Чланак ми је остао нејасан. Производња, извоз … Ко купује Панду, где се то продаје? Скупа је, нимало лепа, просечног квалитета.
Виђам нове ситроене Ц3, кинеске аутомобиле, али још ниједну Панду нисам видео на улици. Како то?
Ima ih u zadnje vreme, video sam 5-6 u Beogradu u zadnjih mesec dana…
Zaista se nadam da će iz Srbije što pre otići ovakvi novinari. Na prošli tekst o ovoj fabrici zamolio sam vas da kontaktirate odgovorna lica iz fabrike a ne pišete na bazi rekla kazala. Daleko ste vi od ozbiljnog novinarstva a posebno od profesionalnog.
Cestitke za izbor nickname. Pun pogodak u pogledu vas!
Само због овога Вучића и његову мафију на власти треба на доживотну робију. Не само да доводе глобалистичке скотове да нам од државе праве прчварницу трећег света и уништавају нас демографски и културолошки већ још од Динкића и Ђелића и како их од миља зову „жутих лопова“ које су све преузели раде на уграђивању у безочну експлоатацију јер Фијат је добио џабе Заставу у коју су генерације улагале милијарде а сада и даље добијају бесплатно робовску радну снагу која се субвенционира из буџета само да би се банда на власти хвалила да има „свецку фабрику“.
Ко нас је са овом бандом „усрећио“ знао је шта ради.
„глобалистички скотови нам од државе праве прчварницу трећег света и уништавају нас демографски и културолошки“
Наравно, увек и за све су неки трећи, тј. „они“ криви. Ми смо недужне, пасивне жртве, небески народ.
Ето, цео свет уништише „глобалистички скотови“….
🤦
Питање:
Јесу ли и стари Феничани били „глобалистички скотови“ ?
PRE MONTAŽE BLOK MOTORA MORA DA ODLEŽI GODINU DANA DA SE „SMIRI“ KAKO ONDA TOLIKO AUTOMOBILA?!!
Одакле Вам те мудрости и где су такве „одлежале“ ? 😂🤦
Iskreno se nadam, diplomirani vozaću, da se do sada niste razmnožavali i da tako planirate da ostane u budućnosti.
Sa platama koje su trenutno u fabrici i bolje da je isele.
73000din početna plata je vređanje inteligencije. Takva fabrika ničemu ne doprinosi.
A kolika treba da je plata pocetnika, koji radi na fabrickoj liniji sa 3 razreda srednje skole max? 1200 eura, tesko..
Neće, uskoro, ni od te PANDE po pitanju uspeha na EU tržištu biti ništa. Dizajin je tupav, demode, „rešetka“ napred veoma ružna itd. Ne bi me čudilo da je skicu za taj ružni i ni malo dopadljiv auto (pošto je i bar deo početka proizvodnje u Kragujevcu, ustvari uglavnom sklapanja uvoznih delova, sufinansirala država Srbija) svojeručno nacrtao „Oskar“, „Aca (tobože)Srbin“, „Hulja“, ili onaj po nadimku koji mu od miloše urtlajući tepaju celi stadioni „Aca pe..r“. Jer- zna se, ON sve zna, sve može, ume, hoće i naređuje. Pa je dozvoljeno pitanje zašto ne bi skicirao i izgled „Pande“? Koja je, uzgred pomenuto, i po pitanju cena kineskih vozila najnovije tehnike na EU tržištu manja od vozila sličnih Pandi. Uz, naravno, godinama provereni kvalitet, čime se FIAT Srbija ne može uvek hvaliti.
На групној слици, кад пролазе кроз фабрику, тршћански књижевник сићве је прешао белу траку и налази се ван простора за пролаз.
Ако фотографију повежемо са филмом „Предсказање“, могло би се протумачити да је још тад био виђен да буде маркиран за творза.
