Da se nije možda vaš novinar zbunio kod navoda da će 5 km autoputa koštati 265 miliona evra? Onda bi 1 kilometar autoputa koštao neverovatnih 53 miliona evra? Jedino ako se bratije Mali, Brnabić, Vučić i drugi nisu „ugradili“ u cenu! Čak i u Nemačkoj gde radnik na autoputu ima bruto mesečnu platu od i do 4300 evra, u ravnici, bez tunela i dužih mostova i gde je otkup privanog zemljišta i do 50 puta skuplji nego njive u Srbiji, kilometar autoputa košta samo oko 16 miliona evra!
U paketu će biti i dopuna da FCA isporuči i prese za pravljenje krila koja će se platititi iz projekta Expo
27.Obećao šef da ćemo se istim voziti za tri godine.Pa eto zgodne prilike da Fiat Panda uzleti iz KG.
Molio bih autora clanka da istrazi sta je bilo sa velikom investicijom koju je Vucic najavio 2.1.2024 u Leskovcu. Samo ukucajte to i izacice vam. Takodje u toj vesti je rekao da investitor stize u januaru ili februaru. Sad smo zagazili vec u maj i ot toga ocito nista. Najavljena je kao high tech biotech investicija
Pa svima je jasno da Leskovac i high tech biotech investicija ne idu u istoj rečenici. Zašto verujete Vučiću? Čovek svakodnevno spinuje, laže, obmanjuje i zataškava.
i treba da ih zavlačimo… i da plasiramo našu restilizovanu zastavu i juga kao električne modele …
video sam mladog umetnika koji je uradio veliki posao u redizajnu…
Tekst je odličan. Objavljivanje pravih istraživačkih novinarskih prica je jedini put. Put u prosvećenost drustva i poziv obrazovnim instutucijama da se prenu i preuzmu svoj deo obaveze na tom putu.
Da li ste vi normalni? Ako je ta saobraçajnica tako bitna za rad fabrike onda ona ne treba ni da radi. Zastava je nikakvim, kriminalbo lošim saobraćajnicama isporučivala hiljade vozila. Srbija je FIAT-u i Vučiću do sada platila barem 3 fabrike. Zar treba i dalje da finansiramo nekog ko će sutra, kada više ne bude dobijao subvencije, da ode.
Je li to sada znači da će državne službe, javna preduzeća i lokalne samouprave da voze kragujevačka vozila? Ili će i dalje kupovati škode od partijskog člana?
Infrastrukrura železnice Srbije je decembra prošle, 2023. godine raspisala tender za izgradnju nove pruge Jovanovac-rasputnica Cvetojevac-Sobovica, a 26. marta 2024. i tender za stručni nadzor za projektovanje i izgradnju te pruge. Imajući to u vidu, sigurno je, da će industrijski kolosek doći i do fabrike Siemens Mobility d.o.o.; Cerovac, Sobovica bb i tako im omogućiti, da brze i metro vozove koje mogu da proizvode, isporuče kupcima.
PRIKLJUČAKAK NA AUTO PUT E10 JE ZAVRŠEN JOŠ PRE DVE GODINE A OBILAZNICA SE UVELIKO GRADI. DRŽAVA JE ISPUNILA SVE STO JE STILANTIS TRAŽIO A TO JE DA PLATI TREĆINU NOVCA 68 MIL. DOL. I DA OBEZBEDI DA DEO RADNIKA IDE NA ISPOMOĆ U ČEŠKU DOK SE U KG PRIPREMI MONTAŽNA LINIJA.
Pod 1 nije FIJAT nego FIAT , pod 2 nije drzava nista ispostovala sem sto je uplatila 48 miliona € kompaniji ciji profit cist godisnji je veći od budzeta Srbije ! Pa sta bi ste vi još da vam plate poreski obveznici ?!?!
Bice Fiat drugi Ikarbus.Kao sto je Mercedesov autobus izasao iz pogona ikarbusa tako ce i fiat na el pogon iz KG.
Bajke za decu ali sve na stetu drzave.
Samo gledaj kako će cena benzina da se udvostruči za 3 godine. Pravićeš ti auto na struju od blata za 10 godina. Benzinu cena samo može da raste, u to nema sumnje. Za razliku od benzina struju možeš da praviš kod kuće, a ako je ne praviš uvek imaš utičnicu u koju možeš da priključiš i napuniš električni.
