И онда када платите то све два пута, укључите се на ауто-пут, ето вам и плаћања по трећи пут, када се у ствари гужвате по колонама, стојите у редовима,… итд., тј. возите се као да сте на неком магистралном путу, јер на сваких пар километара, тамо неко нешто копа, а од комфора вожње ауто-путем, ништа.
pored toga sto ima brilijantan um, denis je toliko lep covek… premija
🍀
Tekst je prepun zlonamernih netačnosti. Vozim automobil svakodnevno u ove 4 zemlje u kojima se putarina naplaćuje na rampama, bez vinjete. Evo cena na 100 km u evrima
Srbija 4,53
Hrvatska 6,30
Italija 9,20
Francuska 9,80
Vozač@ Krenuo sam da napišem primedbu na razlike između Srbije i Evrope a onda pročitah tvoj komentar. Iako si birao 4 države opet je razlika u Italiji i Francuskoj kao u naslovu, a ipak kažeš da je zlonameno. Da si naveo cene Nemačke, Finske, Letonije, Albanije… tek bi omanuo jer je u Srbiji putarina skuplja 1000 ili milion posto jer tamo putarine nema. U Rumuniji je vinjeta za mesec dana 5,3 evra što je znatno manje od putarine za jednu vožnju od BG do Čačka. Ako je neko zlonameran onda si to ti jer relativizuješ permanentne krađe, preciznije pljačke od strane besprizornih lopova. Ti pokušavaš isto ono što mi je pre neki dan rekla jedna poznanica, govoreći da se svuda krade. Na to sam joj rekao da se i u svim državama sveta jedan popriličan procenat dama bavi najstarijim zanatom na svetu pa sam je diskretno, polu šaljivo pitao da li i ona popunjava svoj budžet na taj način. Nije se uvredila već se nasmejala jer je prihvatila primedbu. Šta li bi tek rekao na cene gradnje u Australiji ili Nemačkoj i cene u Srbiji.? 2,5 miliona AUD u Australiji, 4 miliona E u Norveškoj, od 15-30 miliona evra za kilometar puta u Srbiji a razlika u kvalitetu prosto boli.
U NEMAČKOJ NEMA DUREKTNE NAPLATE PUTARINE, TO SE KASIRA PREKO POREZA ZA VOZILA (KFZ Steuer). JA NA PRIMER PLAĆAM ZA NISANA OD 1700 KUBIKA I 150KS ZA GODINU DANA 354€ ! PRE NEGO PIŠETE NEŠTO PROVERITE !!! Samo strane registracije putničkih vozila ne plaćaju putarine.
Franja Hamburg@ Pre mesec dana registrovao sam auto od 1400 kubika i 70 KS za 28000 din. što je s obzirom na kubikažu isto kao u Nemačkoj. Na putu Miloš Veliki stalno se renovira deonica kojom često putujem BG-Čačak, iako je završena pre par godina.
Sve neki mudraci i budale komentarišu . Svidjalo se to nama ili ne ali sistem vinjeta Srbiji trenutno ne odgovara jer smo visoko tranzitna zemlja i imamo jako visoke prihode od tranzita i tranzitnog turizma . Te priče oko zaobilazenja Srbije preko Rumunije su smejurija . To možda za deceniju – dve ….mozda , pa i onda ćemo biti kraća ruta . Ukoliko udjemo u medjuvremenu u EU možda se vinjete uvedu ali sudeći po Hrvatskoj koja je u EU ni to nije obavezno . Naravno EU nam nikada ne bi dozvolila da imamo dvojne cene putarina ( niže za srpske tablice) Uključite malo mozak , nije sve kradja . Sistem naplate putarina je zatvoren sistem i mogućnost naplate bez evidentiranja je skoro 0 jer apsolutna 0 ne postoji. Da li znate da je u poslednjih par godina više desetina zaposlenih na naplatnim rampama dobilo otkaz zbog pokušaja zloupotreba? I ti prelasci bez naplate …za vozila Hitne pomoći i saniteta , Vojska, policija i uz specijalne dozvole kao trenutno zbog dezurstava kod tunela Munjino brdo Apsolutno mi se J… za Vucica ali i još nešto da znate da više od 90% naplaćene putarine ise u Budžet Republike Srbije a odatle za zdravstvo, školstvo , vojsku …
Botina@ Za pljačkaše na vlasti Srbi su u stalnom tranzitu. „Vadi“ ih što voze automobile prosečne starosti 19 godina, neznalice.
Odlican tekst!
Hrvatska nema vignjete, ali daje popust do 33% za renijea kupljene karte. Godisnja vignjeta u Sloveniji je 110 Eura, u Bugarskoj 50, u Rumuniji 28 a Madjarskoj 116 Eura. I vi[estruko skuplji putevi nego u tim zemljama u Srbiji su izgra]eni na kredit koji mi ponovo placamo, i to sa kamatama.
Шта рећи а не заплакати, хитно усклађивање са европском праксом и увести вињете или смањити путарине јер путеви нису нам најсјајнији за новац који свакодневно дајемо
Sav taj silni novac koji se skupi od putarine na putu, ide pola/pola, nekom u džep. Zato se Žvlavi bavi sigurnim investicijama, ulaže u autoputeve i govori, da ih on lično pravi, da se narod kasnije nebi bunio kad će uzimati proviziju. Pravi ih 2,5X skuplje po 1km nego u EU sa parama iz državnog budžeta.
Niste uzeli u obzir putarine u Italiji, Francuskoj, Španiji i Portugalu.
Što se Švajcarske tiče niste bas u pravu, 14 meseci CHF40.- plus porez na tablice, akcize i jedan sakriven deo ide kroz generalni PDV.
Radar ju pravu 14 meseci 40fr!Porez se placa za auto na godisnjem nivou svugde i u Srbiji!
A sta bi vi zabadave a onda netko krade novac dok netko gradi vi rusite sada cete i da platits
Ma botino glupa jedi ono što tvoj Idol izbaci iz sebe
NeTko kao ti sigurno neće voziti ovim putevima jer si golja i možeš samo autobusom, sa sendvičem i flašicom vode, bez vinjete.
Sta da kazem
Nemcima ne dozvoljavaju ostale EU države da uvedu putarinu na konto 2 svetskog rata. Ali oni koji poseduju auto u Nemačkoj placaju godisnji porez na auto.
Sreća pa nama ništa od poreza i prireza ne naplaćuju prilikom registracije
Nepisi gluposti bote!Nemci su hteli da uvedu Vinjetu ali samo za strance a to je protiv ustava EU!Da su uveli za domace istrane automobile onda bi mogli!
U švajcarskoj nije 42eura, nego ide drugacije nemoj da pisete ono sto nije tacno, tamo se plaća po kubikazi plus 40cfr vinjeta.ja placam za dva auta 480cfr prlus 40fr vinjeta.
Šta plaćaš 480chf?
Botovsko BUNCANJE ili laganje. U Svajcarskoj je godisnja Vignjeta 40 CHF, a ako je ne kupis a zateknu te na auto putu placas +200 CHF kaznu. Vazi 14 meseci, od 1 decembra (2014) prathone godine do kraja januara do kaja janura 2026. Doplata za Brener tunel 18,50 Eura i za Munt la Schera tunel 11CHF.
Ti si glup i tebi mogu da naplate u švajcarskoj koliko hoće. Voziš li se tim autom po Srbiji?
Sta placas po kubikazi porez za auto to se svugde placa nema veze sa vinjetom!Rekao big ta ti pises gluposti!
Neplaćena putarina na auto‑putevima Srbije (1 Jan – 30 Sep 2024)
Zabeleženo je ukupno 1.293.043 prolazaka vozila za koje nije naplaćena putarina, u ukupnoj vrednosti od 806.673.000 RSD……….
…….Najveći deo tih oslobođenih prolazaka (vozila službi za održavanje puteva) činio je 479.278 prolazaka, u vrednosti od 466.19 miliona RSD, što je 58 % ukupnog neplaćenog iznosa …….Nepoznati korisnički segment kategorizovan kao „ostalo” obuhvata oko 82.667 prolazaka, vrednih 64.15 miliona RSD (8 % ukupnog neplaćenog iznosa)
U prevodu: SVAKOGA DANA za devet meseci nije naplaceno oko 5000 (PET HILJADA PROLAZAKA) gde spadaju vozila za odrzavanje puteva – ljudi dnevno…….a nepoznato 300 prolazaka dnevno…..ko sad ne poludi taj nije normalan!
Moram dve stvari da kažem, prva, gradi se i završava uskoro auto put koji obilazi Srbiju mislim da ide od Bratislave do Soluna, kroz mađarsku, rumuniju i bugarsku, Srbija puši, nijedan teretnjak neće više čekati na granicama, proći i plaćeti harač kroz srbiju, drugo u nemačkoj se plaća nekih 10 centi po litru goriva putarina…
Srbija ne puši nego duva…….tj. Srbiji nece faliti nista, samo ce nam od trenutka otvaranja tog puta povecavati putarinu cesce kako bi nadoknadili minus.
Zato što ih je sve lično gradio Vučić. Nastaviće da se ugrađuje na putarinama, jer ih botovi neće koristiti, neće biti oštećeni i zahvaliće se Vučiću što se besplatno voze po skupovima SNS. Botovi ne očekuju od svoje dece nego od Vučića da ih nahrani nekoliko puta godišnje.
Od poreza za gorivo se grade putevi !A Srbija ce se zaobici kada bude autoput gotov jel onda nema granica za ceo EU I NEMA CEKANJA!
Postoji li mogućnost umanjenja cene korišćenja novog auto puta do Požege, sa sve proslaskom kroz tunel, beše li „Munjino brdo“, ako su putnici u vozilu :
1. otac dipl. ing. Zaštite od požara
2. majka doktor specijalista medicine,
3. sin vatrogasac – spasioc i član Gorske službe spašavanja, i
4. ćerka medicinska sestra.
Moramo li diplome nositi sa sobom u vozilu radi ostvarenja zahteva na popust?
Da li po novonajavljenim merama do dobijanja upotrebne dozvole za put i tunel, možemo proputovati celu deonicu “ autoputa“, odjednom, ili moramo odraditi dežurstvo pored tunela, u zamenu za popust? I u kom vremenskom intervalu, jer ne znamo da li će nam biti osiguran rezervisan smeštaj na crnogorskom primorju ( ili smo džabe dali pare za prvi dan)?
I šta kaže Oldšeterhend za Vinetu?
Ne lupetajte.
Ćaci, ti si?
Odavno prizeljkujem vinjete u Srbiji jer sam cesto kolima ili motorom na autoputevima.
Bivsa ministarka Zorana Mihajlovic je najavila uvodjenje vinjeta ali je brzo demantovana od nekih iznad nje. Nazalost ovo nije jedino podrucje gde se siromasi narod u ovoj zemlji, elnici se razmahuju ciframa a ne onim sto moze da se kupi ili plati za te cifre pominju se proseci ali ne da preko pola miliona penzionera prima ispod 30,000 rsd. Stradija od Domanovica je jos uvek aktuelna mozda i vise nego ranije, nama samo Bog moze da pomogne.
Не може вињета, јер мораш да платиш у готовом, или да код чика Дробњака уплатиш ТАГ. А ТАГ кошта око 2,000 дин. и на њега можеш минимално да уплатиш 2.500 дин. Па када ти се поквари батерија на ТАГ-у, а то се редовно догађа ван гаранције, тада „пиши пропало“, купи нов таг и поново уплати новац за њега за путарину. И зато не да не може вињета, него не може ни систем за очитавање таблица, нити било какав прогрес који олакшава кретање. Корупција и „рекетирање“ народа ће ову државу укопати на цивилизацијском дну.