Pa kad se AV u svojoj alavosti i apsolutnom ubedjenošću da sve samo on zna – ulovio u zamku . Da , da bi te voleli , moraś da ih dopinguješ platama . A da te tvoje hijene ne pojedu, moraš da ih hraniś . Sirotinju je namirio jeftinim radnim mestima ( pa i u FCA) , ali hijene su mnogo alavije . Iz državnih investicija to ide sporo , a i to je samo za “glavne” . Pa krenuo u peračinu para ! Nabio cene do besmisla , da ne dobije bunu- ajd guraj plate . I sad svi oni kojima je nas je prodao za 350€, plaćaju 2-3 puta viśe ! A cene na sv.trźištu – stagniraju ili čak padaju. Tako da će na kraju otići svi .
A Fiat ? Pa za početak bi morali da nadju kulova u svojim redovima koji ih je ubedio da su 3 cilindra baś super , a da je kaiś u ulju prava stvar . Te ga javno obese ontaj kaiš ! Onda da proizvedu neki NORMALAN motor , pa tek onda da se bave stilom , elektrikom …
Šta oni znaju, Srbin će da im objasni kako se prave motori, automobili, brzi vozovi, rakete, pametni…
A ti bi vidim Zorane iz teksta bio presretan da Fiat ode iz Srbije!
Ne vidis ti nista. Niti razumes. Da razmes , shvatio bi bojazan autora da Fiat ode u drugu zemlju. To se zove funkcionalna nepismenost. Umes da se potpises i nesto napises ali ne razumes iole slozeniji tekst. Tipican Psihov pristalica.
Naravno da će u Afriku.Još jedno 5 god.će da grca automotive.A o kvalitetu Fiata najbolje kupci govore,a to je da je to loš kvalitet..Jeep na primer veze nema,kvari se…
Neshvatljiv tekst. Navijački. Kragujevac odnosno FCA ne može da nađe dovoljno radnika jer su plate mizerne, ne može sa njima da se živi. Napišite kolika je plata. Pod dva, ne postoji ni jedna fabrika u Evropi, fabrika automobila, koja ne plasira proizvedeno na domaćem tržištu bar 25, 30%. Mi plasiramo koliko 1% od proizvodnje ili realno 0,5%. Ovo je utopija. Nema šanse da ostane ova fabrika u KG, osim ukoliko ne dođe do promene vlasti, poreske i politike i povećanja kupovne moći bar za 60, 70%. Kao kad je Đindić došao na vlast Slobinih 100 evra je pretvorio u prosečnih 200 e za godinu dana.
Baš objektivan pogled. Zamisli kupovnu moć sa platama od 200 evra.
Dyslexia ili Legasthenia?
Када уђете у погрешан воз, све станице на његовом путу су погрешне. А погрешан воз се у овом случају назива „елекгромобилност“. Јер, електромобилност замишљена на овакав начин је неодржива. А неодржива је из једног простог разлога што електро-возило има и до 50% више бакра од СУС возила, а о осталим ретким металима количина иде иде и до 100%. Где ће ова планета да пронађе још најмање 50% више бакра, и то само за електро-возила ? Следеће питање је, по којој цени ? Највероватније по оној по којој би и метар бакарног кабла има исту цену као златна огрлица исте дужине. Према томе, судбима електромобилности је већ одређена овим „погрешним возом“, а то значи, стални и експоненцијални раст цене тог производа. И то представља све већи проблем, јер купац за цену сасвим скромног ЕВ, може приобрести себи јако луксузан СУС аутоомобил. И ту прича о паду тражње, и о овдашњем аутомобилчићу, али сада на бензински погон, сада добија логични наставак. А да ће то бити све чешће, и да ће оваквих потеза, који није ни први ни једини бити све више, то је сигурно.
Iskreno, barem za nas koji znamo
Ko bi pozeleo da kupi auto koji je proizveden u tako losim uslovima, sa tako nemotivisanim radnicima?
Polovičan tekst autor nije proverio koliko je nezaposlenost u Kragujevcu nije uporedio kolike su plate u stelantisu a kolike u regiji Kragujevaca. Nije analizirao zašto neće ljudi iz Kragujevca da rade u fabrici. Koliko se plaća porez na strane radnike i odnosu na domaće….
