Шта зна АВ шта је 200 кила – у’ватио, па вуче. „Данинг-Кругеров ефекат“ је когнитивна пристрасност где појединци са ниском компетенцијом у одређеној области (могли би да додамо, у разним областима) прецењују своје способности и знање у тој/тим области/ма. Овај ефекат описали су социјални психолози Дејвид Данинг и Џастин Кругер. Често се описује као „незнање сопственог незнања“.
Vidim da želite i prizivate nesreće i žrtve, nećete tako doći na vlast.
Lopovluk na svakom koraku
Gledaj ti Antu, Prikana i Vericu kako zdušno brane javašluk i korupciju ovog pljačkaškog režima!
Ovde komenarišu po zadatku kao digitalni SNS plaćenici ili su se direktno okoristili od takvih lopovskih dilova. Toliko su pokvareni da tako nešto opravdavaju nečijim navodnim trudom i sposobnošću.
Šta reći na sve to osim,
O tempora, o mores! (o čudnih li vremena, o čudnih li običaja! )
Pančevac, izvini, al nisi Ti u vinklu!
Ruši, Kinezi, Mađari, nemačke firme ovde stranci služe kao paravan
Vlast ne srlja, nego bezobzirno uterava strah, zastrašuje non-sns robove i sns vojnike. Dok se sns oficiri i njihove novoosnovane firme na celu sa nekom babom i dedom, masovno bogate uz profit od 200 dinara na stotine miliona evra koje dele. Ne samo sa Oskarom, nego sa ostalim kapitalcima, Slinisa sa mafijom, Cica sa svojim podanicima vozačima i kafe kuvaricama, sestrom i bratom preko kojih posluje cela NBS, Brnaba sa devojkom i bratom i prevarom oko klinike, Darja sa bratom, Grčić i eps, Telekom i poslušni vladimir Lučić, njegov Petar Popović, mafijas, bata Gasa, Đurica Macura, jos jedan Macura u obliku dobro zasticene Alta banje… pored tih kriminalaca, treba pomenuti i evidentirati sve otkaze i smene radnika pod njihovom direkturom, a sprovedene apsolutno bezakonito. Naravno, oni dovode svoju braću kamiondzije, ljubavnice, rođake, neobrazovane, ali jako dobre vojnike koji tuku studente. Dakle, zar samo studenti da se bore? Svi u okviru svojih mogućnosti, pa još i više. Smrt fašizmu, sloboda narodu.
Па јел човек лепо рекао,да неће уништити више живота,него што је предвиђено неким његовим планом,а ми појима немамо колико је то по плану,100,200,500,1000,или више и зато не брините,него седите у воз и испуните његов план.Што би рекао пок.Бора чорба“ немаш шта да бринеш,сигурно ћеш да погинеш“.
Ovu prugu su testirali Nemci (DB). 6 meseci su se svojom zeleznickom kompozicijom sa mernim uredjajima po nekoliko puta dnevno vozili u jednom i u drugom smeru i utvrdili su da je pruga spremna za eksploataciju.
Kiniski voz Soko je jos uvek na testranju u Ceskoj. Ostale 4 kompozicije jos uvek nisu isporucene Srbiji.
Da li će neko istražiti šta je sa zemljištem Železnica Srbije koje je uzurpirano ili dodeljeno na 99 godina na kome su nikle stambene zgrade vile i sl. Poznato je da sa obe strane pruga na tačno predviđenim razdaljinama je državna imovina odnosno imovina Železnica Srbije. Neki su izgradili i hotele, perionice, servise, sportske hale i baline na takvim zemljištima! Ko je za to odgovoran ?
Zasto neko treba da bude odgovoran zato sto se radi i gradi.
Valjda je zasluzan?!
Svo zemljiste je samo na odredjeni rok iznajmljeno i nista nije otudjeno.
Neostvareni lenjivci zavide onima koji stvaraju i imaju.
Kada vreme zakupa istekne svi objekti ce biti uklonjeni. Gde je tu problem,gde je zakon prekrsen?
Ko će i kako da ukloni objekte, za 99 godina? Imju li objekti građevinsku dozvolu? Da li je dozvola trajna, privremena ili izdata na 99 godina?
Problem nije nigde i zakon nije prekršen, isto kao i razni leks specijalisi i vesićev zakon o konverziji, po kom su stotine i hiljade hektara, u vrednosti od ko zna koliko miliona evra, koji su pripadali raznim firmama i fabrikama poklonjeni bez naknade raznim „investitorima“ da na tom državnom zemljištu, dobijenom za dž grade i prodaju stanove.