Tih pola miliona sa manje od 30.000 din penzije su najtvrđe glasačko jezgro, jer su ubeđeni da im Vučić to daje. Održavanje na vlasti je važnije od sirotinje. Oni srećni i zadovoljni, on ponosan na svoj narod koji ga razume.
Nekada se nisam slagao sa politikom SNS.-a.Ali sve više vidim da oni odlično vode biznis.Naplacivati tako putarinu je stvarno podvig menadžera.Plati ili idi autobusom.
Ti progledao. Šta će tebi vinjeta?
Pompezan naslov.
Nisam čitao tekst ali, u svajcarskoj 50% akcize ide za odrzavanje puteva a u ostalim zemljama jwenesto nize dok je u srbiji 0.
I oni bi mogli da napisu da se u srbiji ne placaju putevi osim autoputeva koji pokrivaju sve.
Odavno je najskuplja putarina u Srbiji, zasto?
Verovatno je kriv narod ili studenti 😀
Можда зато што је и најскупљи изграђени километар пута ?
U Smrdiji živi beskrajno glupa gomila I treba je drati bez milosti. Nazivati tu gomilu gradjanima je uvreda za zdrav razum. Oni jednostavno ne žele drugačije. Imaju NJEGA i njemu se kunu.
Ustvari, gradjani placaju gradnju puteva 10x skuplje po kilometru a voznju 40x skuplje, i sve to sa platama koje su 4x manje nego prosek u OECD zemljama. A sve te nule idu u dzep jednom coveku koji i dalje dobija bar 40% glasova na izborima. Oda gluposti i neznanju. Svaki narod zasluzuje vlast koju ima.
Izadji malo po evropi pa uporedi cene.
Pero, ti si najpametniji. Mnogo te deru u Švajcarskoj.
Pero bote kolika je zarada u EU i Svajcarskoj a kolika u Srbiji pa onda uporedi cene!
Čika Gugl kaže da u Rumuniji vinjeta za 7 dana košta 3,3 a za mesec 5,3 evra. Od Beograda do Preljine putarina košta 7 evra pod uslovom da se tunel Munjino brdo, otvoren bez dozvole na aktivnom klizištu ne obruši. U Nemačkoj, Finskoj, Albaniji, Letoniji…. nema putarine. Posebna priča je cena gradnje i kvalitet. Neverovatno je da to nikoga ne interesuje a razlike su za rubriku Verovali ili ne?. Pri tom i kada neko objavi cene toliko su umanjene da je bolje da ćuti. Valjda nije problem pronaći izveštaj predsednika o potpisanom ugovoru sa Kinezima za deonicu od Preljine do Duge Poljane gde je objavio cenu koštanja deonice duge 53 kilometra. Ili izjavu Zorane Mihailović, objavljenu na televiziji dok je bila ministarka, u vezi cene Fruškogorskog koridora. A onda to uporediti sa cenom auto puta dugog 1100 km. u Norveškoj koji se upravo završava i košta 4 miliona evra po kilometru iako na pojedinim mestima ide 400 metara ispod morskog dna a dugački mostovi „skaču“ preko zaleđenih fjordova. Nisam pročitao da je nekome čudno forsiranje auto puteva u Srbiji gde je prosečna starost automobila 19 godina. Češće se naleti na pohvale čak i nazovi opozicionara koji kažu da se ipak gradi ne pitajući se ko i kada će izmiriti račune. Vrlo retko se pominje da 40 % Beograda nema kanalizaciju i da fekalne vode direktno idu u Dunav i Savu bez i jednog filtera. Neverovatno zvuči činjenica da anestezirani i otupeli narod ne reaguje na tako očigledne zloupotrebe. Ako aktuelna ekipa ostane još koju godinu i dostigne planirani nivo „blagostanja“, ko preživi imaće šta da priča pokolenjima.
Али и то што платите у Србији, није оно што треба да добијете. Када је већ тако скупо, онда би то морала да буде услуга комфорне, безбедне вожње, ауто-путем. Али није, јер се они распадају, и сваке године се организују мобе путарских предузећа да се тај ужас од фушераја стално поправља и реконструише, да сатима не може да се прође. Значи, они наплате на наплатној рампи услугу ауто-пута, а пруже мање од сеоског пута ! Значи, пљачка и на тај начин. Ако је ауто-пут, љути треба да се возе ауто-путем и да за то плате. Ако није, нека на наплатној рампи кажу да није, да то само тако пише ,да су радови у току, да је колона 15 километара, и свако нека одлучи за себе, да ли ће да се врати назад, или настави даље. Зашто се људима наплаћује нешто што им се не пружа ?
Plaća se sve što ste nabrojati više puta, ali zato što mafiji nikad nije dosta.
Kakva Rumunija i autoputevi ? Ta dva pojma ne idu jedan sa drugim .
ala vi lupate,zasto bi neko plaćao pretplatu kada ima elektronsko plaćanje putarine,ako vam nije dobro u srbiji pasoš u džep pa putuj igumana,
Rođo rode,vrati se ovcama,bar da ti se neko obraduje iskreno.
rodoljub@ Teška nepogoda pritisla Srbiju, probrani, najgori među nama prisvojili državu pa proteruju sve koji makar znaju pravopis maternjeg jezika. U centru Beograda ruše i pale kuće ljudima u kojima su se rodili njihovi očevi. Umesto što proteruješ Srbe pametnije bi bilo da se ti vratiš u svoju vukojebinu iz koje si došao da nas „usrećiš“.
Kakva pamet, kakva pamet !
Samo zazmuris, i eto .
Bote tebi je dobro jel si zadovoljan sa pariserom vise i ne vredis!Nije Srbija tvoja i Oskarova da bi odlucivao ko treba da je napusti!
… секташки бот …
TRPITE, ĆUTITE I SEBI U BRADU..
MUUUUUUU
За овакве крађе треба да се побуни народ .Све што раде је да се завуче народу рука у џеп и да се осиромаши.А они све богатији.
Sve je istina i svi to znamo,ne samo za puteve ..tako je i za gorivo struju ,za grejanje i td akcize plus pdv. ….smo nisam cuo da je neko ponudio nesto bolje za narod…
Сада ће и то да уведу да се наплаћује преко Алта Банке као и струја. Као да видим.
Tačno! Odličan tekst.
Što više ovakvih tekstova. Radaru i autoru teksta veliko BRAVO i nastavite i dalje da jasno i argumentovano pišete i objašnjavate šta nas je snašlo. Kakva je naša realnost, šta sve pritiska,muči, potcenjuje, izaziva stres i ubija volju našeg naroda. I da to nije normalno, jer se u drugim državama,čak i u našem okruženju više vodi računa o ljudima i njegovim potrebama i mogućnostima. Na svakom koraku nas pljačkaju, ljudi se zgražavaju u prodavnicama jer cene iz dana u dan rastu.Čovek iz Bgd. ne može da obiđe roditelje na jugu Srbije jer mu za tih 2oo – 300 km treba za benzin i putarinu oko deset hiljada din. A cena benzina u Makedoniji malo viša od jednog evra,u BIH nešto više. U našoj zemlji skuplji nego u večini daleko bogatijim i sa višim platama evropskim zemaljama. A tome dodaj još preskupu putarinu.
Voće i povrće postaje luksuz, kao i meso posle nedavnog poskupljenja. I pijenje kafe u kaficu postaje luksuz. A o ručku u restoranu sa porodicom da i ne govorim. Pet ćevapa sa malo krompira i još manje salate košta kao da ti je posluženo jagnjeće pečenje. U restoranu Predejane jedno kuvano jaje košta 120 dinara.
Ima li kraja ovom ludilu i otimačini.
Novinar je zaboravio da kaze da se i iz akciza za gorivo i pri registraciji vozila odvaja za izgradnju puteva.
I zaboravi da kaze da je jos 2008 EU naredila da izjednacimo cenu za strance i za domace.
Poluistinama se ne pobedjuje
To je sve smišljeno da se pljačkaju strani drumski prevozici ( niste objavili cenu za kamion sa prikolicom ) od Horgoša do Gradine ..oko 150€ pa izračunajte razmeru otimačine;oni su još uvek prinuđeni da prođu ovuda a mi smo samo kolateral sekte..
Strani prevoznici će nas zaobići. EU gradi koridor preko Mađarske, Rumunije, most na Dunavu (Kalafat), Bugarske do Grčke. Zdravo skupe putarine i čekićanje na granici (pogotovo za kamione). Zvrjaće nama autoputevi prazni.
Не могу да заобиђу, а да немају бар 200 километара више. Све је израчунато, зато им се толико и наплаћује.
A zato ne cekaju satima na granicama jeftinije gorivo i putarina pa sada izracunaj!
Usput na auto putu cacak beograd na 70% puta su ogranicenja 80, 100, 120 … ili nesto debelo nije u redu sa putem, krivinama, bankinama pa je nebezbedno voziti 130 … a placas putarinu kao auto put
Одличан текст, свака част аутору, господин човек!
Narod plaća i duple akcize za gorivo jer je gorivo u Srbiji među tri najskuplja u Evropi.
U Bugarskoj 50 evra godišnja vinjeta. Na Kosovu besplatna putarina. U Albaniji se placa samo jedna deonica 2.5 evra u pravcu. Vlada treba da padne samo zbog putarina i cena benzina gde je kradja ocigledna i ogromna
Да , али ови наши имају већи апетит
Pa vozi se autoputevima po kosovu i albaniji, ako ti je u Srbiji auto put skup. Imas i altrnativu u Srbiji, magistralni put gratis
Neverovatno glup komentar!
Ništa ti ne razumeš. Naši autoputevi su finansirani iz kredita. Kredit vraća Republika Srbija sredstvima iz budžeta. Budžet punimo porezima ti, ja i svaki građanin ove zemlje. Vozio se ti autoputem ili magistralom, ti plaćaš autoput. Prema tome, malo više obrazovanja, a manje bahatosti i svima će biti bolje.
Glup komentar od bota!
Zemlja u kojoj vladaju lopovi, kriminalci i mafijaši. Ali, svemu dođe kraj.
Da ali meni zivot prodje dok docekam kraj Murte pa da zajasi Kurta.
Grčka je gora. Od Evzonija do Lamije, potom od Ria do Mikene i u povratku od Korinta do Evzonija pored Atine, sve ukupno oko 1000 km autoputa( ostalo su regionalni) ima 30 rampi i ukupno 80€(9600din) putarine. U srbiji 300 km autoputa 1600 din, te bi pređenih 1000 bilo oko 5000 din
Ne samo što smo najskuplji,nego ne znamo kome ide taj novac pošto plaćanjem na izlazu NE dobijamo fiskalni račun,pa se pitamo ko koga ovde krade?!?
U Srbiji treba da se uvede kombinovani sistem naplate putarine. Ko hoće neka plaća po kilometru kao i do sada, a ko želi može da plati godišnju pretplatu (preko tag uređaja) vezanu za tablicu. Godišnja karta za sve autoputeve ne bi trebalo da bude skuplja od 250 EUR. To bi bilo poštenije i može lako da se uvede. Prihod Puteva Srbije se na taj način ne bi smanjio, a građani i privrednici bi bili mobilniji.
250???