Чланак ми је остао нејасан. Производња, извоз … Ко купује Панду, где се то продаје? Скупа је, нимало лепа, просечног квалитета.
Виђам нове ситроене Ц3, кинеске аутомобиле, али још ниједну Панду нисам видео на улици. Како то?
Ima ih u zadnje vreme, video sam 5-6 u Beogradu u zadnjih mesec dana…
Zaista se nadam da će iz Srbije što pre otići ovakvi novinari. Na prošli tekst o ovoj fabrici zamolio sam vas da kontaktirate odgovorna lica iz fabrike a ne pišete na bazi rekla kazala. Daleko ste vi od ozbiljnog novinarstva a posebno od profesionalnog.
Cestitke za izbor nickname. Pun pogodak u pogledu vas!
Само због овога Вучића и његову мафију на власти треба на доживотну робију. Не само да доводе глобалистичке скотове да нам од државе праве прчварницу трећег света и уништавају нас демографски и културолошки већ још од Динкића и Ђелића и како их од миља зову „жутих лопова“ које су све преузели раде на уграђивању у безочну експлоатацију јер Фијат је добио џабе Заставу у коју су генерације улагале милијарде а сада и даље добијају бесплатно робовску радну снагу која се субвенционира из буџета само да би се банда на власти хвалила да има „свецку фабрику“.
Ко нас је са овом бандом „усрећио“ знао је шта ради.
„глобалистички скотови нам од државе праве прчварницу трећег света и уништавају нас демографски и културолошки“
Наравно, увек и за све су неки трећи, тј. „они“ криви. Ми смо недужне, пасивне жртве, небески народ.
Ето, цео свет уништише „глобалистички скотови“….
🤦
Питање:
Јесу ли и стари Феничани били „глобалистички скотови“ ?
PRE MONTAŽE BLOK MOTORA MORA DA ODLEŽI GODINU DANA DA SE „SMIRI“ KAKO ONDA TOLIKO AUTOMOBILA?!!
Одакле Вам те мудрости и где су такве „одлежале“ ? 😂🤦
Iskreno se nadam, diplomirani vozaću, da se do sada niste razmnožavali i da tako planirate da ostane u budućnosti.
Sa platama koje su trenutno u fabrici i bolje da je isele.
73000din početna plata je vređanje inteligencije. Takva fabrika ničemu ne doprinosi.
A kolika treba da je plata pocetnika, koji radi na fabrickoj liniji sa 3 razreda srednje skole max? 1200 eura, tesko..
Neće, uskoro, ni od te PANDE po pitanju uspeha na EU tržištu biti ništa. Dizajin je tupav, demode, „rešetka“ napred veoma ružna itd. Ne bi me čudilo da je skicu za taj ružni i ni malo dopadljiv auto (pošto je i bar deo početka proizvodnje u Kragujevcu, ustvari uglavnom sklapanja uvoznih delova, sufinansirala država Srbija) svojeručno nacrtao „Oskar“, „Aca (tobože)Srbin“, „Hulja“, ili onaj po nadimku koji mu od miloše urtlajući tepaju celi stadioni „Aca pe..r“. Jer- zna se, ON sve zna, sve može, ume, hoće i naređuje. Pa je dozvoljeno pitanje zašto ne bi skicirao i izgled „Pande“? Koja je, uzgred pomenuto, i po pitanju cena kineskih vozila najnovije tehnike na EU tržištu manja od vozila sličnih Pandi. Uz, naravno, godinama provereni kvalitet, čime se FIAT Srbija ne može uvek hvaliti.
На групној слици, кад пролазе кроз фабрику, тршћански књижевник сићве је прешао белу траку и налази се ван простора за пролаз.
Ако фотографију повежемо са филмом „Предсказање“, могло би се протумачити да је још тад био виђен да буде маркиран за творза.
