„…u Evropi neće biti drugih automobila, osim električnih“…
Sto naravno nije tacno…
Ako hoces da sanjas, moras da spavas…..
Ali svi i dalje mesecare. Svaka rec u javnosti, svaki artikal napisan, svaka javna licnost koja nesto kaze, kreira samo „investiranje’ i zaradu na nepostojecim imaginarnim stvarima…. Podpisuju se milionski „ugovori o razumevanju“, a u stvari se nista ne dogadja. U medjuvremenu prodaja EV je u strmoglavom padu…
A kad smo vec „tu“, pa i „Rio Tinta“ i Litijuma, experti nikako da napisu da je samo ove godine cena pala za 71%, no to nije vazno.
Nije „Brze, jace, bolje….“ exluzivno samo za Srbiju, nego i za ceo svet….
Ali niko jos nije pitao „masu“ da li hoce EV….Pa nije, A od onih koji ga trenutno imaju 80% izjavilo je, „sad’ i nikad vise…“
Brze Jace Bolje
Da bi se ekonomija Srbije, postavila na zdrave noge, pored privredne i ekonomske reforme, potrebno je i barem stotinu fabrika ili poslova slicnog obima, kao ova fabrika. Sve ostalo su prazne price. Nismo ni prosle ugovore videli, pa sada nemamo uvid ni u ovaj. Mozda su sve dobili besplatno, pa jos subvencije za nove zaposlene…
Kao prvo električni automobili su pre skupi, drugo budućnost auto industrije nije u elektro vozilima , već hibridima na vodonik ili hladnu fuziju. Bolje je kupiti auto hibrid na gas ili metan nego električni automobil.
Evropa se štiti od najezde kineskih elektro auta jednostavno tako što su usporili razvoj mreže punjača, bar dok ne dostignu proizvodnju baterija i auta do nivoa kojim bi konkurisali kinezima. To se vidi po padu interesovanja za el. auta u Evropi, pa na stokovima imate na hiljade neprodatih kineskih el. auta, ali i američke Tesle. To znači da predsednik pojma nema o razvoju te tehnologije, a tvrdnja da za 5 godina i neće biti auta do el. je detinjasta.
Do skoro je vučić pričao da mu je neprijatno koliko su velike plate u malenoj Srbiji. Mrze nad svi iz regiona jer ne mogu da podnesu naš ekonomski razvoj.
S obzirom da svi nesto obećavaju a uz to gledaju da nadju kantu za otpatke… zemlja kao što je Srbija je stvarno ozbiljan kandidat da ponese lentu najlepše smetliste u evropi. !!!!
Radnika nema ni na obilaznici koja se pravi,ni vozaca,80 000 vozacu da vozi svaki dan po ceo dan…jedva skupili ljude pre neki dan kad je nepomenik dolazio da naprave „masu“.
U Stelantisu inzenjer 90 000.vecina napustila.
Radna snaga za 65000 intelektualno ne moze lego kockice da sklapa,kamoli kola.
Strajkovi u komunalnom preduzecu,nema radnika,plata 55000.
I nepomenik izadje i kaze prosecna plata 100 000 din.
Ustaj narode.Necete imati sta deci da ostavite osim bolesti.
Eh šta je sve Oskar obećao, budalama. Ali ajde neka mu bude. Samo zajebo se i Oskar i Italijani da će im neko robovati za manje od 1000 evra ,neto na traci. Nema šanse. Jedino da prisilno nateraju ljude I zatvore granice Srbije za odlazak iz SNS raja, pardon, zlatnog doba.
Totalni promašaj u startu
Cene tih automobola su visoke za radničku klasu dok za platežno sposobni nisu zainteresovani za tu klasu aitomobila. Pogodak za stpsko tržište je bio iskljičivo model Polo sve drugo je katastrofalni promašaj
Vidimo da je Stela tis već ušao u ozbiljnu borbu sa kineskim automobilima. Normalno, prvi korak im je da zapošljene plaćaju mesečno onoliko koliko svojim radnicima daju za topli obrok i pit!
Sramota. Da sam na mestu potencijalnih radnika, ne bih prihvatio tu platu!!!