Da li postoji podatak koliko tagova (uređaja za elektronsku naplatu putarine) otkucava na naplatnim rampama 0.00 dinara? Bilo bi zanimljivo saznati taj podatak, iznenadili bi se svi. Zato im i ne pada na pamet da menjaju sistem naplate putarine jer je njima besplatna.
pa zar i rumuni imaju auto puteve?
Имају, и то више од Србије, без обзира да ли се ради о завршеним аутопутевима или о путевима у изградњи. Годишња вињета у Румунији кошта 28 евра.
Srbadija i nepoznati svet oko nje…
Nesto samo po ravnicama. Karpati nula.
Gradjani Srbije plaćaju danak svojoj gluposti i to se neće skoro promeniti.
Danak je zato što su građani dozvolili da ovakvi ljudi vladaju. Ali sve dođe do kraja pa će i ovi sa vlasti.
Bojim se da Nele ima pravo. Narod koji ni posle 35 godina ne shvata na kakvu odvratnu, perverznu demagogiju i propagandu već toliko puta iznova pada, nema pojma ni o sopstvenoj geografiji i istoriji a kamoli onoj sveta van svog dvorišta i uz to gaji svoju priglupu crno-belu mitologiju….
Најважније да су путеви добро направљени и сигурни. Најскупље је када пут није безбедан. Безбедност у саобраћају нема цену.
sedi 1
Ti li si Drobnjače?
Dobili ste Munjino za bezbednost! A tek ostalo! Vi pričate šta bi trebalo da bude a ne ono što jeste!
Isto si pricao za Manojla!
Druže, u kojoj Ti bajci živiš?!?
Bravo za komentar
… секташки бот …
Sve sto se pravilo u vreme sadasnje vlasti je poznato po velikom kvalitetu radova i dugotrajnosti. Takav pristup ima vecu cenu ali je najbitnija pouzdanost i bezbednost svega izgradjenog.
Very sarcastic!
A gde je ta pouzdanost i bezbednost? U čemu je vi to vidite?!
Jel u te radove spada i nadstresnica u Novom Sadu?
Pitaj prorektora!
Potpisao je da je bezbedna
Pa onda zasto se demonicé stare dve godine vec krpre!Zasto dezuraju lekari i vatrogasci pored novog tunela!
Os da se vozis moras da platis! Mi u Srbiji sve bi dzabe! A od cega da ga odrzavju! Zato molim da razumete situaciju i uzivate u voznji!!!!!
Plaćamo mi to kroz skupo gorivo, a i krediti koji su uzeti za izgradnju puteva će se vraćati od poreza koji ćemo mi plaćati. Prema tome, vozi se i uživaj, ali znaj da tu vožnju papreno plaćaš.
Pitaj staru učiteljicu da ti održi neki dodatni čas maternjeg jezika.Nije skupo, a vredelo bi veruj.
A tebi iz morala.A i mentalno zdravlje ti je upitno.
A što je to morala?Nije ništa morala.Reč moral nije uobičajena u radikala,tako nije uputno koristiti je iz pljačkaško-razbojničkog konteksta.Šta se tica našeg mentalnog zdravlja,zdravo smo i dobro,što i vama želimo kad jednog dana izgmižete iz šahta radikalne osoke i ugledate čist vazduh.
Nije djabe bote nego duplo skuplje ,procitaj clanak!
Ali u Srbiji placaju samo oni koji zele da idu autoputem. Dakle, niko nije primoran da placa putarinu, jer ima alternativni put, odnosno koliko ljudi godisnje ide pravcem koji je pokriven autoputem? Za razliku od nas, u Bugarskoj, npr, vi MORATE da platite putarinu za bilo koji pravac i ona kosta oko 150€.
Bravo!
Ne lupaj gluposti.
Godišnja vinjeta je znatno jeftinija!
Zovi puteve Srbije pa pitaj a ne lupetaj.
A zamisli da u Bugarskoj prodjes 50 km u godin ( tj. prodjes jedan put samo) i moras da platis 150 eura)
O čemu ti to? Kakva Bugarska i 150 €? Zašto pišeš nešto što nije tačno?
Treba graditi druge puteve. Auto puteva premnogo nemamo mi novca za putarinu. Preskupo je to sve i nepotrebno
Stoji da nam putarine nisu male,ali je glupo porediti sa Nemackom,pomnozite broj korisnika sa cenom! I velika razlika je sto u Srbiji za 95 % deonica ne morate koristiti auto put.
Koristio ti autopu ili ne, plaćaćeš kredite koji su uzeti za njihovu izgradnju.
A koliko to ti placas?
Šta tebe briga koliko ja plaćam, poenta je da ga svi plaćamo tako što vraćamo kredite koji su uzeti za njegovu izgradnju.
Ĉista plačka, dokle više
Ovde je sve pljačka. Vlast je osmislila sebi dobitak iz svega.
Ne lažite narod. Sram vas bilo. Širite dezinformacije!
Jel ukusan sendvic?
U članku su izneti konkretni podatci i argumenti.
Koji su Vaši protiv ?
Milenko bice tebe sramota kada budu tvoje ime i prezime objavili na listi botova!
Mislim da novinar koji je napisao ovaj tekst bas nije upucen u sve cenovnike i puteve bas najbolje.Jesu poskupele putarine u Srbiji al nisu ni priblizno najskupljim .Za razliku od Nemacke vi od Nisa do Beograda mozete stići magistralnim putem bez koriscenja auto puta znaci da je auto put vas izbor dok ste u mnogim zemljam primorani ići auto putem tu je velika
razlika.Puno putuje i znam tačno.Mogla bi se uvesti putarina uz registraciju al to bi onda izazvalo pobunu jel ima oni puno koji samo jednom godisnje koriste auto put.Nezna čemu ovoliko nezadovoljstvo sad kad konačno imamo prilično dobre puteve da mozemo od mesta do mesta stići ko normalni ljudi
Da malo proučiš pravopis, a?
O maliciozno navedenim podacima je izlišno i govoriti, sve je to zbog kesice Smokija.
Pokusavas da budes duhovit ali ti slavo ide.Samo ti pametuj.
@Лала,ста ви хоћете да нам кажете?То,да су Срби у односу на Немце у предности јер могу да бирају да ли да иду аутопутем до Ниша или да путују два дана провинцијским путевима,насипима,стазама…….?Немци имају боље путеве од Србије и њихову изградњу плаћају четри пута мање.Док немају друмарину за путничка возила.Ми плаћамо два пута изградњу путева?!…….П.С.Сада ће Врховни Муфљуз довући из Кине,за потребе Експа,летеће таксије.Мало касније ће допелати и летеће аутомобиле.Шта ви мислите,колику ћемо друмарину тек тада плаћати?
Problem je što puteve plaćamo kroz poreze. Te pare su mogle otići na bolnice koje izgledaju kao štale. A onda platimo 20 puta više nego Nemci za istu uslugu vožnje autoputem.
Tačno.
Kad si bio poslednji put u nekoj našoj bolnici!?
Da li znaš kako izgleda štala?
Od BG do niša turskom kaldrmom? Jel se ti fiksaš? AT vinjeta jeftinija nego putevi Srb…SLO godišnja vinjeta košta kao kombi sa prikolicom od BG do Niša 3-4 puta i to je to ..ali….u nemačku bre osiguranje za Grande Punto 1,4 koštalo 60€ mesečno..
Ali ne moraš svaki mjesec da platiš samo onda kada planiraš da se voziš…autoban u nemačkoj podrediti sa bilo čime je nemoguće….
Osiguranje zavisi koliko placas procenata,moze da bude 20eur mesecno!
Компетентно написано! Тачно је да у Швајцарској вињета кошта само 42 франка (евра) ЗА ЦЕЛУ ГОДИНУ и да је мрежа изванредно богата, сигурна и према платама, скоро бесплатна, пошто је минималац 4000 евра.
Bravo za objasnjenje!
U Nemackoj nemas magistralne puteve? Hahahahahaha, pa ovo je joke of the day!
Izjavama kao ovim, citat:
„Za razliku od Nemacke vi od Nisa do Beograda mozete stići magistralnim putem bez koriscenja auto puta …“
govorite mnogo više o sebi i svom NEznanju.
De molim te kaži mi bilo koja dva grada u Nemačkoj gde nemožeš stići a da neideš autoputem.
Mislim da si ti Nemačku video na geografskoj karti u šestom osnovne .
Lalo ti nikad nisi putovao kroz Nemacku !U Nemackoj svi gradovi su spojeni magistralnim putevima i autoputevima, i ne placaju automobili putarinu!
Svi sve znamo,svaka korupcija,krađa i nepravda im je ogoljena i opet su na vlasti i ne možeš im ništa – ovo je prosto neverovatno…
Narod ih hoce pa im se moze.
Cenu izrade autoputeva treba da plaćaju oni koji ga i koriste. Korisnici autoputa imaju koristi od toga i to treba i da plate. Svaka zemlja bira način naplate korišćenja svojih resursa. Najbolje bi bilo kad bi izgradnja auto puta bila besplatna ali to nije realno. Zar treba dozvoliti da se besplatno vozite preko nečeg što ste krvavo zaradili a i treba održavati isto da bude besprekorno. Kad nađete bolji način vi se javite putarina će biti ukinuta. Dotle ne treba ništa menjati dok ima ovoliko korisnika. Ovo je pravilno. Odete na more i oni vam daju ležaljku,suncobran,piće,kabinu,toalet,ulaz na plažu besplatno ???….pa opet idete.Srbija radi i koristi ono što ima uz adekvatnu uslugu sasvim pravilno
Ne treba ništa menjati nego samo graditi autoputeve i železnice. Ko ne želi nek ide putem gde nema putarine….
Aj da stavimo hleb 1000 din. Kome je skupo neka jede proju. Da iskoristimo ono što imamo. Pa čoveče nije problem putarina, nego to šta je naj skuplja u Evropi. A gde to ne postoji alternativa za auto-put.
Potpuno si u pravu…odlazim u propalu EU…a vi koji uskoro će teško i ograničeno da odete….
Uživajte u ispiranju mozga o propaloj EU….
Mukice draga, DARS u SLO je multiplicirao dohodak otkad je uveo vinjete.
Druze, lepo si primetio odez na more i koristis plazu i more-vodenu povrsinu besplatno jer je obala i voda nacionalno dobro za sve gradjane.A lezaljka, suncobran su dodatna usluga.Pa tako i put je osnovno, a sipanje goriva, sendvici na pumpi, sok su dodtno koje i treba da se placa.Lepo je objasnjen u tekstu gradjani dva puta placaju isto, prvi put kroz placanje poreza koji se sliva u budzet, pa se iz budzeta placaju putevi, a drugi put kroz putarinu.Postenije je reci za odrzavanje puta potrebno je toliko novca godisnje i da se to srazmerno naplati.
E to je zato što smo evropski tigar. Pa neće valjda jedna Švajcarska i Austrija da imaju skuplje vinjete kad su jad i beda. Parizer je hrana bogataša
Ajde tuti malo skaci i setaj kontejner pa cemo ti poslati parizer.Vidim da si ljubomoran.
Jel ukusan sendvic, sta vam stavljaju u njega pa ste tako omadjijani?
Te zapadne zemlje su pljačkale i gradili auto puteva naša Srbija se zadužuje i gradi. A ko vozi svaki dan Niš -Beograd neka plati.
Ko dete puteve treba da plati a i kamione isterati sa magistralnih puteva na auto put.
