primer, zasto predsednistvo nije iskoristilo priliku da demantuje novinare nego ćuti? Daće odgovore, na sudu! Baš neka utuze novine!
Da je opozicija vodila projekte, ne bi bilo ni pruga ni vozova, samo prazne priče i korupcija.
Aha,ha,ha,ha mljac još malo.
Zakon važi za sve i svako ko je kriv snosiće posledice, bez obzira na funkciju.
Ako postoje dokazi za propuste, neka se iznesu pred sud, sve drugo je politička igra.
Jelena Tanasković je ćutala dok je primala platu, a sada pokušava da prebaci odgovornost na državu.
Skraćenje roka nenadležni nije tražio od železnice nego direktno od kineza, pa to ste prošle nedelje objavili. Ostaje samo da nam kaže da li je skraćenje roka platio i koliko, ili je žrtvovan kvalitet. Skraćenje roka bez uticaja na ova dva parametra nije zabeleženo u inženjerskoj praksi.
Novi rulet zeljeznice!Da vidimo ko će imati petlju da sedne u voz……
ovakve i slične tekstove, pruga , autoputevi, brze saobraćajnice, metro, EXPO itd. objavljivati sa vremena na vreme, da se oidsetimo kako je sve počelo …a ne da se završi sa brigom oko ćacija kome je vodom iz flašice okvašena slama koju ima u glavi