Pa kad se AV u svojoj alavosti i apsolutnom ubedjenošću da sve samo on zna – ulovio u zamku . Da , da bi te voleli , moraś da ih dopinguješ platama . A da te tvoje hijene ne pojedu, moraš da ih hraniś . Sirotinju je namirio jeftinim radnim mestima ( pa i u FCA) , ali hijene su mnogo alavije . Iz državnih investicija to ide sporo , a i to je samo za “glavne” . Pa krenuo u peračinu para ! Nabio cene do besmisla , da ne dobije bunu- ajd guraj plate . I sad svi oni kojima je nas je prodao za 350€, plaćaju 2-3 puta viśe ! A cene na sv.trźištu – stagniraju ili čak padaju. Tako da će na kraju otići svi .
A Fiat ? Pa za početak bi morali da nadju kulova u svojim redovima koji ih je ubedio da su 3 cilindra baś super , a da je kaiś u ulju prava stvar . Te ga javno obese ontaj kaiš ! Onda da proizvedu neki NORMALAN motor , pa tek onda da se bave stilom , elektrikom …
Šta oni znaju, Srbin će da im objasni kako se prave motori, automobili, brzi vozovi, rakete, pametni…
A ti bi vidim Zorane iz teksta bio presretan da Fiat ode iz Srbije!
Ne vidis ti nista. Niti razumes. Da razmes , shvatio bi bojazan autora da Fiat ode u drugu zemlju. To se zove funkcionalna nepismenost. Umes da se potpises i nesto napises ali ne razumes iole slozeniji tekst. Tipican Psihov pristalica.
Naravno da će u Afriku.Još jedno 5 god.će da grca automotive.A o kvalitetu Fiata najbolje kupci govore,a to je da je to loš kvalitet..Jeep na primer veze nema,kvari se…
Neshvatljiv tekst. Navijački. Kragujevac odnosno FCA ne može da nađe dovoljno radnika jer su plate mizerne, ne može sa njima da se živi. Napišite kolika je plata. Pod dva, ne postoji ni jedna fabrika u Evropi, fabrika automobila, koja ne plasira proizvedeno na domaćem tržištu bar 25, 30%. Mi plasiramo koliko 1% od proizvodnje ili realno 0,5%. Ovo je utopija. Nema šanse da ostane ova fabrika u KG, osim ukoliko ne dođe do promene vlasti, poreske i politike i povećanja kupovne moći bar za 60, 70%. Kao kad je Đindić došao na vlast Slobinih 100 evra je pretvorio u prosečnih 200 e za godinu dana.
Baš objektivan pogled. Zamisli kupovnu moć sa platama od 200 evra.
Dyslexia ili Legasthenia?
Када уђете у погрешан воз, све станице на његовом путу су погрешне. А погрешан воз се у овом случају назива „елекгромобилност“. Јер, електромобилност замишљена на овакав начин је неодржива. А неодржива је из једног простог разлога што електро-возило има и до 50% више бакра од СУС возила, а о осталим ретким металима количина иде иде и до 100%. Где ће ова планета да пронађе још најмање 50% више бакра, и то само за електро-возила ? Следеће питање је, по којој цени ? Највероватније по оној по којој би и метар бакарног кабла има исту цену као златна огрлица исте дужине. Према томе, судбима електромобилности је већ одређена овим „погрешним возом“, а то значи, стални и експоненцијални раст цене тог производа. И то представља све већи проблем, јер купац за цену сасвим скромног ЕВ, може приобрести себи јако луксузан СУС аутоомобил. И ту прича о паду тражње, и о овдашњем аутомобилчићу, али сада на бензински погон, сада добија логични наставак. А да ће то бити све чешће, и да ће оваквих потеза, који није ни први ни једини бити све више, то је сигурно.
Iskreno, barem za nas koji znamo
Ko bi pozeleo da kupi auto koji je proizveden u tako losim uslovima, sa tako nemotivisanim radnicima?
Polovičan tekst autor nije proverio koliko je nezaposlenost u Kragujevcu nije uporedio kolike su plate u stelantisu a kolike u regiji Kragujevaca. Nije analizirao zašto neće ljudi iz Kragujevca da rade u fabrici. Koliko se plaća porez na strane radnike i odnosu na domaće….