Pirot voz foto Miljana Isailovic Nova rs 02
Rasulo u železničkom saobraćaju

Voze bez sertifikata i mera bezbednosti

Izdanje 36
  1. Niko se nije mnogo bavio ljudima koji su putovali iz Beograda do Požege 18 sati. Prenoćili u vozu kod Valjeva. Ujutru ih strpali sve u jedan voz do Kosjerića, pa zbog novog kvara vratili u Valjevo! Tek tada se setili da ih prevezu autobusima…Ljudi su bili bez vode, hrane, iscrpljeni i umorni. Bilo je bolesnih, starih, dece…Zaboravljeni, niko od odgovornih se nije obratio!

  2. Tri puta se treba svaki putnik prekrstiti pre ulaska u voz, na bilo koje putovanje. Ne gledati kroz prozor, rasulo, pustoš, strava od pruge i stanica u raspadu, put u nedodjiju, ko preživi pričaće. Još je i gore, vreme će pokazati, haos, opšte rasulo!

  3. Samo na temu zeljeznica je trebalo posle ove tragedije primeniti Sablju,a za sveopste stanje u zemlji je i Sablja malo.

  4. Pruga Beograd – Požarevac je svojevremeno rekonstruisana, a onda je ukinut putnički saobraćaj, a pruga se koristi isključivo za potrebe Železare Smederevo, odn. kineskih partnera!
    Stanice na pruzi su u korovu, zapuštene, a putnici prinuđeni da koriste „jeftiniji“ drumski saobraćaj!
    U nekom momentu, kinezi će da odu, a nama će ostaviti uništenu prugu!

  5. Toga ima mnogo vise nego sto se uopste pominje u javnosti.
    Stanje je katastrofalno bez imalo odgovornosti u rukovodstvu i potplacenim sindikatima koji ih podrzavaju

    1. „Пети октобар…“ Требао би да знаш: да су „твоји…“ петооктобарци…преко ЖУТИГ синдиката СИС …и НН председника узурпирали СВУ контролу и на одговорна места ( нпр. Директор Сектора за ВВ и ТКП Бгд…) УБАЦИЛИ своје „заслужне…“ кадрове који су допринели да се Србија Карго као профитабилно предузеће…сада уруши у планираног вишемилијарди динара…губиташа….!!!??? И о „томе…“ је бив.министар Весић итекако знао…јер је БИО део „жуте екипе…“ у прошлост а и близак и заштитник председника синдиката СИС…на железници….НО КОМ?!

  6. Тај јавашлук је резултат вероватно распродаје инфраструктуре српских железница и „Србијавоз“-а. То више није у власништву државе Србије, жвалави је све распродо само што још о тој распродаји није обавестио народ-да се народ без потребе не секира. Та два предузећа се налазе вероватно у власништву предузећа „ЦЕР“ из Брисела као и још једно 60 железничких предузећа што приватних што државних из целе Европе. Прво су државне железнице у целој Европи разбијене и великим делом приватизоване и на тај начин припремљене за предају једном „играчу“ из Брисела за који ја верујем да је највероватније везан за неке банкарске фондове – јер ко други има новца да све то преузме. Мене не интересује шта ради цела Европа али ме интересује шта ради жвалави у нашој држави.

  7. Jako mi je tuzno svo ovo kroz sta prolazi zeleznica. Mi zeleznicari smo najmanje krivi, verujte. Ko od nas ne bi voleo da nam je firma uredjena, i postovana od gradjana, takvog nema, verujte. Ali da se ne lazemo i nas je zahvatila pošast zvana neznanje i nestručnost. Pomenuli ste prevrtanje vagona, da li vi znate da je “direktor” dela koji se bavi otklanjanjem vanrednih dogadjaja pregledac kola, mi zovemo čukadzija zato sto mu je osnovno sredstvo za rad čekić, ali stvarno, covek zavrsio visu školu i sada je direktor, skoro je prevrnuo jedinu dizalicu koja podize 125 t dok je izdavao instrukcije radnicima prilikom podizanja vagona, dizalica je pala na halu u kojoj rade 50 ljudi ( kod Šapca). On je samo jedan od mnogobrojnih koji su kao poluškolovani preko SNS (Rakovica) dosao na tako odgovornu poziciju. Imate one koji su zavrsili singiduduk skole, to su posebni patoloski slucajevi, iskompleksirani do besvesti, doneli papire na kojima pise diploma pre 3-4 godine, zaskocili u rukovodece fotelje i unistise železnicu, moralno i materijalono, a narod trpi.
    Pisali smo svim institucijama i javnim funkcionerima, nadleznim za zeleznicu i nista, verovatno sto i kod njih i sa njima rade takvi neuki i neskolovani ljudi.
    Narod mora da pimogne zeleznicarima da rade svoj posao, kada nece nadlezne institucije !!!

