Ako su nadležni već hteli da na raskrsnici bulevara Mihajla Pupina i Nikole Tesle izgrade kružni tok onda bi on morao da bude oblika elipse i unutrašnjih dimenzija 100-110m x 60-70m tako da ulica Sajmište tangira dužu stranu elipse. Pri tome bi motorna vozila koja sa Brankovog mosta skreću desno u Bulevar Nikole Tesle imala saobraćajnu traku izvan kružnog toka, drugim rečima stalno zeleno svetlo. Semafori bi se postavili u samom kružnom toku, tako da bi vozila koja sa Brankovog mosta ulaze u kružni tok imala semafor tek kada kružni tok ima kontakt sa Bulevarom Nikole Tesle. Bulevari Mihajla Pupina i Nikole Tesle bi imali semafore na ulasku u kružni tok. Ulica Sajmište ima minimalan saobraćaj i tu za sada nije potrebno postavljati semafor. Ako nadležnima nešto iz napred napisanog nije jasno, neka odu u Berlin i pogledaju kružne tokove oblika elipse; Strausberger PLatz koji ima unurašnju dimenziju oko 90mx70m i u sredini vodoskog prečnika 30m ili Bersarin PLatz koji ima unutrašnju dimenziju oko 85mx65m.
Na ukrštanju-raskrsnici dve saobraćajnice od kojih jedna ima mnogo veći intezitet saobraćaja motornih vozila od druge, se umesto semafora realizuje kružni tok.Tako se omogućava motornim vozilima koja dolaze saobraćajnicom manjeg inteziteta, da se uključe u saobraćajnicu većeg inteziteta ili da preko nje nastave saobraćajnicom manjeg inteziteta, bez da bi se prekidao saobraćaj motornih vozila na saobraćajnici većeg inteziteta.
ChatGPT, ako mu zadate dobre opisne parametre kakva je situacija u ovom kruznom toku (najveci protok od Usca i Brankovom i da najveci broj ljudi ide samo u suprotnom smeru) predlaze da raskrsnica nije najbolje resenje, vec semaforizovan kruzni tok i to semaforizovan zbog spica.
I objasni lepo zasto je to tako.
Evo vam primer (iako pise gore da je moguci pristrasan odgovor zbog custom instrukcija – probajte u vasem chatu iste parametre, dobicete isti odgovor, jer prompt nisam menjao).
—-
Dajete mu poene samo ovakvim tekstovima jer niste u pravu, ali vec nekoliko nedelja se bavite temom i to pogresno.
nije problem u kružnim raskrsnicama problem je u saobraćajnoj nekulturi samih učesnika u saobraćaju daimaju tolerancije i srtpljenja mnogo bi to pomomoglo bržem protoku :navevšću greške neblagovremeno prestrojavanje,nepoštovanje vozila ispred kada da migavac ,nepoštovanje desne strane,ima tu još da se nabraja pa je pitanje dali su ti učesnici u saobraćaju polagali regularno vozački da još dodam trube kao u albaniju pošto sa i tamo vozio kao i u iraku tačnije u Bagdadu sve su kružni tokovi ali izvanredno fukcioniše saobraćaj menjajmo loše navike i eto rešenja pozdrav od brže😀
Ako su nadležni već hteli da na raskrsnici bulevara Mihajla Pupina i Nikole Tesle izgrade kružni tok onda bi on morao da bude oblika elipse i unutrašnjih dimenzija 100-110m x 60-70m tako da ulica Sajmište tangira dužu stranu elipse. Pri tome bi motorna vozila koja sa Brankovog mosta skreću desno u Bulevar Nikole Tesle imala saobraćajnu traku izvan kružnog toka, drugim rečima stalno zeleno svetlo. Semafori bi se postavili u samom kružnom toku, tako da bi vozila koja sa Brankovog mosta ulaze u kružni tok imala semafor tek kada kružni tok ima kontakt sa Bulevarom Nikole Tesle. Bulevari Mihajla Pupina i Nikole Tesle bi imali semafore na ulasku u kružni tok. Ulica Sajmište ima minimalan saobraćaj i tu za sada nije potrebno postavljati semafor. Ako nadležnima nešto iz napred napisanog nije jasno, neka odu u Berlin i pogledaju kružne tokove oblika elipse; Strausberger PLatz koji ima unurašnju dimenziju oko 90mx70m i u sredini vodoskog prečnika 30m ili Bersarin PLatz koji ima unutrašnju dimenziju oko 85mx65m.
Na ukrštanju-raskrsnici dve saobraćajnice od kojih jedna ima mnogo veći intezitet saobraćaja motornih vozila od druge, se umesto semafora realizuje kružni tok.Tako se omogućava motornim vozilima koja dolaze saobraćajnicom manjeg inteziteta, da se uključe u saobraćajnicu većeg inteziteta ili da preko nje nastave saobraćajnicom manjeg inteziteta, bez da bi se prekidao saobraćaj motornih vozila na saobraćajnici većeg inteziteta.
Folc dojčer saobraćajnih filozof.
Sto reče Bora,- prave od nas volove
Još jedna sjajna investicija ,finansijska,menagera Beograds
ChatGPT, ako mu zadate dobre opisne parametre kakva je situacija u ovom kruznom toku (najveci protok od Usca i Brankovom i da najveci broj ljudi ide samo u suprotnom smeru) predlaze da raskrsnica nije najbolje resenje, vec semaforizovan kruzni tok i to semaforizovan zbog spica.
I objasni lepo zasto je to tako.
Evo vam primer (iako pise gore da je moguci pristrasan odgovor zbog custom instrukcija – probajte u vasem chatu iste parametre, dobicete isti odgovor, jer prompt nisam menjao).
—-
Dajete mu poene samo ovakvim tekstovima jer niste u pravu, ali vec nekoliko nedelja se bavite temom i to pogresno.
Veoma poštujem ChatGPT i redovno ga koristim, ali nisam znao da je „njegovo“ mišljenje merodavnije od inženjera Građevinskog i Saobraćajnog fakulteta.
To pre svega nije misljenje nego statisticko zakljucivanje bazirano na slicnim primerima.
Sta pristrasni inzenjeri kazu nije toliko relevantno jer da si izasao malo iz Srbije, znao bi da je semafor u kruznom toku bas cesto resenje.
Prosto mi je fascinantno da moram „ove“ da branim. Nije poenta price to, nego da se bira gde se trosi i usmerava opoziciona energija.
nije problem u kružnim raskrsnicama problem je u saobraćajnoj nekulturi samih učesnika u saobraćaju daimaju tolerancije i srtpljenja mnogo bi to pomomoglo bržem protoku :navevšću greške neblagovremeno prestrojavanje,nepoštovanje vozila ispred kada da migavac ,nepoštovanje desne strane,ima tu još da se nabraja pa je pitanje dali su ti učesnici u saobraćaju polagali regularno vozački da još dodam trube kao u albaniju pošto sa i tamo vozio kao i u iraku tačnije u Bagdadu sve su kružni tokovi ali izvanredno fukcioniše saobraćaj menjajmo loše navike i eto rešenja pozdrav od brže😀
Да ли знате где је “ булевар Патријарха Павле“ и њиме ујутро кренуо према мосту на Ади? Он се гради већ четири, пет година а крај се не назире!