Karikatura: Dušan Petričić/Radar
Otkrivamo: Zašto su avio-kompanije Nikole Petrovića i Željka Mitrovića ostale bez sertifikata

YU-Sex, oligarsi i falsifikati: Tvrdo prizemljenje

Izdanje 1
  1. Kada jednoga dana budemo raspetljavali kriminalnu hobotnicu ove vlasti, videćemo da su ovakve stvari ustvari sitnice. Tek će izlaziti teške brljotine.

  2. Za Ostoju mi cacani znamo,to je covek koji je dovozio po jedan auto i u drvenoj garazi prekucavao brojeve motora,zatim kradene automobile rasparcavao,kad je ojacao lazno se predstavljao kao ovlasceni servis,to mozete kod brata Vere Matovic proveriti koji ga je tuzio.
    Vucic sva kriminalna i sumljiva lica koristi za razne poslove.

  3. SNS biznismeni.Ko je smeo da posumnja u njihovo postenje?Ovi zapadnjaci bi da nas eksploatisu a nas Vucic to ne da Zato kumovi i bliski ljudi malo muvaju ali sve uskladjeno sa nasim tuzilastvom i sudovima.

  4. Pa, kad laziramo ko je vozio kod Doljevca, sta se desilo sa helikopterom, prijave boravka, diplome, krademo izbore i menjamo zakone po potrebi da bi izgradili BgdH2O i kazemo „Pa sta?“, i niko nam nista ne moze, sto nam tesko da laziramo servise aviona. Pa sta?

  5. Svaka čast i poštovanje za ovako iscrpan i profesionalno besprekoran tekst kojim ste obavestili javnost o nesavesnom radu i postupanju vlasnika ovih kompanija i idgovornih za nadzor nad njihovim poslovanjem . To je najbolja potvrda da ste kao i ranije , perjanica srpskog novinarstva . Čestutam i želim vam dugovečnost Radaru .

    1. Sjajan i detaljan tekst koji i laicima sve objasnjava. Jedina zamerka je citiranje hrvatskog vazduhoplovnog analiticara Alena S. koji redovno direktno ili indirektno „pljuje“ po nasem civilnom vazduhoplovstvu u sta sam se uverio citajuci redovno njegove analize, opservacije i zakljucke

  6. Srdačan pozdrav sa tradicionalnim jevrejskim “ Mazal tov – מזל טוב “ za srećan novi početak.

  7. Fantastican tekst istrazivackog novinara, pravo u metu!
    Ako je ovakva situacija u avio saobracaju, mozemo zamisliti kako je u drugim granama.

    1. Inspekcije EASA redovno kontrolišu ErSrbiju, Prince i ostale operatere i niko ih nikada nije odbio. Ovde je ocigledno problem saradnje Erpinka sa inspekcijom EASA da ne bi bili otkriveni u falsifikovnju.

      1. Svi oni su odavno provaljeni ne samo od EASA već i FAA inspekcija. Dobili su „findinge“ na koje bahato nisu odreagovali a u CAD Srbije ulaze nogom. Mislili su da će moći uz ručak ili večeru , neku kovertu ili poslovnu pratnju da zataškaju svoje delovanje. Sada bi trebalo da imaju probleme sa vlasnicima aviona koji su isto „prevareni“. Nego niko da pomene BIA i trgovinu Galenike za Embraer avion…ma ima tu igranki raznih…

  8. Kada je reč o poslovima i zadacima Direktorata civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije, je između ostalog zapisano i, citiram; »Radi stvaranja bezbednog vazduhoplovnog okruženja, u skladu s međunarodnim standardima i preporučenom praksom, preuzetim međunarodnim obavezama, odgovorni i stručni timovi inspektora Direktorata konstantno vrše nadzor nad pružaocem usluga u vazdušnoj plovidbi, avio-prevoziocima, vlasnicima ili korisnicima vazduhoplova.«. Zato se sada postavlja pitanje; a gde su do sada bili; »odgovorni i stručni timovi inspektora Direktorata koji konstantno vrše nadzor nad pružaocem usluga u vazdušnoj plovidbi, avio-prevoziocima, vlasnicima ili korisnicima vazduhoplova«. Imajući u vidu godine provedenene u vazdušnom saobraćaju, siguran sam, da su inspektori Direktorata sve nepravilnosti, koje se inače u tekstu i pominju, evidentirali i o tome obavestili nadležne u Direktoratu. Sa druge strane, a znajući ko su predsednik i članovi Upravnog odbora Direktorata, kao i ko je direktor Direktorata, kao i da sve njih na dobro plaćena mesta postavlja Vlada Republike Srbije, nije teško zaključiti da su izveštaji inspektora bili »kovertirani« i kao takvi završili u nekoj fijoci.

