U subotu 17. maja, dogodio se sudar putničkog i teretnog voza blizu izlaza iz tunela kod Pančevačkog mosta. Povređene su četiri osobe, a njih još devet evakuisano je u spasilačkoj akciji vatrogasaca i pripadnika MUP-a. Vozila Hitne pomoći nisu mogla da priđu mestu nesreće. Ne čekajući rezultate istrage Komisije Infrastruktura železnice, ministar saobraćaja Goran Vesić objavio je da je za udes kriv „ljudski faktor“, odnosno – mašinovođa Beovoza, budući da je prošao kroz crveno svetlo i udario u tereni voz koji je čekao dozvolu za polazak. I Vesić i ministar policije Ivica Dačić naglasili su da je sreća što nije bilo mrtvih.
Tek je Narodni pokret Srbije skrenuo pažnju javnosti na srž problematike: sistem tunela ispod Beograda projektovan je za transport putnika, a ne i za prolazak teretnih vozova što neretko prevoze i opasne materije ka hemijskim postrojenjima u Pančevu. Odstupanje od propisa i zdrave pameti, uzrokovala je izgradnja Beograda na vodi, zbog čega je teretna pruga ispod Kalemegdana uklonjena, a sav tranzit preusmeren na Beogradski železnički čvor. Dobrim delom podzeman.
Takođe, vračarski tunel nema saglasnost za upotrebu ni za jednu vrstu transporta jer ne postoji mogućnost intervencije vatrogasno-spasilačkih ekipa ukoliko bi se opasni (otrovni, zapaljivi, eksplozivni) teret ovde izlio. Nije moguća ni bezbedna evakuacija putnika u slučaju požara jer vatrogasna vozila ne mogu da priđu ni stanici Vukov spomenik, dok prikladna, a neophodna oprema izostaje.
Da se nadalje ne bismo uzdali u sreću, treba implementirati predviđene standarde na ovoj ruti, ili kompletan transportni saobraćaj izmestiti iz Beograda. Ali, to bi poremetilo planove vrha naše vlasti, čiji su prioriteti drugačiji.