Каже нам писац текста да је годишњи обрт компаније Стелантис као три БДП Србије али очекује да Србија ипак даје наш новац тој приватној компанији! Шта је наш интерес у тој причи није нам објаснио али је замерио што им не поклањамо новац упркос очигледној чињеници да је превари званој европски електрични аутомобили крај био још пре годину дана!
Ako hoćeš 30% vlasništva u projektu onda moraš i da uložis tih 30%. Koliko je firma zaradila u drugim projektima to nema veze sa ovih 30% pošto tamo nema nikakvog udela.
Da se nije možda vaš novinar zbunio kod navoda da će 5 km autoputa koštati 265 miliona evra? Onda bi 1 kilometar autoputa koštao neverovatnih 53 miliona evra? Jedino ako se bratije Mali, Brnabić, Vučić i drugi nisu „ugradili“ u cenu! Čak i u Nemačkoj gde radnik na autoputu ima bruto mesečnu platu od i do 4300 evra, u ravnici, bez tunela i dužih mostova i gde je otkup privanog zemljišta i do 50 puta skuplji nego njive u Srbiji, kilometar autoputa košta samo oko 16 miliona evra!
pa dajte ugovor…
U paketu će biti i dopuna da FCA isporuči i prese za pravljenje krila koja će se platititi iz projekta Expo
27.Obećao šef da ćemo se istim voziti za tri godine.Pa eto zgodne prilike da Fiat Panda uzleti iz KG.
Ovi botovi zagadiše sve živo po Srbiji
Još samo braon uniforme i bajonete da im podele u stranci.
Siroti Stelantis.
Molio bih autora clanka da istrazi sta je bilo sa velikom investicijom koju je Vucic najavio 2.1.2024 u Leskovcu. Samo ukucajte to i izacice vam. Takodje u toj vesti je rekao da investitor stize u januaru ili februaru. Sad smo zagazili vec u maj i ot toga ocito nista. Najavljena je kao high tech biotech investicija
Pa svima je jasno da Leskovac i high tech biotech investicija ne idu u istoj rečenici. Zašto verujete Vučiću? Čovek svakodnevno spinuje, laže, obmanjuje i zataškava.
i treba da ih zavlačimo… i da plasiramo našu restilizovanu zastavu i juga kao električne modele …
video sam mladog umetnika koji je uradio veliki posao u redizajnu…
Tekst je odličan. Objavljivanje pravih istraživačkih novinarskih prica je jedini put. Put u prosvećenost drustva i poziv obrazovnim instutucijama da se prenu i preuzmu svoj deo obaveze na tom putu.
Jedes govna ko baba ratluk.
Kako? Ne dozvoljavate.
A kako, kada vi to NE DOZVOLJAVATE?
Da li ste vi normalni? Ako je ta saobraçajnica tako bitna za rad fabrike onda ona ne treba ni da radi. Zastava je nikakvim, kriminalbo lošim saobraćajnicama isporučivala hiljade vozila. Srbija je FIAT-u i Vučiću do sada platila barem 3 fabrike. Zar treba i dalje da finansiramo nekog ko će sutra, kada više ne bude dobijao subvencije, da ode.
Fabrika u Kragujevcu se priprema da postane važan akter na tržištu električnih automobila, doprinoseći tako ekonomskom i ekološkom napretku Srbije.
Pored električnih modela, u planu je i proizvodnja hibridne verzije Fijat pande, dodatno šireći portfelj proizvoda fabrike.
Fabrika u Kragujevcu se modernizuje i oprema kako bi postala jedna od najsavremenijih u grupi Stelantisovih fabrika u Evropi.
Očekuje se da će novi modeli električnih automobila početi da se testiraju već u maju, što predstavlja korak ka ostvarenju tog važnog projekta.
Jel 50 dinara po komentaru jos uvek ili se nesto promenilo….?
Stelantisova fabrika u Kragujevcu se priprema za početak serijske proizvodnje električnih automobila nakon dve godine od sporazuma sa Vladom Srbije.
Je li to sada znači da će državne službe, javna preduzeća i lokalne samouprave da voze kragujevačka vozila? Ili će i dalje kupovati škode od partijskog člana?