    1. Druže vidim da nisi dobronameran i da politizuješ stvari. Kad već komentarišeš zašto nisi napisao da je ta dizalica proizvedena 1968. godine. Ja znam koliko je truda i para uloženo da ta dizalica radi, ali ništa nije večito. Radim u pomoćnom vozu, ovo što je sad pomoćni voz sa ovom mladom ekipom na čelu nije bio ni za vreme stare Jugoslavije, dok smo bili pod vučom vozova. Centar za poslove pomoćnog voza je trenutno jedina svetla tačka u Infrastrukturi trenutno. To svi znaju od najviših rukovodioca pa na niže.

  8. Nemamo para za zeleznicu , zato sto treba nama i to vam je tako.

  9. Jao Bože dragi. Dete mi svaki dan putuje na relaciji Novi Sad -Beograd -Novi Sad . Umirem od straha. Lopovi lopovski ugrađuju se , uzimaju pare, guše se i ostavljaju jad i bedu od građevine da nas pobiju. Stidi li se bitanga od predsednika šta priča.Stidi li se njegova majka i otac? Ima li iko da sme autokrati zucnuti? Bedni ljudi. I mi sa njima .

  10. Prenatrpan voz iz kolubare koji vozi ugalj za obrenovac u punoj brzini to cvili skripi samo strepimo kad ce iskociti

    1. U punoj brzini od 20 km na čas.Slazi malo a ne ovoliko kao da mi neznamo staje naša pruga koja je u rasulu više od 30godina i više.

  11. Pa srpske železnice su već dugo godina rasulo, kao da je ovo neka novost.

  12. Tako treba, narod zna, za našu decu i tako dalje i tako dalje. Narod je sam sebi neprijatelj.

  13. Prave se čuvene brze pruge, a pruga Kraljevo Požega zarasla u travu, korov, vrzinu i drveće. Pragovi truli pa na pojedinim delovima vozovi mile. Stanice i pristaništa u haotičnom stanju. Na stanicama ili nema WC a ili ga niko ne održava. Sporedni koloseci sve sa kompozicijama zarasli u travu i korov. Valjalo bi ministar nekad da se provoza vozom a ne samo u skupocenim službenim automobilima.

  14. 1.Šta arhitekta ima sa železnicom?
    2. Tako je to kada železnicu vode Saobraćajni ing. a Ministarstvo pravnik. Struke koje ne poznaju železničku problematiku tj. Infrastrukturu i vozna sredstva.
    Tek će da se čudimo!

    1. A ti si kao neki znalac koji „zna“ kako se vodi železnica? Mora da si korumpirani sindikalac sa plaćenom funkcijom koji godinama ništa ne radi i svakome drži pridike.

    2. Kako to saobracajni ing nema pojma sta je zeleznica,ne lupaj leba ti

  15. Stanje je još gore ali za sve to je kriva sadašnja vlast jer je prvo rasturila firmu a zatim nije reagovala ni na jedan apel zaposlenih u njoj u proteklom periodu. A održavanje brze pruge,koja je duplo skuplja po kilometru nego bilo gde drugde,poverena je privatnoj firmi. Znači Infrastruktura je nesposobna da je održava. I još mnogo toga ima čime bi trebalo tužilaštvo da se baavi,kad bi postojalo.

  16. I šta ako se nešto dogodi dok vozovi prolaze ispod centra Beograda?
    Napraviće se mesto za još veće proširenje Beograda na vodi?