@ Luka
Zemljište deli sudbinu zgrade. U prevodu, čija je zgrada, njegovo je i zemljište (potrebno za upotrebu zgrade). Ne znam da li se nešto menjalo, ali tako je nekad bilo, a većina novih zakona koji su doneti je gora od ranijih. Sve zavisi i od toga kako su i da li su sa i sa kakvim ili bez dozvola ti objekti izgrađeni. U svakom slučaju sve je to jako loše i kaubojski rađeno. Slično je i sa Generalštabom.
Sve muljačina,uzimali su kuće koje nemaju veze sa eksproprijacijom i prolazom pruge ili puta.(naravno njihovi).A ljudima što su zatvorili ulaz i put prolazi 1 metar od kuće,kažu mi radimo po planu.Kada su pitali kome da se žale dobili su odgovor-KUĆA NIJE JOŠ PALA.od infrastruktura železnice.Znači opet mora neko da nastrada da bi se nešto pokrenulo.Šta dalje da polemišemo.
E pa kolege inženjeri, ko će da potpiše puštanje pruge u probni rad?Nadstrešnica je ubila 16 ljudi, železnička nesreća može mnogo više. Obožavam vozove, ali ne bi mi palo na pamet da putujem vozom posle ovih graditelja. Moji profesori, koji su gradili prugu Beograd-Bar okreću se u grobu.
Za koga li su oni sve to gradili, kredite uzimali, više štete nego koristi pravili i pare bacali, osim provizija i ugradnji?
Шта хоће да докаже наш Врховни Муфљуз са отварањем ове нове пруге у саобраћај.Само једну ствар-Да је он фигуративно и буквално неурачунљив.Изазваће масовну погибију у Србији………П.С.Волео бих да грешим.
Mislim da ste u pravu, on se hrani zlom i isterivanjem svog suludog inata po svaku cenu. Uz takav sljam oko njega i u njemu neka sledeca tragedija visi u vazduhu. Samo je pitanje sta cemo mi tada raditi, setati? skakati? traziti da institucije rade posao?
Dragane, svaka čast na komentarima ovdje. Podržavam maksimalno sve što napišete. Nego nešto drugo: znam vas i dugo ste pisali na Politici kao komentator. Izgleda od kada kitikujete vlast, više niste poželjni tamo.
Ko treba da plati za javašluk i korupciju u Srbiji?
Zašto Vučić po ko zna koji put nepotrebno ubrzava infrastrukturne projekte i iznova rizikuje živote srpskih građana? Pa zato što dosada nikada nije odgovaro ni za jednu stvar, gde je zbog jeftine političke promocije i predstavljanja sebe kao nekog velikog graditelja Srbije, naneo ogromnu štetu budžetu Srbije a u slučaju nadstrešnice i posredno doprineo smrti 16 nedužnih ljudi. Sve dok se to ne promeni on i klika oko njega će da nastave sa takvim bahatim i neodgovornim ponašanjem ali i mnogi drugi umešani u državnu korupciju.
Kada govorimo o nečijoj ličnoj odgovornosti setimo se jednog primera iz bliske prošlosti. Naime, prošle godina je jedna međunarodna institucija donela presudu da država Srbija treba da plati oko 30 miliona evra na ime odštete tajkunu Miškoviću. I šta se desilo? Kao i uvek država, to jest srpski poreski obveznici će morati to da plate mada nemaju ništa sa tim slučajem, dok će glavni vinovnici svega toga, dakle oni koji su tome direktno doprineli na čelu sa Vučićem, da prođu potpuno nekažnjeno. I tako se svaki put desi kada političari na vlasti ili sudovi naprave velike greške koje svi mi moramo kasnije da platimo.
Da bi se jednom za svagda prestalo sa takvom štetnom praksom, eventualnu odštetu ne bi trebalo da plati država već oni koji su to uzrokovali. Kada bi se to desilo i oni morali da plate iz svog džepa ne bi im ni padalo na pamet da se bave nekim političkim progonima i ostalim nečasnim radnjama da bi podigli svoju popularnost u narodu i politički profitirali. Naravno, daleko od toga da je sam Mišković poslovno nevinašce ali optužba u ovom slučaju protiv njega i njegovog sina je unapred bila osuđena na propast. Bila je za utaju poreza koju tužioci nisu mogli da dokažu a ne za neke ozbiljnije zloupotrebe za koje bi on verovatno trebao da odgovara. Kakav je rezultat svega toga, pomislio bi čovek da je možda sve od početka bilo namešteno, tako da Mišković nikada ni ne bude pravomoćno osuđen za bilo šta a kasnije on i Vučić podele te pare.