  9. Uticaj Ilića niste dovoljno obradili. Čovek koji nogom otvara vrata direktorata, hvali se da on postavlja i vrši reizbor direktora istog, i da mu niko ništa ne može jer ponekad vozi onog bolesnika. Radar i istraživački novinari bi mogli da pročačkaju i njegovu karijeru, ko i odakle i zbog čega je njemu i bliskima platio školovanje za Airbus 320, ko je plaćao i zbog čega njihovo održavanje dozvola za taj tip aviona, koliko je on naplaćivao prijem i školovanje pilota u ove prizemljene kompanije? A materijala ima…ispitati poreklo i nabavke tih Embraera i ulogu BIA…kako će sad na primer deda Miško da se vozi svojim avionom ako je platio sva održavanja a ovi ih nisu sproveli? Kako će Karić sa svitom i diplomatskim pasošem da se muva po Svetu?…

    1. Svi u srpskoj avijaciji znaju za doticnog i da je on najodgovorniji za ovo, uz direktorat koji ocigledno nije smeo ili hteo da radi svoj posao. Sokantno je da doticni zari i pali er Srbijom nakon svega.

  10. Samo u zemlji u kojoj ne postoji vladavina prava, već nekontrolisana moć jednog čoveka, je ovako nešto moguće. Tragikomični nazivi aviona YU-SEX, YOU-PRC i YU-TUC su metafora koja to takođe potvrđuje. Prava je sreća da takvo postupanje nije dovelo i do gubitka ljudskih života!

  11. Čovek bi pomislio da u Direktoratu za civilno vazduhoplovstvo rade ozbiljni ljudi, a shvatiš da i tamo rade ozbiljni beskičmenjaci. Reči nemam.

      1. Užas i jesu poludeli id para,radi rdkme šalju dech na neke bezveze destinacijd bez roditelja,kao hunani.Svi zajednk vrlo ndzgodna nafija,kum,brat,dvd neka se gna dista nam jd vas…

  12. Sjajni ste,srećan početak i samo nastavite tako. Da sklonimo bandu. Veliki pozdrav i podrška.

    1. Ovo je samo vrh ledenog brega…pa kad se pročačka Princ, pa AS, pa prodaja radnih mesta od stw do kapetana….

  13. „Tvrdo prizemljenje i pre mekog ucerivanje,po zelji onoga koji sve moze-da svakom ostane ponesto duzan!“
    Tekst je „prvomajski za aprilski praznik koji mnogi zive,prezivljavajuci svaki dan o trosku drzavne pomoci!“

  14. Ocigledno je da iza svega stoji hajka protiv Vucica. Nekada smo se nadali idealnom drustvu onda smo dosli do saznanja da najbogatijih 7 drzava sveta puni korupcije i prevara, fininsijskih malverzacija pa politickih itd. Zadnjih 30 godina EU je u stalnom pokusaju da ugasi srpsku avijaciju izmisljajuvajuci skupa pravila i sertfikate.
    Easa sada trazi poverljiva dokumenta kompanija.

    1. Pazi se sastojaka u sendviču. Obično je naseckani pejotl da bi slavili i uzdizali Oskara…ali sad ga baš pretera.

  15. Svaka cast za clanak! Treba insistirati na krivicnoj odgovornosti s obzirom da je svima nama mogao da padne na glavu takav avion. Takodje se nadam da ce doticnim vlasnicima, suvlasnicima, i odgovornim licima zabraniti dalje bavljene avijacijom!

  16. Jel ima radar u NS igde da se kupi ili je mafija sve pokupovala da ne moze da se kupi? Gde god sam trazio, nema…ocekivano.

  17. Čestitke za prvi broj!
    Odličan tekst Vuka Cvijića o avionima. Ima, čini mi se, jedna mala nelogičnost na početku teksta. Pogledao sam i štampano izdanje – isto je. Evo citata: “Umesto da bude sprovedena detaljna istraga u Srbiji, pokušano je da se sve gurne pod tepih tako što su umesto dokumentacije, koju je tražila EASA, ovoj agenciji vraćene dozvole za komercijalno letenje na prostoru Evropske unije.

    Radar, koji je prvi izvestio da su ove kompanije ostale bez dozvola, saznao je i koje su sumnje predstavnici EASA izneli na sastanku sa nadležnima u Direkciji za civilno vazduhoplovstvo (DCV) Srbije.“

    Nije jasno da li su im dozvole formalno vraćene, ali oni ne lete, ili su oduzete, kako piše na početku drugog pasusa?
    Dobronameran pozdrav.

  18. Svaka cast za tekst. Ipak mislim da bi uticaj izvesnog Aleksandra Ilica, kao i porodice Krstic i ostalih odgovornih lica Air Pinka,a zaposlenih u vise avijacijskih firmi (Air Srbija, Vladin avion, Upravni odbor Smatse), potrebno mnogo podrobnije ispitati, jer je i to u celoj ovoj situaciji kljucno, da se sva ova bahatost ne bi ponovila, i kako u nekoj drugoj aviokompaniji, ne bi mogli da budu ni putnici, a kamoli menadzeri,odgovorna lica ili piloti na namestenim konkursima.