Danas su vam genijalni komentari,mnogo tuplji no inače,da li se to šef smene otvorio za koju crvenu više?
A inače tigar pljačka svoje građane,kad se već poredimo sa zemljama zapada.
Hahahahahahha, zapadne zemlje su pljackale? Tebe sirotinju, ili koga?
Pero @ Lopatu u ruke, pljuni i zapevaj, mani se tastature jer si totalna neznalica.
Ko Vas tera da se vozite auto putem,postoje alternative besplatne.
Gde će trap da te izađe kao X tih putarina
Neko tera nekog da ide auto putem ?!
Kamioni Tir oznake ne smeju na obican put sem od najblizeg auto puta do odredista.Glupi ste i nepismeni a saljete komentare za novac.
Išao, ne išao autoputem plaćaš ga kroz porez kojim se puni budžet, a iz budžeta se plaćaju kamata i glavnica kredita koji je uzet za izgradnju autoputa.
Kako smesan tekst.
Bice i kod nas ali akda se ispalti,pa auto put zaradi pa onda.
Eeee al U nemackoj i Svajcarskoj ne mozes da sedis na auto putu.Kad sednete tamo na sred auto puta javite se.
Kada pronađeš i naučiš da koristiš Serbian Latin, javi se.
Možda i misli središ.
Tamo ne može ni zgrada ž. stanice da ubije samo 4 meseca od renoviranja.
Auto put nije obavezan putni pravac.Slobodna volja svakoga.
Njupaj sendvič botino.
I ja platim internet i citam Vas.Terali me ko niko.
Bolje da platite časove maternjeg jezika.
Naucila si da citas, sad je vreme da naucis i da pises. Iako ne verujem, da razumes nesto mnogo od tog citanja, BTW.
Pa otidji te u Nemacku pa s e vozite ahhahaahha
A vi otiđite do škole i tražite da vam ponište diplomu.Mislim na osnovnu školu.
Al ide dosta kamiona……nas zaobilaze zbog blokada.
Nas zaobilaze zbog dugog čekanja na granicama, loših puteva, skupog goriva i još skuplje putarine.
… секташки бот …
… ђубре, блокаде су јер од Жваље па наноже нико није одговарао за убиство 16 невиних људи због пљачкања и уградње врха секте при реконструкцији железничке станице у НС …
Kvalitet nema cenu!
Tačno,kao što je glupost beskonačna,to je Albert A.još davno izjavio.
Manje lupanja gluposti.
To samo ima u Srbiji. U Nemačkoj registarske tablice njihove zemlje ne plaćaju vinjete
Prvo, vinjeta nije ultimativni već mogući standard u EU za naplatu putarine. Grčki i italijanski operatori autoputeva ,na primer, koriste e-tooling i direktno plaćanje putarine.
Drugo, cena koštanja održavanja autoputa je poznata.
Treće, načini finasiranja izgradnje i održavanja auto puteva i uopšte puteva jesu krediti i izdvajanja od državnih prihoda, na primer od akcize za gorivo. Prihod od putarine nigde ne podmiruje troškove održavanja puteva.
Četvrto, transparentni način održavanja puteva, gde je moguća, po potrebi, i dnevna kontrola angažovanih resursa je model koji može optimizovati trošak održavanja.
Peto, za realizaciju stava četri potrebni su novi ljudi u oblasti.
i?
Da, užasno je skupo.
U Srbiji sve yto formira vlada bar duplo placa nego u ostalim zemljama treba nahraniti zgubidane vladajuće stranke
Putarina se u Srbijici plaća četiri puta: na naplatnoj rampi, kroz poreze, kroz cenu goriva i prilikom registracije.
Poredjenje na kraći rok: desetodnevna vinjeta za Madjarsku košta oko 16€, što je cena putarine Subotica-Beograd-Subotica!
I još nešto: godišnja vinjeta u Austriji važi 14 meseci kao u Švajcarskoj.
I jos nesto,ako blokiras put dobijes po labrnji i ides u zatvor.
I još nešto, ako prekršiš ustav ili zakon, državni tužilac pokrene istragu protiv tebe pa bio ti predsednik, premijer ili radnik.
… секташки бот …
… у нормалним државама пљачкаше који се уграђују у цену свега хапсе моментално и осуђују, овде свако говно аванзовало, изгинуше невини људи, нико не одговара …
Заборавили сте да се плаћа за путеве и при регистрацији возила
Kod mafijaša iz reda Nazadnjaka, na čelu sa „Oskarom“ alias AV su te dosta veće putarine logičan sled. Kada se pljačkom provizija i kroz korupciju i mito uplatama velmožama koji odlučuju ko, gde i kako bedno da nešto po najmanje dvo, tro pa i po četvorostrukim cenama od u Evropi i okruženju uobičajenih nešto gradi, onda, naravno, i putarina treba da bude veća. Jer kako ono beše u zemlji Srba- „ko ne plati na mostu, platiće na ćupriji!“ Danas modernizovano, ta izreka u Srbiji glasi „ko ne mazne dovoljno visoke provizije na izgradnji auto-puteva, maznuće ih na putarini“.
I sad si ti mnogo pametan,pošto si sa Senjaka generacijama???
U vreme Josipa Broza,napravljena je jedna traka auto-puta do Novog Sada i od samog otvaranja naplaćivana kao da je celovit auto-put,a da druga traka nikada nije završena. Kralo se na milione,a auto-put je tek ova vlast završila. Nekoliko vlada formiranih od strane DS-a, nikada nije završilo taj famozni auto-put do Novog Sada,a kamoli do Subotice,o obilaznici oko Beograda i da ne pričam.
I sada,ovi kradu,a oni su bili sveci.
Prekinite više da mrzite,oslepećete potpuno!
Pusti te političke splačine. Da nije autoput izgradio AV? Svi ti projekti su urađeni pre njega. Putevi su izgrađeni iz kredita i to uglavnom kineskih za koje se ne zna pod kojim uslovima su uzeti. EU kredita tu nema jer oni traže da se položi račun, to ti nije čudno? Izvođači često stranci, podizvođači tajkuni bliski režimu i sve bez tendera. Za sad, samo možemo da naslućujemo veličinu pljačke.
Pametan, kao i milijarde drugih na planeti- jesam. Jer se i deo vaspitanja, obrazovanja i kulture, kao i druge osobine i pa i izgled individue likom ne na nekog Azijata ili Turčina, nego na svetloputog i plavookog Slovena, genetski dobio od mojih visokoobrazovanih predaka i stekao visoko obrazovanje. I to se prenosi sa generacije na generaciju. Nisam se dovukao na silu u BG -kao možda ti (ili tvoji bliski preci) iz neke vukojebine, gacajući u gumenjacima „made in Borovo“ blatnjavim džadama iz tvog sela do BG. Zato sam ponosam što sam obrazovan i uspešan „generacijama Beograđanin sa Senjaka“. Na šta si ti ponosan? Na „Oskara“ i njegove batinaše? Verovatno. Što se tiče izgradnje puteva, uz toliku pljačku, koju potvrđuju svetski kapaciteti ekonomske nauke, koje ima danas u Srbiji- u Titovoj Juoslaviji je nije bilo toliko. Lako je praviti puteve kao tvoj AV i njegovi mafijaši i plaćati ih dvo i trostruko više od realne i prave cene- a razlika da ide u čije džepove? Kod Tita su kredite iskukumačene od svetskih lihvara „gutali“ crnački i azijski studenti u Jugi, Titova putovanja po svetu i organizacija gologuzana u Nesvrstane, zatim enormna cena za naoružanje jedne od najveći armija u Evropi, nikome potrebne ili korisne osim da štiti Broza. Kao danas Vučićeva policija, „Kobre“, žandarmerija i crnokapuljači-batinaši, slični Hitlerovim SA (ES-A) Šturm Abteilung, -„jurišni odeljak“ ) za prebijanje, ubijanje Jevreja i drugih Hitlerovih neistomišljenika! Tito je hteo da bude štićen, verovatno zbog stalnog, bolesnog i paničnog straha- tog bivšeg bravara. Od mogućeg bombardovanja njega i njemu bliskima- izgradnjom više „atomskih skloništa“ po Jugoslaviji, podzemnih aerodroma i drugih idiotluka koja su po procenama tadašnjih davalaca kredita „pojeli“ svojevremeno bar 60 do 80 (!) milijardi dolara. Plus silne pare za naoružavanje jedne od brojno najvećih, nikome potrebnih armija u Evropi. Kako se Titoizam u Jugoslaviji završio- znamo. Preminuo je posle dugog života u bolničkom krevetu. Kako će se završiti „Oskarizam“ i njegov mafijemafijašluk -i u kojim zatvorima- to će se možda znati brže nego što ti misliš!
Ekonomski tigrovi
Nista ovo nije cudno,jer na Balkanu su uvek bile ovce,a ovce se šišaju.Tako da nista nije cudno…
Mi smo ekonomski tigar
Samo godisnja vinjeta…
Pa kako bi muzli pare iz putarina. Za dve godine dao sam 50.000 din za putarine. A autoput je drndav da ti pomeri kamen u bubregu.
Pa ti nemoj ici auto putem.Izbor je tvoj.
A šta bi onda radilo ovih preko 2000 zaposlenih? To mu dodje nešto oko 3-4 hiljade kapilarnih glasova, možda i malo više…!
Plaćamo mi i pred mostom, jer se i pri registraciji vozila plaća taksa za puteve.
Vlast (kapitalosti) moraju živeti na nečijoj grbači. Pošto mi nismo kolonijama sila, naši se bogate na račun svojih građana.
Vinjeta je resenje i svi koji koriste Auto put moraju da imaju pa i Beogradjani ako koriste!
Dok moze grabite od naroda sve sto moze…
Samo napred , narod ce to da plati sve,,
Nije Srbija poligon za eksperimentisanje treba da shvate.
Kako mozemo u korak sa svetom , potrošačku korpu ne mozemo da platimo…
Nije Srbija Švajcarska nas budzet je ispod nivoa dostojanstva da bi nas tako čerupali svi…
Mnogi koriste ovo bezakonje da se okoriste.
Mnogo toga se u Srbiji duplo plaća.
Nesto sto nije realno treba ukinuti sto pre i vratiti u razumne okvire…
Nasa platezna moć nam ne dozvoljava ovaj harač…
Nazalost izgleda da je ovo realnost i pogubna istina.
Kome se ne sviđa nek ide titovim putevima.
Ja ću da deo tvoga stana koristim kao skladište. Ako ti se ne sviđa, ti se iseli.
A ovo su Vučićevi? Biće bolno kad budete morali da aterirate.
Znamo mi sve ovo samo je pitanje kako to promeniti. Država bi možda i više zarađivala da uvede vinjete ili pretplate karte a ljudi bi se vozili autoputem i rasteretili lokalne puteve a samim tim bi bio i manji broj saobracajki. Trebalo bi pritisnuti državu ovakvim tekstovima a I na druge načine…
Vinjeta u Srbiji, nema šanse, kao prvo mnogo manje para za preduzeće putevi srbije, inkasanti ostaju bez posla
e al vucic ce da objasni da do sad nismo nikako imali putevi i da ih je on od svojih para pravio. ko nece nek se vozi starim putem to je njihova mantra, kao da novi put nisu platili i dalje placaju svi radjani srbije
I sve istina.