Da se takve štetne stvari ne bi stalno ponavljale, odgovornost mora da bude individualna i da svako snosi materijalne posledice svojih pogrešnih odluka i akcija. To bi trebalo da se odnosi i na sudije koji osude nevine a to se kasnije dokaže, kada namerno otežu neke postupke ili oslobađaju notorne kriminalce i ne postupaju kako im zakon nalaže. Svakako i na političare koji potpisuju pogubne ugovore po narod i državu. Naravno, to bi posebno trebalo da se odnosi i na građevinske firme koje svojim neodgovornim i koruptivnim delovanjem izazovu smrt svojih radnika i nevinih građana ili kada se zbog loših radova i korupcije obruše delovi tek izgrađenih zgrada. To bi doprinelo tome da bi sve osobe na pozicijama moći morale dva puta da razmisle pre nego pokreću neke stvari a građevinske firme bi morale da obavljaju svoj posao pošteno i sa velikom odgovornošću prema svim građanima znajući da ih u suprotnom očekuju novčane kazne.
I to bi trebalo da se primenjuje svuda jer ova klika na vlasti jedino razume ako je lično udarena po džepu. I odštete bi trebale bili velike a ne simbolične pa ako ti nemaju novac da to plate onda nek prodaju njihove nekretnine. To bi trebalo da se primeni i u obeštećenju porodica ubijenih pod nadstrešnicom. A ne da se ta odšteta kao obično plaća iz državne kase kao da je sve to uzrokvano nekom neočekivanom elementarnom nepogodom koju niko nije mogao da spreči a ne ljudskim faktorom. I da se naplati direktno od onih koji su bili najviše umešani u takvu smrtonosnu korupciju. Inače ćemo mi obični građani konstantno plaćati njihove skupe i opasne greške.
ĆACI su okupirali železnicu !
Na svim nivoima je zastupljena nestrucnost i povrsnost, kadrovska struktura je tuzna, 80 % zaposlenih sa visokom strucnom spremom dolazi sa usluznih delatnosti privatnih “fakulteta” !
Drzava ne reaguje !!!
Raspitajte se malo bolje pa komentarisite, na celu preduzeca je u ovom trenutku strucan covek i treba pruziti podrsku.
Na žalost, siguran sam da ima ko da potpiše da je sve u redu. Stvarno je jadno što za malo para uvek nađu nekog paćenog građevinca da potpiše da je to ok…..
Predlažem da prvih godinu dana putnici budu isključivo botovi i članovi SNS, s tim da fukcioneri SNS-a moraju da koriste taj voz a ne neko drugo sredstvo prevoza (makar ih kolima donosili i odnosili sa stanice). Mislim da bi oni to oberučke prihvatili (sarkazam).
Predlažem da ne ideš novom prugom i novim autoputevima. Nije moderna Srbija za vas seljake.
Nije „moderna Srbija“ ni za koga osim vas, naprednih seljobera!
Pa, vozi se ti ako smes, moderni bote.
Amin! Maki, Deda, Guru , Jr, i slicna bot brigada
Skidam Vam kapu za ovaj istrazivacki clanak!Pravi novinarski!
Da skratim! Nije vazan kvalitet radova, sto obavljaju ovovremenski robovi, vec raspodela milijardi u tudje dzepove…
Neka strpa u taj svoj voz onu svoju lojalnu ekipu, pun gas, pa sta im Bog da. Normalni deo Srbije sigurno nece sedati u voz smrti ako imaju 2 grama mozga.
Nije mu malo 16 ljudi koji su poginuli u Novom Sadu, pa bi da doda još poginulih.
Jesu li te tako naučili na nvo kružocima ?
Nego na Akademiji mladih (debi)lidera,botino!
Nikakve koristi od vas nvo plaćenika i botina. Neće vas narod nesrećnici, raspadate se.
Sta su tebe naucili? Da baljezgas, lazes, tupis, mlatis praznu slamu?
Mi moramo biti svesni da se u Srbiji ništa ne gradi i ne radi za dobrobit naroda. Samo slep i gluv neće shvatiti da je sve stvar lične promocije, krađe, korupcije, zgrtanja i pranja novca. E sad, da smo pametni, da niko ne uđe nikad u taj vozi ka Subotici… Ja na primer ne ulazim u restorane koji su podržali ovu vlast, ne kupujem u Galeriji, ne šetam na Promenadi u BW, pa ne moram ni tim vozom do Subotice. Stvar izbora. On će prugu pustiti, pa nek izginemo svi.