A gde su ti „majstori“ iz uvoza? Nigde…Osim onih koji umeju da voze….Ostali iole kvalifikovani (zanatlije), zaradjuju 5 puta vise nego sto FI(J)AT i Srbija placa….
Nece Fiat da propadne zato sto je AV potrosio pare, nego sto ce svi da „rade samo svoj posao….“ i nece nista reci…
Da je takvih budala bilo, Francuska Revolucija ne bi se ni desila…. Pa sad, ko razume shvatice
Daj narodu za leba,krov nad glavom da mu kisa ne sipa za siju i j..i ga koliko hoces za to malo leba.To je metod kom i njihovih potomaka,a sve pare zna se gde zavrsavaju,kod onih koji su sve ovo i osmislili.Nema tu srrce u sklapanju niti rudarenju za tti posto..treba imati svoj proizvod od rude do finala inace je sve ovo s..nje.Pa ovi nasi uvoze sekire iz kuvajta otkad su karici prestali sa kovacnicom
Nije Fijat u Srbiju došao iz ljubavi prema Srbiji i vučiću nego zbog profita. Niskih troškova sklapanja ovih automobila i niskih plata koje će isplaćivati.
Аутомобиле те цене могу купити малобројни грађани Србије, они богати. Велика већина то може само да сања. А тих 5000 евра субвенције која ће се исплаћивати купцима даваће се из буџета који попуњавају сви, дакле, већински – сиромашни грађани?!
Наш Робин Худ је нешто побркао?
Plata proizvodnog radnika u fijat ovoj fabrici u Kragujevcu nebi smela da bude ispod 150000 rsd inače treba bojkotovati kupovinu tih vozila proizvedenih izrabljujući čoveka!!!!
Opet će siromašnu Srbiju Fiat koštati sigurno daleko više nego Svetog Petra čuvena kajgana! Prema pisanju švajcarske Weltwirtschaftswoche (na srpskom Svetska privredna nedelja) Srbija, tačnije A.Vučić, je do sada u Fiat suinvestirao i do 2 (!!!) milijarde evra. Razbacivanje para kao i u slučaju železare u Smederevu. Umesto što su punili novčanike strancima, mogli su te pare da podele radnicima da sa tim novcem započnu bar nešto privatno: voćarstvo, razne uslužne delatnosti, poljoprivredu, otvaraju zanatskih radnji koje su skoro izumrle itd. Ali ne, Vučić je hteo na trošak države da izigrava sa već marodnim Fiatom svetskog automobilskog menadžera. Plašim se da će i ovde, da to iskažem rečima legendarnog Mome Kapora – AV prdnuti u čabar a narod će da plaća njegove dugove- danas skoro 40 milijardi evra!
Očekuje ih zagarantovani minimalac i ojačane pelene za odrasle. A mogu oni da rade i po smenu i po bez problema. Neće valjda dodatno da zapošljavaju radnike?
Zaista bedna plata za tako sofisticiran proizvod .
„…u Evropi neće biti drugih automobila, osim električnih“…
Sto naravno nije tacno…
Ako hoces da sanjas, moras da spavas…..
Ali svi i dalje mesecare. Svaka rec u javnosti, svaki artikal napisan, svaka javna licnost koja nesto kaze, kreira samo „investiranje’ i zaradu na nepostojecim imaginarnim stvarima…. Podpisuju se milionski „ugovori o razumevanju“, a u stvari se nista ne dogadja. U medjuvremenu prodaja EV je u strmoglavom padu…
A kad smo vec „tu“, pa i „Rio Tinta“ i Litijuma, experti nikako da napisu da je samo ove godine cena pala za 71%, no to nije vazno.
Nije „Brze, jace, bolje….“ exluzivno samo za Srbiju, nego i za ceo svet….