… секташки бот …
Navedite i cene vinjeta u Bugarskoj (7.5e nedelju dana) ili u Rumuniji (3.5e za nedelju dana)
И онда када платите то све два пута, укључите се на ауто-пут, ето вам и плаћања по трећи пут, када се у ствари гужвате по колонама, стојите у редовима,… итд., тј. возите се као да сте на неком магистралном путу, јер на сваких пар километара, тамо неко нешто копа, а од комфора вожње ауто-путем, ништа.
pored toga sto ima brilijantan um, denis je toliko lep covek… premija
🍀
Tekst je prepun zlonamernih netačnosti. Vozim automobil svakodnevno u ove 4 zemlje u kojima se putarina naplaćuje na rampama, bez vinjete. Evo cena na 100 km u evrima
Srbija 4,53
Hrvatska 6,30
Italija 9,20
Francuska 9,80
Vozač@ Krenuo sam da napišem primedbu na razlike između Srbije i Evrope a onda pročitah tvoj komentar. Iako si birao 4 države opet je razlika u Italiji i Francuskoj kao u naslovu, a ipak kažeš da je zlonameno. Da si naveo cene Nemačke, Finske, Letonije, Albanije… tek bi omanuo jer je u Srbiji putarina skuplja 1000 ili milion posto jer tamo putarine nema. U Rumuniji je vinjeta za mesec dana 5,3 evra što je znatno manje od putarine za jednu vožnju od BG do Čačka. Ako je neko zlonameran onda si to ti jer relativizuješ permanentne krađe, preciznije pljačke od strane besprizornih lopova. Ti pokušavaš isto ono što mi je pre neki dan rekla jedna poznanica, govoreći da se svuda krade. Na to sam joj rekao da se i u svim državama sveta jedan popriličan procenat dama bavi najstarijim zanatom na svetu pa sam je diskretno, polu šaljivo pitao da li i ona popunjava svoj budžet na taj način. Nije se uvredila već se nasmejala jer je prihvatila primedbu. Šta li bi tek rekao na cene gradnje u Australiji ili Nemačkoj i cene u Srbiji.? 2,5 miliona AUD u Australiji, 4 miliona E u Norveškoj, od 15-30 miliona evra za kilometar puta u Srbiji a razlika u kvalitetu prosto boli.
U NEMAČKOJ NEMA DUREKTNE NAPLATE PUTARINE, TO SE KASIRA PREKO POREZA ZA VOZILA (KFZ Steuer). JA NA PRIMER PLAĆAM ZA NISANA OD 1700 KUBIKA I 150KS ZA GODINU DANA 354€ ! PRE NEGO PIŠETE NEŠTO PROVERITE !!! Samo strane registracije putničkih vozila ne plaćaju putarine.
Franja Hamburg@ Pre mesec dana registrovao sam auto od 1400 kubika i 70 KS za 28000 din. što je s obzirom na kubikažu isto kao u Nemačkoj. Na putu Miloš Veliki stalno se renovira deonica kojom često putujem BG-Čačak, iako je završena pre par godina.
Sve neki mudraci i budale komentarišu . Svidjalo se to nama ili ne ali sistem vinjeta Srbiji trenutno ne odgovara jer smo visoko tranzitna zemlja i imamo jako visoke prihode od tranzita i tranzitnog turizma . Te priče oko zaobilazenja Srbije preko Rumunije su smejurija . To možda za deceniju – dve ….mozda , pa i onda ćemo biti kraća ruta . Ukoliko udjemo u medjuvremenu u EU možda se vinjete uvedu ali sudeći po Hrvatskoj koja je u EU ni to nije obavezno . Naravno EU nam nikada ne bi dozvolila da imamo dvojne cene putarina ( niže za srpske tablice) Uključite malo mozak , nije sve kradja . Sistem naplate putarina je zatvoren sistem i mogućnost naplate bez evidentiranja je skoro 0 jer apsolutna 0 ne postoji. Da li znate da je u poslednjih par godina više desetina zaposlenih na naplatnim rampama dobilo otkaz zbog pokušaja zloupotreba? I ti prelasci bez naplate …za vozila Hitne pomoći i saniteta , Vojska, policija i uz specijalne dozvole kao trenutno zbog dezurstava kod tunela Munjino brdo Apsolutno mi se J… za Vucica ali i još nešto da znate da više od 90% naplaćene putarine ise u Budžet Republike Srbije a odatle za zdravstvo, školstvo , vojsku …
Botina@ Za pljačkaše na vlasti Srbi su u stalnom tranzitu. „Vadi“ ih što voze automobile prosečne starosti 19 godina, neznalice.
Odlican tekst!
Hrvatska nema vignjete, ali daje popust do 33% za renijea kupljene karte. Godisnja vignjeta u Sloveniji je 110 Eura, u Bugarskoj 50, u Rumuniji 28 a Madjarskoj 116 Eura. I vi[estruko skuplji putevi nego u tim zemljama u Srbiji su izgra]eni na kredit koji mi ponovo placamo, i to sa kamatama.
Шта рећи а не заплакати, хитно усклађивање са европском праксом и увести вињете или смањити путарине јер путеви нису нам најсјајнији за новац који свакодневно дајемо
Sav taj silni novac koji se skupi od putarine na putu, ide pola/pola, nekom u džep. Zato se Žvlavi bavi sigurnim investicijama, ulaže u autoputeve i govori, da ih on lično pravi, da se narod kasnije nebi bunio kad će uzimati proviziju. Pravi ih 2,5X skuplje po 1km nego u EU sa parama iz državnog budžeta.
Niste uzeli u obzir putarine u Italiji, Francuskoj, Španiji i Portugalu.
Što se Švajcarske tiče niste bas u pravu, 14 meseci CHF40.- plus porez na tablice, akcize i jedan sakriven deo ide kroz generalni PDV.
Radar ju pravu 14 meseci 40fr!Porez se placa za auto na godisnjem nivou svugde i u Srbiji!
A sta bi vi zabadave a onda netko krade novac dok netko gradi vi rusite sada cete i da platits
Ma botino glupa jedi ono što tvoj Idol izbaci iz sebe
NeTko kao ti sigurno neće voziti ovim putevima jer si golja i možeš samo autobusom, sa sendvičem i flašicom vode, bez vinjete.
Sta da kazem
Nemcima ne dozvoljavaju ostale EU države da uvedu putarinu na konto 2 svetskog rata. Ali oni koji poseduju auto u Nemačkoj placaju godisnji porez na auto.
Sreća pa nama ništa od poreza i prireza ne naplaćuju prilikom registracije
Nepisi gluposti bote!Nemci su hteli da uvedu Vinjetu ali samo za strance a to je protiv ustava EU!Da su uveli za domace istrane automobile onda bi mogli!
U švajcarskoj nije 42eura, nego ide drugacije nemoj da pisete ono sto nije tacno, tamo se plaća po kubikazi plus 40cfr vinjeta.ja placam za dva auta 480cfr prlus 40fr vinjeta.
Šta plaćaš 480chf?
Botovsko BUNCANJE ili laganje. U Svajcarskoj je godisnja Vignjeta 40 CHF, a ako je ne kupis a zateknu te na auto putu placas +200 CHF kaznu. Vazi 14 meseci, od 1 decembra (2014) prathone godine do kraja januara do kaja janura 2026. Doplata za Brener tunel 18,50 Eura i za Munt la Schera tunel 11CHF.
Ti si glup i tebi mogu da naplate u švajcarskoj koliko hoće. Voziš li se tim autom po Srbiji?
Sta placas po kubikazi porez za auto to se svugde placa nema veze sa vinjetom!Rekao big ta ti pises gluposti!
Neplaćena putarina na auto‑putevima Srbije (1 Jan – 30 Sep 2024)
Zabeleženo je ukupno 1.293.043 prolazaka vozila za koje nije naplaćena putarina, u ukupnoj vrednosti od 806.673.000 RSD……….
…….Najveći deo tih oslobođenih prolazaka (vozila službi za održavanje puteva) činio je 479.278 prolazaka, u vrednosti od 466.19 miliona RSD, što je 58 % ukupnog neplaćenog iznosa …….Nepoznati korisnički segment kategorizovan kao „ostalo” obuhvata oko 82.667 prolazaka, vrednih 64.15 miliona RSD (8 % ukupnog neplaćenog iznosa)
U prevodu: SVAKOGA DANA za devet meseci nije naplaceno oko 5000 (PET HILJADA PROLAZAKA) gde spadaju vozila za odrzavanje puteva – ljudi dnevno…….a nepoznato 300 prolazaka dnevno…..ko sad ne poludi taj nije normalan!
Moram dve stvari da kažem, prva, gradi se i završava uskoro auto put koji obilazi Srbiju mislim da ide od Bratislave do Soluna, kroz mađarsku, rumuniju i bugarsku, Srbija puši, nijedan teretnjak neće više čekati na granicama, proći i plaćeti harač kroz srbiju, drugo u nemačkoj se plaća nekih 10 centi po litru goriva putarina…
Srbija ne puši nego duva…….tj. Srbiji nece faliti nista, samo ce nam od trenutka otvaranja tog puta povecavati putarinu cesce kako bi nadoknadili minus.
Zato što ih je sve lično gradio Vučić. Nastaviće da se ugrađuje na putarinama, jer ih botovi neće koristiti, neće biti oštećeni i zahvaliće se Vučiću što se besplatno voze po skupovima SNS. Botovi ne očekuju od svoje dece nego od Vučića da ih nahrani nekoliko puta godišnje.
Od poreza za gorivo se grade putevi !A Srbija ce se zaobici kada bude autoput gotov jel onda nema granica za ceo EU I NEMA CEKANJA!
Postoji li mogućnost umanjenja cene korišćenja novog auto puta do Požege, sa sve proslaskom kroz tunel, beše li „Munjino brdo“, ako su putnici u vozilu :
1. otac dipl. ing. Zaštite od požara
2. majka doktor specijalista medicine,
3. sin vatrogasac – spasioc i član Gorske službe spašavanja, i
4. ćerka medicinska sestra.
Moramo li diplome nositi sa sobom u vozilu radi ostvarenja zahteva na popust?
Da li po novonajavljenim merama do dobijanja upotrebne dozvole za put i tunel, možemo proputovati celu deonicu “ autoputa“, odjednom, ili moramo odraditi dežurstvo pored tunela, u zamenu za popust? I u kom vremenskom intervalu, jer ne znamo da li će nam biti osiguran rezervisan smeštaj na crnogorskom primorju ( ili smo džabe dali pare za prvi dan)?
I šta kaže Oldšeterhend za Vinetu?
Ne lupetajte.
Ćaci, ti si?
Odavno prizeljkujem vinjete u Srbiji jer sam cesto kolima ili motorom na autoputevima.
Bivsa ministarka Zorana Mihajlovic je najavila uvodjenje vinjeta ali je brzo demantovana od nekih iznad nje. Nazalost ovo nije jedino podrucje gde se siromasi narod u ovoj zemlji, elnici se razmahuju ciframa a ne onim sto moze da se kupi ili plati za te cifre pominju se proseci ali ne da preko pola miliona penzionera prima ispod 30,000 rsd. Stradija od Domanovica je jos uvek aktuelna mozda i vise nego ranije, nama samo Bog moze da pomogne.
Не може вињета, јер мораш да платиш у готовом, или да код чика Дробњака уплатиш ТАГ. А ТАГ кошта око 2,000 дин. и на њега можеш минимално да уплатиш 2.500 дин. Па када ти се поквари батерија на ТАГ-у, а то се редовно догађа ван гаранције, тада „пиши пропало“, купи нов таг и поново уплати новац за њега за путарину. И зато не да не може вињета, него не може ни систем за очитавање таблица, нити било какав прогрес који олакшава кретање. Корупција и „рекетирање“ народа ће ову државу укопати на цивилизацијском дну.