Ma nije da neću da se vozim prugom nego ne smem brate, još mi je život mio.
Odgovor Sokoćalu
Bravo za vaš odličan komentar i za vašu principijelnost! Da je sreće da svi građani Beograda slede vaš časni primer ne bi ovaj nakaradni režim dugo trajao.
Po vama ,nijedan put ,niti pruga ,niti objekat ne bi mogao da se pusti.Ne postoji perfekcija i šta god uradili uvek može biti propusta i problema ,i ne zaboravite ,nadstrešnica je sabotaža.
Nadstrešnica je sabotaža korumpirane SNS vlasti, a vi možete da lažete one nesrečne krezube penzose izlapelih mozgova.Ima još inženjera u Srbiji, marš botovi.
Niko da objasni kako i zbog cega se sve ovo dogadja u INSRASTRUKTURI ZELEZNICE SRBIJE, zasto pruga nije u eksploataciji. Jedno je sigurno i direktnu odgovornost snose ljudi koji dovlace i zaposljavaju SNS botove na veoma odgovorna mesta, bez obzira da li su strucni ili ne, gotovo u 99% slucajeva se radi o dojucerasnjim srednjoskolcima koji su na volseban nacin dosli do nekog papira na kojem pise DIPLOMA misleci da mogu da rade i da se nose sa izazovima na mestima na kojima se nalaze. Realnost je nesto drugacija, sve stoji, nanose direktnu i indirektnu stetu železnici, na bahat i osion nacin ugrozavaju strucne ljude koji su gradili karijeru upravo na zeleznici, itd. Nisu ovo floskule, sada imate na delu kontinuitet degradacije sistema i ljudi koji su posvetili svoju strucnost zeleznici, postavljaju se ljudi koji nemaju ni osnovni uslov za dato radno mesto, veoma cest je slucaj da ljudi sa nizim stepenom obrazovanja budu na rukovodecim mestima sto je u suprotnosti sa zakonom i sistematizacijom, protivpravno se primaju zarade i veoma cest je slucaj da ti isti sami sebi dodeljuju prekovremene sate i stimulacije (administracija) tako da u tom pogledu cveta kriminal, dok su posledice po sistem dalekosezne i razarajuce zbog tih i takvih ljudi koji dovode u pitanje i bezbednost zeleznickog saobracaja, na direktan ili indirektan nacin. Niko do sada nije reagovao na pomenuti kriminal i pljacku nestrucnih ljudi koji i sada dok citate ovaj komentar dovode u pitanje sistem zeleznice sa svojom strucnoscu i ogromnim neznanjem. Apel drzavnim institucijama, sprecite pljacku i unistavanje zeleznice !!!
Odgovor Železničaru NS
Svaka čast na vašoj detaljnoj analizi stanja u Infrastrukturi Železnica Srbije! Ako je situacija unutar te važne državne organizacije stvarno tako loša onda neka nam je svima Bog u pomoći. Po vašem opisu ako se tamo ubrzo nešto ne promeni i na odgovorne pozicije ne dođu zaista stručni ljudi samo neko čudo može da nas spasi od neke veće nesreće.
Poštovani,
Ukoliko imate informacije koje biste podelili sa nama, možete se javiti na mejl [email protected].
Srdačan pozdrav,
redakcija Radara
Ako predsednik insistira da se nesto otvori (pusti u rad) onda bi svi trebali da razumeju da je to bezbedno i da ne postoji nikakva opasnost po bilo koga. Predsednikova rec je najsigurnija potvrda toga i vredi mnogo vise od bilo kog zvanicnog dokumenta. Poverenje izmedju Vucica i njegovog naroda je izgradjeno i cvrsto utemeljeno u poslednjih 13 godina.
Izvinite, na čemu ste?I meni bi prijala tolika doza ludila
Шта зна АВ шта је 200 кила – у’ватио, па вуче. „Данинг-Кругеров ефекат“ је когнитивна пристрасност где појединци са ниском компетенцијом у одређеној области (могли би да додамо, у разним областима) прецењују своје способности и знање у тој/тим области/ма. Овај ефекат описали су социјални психолози Дејвид Данинг и Џастин Кругер. Често се описује као „незнање сопственог незнања“.
Vidim da želite i prizivate nesreće i žrtve, nećete tako doći na vlast.