Ali niko jos nije pitao „masu“ da li hoce EV….Pa nije, A od onih koji ga trenutno imaju 80% izjavilo je, „sad’ i nikad vise…“
Brze Jace Bolje
Da bi se ekonomija Srbije, postavila na zdrave noge, pored privredne i ekonomske reforme, potrebno je i barem stotinu fabrika ili poslova slicnog obima, kao ova fabrika. Sve ostalo su prazne price. Nismo ni prosle ugovore videli, pa sada nemamo uvid ni u ovaj. Mozda su sve dobili besplatno, pa jos subvencije za nove zaposlene…
Kao prvo električni automobili su pre skupi, drugo budućnost auto industrije nije u elektro vozilima , već hibridima na vodonik ili hladnu fuziju. Bolje je kupiti auto hibrid na gas ili metan nego električni automobil.
Vučić je kao Čaušesku koga su se Rumuni kada im je prekipelo rešili,kada će Srbima prekipeti?
Cekamo, kada ce.
Još jedan promašaj. Ne gubite vreme u Fiatu, tražite spas van toga, jer ćete se za par godina opet naći na ulici.
Evropa se štiti od najezde kineskih elektro auta jednostavno tako što su usporili razvoj mreže punjača, bar dok ne dostignu proizvodnju baterija i auta do nivoa kojim bi konkurisali kinezima. To se vidi po padu interesovanja za el. auta u Evropi, pa na stokovima imate na hiljade neprodatih kineskih el. auta, ali i američke Tesle. To znači da predsednik pojma nema o razvoju te tehnologije, a tvrdnja da za 5 godina i neće biti auta do el. je detinjasta.
Stvarno mi nije jasno da za te pare bilo ko pristane da radi,a stvarno neznam ko će za te pare da kupi taj auto, baš grande cena
Koja je cena zamene i ugradnje drugih baterije
Seru tu za elektricne automobile 20 hiljada evra a ne pricaju da je opet poskupelo osiguranje za registraciju lopuze
Uvek postoji minimalna šansa da se svi dogovore i stupe u štrajk.
Strpljenja montazeri, uskoro ce krenuti busenje sirom serbije i poslova za duplo vece plate. Nastupa „ne znamo sta cemo sa parama“ era!
Do skoro je vučić pričao da mu je neprijatno koliko su velike plate u malenoj Srbiji. Mrze nad svi iz regiona jer ne mogu da podnesu naš ekonomski razvoj.
S obzirom da svi nesto obećavaju a uz to gledaju da nadju kantu za otpatke… zemlja kao što je Srbija je stvarno ozbiljan kandidat da ponese lentu najlepše smetliste u evropi. !!!!
Radnika nema ni na obilaznici koja se pravi,ni vozaca,80 000 vozacu da vozi svaki dan po ceo dan…jedva skupili ljude pre neki dan kad je nepomenik dolazio da naprave „masu“.
U Stelantisu inzenjer 90 000.vecina napustila.
Radna snaga za 65000 intelektualno ne moze lego kockice da sklapa,kamoli kola.
Strajkovi u komunalnom preduzecu,nema radnika,plata 55000.
I nepomenik izadje i kaze prosecna plata 100 000 din.
Ustaj narode.Necete imati sta deci da ostavite osim bolesti.
Gde vidis ti narod u srbiji. Narod u srbiji me podseca na grupu invalida na vetru.
Bravo.
Потцењујете способност и вољу народа Сервије да гледа у страну, ћути и трпи.
Eh šta je sve Oskar obećao, budalama. Ali ajde neka mu bude. Samo zajebo se i Oskar i Italijani da će im neko robovati za manje od 1000 evra ,neto na traci. Nema šanse. Jedino da prisilno nateraju ljude I zatvore granice Srbije za odlazak iz SNS raja, pardon, zlatnog doba.
Ова власт ради одлично две ствари : ЛАЖЕ , и КРАДЕ друго ништа
Ко узима у обзир шта прича ова власт значи да је слеп јер не види шта они реално раде . А раде добро две ствари : Лажу , и Краду
Totalni promašaj u startu
Cene tih automobola su visoke za radničku klasu dok za platežno sposobni nisu zainteresovani za tu klasu aitomobila. Pogodak za stpsko tržište je bio iskljičivo model Polo sve drugo je katastrofalni promašaj
Vidimo da je Stela tis već ušao u ozbiljnu borbu sa kineskim automobilima. Normalno, prvi korak im je da zapošljene plaćaju mesečno onoliko koliko svojim radnicima daju za topli obrok i pit!