O nemojte molim vas o fijatu i onom legendarnom ugovoru kada su Dinkić i Đelić izneli na svetlost dana gde je pola bilo zacrnjeno jer je tajna.
Ko zna gde je zapelo
Stelantis treba da ispuni sto je obecao.
Veliki svetski brendovi stizu u Srbiju, svidelo se to nekom, ili ne.
Pa meni se ne sviđa da na oaj način dolaze
Srbija danas radi ozbiljno ispunjava svoje obaveze prema svima ovaj koji ovo piše dobio je nalog od lopova dokazanih iz opozicije.
A ti se ovim kvalitetnim komentarom dokazujes svom šefu mesnog odbora
U Srbiji se danas krade ozbiljno. Idi gledaj stanove u Beogradu na vodi.
Infrastrukrura železnice Srbije je decembra prošle, 2023. godine raspisala tender za izgradnju nove pruge Jovanovac-rasputnica Cvetojevac-Sobovica, a 26. marta 2024. i tender za stručni nadzor za projektovanje i izgradnju te pruge. Imajući to u vidu, sigurno je, da će industrijski kolosek doći i do fabrike Siemens Mobility d.o.o.; Cerovac, Sobovica bb i tako im omogućiti, da brze i metro vozove koje mogu da proizvode, isporuče kupcima.
PRIKLJUČAKAK NA AUTO PUT E10 JE ZAVRŠEN JOŠ PRE DVE GODINE A OBILAZNICA SE UVELIKO GRADI. DRŽAVA JE ISPUNILA SVE STO JE STILANTIS TRAŽIO A TO JE DA PLATI TREĆINU NOVCA 68 MIL. DOL. I DA OBEZBEDI DA DEO RADNIKA IDE NA ISPOMOĆ U ČEŠKU DOK SE U KG PRIPREMI MONTAŽNA LINIJA.
Što se dereš?
Ko jos veruje u ovakve lazi
A šta ste vi bagro izdajnička uradili svih onih godina dok je Đilas i ostali šljam bili na vlast.
Izgleda da je prokisla salama u sendviču ostavila traga
S šta si ti, uradio za proteklih 12 godina? Osim što si se učlanio u kriminalnu organizaciju.
Učlanio/la se tamo gde pripada.
Kada jeĐilas bio na vlasti?
Lolo iako te nista ne boli ipak bilo bi dobro da posetis doktora za glavu …
Pod 1 nije FIJAT nego FIAT , pod 2 nije drzava nista ispostovala sem sto je uplatila 48 miliona € kompaniji ciji profit cist godisnji je veći od budzeta Srbije ! Pa sta bi ste vi još da vam plate poreski obveznici ?!?!
Bravo za komentar. Cist liberalni lopovluk!
Prvo leteći automobili pa kasnije električni.Nek se zna šta je prioritet!
Bice Fiat drugi Ikarbus.Kao sto je Mercedesov autobus izasao iz pogona ikarbusa tako ce i fiat na el pogon iz KG.
Bajke za decu ali sve na stetu drzave.
Ne lupajte gluposti, ovu su lazi
Kakav bre elektricni automobil,nema od toga nista,i Nemci beze elektromobila,to su ortodoksne gluposti!
Samo gledaj kako će cena benzina da se udvostruči za 3 godine. Pravićeš ti auto na struju od blata za 10 godina. Benzinu cena samo može da raste, u to nema sumnje. Za razliku od benzina struju možeš da praviš kod kuće, a ako je ne praviš uvek imaš utičnicu u koju možeš da priključiš i napuniš električni.
Kada neko pojma nema o čemu piše, ali je ubeđen da ima neko „znanje“…
Каже нам писац текста да је годишњи обрт компаније Стелантис као три БДП Србије али очекује да Србија ипак даје наш новац тој приватној компанији! Шта је наш интерес у тој причи није нам објаснио али је замерио што им не поклањамо новац упркос очигледној чињеници да је превари званој европски електрични аутомобили крај био још пре годину дана!
Ako hoćeš 30% vlasništva u projektu onda moraš i da uložis tih 30%. Koliko je firma zaradila u drugim projektima to nema veze sa ovih 30% pošto tamo nema nikakvog udela.
kod vas nista nije tacno sto pisete gluposti stanacki aktivisti koji podrzavate djikija
Biseru, ajde objasni nam gde te to i šta konkretno žulja ….