Lopovluk na svakom koraku
Gledaj ti Antu, Prikana i Vericu kako zdušno brane javašluk i korupciju ovog pljačkaškog režima!
Ovde komenarišu po zadatku kao digitalni SNS plaćenici ili su se direktno okoristili od takvih lopovskih dilova. Toliko su pokvareni da tako nešto opravdavaju nečijim navodnim trudom i sposobnošću.
Šta reći na sve to osim,
O tempora, o mores! (o čudnih li vremena, o čudnih li običaja! )
Pančevac, izvini, al nisi Ti u vinklu!
Ruši, Kinezi, Mađari, nemačke firme ovde stranci služe kao paravan
Vlast ne srlja, nego bezobzirno uterava strah, zastrašuje non-sns robove i sns vojnike. Dok se sns oficiri i njihove novoosnovane firme na celu sa nekom babom i dedom, masovno bogate uz profit od 200 dinara na stotine miliona evra koje dele. Ne samo sa Oskarom, nego sa ostalim kapitalcima, Slinisa sa mafijom, Cica sa svojim podanicima vozačima i kafe kuvaricama, sestrom i bratom preko kojih posluje cela NBS, Brnaba sa devojkom i bratom i prevarom oko klinike, Darja sa bratom, Grčić i eps, Telekom i poslušni vladimir Lučić, njegov Petar Popović, mafijas, bata Gasa, Đurica Macura, jos jedan Macura u obliku dobro zasticene Alta banje… pored tih kriminalaca, treba pomenuti i evidentirati sve otkaze i smene radnika pod njihovom direkturom, a sprovedene apsolutno bezakonito. Naravno, oni dovode svoju braću kamiondzije, ljubavnice, rođake, neobrazovane, ali jako dobre vojnike koji tuku studente. Dakle, zar samo studenti da se bore? Svi u okviru svojih mogućnosti, pa još i više. Smrt fašizmu, sloboda narodu.
Па јел човек лепо рекао,да неће уништити више живота,него што је предвиђено неким његовим планом,а ми појима немамо колико је то по плану,100,200,500,1000,или више и зато не брините,него седите у воз и испуните његов план.Што би рекао пок.Бора чорба“ немаш шта да бринеш,сигурно ћеш да погинеш“.
Ovu prugu su testirali Nemci (DB). 6 meseci su se svojom zeleznickom kompozicijom sa mernim uredjajima po nekoliko puta dnevno vozili u jednom i u drugom smeru i utvrdili su da je pruga spremna za eksploataciju.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sca_esv=dcbcb42698f92788&q=testing+subotica&udm=7&fbs=AIIjpHx_pWn3yifdDwPtDVOaJfQXQUATRgG-vpxTRh7TOSjeeHi3qZ9AwnhrnCn1S7iyoNubYT-RCRBWQOuBxL3tAI9P0F9723QapK2Z-AxIPDeMvUXcjrl5VPfa7UBGtE9X_UZQJeoA4SjC255VFvvdv6UuOQXYN1CKR4skHhP3KPKsYHsY8st4n93z8Rgd6tpgsZ_tfhc4Y3dNyrrHlq7SaiE7YUn7eWH0ARRpd48Bup4XqMF3RyU&sa=X&ved=2ahUKEwij85aN_ciNAxUuSfEDHXiWMjwQtKgLegQIEhAB&biw=1869&bih=967#fpstate=ive&vld=cid:3298b3d4,vid:UNhiGPqjx8A,st:0
Kiniski voz Soko je jos uvek na testranju u Ceskoj. Ostale 4 kompozicije jos uvek nisu isporucene Srbiji.
Da li će neko istražiti šta je sa zemljištem Železnica Srbije koje je uzurpirano ili dodeljeno na 99 godina na kome su nikle stambene zgrade vile i sl. Poznato je da sa obe strane pruga na tačno predviđenim razdaljinama je državna imovina odnosno imovina Železnica Srbije. Neki su izgradili i hotele, perionice, servise, sportske hale i baline na takvim zemljištima! Ko je za to odgovoran ?
Zasto neko treba da bude odgovoran zato sto se radi i gradi.
Valjda je zasluzan?!
Svo zemljiste je samo na odredjeni rok iznajmljeno i nista nije otudjeno.
Neostvareni lenjivci zavide onima koji stvaraju i imaju.
Kada vreme zakupa istekne svi objekti ce biti uklonjeni. Gde je tu problem,gde je zakon prekrsen?
Ko će i kako da ukloni objekte, za 99 godina? Imju li objekti građevinsku dozvolu? Da li je dozvola trajna, privremena ili izdata na 99 godina?