Sramota. Da sam na mestu potencijalnih radnika, ne bih prihvatio tu platu!!!
Ништа лакше, увозићемо
масторе-раднике. Има их свуда…….
A gde su ti „majstori“ iz uvoza? Nigde…Osim onih koji umeju da voze….Ostali iole kvalifikovani (zanatlije), zaradjuju 5 puta vise nego sto FI(J)AT i Srbija placa….
Nece Fiat da propadne zato sto je AV potrosio pare, nego sto ce svi da „rade samo svoj posao….“ i nece nista reci…
Da je takvih budala bilo, Francuska Revolucija ne bi se ni desila…. Pa sad, ko razume shvatice
Pravo u rudnike, tamo ce biti dupla plata.
Daj narodu za leba,krov nad glavom da mu kisa ne sipa za siju i j..i ga koliko hoces za to malo leba.To je metod kom i njihovih potomaka,a sve pare zna se gde zavrsavaju,kod onih koji su sve ovo i osmislili.Nema tu srrce u sklapanju niti rudarenju za tti posto..treba imati svoj proizvod od rude do finala inace je sve ovo s..nje.Pa ovi nasi uvoze sekire iz kuvajta otkad su karici prestali sa kovacnicom
Bravo😀ja sam morao u mrkonjic po sekire mitike i taako to.
Nije Fijat u Srbiju došao iz ljubavi prema Srbiji i vučiću nego zbog profita. Niskih troškova sklapanja ovih automobila i niskih plata koje će isplaćivati.
Vecina radnika bi napustila da imaju drugu opciju, rade za 50.000din i manje. Kod kooperanata su uslovi i losiji.
Аутомобиле те цене могу купити малобројни грађани Србије, они богати. Велика већина то може само да сања. А тих 5000 евра субвенције која ће се исплаћивати купцима даваће се из буџета који попуњавају сви, дакле, већински – сиромашни грађани?!
Наш Робин Худ је нешто побркао?
Kako stvari stoje on je Superhik, a ne Robin Hood…..
Plata proizvodnog radnika u fijat ovoj fabrici u Kragujevcu nebi smela da bude ispod 150000 rsd inače treba bojkotovati kupovinu tih vozila proizvedenih izrabljujući čoveka!!!!
Браво за коментар
Opet će siromašnu Srbiju Fiat koštati sigurno daleko više nego Svetog Petra čuvena kajgana! Prema pisanju švajcarske Weltwirtschaftswoche (na srpskom Svetska privredna nedelja) Srbija, tačnije A.Vučić, je do sada u Fiat suinvestirao i do 2 (!!!) milijarde evra. Razbacivanje para kao i u slučaju železare u Smederevu. Umesto što su punili novčanike strancima, mogli su te pare da podele radnicima da sa tim novcem započnu bar nešto privatno: voćarstvo, razne uslužne delatnosti, poljoprivredu, otvaraju zanatskih radnji koje su skoro izumrle itd. Ali ne, Vučić je hteo na trošak države da izigrava sa već marodnim Fiatom svetskog automobilskog menadžera. Plašim se da će i ovde, da to iskažem rečima legendarnog Mome Kapora – AV prdnuti u čabar a narod će da plaća njegove dugove- danas skoro 40 milijardi evra!
Jasno je, da je tu postavljen, da ispumpava novac, a ne da ulaze i osnazuje Srbiju. On je samo guverner kolonije i radi za kolonizatora.
FIJAT- F-fabrika I- italijanskih J-???????
A-automobila T-torino. Šta vam je ovo J
To je nepismenost.
Verbalizovana skraćenica.
U turskoj, madjarskoj i meksiku kinezi otvaraju fabel autom.,, bez dodatne carine, talijanci dzaba vam sve…
Očekuje ih zagarantovani minimalac i ojačane pelene za odrasle. A mogu oni da rade i po smenu i po bez problema. Neće valjda dodatno da zapošljavaju radnike?