Tih pola miliona sa manje od 30.000 din penzije su najtvrđe glasačko jezgro, jer su ubeđeni da im Vučić to daje. Održavanje na vlasti je važnije od sirotinje. Oni srećni i zadovoljni, on ponosan na svoj narod koji ga razume.
Nekada se nisam slagao sa politikom SNS.-a.Ali sve više vidim da oni odlično vode biznis.Naplacivati tako putarinu je stvarno podvig menadžera.Plati ili idi autobusom.
Ti progledao. Šta će tebi vinjeta?
Pompezan naslov.
Nisam čitao tekst ali, u svajcarskoj 50% akcize ide za odrzavanje puteva a u ostalim zemljama jwenesto nize dok je u srbiji 0.
I oni bi mogli da napisu da se u srbiji ne placaju putevi osim autoputeva koji pokrivaju sve.
Odavno je najskuplja putarina u Srbiji, zasto?
Verovatno je kriv narod ili studenti 😀
Можда зато што је и најскупљи изграђени километар пута ?
U Smrdiji živi beskrajno glupa gomila I treba je drati bez milosti. Nazivati tu gomilu gradjanima je uvreda za zdrav razum. Oni jednostavno ne žele drugačije. Imaju NJEGA i njemu se kunu.
Ustvari, gradjani placaju gradnju puteva 10x skuplje po kilometru a voznju 40x skuplje, i sve to sa platama koje su 4x manje nego prosek u OECD zemljama. A sve te nule idu u dzep jednom coveku koji i dalje dobija bar 40% glasova na izborima. Oda gluposti i neznanju. Svaki narod zasluzuje vlast koju ima.
Izadji malo po evropi pa uporedi cene.
Pero, ti si najpametniji. Mnogo te deru u Švajcarskoj.
Pero bote kolika je zarada u EU i Svajcarskoj a kolika u Srbiji pa onda uporedi cene!
Čika Gugl kaže da u Rumuniji vinjeta za 7 dana košta 3,3 a za mesec 5,3 evra. Od Beograda do Preljine putarina košta 7 evra pod uslovom da se tunel Munjino brdo, otvoren bez dozvole na aktivnom klizištu ne obruši. U Nemačkoj, Finskoj, Albaniji, Letoniji…. nema putarine. Posebna priča je cena gradnje i kvalitet. Neverovatno je da to nikoga ne interesuje a razlike su za rubriku Verovali ili ne?. Pri tom i kada neko objavi cene toliko su umanjene da je bolje da ćuti. Valjda nije problem pronaći izveštaj predsednika o potpisanom ugovoru sa Kinezima za deonicu od Preljine do Duge Poljane gde je objavio cenu koštanja deonice duge 53 kilometra. Ili izjavu Zorane Mihailović, objavljenu na televiziji dok je bila ministarka, u vezi cene Fruškogorskog koridora. A onda to uporediti sa cenom auto puta dugog 1100 km. u Norveškoj koji se upravo završava i košta 4 miliona evra po kilometru iako na pojedinim mestima ide 400 metara ispod morskog dna a dugački mostovi „skaču“ preko zaleđenih fjordova. Nisam pročitao da je nekome čudno forsiranje auto puteva u Srbiji gde je prosečna starost automobila 19 godina. Češće se naleti na pohvale čak i nazovi opozicionara koji kažu da se ipak gradi ne pitajući se ko i kada će izmiriti račune. Vrlo retko se pominje da 40 % Beograda nema kanalizaciju i da fekalne vode direktno idu u Dunav i Savu bez i jednog filtera. Neverovatno zvuči činjenica da anestezirani i otupeli narod ne reaguje na tako očigledne zloupotrebe. Ako aktuelna ekipa ostane još koju godinu i dostigne planirani nivo „blagostanja“, ko preživi imaće šta da priča pokolenjima.
Али и то што платите у Србији, није оно што треба да добијете. Када је већ тако скупо, онда би то морала да буде услуга комфорне, безбедне вожње, ауто-путем. Али није, јер се они распадају, и сваке године се организују мобе путарских предузећа да се тај ужас од фушераја стално поправља и реконструише, да сатима не може да се прође. Значи, они наплате на наплатној рампи услугу ауто-пута, а пруже мање од сеоског пута ! Значи, пљачка и на тај начин. Ако је ауто-пут, љути треба да се возе ауто-путем и да за то плате. Ако није, нека на наплатној рампи кажу да није, да то само тако пише ,да су радови у току, да је колона 15 километара, и свако нека одлучи за себе, да ли ће да се врати назад, или настави даље. Зашто се људима наплаћује нешто што им се не пружа ?
Plaća se sve što ste nabrojati više puta, ali zato što mafiji nikad nije dosta.
Kakva Rumunija i autoputevi ? Ta dva pojma ne idu jedan sa drugim .
ala vi lupate,zasto bi neko plaćao pretplatu kada ima elektronsko plaćanje putarine,ako vam nije dobro u srbiji pasoš u džep pa putuj igumana,
Rođo rode,vrati se ovcama,bar da ti se neko obraduje iskreno.
rodoljub@ Teška nepogoda pritisla Srbiju, probrani, najgori među nama prisvojili državu pa proteruju sve koji makar znaju pravopis maternjeg jezika. U centru Beograda ruše i pale kuće ljudima u kojima su se rodili njihovi očevi. Umesto što proteruješ Srbe pametnije bi bilo da se ti vratiš u svoju vukojebinu iz koje si došao da nas „usrećiš“.
Kakva pamet, kakva pamet !
Samo zazmuris, i eto .
Bote tebi je dobro jel si zadovoljan sa pariserom vise i ne vredis!Nije Srbija tvoja i Oskarova da bi odlucivao ko treba da je napusti!
… секташки бот …
TRPITE, ĆUTITE I SEBI U BRADU..
MUUUUUUU
За овакве крађе треба да се побуни народ .Све што раде је да се завуче народу рука у џеп и да се осиромаши.А они све богатији.
Sve je istina i svi to znamo,ne samo za puteve ..tako je i za gorivo struju ,za grejanje i td akcize plus pdv. ….smo nisam cuo da je neko ponudio nesto bolje za narod…
Сада ће и то да уведу да се наплаћује преко Алта Банке као и струја. Као да видим.
Tačno! Odličan tekst.
Što više ovakvih tekstova. Radaru i autoru teksta veliko BRAVO i nastavite i dalje da jasno i argumentovano pišete i objašnjavate šta nas je snašlo. Kakva je naša realnost, šta sve pritiska,muči, potcenjuje, izaziva stres i ubija volju našeg naroda. I da to nije normalno, jer se u drugim državama,čak i u našem okruženju više vodi računa o ljudima i njegovim potrebama i mogućnostima. Na svakom koraku nas pljačkaju, ljudi se zgražavaju u prodavnicama jer cene iz dana u dan rastu.Čovek iz Bgd. ne može da obiđe roditelje na jugu Srbije jer mu za tih 2oo – 300 km treba za benzin i putarinu oko deset hiljada din. A cena benzina u Makedoniji malo viša od jednog evra,u BIH nešto više. U našoj zemlji skuplji nego u večini daleko bogatijim i sa višim platama evropskim zemaljama. A tome dodaj još preskupu putarinu.
Voće i povrće postaje luksuz, kao i meso posle nedavnog poskupljenja. I pijenje kafe u kaficu postaje luksuz. A o ručku u restoranu sa porodicom da i ne govorim. Pet ćevapa sa malo krompira i još manje salate košta kao da ti je posluženo jagnjeće pečenje. U restoranu Predejane jedno kuvano jaje košta 120 dinara.
Ima li kraja ovom ludilu i otimačini.
Novinar je zaboravio da kaze da se i iz akciza za gorivo i pri registraciji vozila odvaja za izgradnju puteva.
I zaboravi da kaze da je jos 2008 EU naredila da izjednacimo cenu za strance i za domace.
Poluistinama se ne pobedjuje
To je sve smišljeno da se pljačkaju strani drumski prevozici ( niste objavili cenu za kamion sa prikolicom ) od Horgoša do Gradine ..oko 150€ pa izračunajte razmeru otimačine;oni su još uvek prinuđeni da prođu ovuda a mi smo samo kolateral sekte..
Strani prevoznici će nas zaobići. EU gradi koridor preko Mađarske, Rumunije, most na Dunavu (Kalafat), Bugarske do Grčke. Zdravo skupe putarine i čekićanje na granici (pogotovo za kamione). Zvrjaće nama autoputevi prazni.
Не могу да заобиђу, а да немају бар 200 километара више. Све је израчунато, зато им се толико и наплаћује.
A zato ne cekaju satima na granicama jeftinije gorivo i putarina pa sada izracunaj!
Usput na auto putu cacak beograd na 70% puta su ogranicenja 80, 100, 120 … ili nesto debelo nije u redu sa putem, krivinama, bankinama pa je nebezbedno voziti 130 … a placas putarinu kao auto put
Одличан текст, свака част аутору, господин човек!
Narod plaća i duple akcize za gorivo jer je gorivo u Srbiji među tri najskuplja u Evropi.
U Bugarskoj 50 evra godišnja vinjeta. Na Kosovu besplatna putarina. U Albaniji se placa samo jedna deonica 2.5 evra u pravcu. Vlada treba da padne samo zbog putarina i cena benzina gde je kradja ocigledna i ogromna
Да , али ови наши имају већи апетит
Pa vozi se autoputevima po kosovu i albaniji, ako ti je u Srbiji auto put skup. Imas i altrnativu u Srbiji, magistralni put gratis
Neverovatno glup komentar!
Ništa ti ne razumeš. Naši autoputevi su finansirani iz kredita. Kredit vraća Republika Srbija sredstvima iz budžeta. Budžet punimo porezima ti, ja i svaki građanin ove zemlje. Vozio se ti autoputem ili magistralom, ti plaćaš autoput. Prema tome, malo više obrazovanja, a manje bahatosti i svima će biti bolje.
Glup komentar od bota!
Zemlja u kojoj vladaju lopovi, kriminalci i mafijaši. Ali, svemu dođe kraj.
Da ali meni zivot prodje dok docekam kraj Murte pa da zajasi Kurta.
Grčka je gora. Od Evzonija do Lamije, potom od Ria do Mikene i u povratku od Korinta do Evzonija pored Atine, sve ukupno oko 1000 km autoputa( ostalo su regionalni) ima 30 rampi i ukupno 80€(9600din) putarine. U srbiji 300 km autoputa 1600 din, te bi pređenih 1000 bilo oko 5000 din
Ne samo što smo najskuplji,nego ne znamo kome ide taj novac pošto plaćanjem na izlazu NE dobijamo fiskalni račun,pa se pitamo ko koga ovde krade?!?
U Srbiji treba da se uvede kombinovani sistem naplate putarine. Ko hoće neka plaća po kilometru kao i do sada, a ko želi može da plati godišnju pretplatu (preko tag uređaja) vezanu za tablicu. Godišnja karta za sve autoputeve ne bi trebalo da bude skuplja od 250 EUR. To bi bilo poštenije i može lako da se uvede. Prihod Puteva Srbije se na taj način ne bi smanjio, a građani i privrednici bi bili mobilniji.
250???