Problem nije nigde i zakon nije prekršen, isto kao i razni leks specijalisi i vesićev zakon o konverziji, po kom su stotine i hiljade hektara, u vrednosti od ko zna koliko miliona evra, koji su pripadali raznim firmama i fabrikama poklonjeni bez naknade raznim „investitorima“ da na tom državnom zemljištu, dobijenom za dž grade i prodaju stanove.
@ Luka
Zemljište deli sudbinu zgrade. U prevodu, čija je zgrada, njegovo je i zemljište (potrebno za upotrebu zgrade). Ne znam da li se nešto menjalo, ali tako je nekad bilo, a većina novih zakona koji su doneti je gora od ranijih. Sve zavisi i od toga kako su i da li su sa i sa kakvim ili bez dozvola ti objekti izgrađeni. U svakom slučaju sve je to jako loše i kaubojski rađeno. Slično je i sa Generalštabom.
Sve muljačina,uzimali su kuće koje nemaju veze sa eksproprijacijom i prolazom pruge ili puta.(naravno njihovi).A ljudima što su zatvorili ulaz i put prolazi 1 metar od kuće,kažu mi radimo po planu.Kada su pitali kome da se žale dobili su odgovor-KUĆA NIJE JOŠ PALA.od infrastruktura železnice.Znači opet mora neko da nastrada da bi se nešto pokrenulo.Šta dalje da polemišemo.
E pa kolege inženjeri, ko će da potpiše puštanje pruge u probni rad?Nadstrešnica je ubila 16 ljudi, železnička nesreća može mnogo više. Obožavam vozove, ali ne bi mi palo na pamet da putujem vozom posle ovih graditelja. Moji profesori, koji su gradili prugu Beograd-Bar okreću se u grobu.
Za koga li su oni sve to gradili, kredite uzimali, više štete nego koristi pravili i pare bacali, osim provizija i ugradnji?
Шта хоће да докаже наш Врховни Муфљуз са отварањем ове нове пруге у саобраћај.Само једну ствар-Да је он фигуративно и буквално неурачунљив.Изазваће масовну погибију у Србији………П.С.Волео бих да грешим.
Mislim da ste u pravu, on se hrani zlom i isterivanjem svog suludog inata po svaku cenu. Uz takav sljam oko njega i u njemu neka sledeca tragedija visi u vazduhu. Samo je pitanje sta cemo mi tada raditi, setati? skakati? traziti da institucije rade posao?
Dragane, svaka čast na komentarima ovdje. Podržavam maksimalno sve što napišete. Nego nešto drugo: znam vas i dugo ste pisali na Politici kao komentator. Izgleda od kada kitikujete vlast, više niste poželjni tamo.
Ko treba da plati za javašluk i korupciju u Srbiji?
Zašto Vučić po ko zna koji put nepotrebno ubrzava infrastrukturne projekte i iznova rizikuje živote srpskih građana? Pa zato što dosada nikada nije odgovaro ni za jednu stvar, gde je zbog jeftine političke promocije i predstavljanja sebe kao nekog velikog graditelja Srbije, naneo ogromnu štetu budžetu Srbije a u slučaju nadstrešnice i posredno doprineo smrti 16 nedužnih ljudi. Sve dok se to ne promeni on i klika oko njega će da nastave sa takvim bahatim i neodgovornim ponašanjem ali i mnogi drugi umešani u državnu korupciju.
Kada govorimo o nečijoj ličnoj odgovornosti setimo se jednog primera iz bliske prošlosti. Naime, prošle godina je jedna međunarodna institucija donela presudu da država Srbija treba da plati oko 30 miliona evra na ime odštete tajkunu Miškoviću. I šta se desilo? Kao i uvek država, to jest srpski poreski obveznici će morati to da plate mada nemaju ništa sa tim slučajem, dok će glavni vinovnici svega toga, dakle oni koji su tome direktno doprineli na čelu sa Vučićem, da prođu potpuno nekažnjeno. I tako se svaki put desi kada političari na vlasti ili sudovi naprave velike greške koje svi mi moramo kasnije da platimo.
