5754249 copy
Desetogodišnji bilans Er Srbije

Zarada na krilima države

Izdanje 7
  1. Covece,ti si vecno protiv nacionalne kompanije…tako si pisao i protiv JATa,sad protiv Er Srbije…da li ti imas pojma o pojmu nacinalne kompanije…koliko je Nemacka upumpala novca u Lufthansu
    Sta treba da rade,da ugase nacinalnu kompaniju…daj čoveče bavi se nekim drugim zanimanjem…nemoj da sramotis NACINALNU KOMPANIJU
    Sta bi hteo,Wizz i Ryan air da vrsljaju po Srbiji
    Ajde nedomacine,zasviraj pa za pojas zadeni vise

    1. Čoveče, ovo su nažalost katastrofalne činjenice koje režim prikriva i predstavlja kao fenomenalan uspeh! To što piše gospodin Ćulibrk je pokušaj da se stanje popravi i da nacionalna aviokompanija stane na zdrave noge! A ovo što vi pišete su botovske floskule sa ružičastim pogledom na svet u funkciji veličanja velikog vođe koji je svojom „mudrom politikom“ napunio džepove Etihada i UAE! Naravno našim novcem (ne svojim ili Siniše Malog)!

    2. E bote ponizni, za tebe je bruka ko dobar dan, očigledno uz jeftin parizer lupetaš o vazduhoplovstvu?

    3. Uzmite „nacionalnu“ kompaniju i nosite je kući. Dajte nam low-cost prevoznike. Snaći ćemo se nekako.

  2. ŠTA JE PISAC HTEO DA KAŽE….NIJE NA POTREBNA AVIO KOMPAN…..NI ZIDJIN BOR NI NIS….NI ZELEZARA….MA NIŠTA…..BOLESNO.

  3. Kako lepo opisujete!šteta što ne analizirate i predlažete kako bi se Srbi i susedi prevozili na primer,na more…Kako bi se Srbi prevozili ka .Evropi.Podsećam,i mi imamo pravo da se krećemo kojekuda.
    Analizirajte kako naše komšije putuju na more i npt.Lisabon,NY,Čikago,Skopje itd.
    Prenesite nam kako putuju Makedonci,Slovenci,Mađari,Albanci,BIH?U to se isto dobro razumete,kao što se razumete u brojeve.Ako nam to ne napišete,pomislićemo da pišete sa nekom namjerom koja nema veze sa prevozom Srba

  4. Samo nastavite tako i pojasnite mnogima koliko nas košta promašeni poduhvat vlasti kroz partnerstvo sa EY.I naravno Jat je imao i svoju flotu a AS nema ni jedan avion u vlasništvu,lizing samo uvećava minus u kompaniji,a o ugradnji i krađi na očigled svih nas i da ne govorimo!Da je u Jat toliko uloženo leteo bi na svih pet kontinenata kao nekada i obnovio flotu!

  5. Pa 2013 40 miliona i 2020
    Pa niste ocekivali da plate 40 posle 7 god?
    Pored toga sto sam protiv ove uzasno korumptivne kompanije ja npr ne letim njima kao moj doprinos da zatvore svoje linije i da se resimo ovog vecitog gubitnika.

  6. Bilo bi zanimljivo samo videti pravi „bilans uspeha“ za A330 koji je iznajmljen preko Etihada. I koliki je ko procenat klepio u džep. Od trenutka potpisivanja najma do trenutka kad je vraćen.

  7. Na pismenom iz srpskog, u osnovnoj školi, ovakav sastav bi dobio čistu jedinicu. Napisan je s brda, s dola, po principu korak napred, korak nazad. A možda je tako trebalo.

  8. Smanji dozivljaj. Gsn Culibrk je ceo tekst ilistrovao konkretnim podacima i brojevima i to uradio vrlo pismeno i argumentovano. Napredna interesna grupa koristi ovu satro avio kompaniju kao svoju kasicu prasicu. Ti kao nepismeni bot si izgleda potpuno zalutao na Radar.

  9. Zahvalnost gospodinu Ćulibrku što je i najnepismenijem esenesovcu (a njih je, hvali se AV, oko 700.000 članova partije) ovim člankom otvorio oči o još jednoj manipulaciji njihovog vlasnika partije i Velikog vođe. Zna se da nijedno poklanjnje neke kompanije, ili prodaja za siću, nije mogla da se obavi bez aminovanja Aleksandra Vučića i njemu bliskih mafijaša. Kako bi bilo lepo kada bi novinari RADARA otkrili koliko je para rukovodstvo države strpalo u svoje džepove ustupanjem aerodroma u BG, Borskog basena, JAT-a, PK Beograd i 17.000 hektara obradive zemlje, itd.itd. Lista je bez kraja! I koliko su dobili mita od Rio Tinta za izdate dozvole da krenu sa trovanjem ljudi, prirode i voda u Zapadnoj Srbiji pa i šire!
    Još nešto: ako je Srbija ponovo vlasnik bivšeg JAT-a, kada će se neko setiti da sa repova iznajmljenih aviona koje koristi Er Srbija ukloni one ružne i smešne arapske šare koje ne odgovaraju Srbiji -ali jedino ispravno, simbolično pokazuju -pošto su nekakve glave ptičurina okrenute jedna od druge, stanje u Srbiji. Gde svako svakome -okreće leđa!

  10. Culibrk “ Zacin C“ blago nama dok imamo takve strucnjake.Aj napisi neki clanak da nesto dobro.AJD

  11. Od nacionalne avio kompanije ne očekujem profit, da državi zaradi pare, isto kao što profit ne očekujem od bolnice ili fakulteta. Posao im je da pruže usluge narodu koje privatnik neće da pruži bez velikih cena i zarade. Očekujem da ES razvija letove iz Niša i to kao niskobudžetni koncept, da ES vode profesionalno i stručno, da političari ne uzimaju pare iz firme za partijske i bratijske stvari, da zaposle srpske mlade pilote (pošteno najbolje na testovima i simulatoru) umesto da najskuplje plaćaju strane posade sa kojekakvim pilotima. I naravno, da gubici budu mali i optimizovani takvim poštenim i transparentnim radom.