Da li postoji podatak koliko tagova (uređaja za elektronsku naplatu putarine) otkucava na naplatnim rampama 0.00 dinara? Bilo bi zanimljivo saznati taj podatak, iznenadili bi se svi. Zato im i ne pada na pamet da menjaju sistem naplate putarine jer je njima besplatna.
pa zar i rumuni imaju auto puteve?
Имају, и то више од Србије, без обзира да ли се ради о завршеним аутопутевима или о путевима у изградњи. Годишња вињета у Румунији кошта 28 евра.
Srbadija i nepoznati svet oko nje…
Nesto samo po ravnicama. Karpati nula.
Gradjani Srbije plaćaju danak svojoj gluposti i to se neće skoro promeniti.
Danak je zato što su građani dozvolili da ovakvi ljudi vladaju. Ali sve dođe do kraja pa će i ovi sa vlasti.
Bojim se da Nele ima pravo. Narod koji ni posle 35 godina ne shvata na kakvu odvratnu, perverznu demagogiju i propagandu već toliko puta iznova pada, nema pojma ni o sopstvenoj geografiji i istoriji a kamoli onoj sveta van svog dvorišta i uz to gaji svoju priglupu crno-belu mitologiju….
Најважније да су путеви добро направљени и сигурни. Најскупље је када пут није безбедан. Безбедност у саобраћају нема цену.
sedi 1
Ti li si Drobnjače?
Dobili ste Munjino za bezbednost! A tek ostalo! Vi pričate šta bi trebalo da bude a ne ono što jeste!
Isto si pricao za Manojla!
Druže, u kojoj Ti bajci živiš?!?
Bravo za komentar
… секташки бот …
Sve sto se pravilo u vreme sadasnje vlasti je poznato po velikom kvalitetu radova i dugotrajnosti. Takav pristup ima vecu cenu ali je najbitnija pouzdanost i bezbednost svega izgradjenog.
Very sarcastic!
A gde je ta pouzdanost i bezbednost? U čemu je vi to vidite?!
Jel u te radove spada i nadstresnica u Novom Sadu?
Pitaj prorektora!
Potpisao je da je bezbedna
Pa onda zasto se demonicé stare dve godine vec krpre!Zasto dezuraju lekari i vatrogasci pored novog tunela!
Os da se vozis moras da platis! Mi u Srbiji sve bi dzabe! A od cega da ga odrzavju! Zato molim da razumete situaciju i uzivate u voznji!!!!!
Plaćamo mi to kroz skupo gorivo, a i krediti koji su uzeti za izgradnju puteva će se vraćati od poreza koji ćemo mi plaćati. Prema tome, vozi se i uživaj, ali znaj da tu vožnju papreno plaćaš.
Pitaj staru učiteljicu da ti održi neki dodatni čas maternjeg jezika.Nije skupo, a vredelo bi veruj.
A tebi iz morala.A i mentalno zdravlje ti je upitno.
A što je to morala?Nije ništa morala.Reč moral nije uobičajena u radikala,tako nije uputno koristiti je iz pljačkaško-razbojničkog konteksta.Šta se tica našeg mentalnog zdravlja,zdravo smo i dobro,što i vama želimo kad jednog dana izgmižete iz šahta radikalne osoke i ugledate čist vazduh.
Nije djabe bote nego duplo skuplje ,procitaj clanak!
Ali u Srbiji placaju samo oni koji zele da idu autoputem. Dakle, niko nije primoran da placa putarinu, jer ima alternativni put, odnosno koliko ljudi godisnje ide pravcem koji je pokriven autoputem? Za razliku od nas, u Bugarskoj, npr, vi MORATE da platite putarinu za bilo koji pravac i ona kosta oko 150€.
Bravo!
Ne lupaj gluposti.
Godišnja vinjeta je znatno jeftinija!
Zovi puteve Srbije pa pitaj a ne lupetaj.
A zamisli da u Bugarskoj prodjes 50 km u godin ( tj. prodjes jedan put samo) i moras da platis 150 eura)
O čemu ti to? Kakva Bugarska i 150 €? Zašto pišeš nešto što nije tačno?
Treba graditi druge puteve. Auto puteva premnogo nemamo mi novca za putarinu. Preskupo je to sve i nepotrebno
Stoji da nam putarine nisu male,ali je glupo porediti sa Nemackom,pomnozite broj korisnika sa cenom! I velika razlika je sto u Srbiji za 95 % deonica ne morate koristiti auto put.
Koristio ti autopu ili ne, plaćaćeš kredite koji su uzeti za njihovu izgradnju.
A koliko to ti placas?
Šta tebe briga koliko ja plaćam, poenta je da ga svi plaćamo tako što vraćamo kredite koji su uzeti za njegovu izgradnju.
Ĉista plačka, dokle više
Ovde je sve pljačka. Vlast je osmislila sebi dobitak iz svega.
Ne lažite narod. Sram vas bilo. Širite dezinformacije!
Jel ukusan sendvic?
U članku su izneti konkretni podatci i argumenti.
Koji su Vaši protiv ?
Milenko bice tebe sramota kada budu tvoje ime i prezime objavili na listi botova!
Mislim da novinar koji je napisao ovaj tekst bas nije upucen u sve cenovnike i puteve bas najbolje.Jesu poskupele putarine u Srbiji al nisu ni priblizno najskupljim .Za razliku od Nemacke vi od Nisa do Beograda mozete stići magistralnim putem bez koriscenja auto puta znaci da je auto put vas izbor dok ste u mnogim zemljam primorani ići auto putem tu je velika
razlika.Puno putuje i znam tačno.Mogla bi se uvesti putarina uz registraciju al to bi onda izazvalo pobunu jel ima oni puno koji samo jednom godisnje koriste auto put.Nezna čemu ovoliko nezadovoljstvo sad kad konačno imamo prilično dobre puteve da mozemo od mesta do mesta stići ko normalni ljudi
Da malo proučiš pravopis, a?
O maliciozno navedenim podacima je izlišno i govoriti, sve je to zbog kesice Smokija.
Pokusavas da budes duhovit ali ti slavo ide.Samo ti pametuj.
@Лала,ста ви хоћете да нам кажете?То,да су Срби у односу на Немце у предности јер могу да бирају да ли да иду аутопутем до Ниша или да путују два дана провинцијским путевима,насипима,стазама…….?Немци имају боље путеве од Србије и њихову изградњу плаћају четри пута мање.Док немају друмарину за путничка возила.Ми плаћамо два пута изградњу путева?!…….П.С.Сада ће Врховни Муфљуз довући из Кине,за потребе Експа,летеће таксије.Мало касније ће допелати и летеће аутомобиле.Шта ви мислите,колику ћемо друмарину тек тада плаћати?
Problem je što puteve plaćamo kroz poreze. Te pare su mogle otići na bolnice koje izgledaju kao štale. A onda platimo 20 puta više nego Nemci za istu uslugu vožnje autoputem.
Tačno.
Kad si bio poslednji put u nekoj našoj bolnici!?
Da li znaš kako izgleda štala?
Od BG do niša turskom kaldrmom? Jel se ti fiksaš? AT vinjeta jeftinija nego putevi Srb…SLO godišnja vinjeta košta kao kombi sa prikolicom od BG do Niša 3-4 puta i to je to ..ali….u nemačku bre osiguranje za Grande Punto 1,4 koštalo 60€ mesečno..
Ali ne moraš svaki mjesec da platiš samo onda kada planiraš da se voziš…autoban u nemačkoj podrediti sa bilo čime je nemoguće….
Osiguranje zavisi koliko placas procenata,moze da bude 20eur mesecno!
Компетентно написано! Тачно је да у Швајцарској вињета кошта само 42 франка (евра) ЗА ЦЕЛУ ГОДИНУ и да је мрежа изванредно богата, сигурна и према платама, скоро бесплатна, пошто је минималац 4000 евра.
Bravo za objasnjenje!
U Nemackoj nemas magistralne puteve? Hahahahahaha, pa ovo je joke of the day!
Izjavama kao ovim, citat:
„Za razliku od Nemacke vi od Nisa do Beograda mozete stići magistralnim putem bez koriscenja auto puta …“
govorite mnogo više o sebi i svom NEznanju.
De molim te kaži mi bilo koja dva grada u Nemačkoj gde nemožeš stići a da neideš autoputem.
Mislim da si ti Nemačku video na geografskoj karti u šestom osnovne .
Lalo ti nikad nisi putovao kroz Nemacku !U Nemackoj svi gradovi su spojeni magistralnim putevima i autoputevima, i ne placaju automobili putarinu!
Svi sve znamo,svaka korupcija,krađa i nepravda im je ogoljena i opet su na vlasti i ne možeš im ništa – ovo je prosto neverovatno…
Narod ih hoce pa im se moze.
Cenu izrade autoputeva treba da plaćaju oni koji ga i koriste. Korisnici autoputa imaju koristi od toga i to treba i da plate. Svaka zemlja bira način naplate korišćenja svojih resursa. Najbolje bi bilo kad bi izgradnja auto puta bila besplatna ali to nije realno. Zar treba dozvoliti da se besplatno vozite preko nečeg što ste krvavo zaradili a i treba održavati isto da bude besprekorno. Kad nađete bolji način vi se javite putarina će biti ukinuta. Dotle ne treba ništa menjati dok ima ovoliko korisnika. Ovo je pravilno. Odete na more i oni vam daju ležaljku,suncobran,piće,kabinu,toalet,ulaz na plažu besplatno ???….pa opet idete.Srbija radi i koristi ono što ima uz adekvatnu uslugu sasvim pravilno
Ne treba ništa menjati nego samo graditi autoputeve i železnice. Ko ne želi nek ide putem gde nema putarine….
Aj da stavimo hleb 1000 din. Kome je skupo neka jede proju. Da iskoristimo ono što imamo. Pa čoveče nije problem putarina, nego to šta je naj skuplja u Evropi. A gde to ne postoji alternativa za auto-put.
Potpuno si u pravu…odlazim u propalu EU…a vi koji uskoro će teško i ograničeno da odete….
Uživajte u ispiranju mozga o propaloj EU….
Mukice draga, DARS u SLO je multiplicirao dohodak otkad je uveo vinjete.
Druze, lepo si primetio odez na more i koristis plazu i more-vodenu povrsinu besplatno jer je obala i voda nacionalno dobro za sve gradjane.A lezaljka, suncobran su dodatna usluga.Pa tako i put je osnovno, a sipanje goriva, sendvici na pumpi, sok su dodtno koje i treba da se placa.Lepo je objasnjen u tekstu gradjani dva puta placaju isto, prvi put kroz placanje poreza koji se sliva u budzet, pa se iz budzeta placaju putevi, a drugi put kroz putarinu.Postenije je reci za odrzavanje puta potrebno je toliko novca godisnje i da se to srazmerno naplati.
E to je zato što smo evropski tigar. Pa neće valjda jedna Švajcarska i Austrija da imaju skuplje vinjete kad su jad i beda. Parizer je hrana bogataša
Ajde tuti malo skaci i setaj kontejner pa cemo ti poslati parizer.Vidim da si ljubomoran.
Jel ukusan sendvic, sta vam stavljaju u njega pa ste tako omadjijani?
Te zapadne zemlje su pljačkale i gradili auto puteva naša Srbija se zadužuje i gradi. A ko vozi svaki dan Niš -Beograd neka plati.
Ko dete puteve treba da plati a i kamione isterati sa magistralnih puteva na auto put.