Da bi se jednom za svagda prestalo sa takvom štetnom praksom, eventualnu odštetu ne bi trebalo da plati država već oni koji su to uzrokovali. Kada bi se to desilo i oni morali da plate iz svog džepa ne bi im ni padalo na pamet da se bave nekim političkim progonima i ostalim nečasnim radnjama da bi podigli svoju popularnost u narodu i politički profitirali. Naravno, daleko od toga da je sam Mišković poslovno nevinašce ali optužba u ovom slučaju protiv njega i njegovog sina je unapred bila osuđena na propast. Bila je za utaju poreza koju tužioci nisu mogli da dokažu a ne za neke ozbiljnije zloupotrebe za koje bi on verovatno trebao da odgovara. Kakav je rezultat svega toga, pomislio bi čovek da je možda sve od početka bilo namešteno, tako da Mišković nikada ni ne bude pravomoćno osuđen za bilo šta a kasnije on i Vučić podele te pare.
Da se takve štetne stvari ne bi stalno ponavljale, odgovornost mora da bude individualna i da svako snosi materijalne posledice svojih pogrešnih odluka i akcija. To bi trebalo da se odnosi i na sudije koji osude nevine a to se kasnije dokaže, kada namerno otežu neke postupke ili oslobađaju notorne kriminalce i ne postupaju kako im zakon nalaže. Svakako i na političare koji potpisuju pogubne ugovore po narod i državu. Naravno, to bi posebno trebalo da se odnosi i na građevinske firme koje svojim neodgovornim i koruptivnim delovanjem izazovu smrt svojih radnika i nevinih građana ili kada se zbog loših radova i korupcije obruše delovi tek izgrađenih zgrada. To bi doprinelo tome da bi sve osobe na pozicijama moći morale dva puta da razmisle pre nego pokreću neke stvari a građevinske firme bi morale da obavljaju svoj posao pošteno i sa velikom odgovornošću prema svim građanima znajući da ih u suprotnom očekuju novčane kazne.
I to bi trebalo da se primenjuje svuda jer ova klika na vlasti jedino razume ako je lično udarena po džepu. I odštete bi trebale bili velike a ne simbolične pa ako ti nemaju novac da to plate onda nek prodaju njihove nekretnine. To bi trebalo da se primeni i u obeštećenju porodica ubijenih pod nadstrešnicom. A ne da se ta odšteta kao obično plaća iz državne kase kao da je sve to uzrokvano nekom neočekivanom elementarnom nepogodom koju niko nije mogao da spreči a ne ljudskim faktorom. I da se naplati direktno od onih koji su bili najviše umešani u takvu smrtonosnu korupciju. Inače ćemo mi obični građani konstantno plaćati njihove skupe i opasne greške.
ĆACI su okupirali železnicu !
Na svim nivoima je zastupljena nestrucnost i povrsnost, kadrovska struktura je tuzna, 80 % zaposlenih sa visokom strucnom spremom dolazi sa usluznih delatnosti privatnih “fakulteta” !
Drzava ne reaguje !!!
Raspitajte se malo bolje pa komentarisite, na celu preduzeca je u ovom trenutku strucan covek i treba pruziti podrsku.
Na žalost, siguran sam da ima ko da potpiše da je sve u redu. Stvarno je jadno što za malo para uvek nađu nekog paćenog građevinca da potpiše da je to ok…..
Predlažem da prvih godinu dana putnici budu isključivo botovi i članovi SNS, s tim da fukcioneri SNS-a moraju da koriste taj voz a ne neko drugo sredstvo prevoza (makar ih kolima donosili i odnosili sa stanice). Mislim da bi oni to oberučke prihvatili (sarkazam).
Predlažem da ne ideš novom prugom i novim autoputevima. Nije moderna Srbija za vas seljake.
Nije „moderna Srbija“ ni za koga osim vas, naprednih seljobera!
Pa, vozi se ti ako smes, moderni bote.
Amin! Maki, Deda, Guru , Jr, i slicna bot brigada
Skidam Vam kapu za ovaj istrazivacki clanak!Pravi novinarski!
Da skratim! Nije vazan kvalitet radova, sto obavljaju ovovremenski robovi, vec raspodela milijardi u tudje dzepove…
Neka strpa u taj svoj voz onu svoju lojalnu ekipu, pun gas, pa sta im Bog da. Normalni deo Srbije sigurno nece sedati u voz smrti ako imaju 2 grama mozga.
Nije mu malo 16 ljudi koji su poginuli u Novom Sadu, pa bi da doda još poginulih.
Jesu li te tako naučili na nvo kružocima ?
Nego na Akademiji mladih (debi)lidera,botino!
Nikakve koristi od vas nvo plaćenika i botina. Neće vas narod nesrećnici, raspadate se.
Sta su tebe naucili? Da baljezgas, lazes, tupis, mlatis praznu slamu?