  19. Ako ih Radar ne otkrije, niko neće. Auuu, ako je sve ovo tačno, ne piše im se dobro. A, mi naivni mislimo da se dvorac na Topčideru zida od para sa TV Pinka. I najvećeg šera koji im pravi ona pojava JJ, najveća bruka tkz. novinara.

  20. Svi odgovorni moraju krivicno odgovarati ugrozili su putnike,pilote i ne daj boze nekoga na zemlji.Moraju odgovorni ici u zatvor da se nikada nesto slicno ne dogodi.

  21. Prica se da ce Air Pink avione prebaciti u Bosnu, i da se uveliko radi na otvaranju firme tamo, valjalo bi i to istraziti.

  22. Ista ta Evropa je odgovorna za držanje na vlasti SNS kartela 12 godina na ogromnu nesreću i još veću štetu i svakom smislu građana Srbije. Čist cinizam je da reaguju samo ako je u pitanje doveden njihov interes iliti interes važnih političkih ekonomskih faktora u EU, dok kada je šteta isključivo na grbači građana Srbije onda se vešto ćuti i tobož opominje i usmerava srpski vožd i njegova kriminalna kamarila počev od lično njegovih kumova do lokalnih partijskih kabadahija.
    Niko nema što srbin imade? Neee! Nigde nema što u Srbiji ima! Ovaj tekst, odlično napisan i svaka čast Vuku na tome, je samo jedan u okeanu dokaza kakvu stvarnost žive građani Srbije pa ako hoćete i sami Srbi ako to uopšte išta menja. Kod njih, sigurno ne.

    1. Izjavio je da ima 75. Imitira Tita. Samo što je Tito bio kum svakom desetom detetu rodjenom u nekoj porodici, a ovaj krsti mafiju…

    1. Drumovi će poželeti Turke al Turaka više biti neće, vidi vraga pređoše na nebo. I šta radi mutavo tužilaštvo u „pravnoj državi

  23. „Odit“? Имате ли тамо лектора? Ако већ не желите да да користите наше речи – „ванредна провера“ онда макар напишите страну реч како треба – „audit“. То шта ради наш Директорат је очигледно посебна прича, међутим њима се неће ништа десити, јер ако би међународне установе одучиле да не признају ни један сертификат који је ова установа издала до решавања ове заврзламе (а то је логично решење, јер шта су радили све ове године?), настрадао би и Air Serbia, али то већ газде из Емирата не би дозволиле (а можда и би, зависи колико процене да предузеће лоше стоји).

  24. Iz raznih pouzdanih izvora znam da su piloti bili prijavljivani na plate od oko 60.000 dinara, a zapravo su im u kovertama isplacivali na crno velike sume novca u zavisnosti ko je koliko sati naleta imao. Cak sam cuo da su bili nagradjivani dodatnim novcem za probijanje maksimalnog radnog vremena.

  25. Da li postoji i jedan segment ove „drzave“ koji nije razvaljen, korumpiran, truo i direktno upleten u krake SNS hobotnice? U Srbiji se dnevno otkriva vise stravicnih afera nego u drugim drzavama godisnje, gde bi svaka od njih ne samo srusila vladajucu kliku vec direktno odvela u zatvor svu izvrsnu vlast. Moja pamet ovakvo stanje ne moze da razume a kamoli objasni.

  26. Одличан почетак, мада прескачете неке ствари, само сте загребали ветропаркове, можда је то тема за неки специјал следећих пар издања по 3-4 странице у средини. Има ту много штошта да се напише.

  27. Nisu mi jasni piloti koji su svesno sedeli u kabinu, hvatali „djevrek“ i ugrožavali svoje i tuđe živote ?

  28. Dusmani me mrze sto mi ide
    sto lepo zivim, oni mi zavide
    sto stalno lutam, kockam, samo pijem
    ali ja to ne krijem

  29. Aleksandar Ilic je jeku afere postavljen za novog direktora letackih operacija u Er Srbiji. Odmah zatim je otvoren nov konkurs za pilote u Er Srbiji, kako bi Pinkovi piloti dobili posao, i ne bi pricali svoja iskustva.

  30. Bagro lopovska, zato se Vučić satima pričajući oblizuje na ružičastoj svi menjaju kanal. Mafijo, šta sve još ne znamo? Ostavke svi lažete narod u Beogradu nikad nečete vadati.

  31. Sve mafija neviđena ,,pošteni“ nkkad gori bs vlssti sve im zabraniti treba i vazfuh koji dišu Užeše sve,natodu bajke ostale.Mitrovuću i frekvenciju za televihiju ofuzeti lopovluk mu u duši od julovasa ostao.

  32. Najbizarniji Mitrovicev gaf je kad nadrogiran isprobava svoj izum, vozeci se po pisti aerodroma Nikola Tesla, a avioni cekaju da polete… jadni smo mi i bedni ni malo svesni toga…