Danas su vam genijalni komentari,mnogo tuplji no inače,da li se to šef smene otvorio za koju crvenu više?
A inače tigar pljačka svoje građane,kad se već poredimo sa zemljama zapada.
Hahahahahahha, zapadne zemlje su pljackale? Tebe sirotinju, ili koga?
Pero @ Lopatu u ruke, pljuni i zapevaj, mani se tastature jer si totalna neznalica.
Ko Vas tera da se vozite auto putem,postoje alternative besplatne.
Gde će trap da te izađe kao X tih putarina
Neko tera nekog da ide auto putem ?!
Kamioni Tir oznake ne smeju na obican put sem od najblizeg auto puta do odredista.Glupi ste i nepismeni a saljete komentare za novac.
Išao, ne išao autoputem plaćaš ga kroz porez kojim se puni budžet, a iz budžeta se plaćaju kamata i glavnica kredita koji je uzet za izgradnju autoputa.
Kako smesan tekst.
Bice i kod nas ali akda se ispalti,pa auto put zaradi pa onda.
Eeee al U nemackoj i Svajcarskoj ne mozes da sedis na auto putu.Kad sednete tamo na sred auto puta javite se.
Kada pronađeš i naučiš da koristiš Serbian Latin, javi se.
Možda i misli središ.
Tamo ne može ni zgrada ž. stanice da ubije samo 4 meseca od renoviranja.
Auto put nije obavezan putni pravac.Slobodna volja svakoga.
Njupaj sendvič botino.
I ja platim internet i citam Vas.Terali me ko niko.
Bolje da platite časove maternjeg jezika.
Naucila si da citas, sad je vreme da naucis i da pises. Iako ne verujem, da razumes nesto mnogo od tog citanja, BTW.
Pa otidji te u Nemacku pa s e vozite ahhahaahha
A vi otiđite do škole i tražite da vam ponište diplomu.Mislim na osnovnu školu.
Al ide dosta kamiona……nas zaobilaze zbog blokada.
Nas zaobilaze zbog dugog čekanja na granicama, loših puteva, skupog goriva i još skuplje putarine.
… секташки бот …
… ђубре, блокаде су јер од Жваље па наноже нико није одговарао за убиство 16 невиних људи због пљачкања и уградње врха секте при реконструкцији железничке станице у НС …
Kvalitet nema cenu!
Tačno,kao što je glupost beskonačna,to je Albert A.još davno izjavio.
Manje lupanja gluposti.
To samo ima u Srbiji. U Nemačkoj registarske tablice njihove zemlje ne plaćaju vinjete
Prvo, vinjeta nije ultimativni već mogući standard u EU za naplatu putarine. Grčki i italijanski operatori autoputeva ,na primer, koriste e-tooling i direktno plaćanje putarine.
Drugo, cena koštanja održavanja autoputa je poznata.
Treće, načini finasiranja izgradnje i održavanja auto puteva i uopšte puteva jesu krediti i izdvajanja od državnih prihoda, na primer od akcize za gorivo. Prihod od putarine nigde ne podmiruje troškove održavanja puteva.
Četvrto, transparentni način održavanja puteva, gde je moguća, po potrebi, i dnevna kontrola angažovanih resursa je model koji može optimizovati trošak održavanja.
Peto, za realizaciju stava četri potrebni su novi ljudi u oblasti.
i?
Da, užasno je skupo.
U Srbiji sve yto formira vlada bar duplo placa nego u ostalim zemljama treba nahraniti zgubidane vladajuće stranke
Putarina se u Srbijici plaća četiri puta: na naplatnoj rampi, kroz poreze, kroz cenu goriva i prilikom registracije.
Poredjenje na kraći rok: desetodnevna vinjeta za Madjarsku košta oko 16€, što je cena putarine Subotica-Beograd-Subotica!
I još nešto: godišnja vinjeta u Austriji važi 14 meseci kao u Švajcarskoj.
I jos nesto,ako blokiras put dobijes po labrnji i ides u zatvor.
I još nešto, ako prekršiš ustav ili zakon, državni tužilac pokrene istragu protiv tebe pa bio ti predsednik, premijer ili radnik.
… секташки бот …
… у нормалним државама пљачкаше који се уграђују у цену свега хапсе моментално и осуђују, овде свако говно аванзовало, изгинуше невини људи, нико не одговара …
Заборавили сте да се плаћа за путеве и при регистрацији возила
Kod mafijaša iz reda Nazadnjaka, na čelu sa „Oskarom“ alias AV su te dosta veće putarine logičan sled. Kada se pljačkom provizija i kroz korupciju i mito uplatama velmožama koji odlučuju ko, gde i kako bedno da nešto po najmanje dvo, tro pa i po četvorostrukim cenama od u Evropi i okruženju uobičajenih nešto gradi, onda, naravno, i putarina treba da bude veća. Jer kako ono beše u zemlji Srba- „ko ne plati na mostu, platiće na ćupriji!“ Danas modernizovano, ta izreka u Srbiji glasi „ko ne mazne dovoljno visoke provizije na izgradnji auto-puteva, maznuće ih na putarini“.
I sad si ti mnogo pametan,pošto si sa Senjaka generacijama???
U vreme Josipa Broza,napravljena je jedna traka auto-puta do Novog Sada i od samog otvaranja naplaćivana kao da je celovit auto-put,a da druga traka nikada nije završena. Kralo se na milione,a auto-put je tek ova vlast završila. Nekoliko vlada formiranih od strane DS-a, nikada nije završilo taj famozni auto-put do Novog Sada,a kamoli do Subotice,o obilaznici oko Beograda i da ne pričam.
I sada,ovi kradu,a oni su bili sveci.
Prekinite više da mrzite,oslepećete potpuno!
Pusti te političke splačine. Da nije autoput izgradio AV? Svi ti projekti su urađeni pre njega. Putevi su izgrađeni iz kredita i to uglavnom kineskih za koje se ne zna pod kojim uslovima su uzeti. EU kredita tu nema jer oni traže da se položi račun, to ti nije čudno? Izvođači često stranci, podizvođači tajkuni bliski režimu i sve bez tendera. Za sad, samo možemo da naslućujemo veličinu pljačke.
Pametan, kao i milijarde drugih na planeti- jesam. Jer se i deo vaspitanja, obrazovanja i kulture, kao i druge osobine i pa i izgled individue likom ne na nekog Azijata ili Turčina, nego na svetloputog i plavookog Slovena, genetski dobio od mojih visokoobrazovanih predaka i stekao visoko obrazovanje. I to se prenosi sa generacije na generaciju. Nisam se dovukao na silu u BG -kao možda ti (ili tvoji bliski preci) iz neke vukojebine, gacajući u gumenjacima „made in Borovo“ blatnjavim džadama iz tvog sela do BG. Zato sam ponosam što sam obrazovan i uspešan „generacijama Beograđanin sa Senjaka“. Na šta si ti ponosan? Na „Oskara“ i njegove batinaše? Verovatno. Što se tiče izgradnje puteva, uz toliku pljačku, koju potvrđuju svetski kapaciteti ekonomske nauke, koje ima danas u Srbiji- u Titovoj Juoslaviji je nije bilo toliko. Lako je praviti puteve kao tvoj AV i njegovi mafijaši i plaćati ih dvo i trostruko više od realne i prave cene- a razlika da ide u čije džepove? Kod Tita su kredite iskukumačene od svetskih lihvara „gutali“ crnački i azijski studenti u Jugi, Titova putovanja po svetu i organizacija gologuzana u Nesvrstane, zatim enormna cena za naoružanje jedne od najveći armija u Evropi, nikome potrebne ili korisne osim da štiti Broza. Kao danas Vučićeva policija, „Kobre“, žandarmerija i crnokapuljači-batinaši, slični Hitlerovim SA (ES-A) Šturm Abteilung, -„jurišni odeljak“ ) za prebijanje, ubijanje Jevreja i drugih Hitlerovih neistomišljenika! Tito je hteo da bude štićen, verovatno zbog stalnog, bolesnog i paničnog straha- tog bivšeg bravara. Od mogućeg bombardovanja njega i njemu bliskima- izgradnjom više „atomskih skloništa“ po Jugoslaviji, podzemnih aerodroma i drugih idiotluka koja su po procenama tadašnjih davalaca kredita „pojeli“ svojevremeno bar 60 do 80 (!) milijardi dolara. Plus silne pare za naoružavanje jedne od brojno najvećih, nikome potrebnih armija u Evropi. Kako se Titoizam u Jugoslaviji završio- znamo. Preminuo je posle dugog života u bolničkom krevetu. Kako će se završiti „Oskarizam“ i njegov mafijemafijašluk -i u kojim zatvorima- to će se možda znati brže nego što ti misliš!
Ekonomski tigrovi
Nista ovo nije cudno,jer na Balkanu su uvek bile ovce,a ovce se šišaju.Tako da nista nije cudno…
Mi smo ekonomski tigar
Samo godisnja vinjeta…
Pa kako bi muzli pare iz putarina. Za dve godine dao sam 50.000 din za putarine. A autoput je drndav da ti pomeri kamen u bubregu.
Pa ti nemoj ici auto putem.Izbor je tvoj.
A šta bi onda radilo ovih preko 2000 zaposlenih? To mu dodje nešto oko 3-4 hiljade kapilarnih glasova, možda i malo više…!
Plaćamo mi i pred mostom, jer se i pri registraciji vozila plaća taksa za puteve.
Vlast (kapitalosti) moraju živeti na nečijoj grbači. Pošto mi nismo kolonijama sila, naši se bogate na račun svojih građana.
Vinjeta je resenje i svi koji koriste Auto put moraju da imaju pa i Beogradjani ako koriste!
Dok moze grabite od naroda sve sto moze…
Samo napred , narod ce to da plati sve,,
Nije Srbija poligon za eksperimentisanje treba da shvate.
Kako mozemo u korak sa svetom , potrošačku korpu ne mozemo da platimo…
Nije Srbija Švajcarska nas budzet je ispod nivoa dostojanstva da bi nas tako čerupali svi…
Mnogi koriste ovo bezakonje da se okoriste.
Mnogo toga se u Srbiji duplo plaća.
Nesto sto nije realno treba ukinuti sto pre i vratiti u razumne okvire…
Nasa platezna moć nam ne dozvoljava ovaj harač…
Nazalost izgleda da je ovo realnost i pogubna istina.
Kome se ne sviđa nek ide titovim putevima.
Ja ću da deo tvoga stana koristim kao skladište. Ako ti se ne sviđa, ti se iseli.
A ovo su Vučićevi? Biće bolno kad budete morali da aterirate.
Znamo mi sve ovo samo je pitanje kako to promeniti. Država bi možda i više zarađivala da uvede vinjete ili pretplate karte a ljudi bi se vozili autoputem i rasteretili lokalne puteve a samim tim bi bio i manji broj saobracajki. Trebalo bi pritisnuti državu ovakvim tekstovima a I na druge načine…
Vinjeta u Srbiji, nema šanse, kao prvo mnogo manje para za preduzeće putevi srbije, inkasanti ostaju bez posla
e al vucic ce da objasni da do sad nismo nikako imali putevi i da ih je on od svojih para pravio. ko nece nek se vozi starim putem to je njihova mantra, kao da novi put nisu platili i dalje placaju svi radjani srbije
I sve istina.
… секташки бот …
Navedite i cene vinjeta u Bugarskoj (7.5e nedelju dana) ili u Rumuniji (3.5e za nedelju dana)