Mi moramo biti svesni da se u Srbiji ništa ne gradi i ne radi za dobrobit naroda. Samo slep i gluv neće shvatiti da je sve stvar lične promocije, krađe, korupcije, zgrtanja i pranja novca. E sad, da smo pametni, da niko ne uđe nikad u taj vozi ka Subotici… Ja na primer ne ulazim u restorane koji su podržali ovu vlast, ne kupujem u Galeriji, ne šetam na Promenadi u BW, pa ne moram ni tim vozom do Subotice. Stvar izbora. On će prugu pustiti, pa nek izginemo svi.
Ma nije da neću da se vozim prugom nego ne smem brate, još mi je život mio.
Odgovor Sokoćalu
Bravo za vaš odličan komentar i za vašu principijelnost! Da je sreće da svi građani Beograda slede vaš časni primer ne bi ovaj nakaradni režim dugo trajao.
Po vama ,nijedan put ,niti pruga ,niti objekat ne bi mogao da se pusti.Ne postoji perfekcija i šta god uradili uvek može biti propusta i problema ,i ne zaboravite ,nadstrešnica je sabotaža.
Nadstrešnica je sabotaža korumpirane SNS vlasti, a vi možete da lažete one nesrečne krezube penzose izlapelih mozgova.Ima još inženjera u Srbiji, marš botovi.
Niko da objasni kako i zbog cega se sve ovo dogadja u INSRASTRUKTURI ZELEZNICE SRBIJE, zasto pruga nije u eksploataciji. Jedno je sigurno i direktnu odgovornost snose ljudi koji dovlace i zaposljavaju SNS botove na veoma odgovorna mesta, bez obzira da li su strucni ili ne, gotovo u 99% slucajeva se radi o dojucerasnjim srednjoskolcima koji su na volseban nacin dosli do nekog papira na kojem pise DIPLOMA misleci da mogu da rade i da se nose sa izazovima na mestima na kojima se nalaze. Realnost je nesto drugacija, sve stoji, nanose direktnu i indirektnu stetu železnici, na bahat i osion nacin ugrozavaju strucne ljude koji su gradili karijeru upravo na zeleznici, itd. Nisu ovo floskule, sada imate na delu kontinuitet degradacije sistema i ljudi koji su posvetili svoju strucnost zeleznici, postavljaju se ljudi koji nemaju ni osnovni uslov za dato radno mesto, veoma cest je slucaj da ljudi sa nizim stepenom obrazovanja budu na rukovodecim mestima sto je u suprotnosti sa zakonom i sistematizacijom, protivpravno se primaju zarade i veoma cest je slucaj da ti isti sami sebi dodeljuju prekovremene sate i stimulacije (administracija) tako da u tom pogledu cveta kriminal, dok su posledice po sistem dalekosezne i razarajuce zbog tih i takvih ljudi koji dovode u pitanje i bezbednost zeleznickog saobracaja, na direktan ili indirektan nacin. Niko do sada nije reagovao na pomenuti kriminal i pljacku nestrucnih ljudi koji i sada dok citate ovaj komentar dovode u pitanje sistem zeleznice sa svojom strucnoscu i ogromnim neznanjem. Apel drzavnim institucijama, sprecite pljacku i unistavanje zeleznice !!!
Odgovor Železničaru NS
Svaka čast na vašoj detaljnoj analizi stanja u Infrastrukturi Železnica Srbije! Ako je situacija unutar te važne državne organizacije stvarno tako loša onda neka nam je svima Bog u pomoći. Po vašem opisu ako se tamo ubrzo nešto ne promeni i na odgovorne pozicije ne dođu zaista stručni ljudi samo neko čudo može da nas spasi od neke veće nesreće.
Poštovani,
Ukoliko imate informacije koje biste podelili sa nama, možete se javiti na mejl [email protected].
Srdačan pozdrav,
redakcija Radara
Ako predsednik insistira da se nesto otvori (pusti u rad) onda bi svi trebali da razumeju da je to bezbedno i da ne postoji nikakva opasnost po bilo koga. Predsednikova rec je najsigurnija potvrda toga i vredi mnogo vise od bilo kog zvanicnog dokumenta. Poverenje izmedju Vucica i njegovog naroda je izgradjeno i cvrsto utemeljeno u poslednjih 13 godina.
Izvinite, na čemu ste?I meni bi prijala tolika doza ludila
Bunike rade od sabajle…
Sarkazam treba kao takav i naglasiti.
Koliko ludila je u vašoj glavi. Nemerljivo!