…a rukovodioci i sindikalci sve imućniji. Neki od njih imaju pozamašan imetak. Ispitati poreklo imovine! I to bez izuzetka u poslednjih 20 godina. Ispitati i fantomske dobavljače koji rade sa njima! Vratiti železnici što joj pripada. Eto vam boljitka i napetka! Pozdrav od železničkog penzionera,kome je mučno da sve ovo čita!
Da su svi predsednici sindikata kao Zoran Dasic spasili bi Srbija Kargo
Ovee neki kosovari-siptari napadaju Zorana Dasica, bravo za Zorana da nema njega odavno bi se prodao Kargo
Браво за Дашића он је наша понос и дика
Nije bitno odakle ste bitno je da ste lopovi i potrebno je da poslovodstvo koje je došlo preispita sve navode koji su izneseni i preduzme sve potrebno da se ovom javašluku stane na put. Ako su došli u nameri da SK bude bolje ovo će sugurno uraditi. A Bog će dati svakom prema zaslugama.
Zoran Dasic je spasio 120 zaposlenih iz Sekcije Kosovo Polje, u Srbija Kargu preko 200 radnika ko god prica lazi o njemu licno ga poznajem i znam da je posten i dobar covek kao sto mu je i otac bio.
Da li vi sto ga pljujete znate kako mu se zove otac….
Odakle je Zoran, sta je sve radio u Sekciji Kosovo Polje…..
Svi koji ga znaju kazu da je posten i dobar covek, kao sto je i njegov otac bio
Kosovac
Postovani
Ovde imamo lazive i lopove koji pokusavaju da ukaljaju moie ime, mogu samo cipele da mi obrisu ako im dozvolim a pitam one koji koriste tudja imena da bi napisali laz neka se predstave…
Proveriti sve kuće, džipove, putovanja….nove stanove dece ovog Kosovara u kojima se baškare, koje je uz pomoć poslovodstva ukrao, dok naša deca grcaju i ne mogu da se prehrane! Lopov treba da čami u zatvoru.
Kod nas ne postoje Kosovari predstavi se da vidim ko si….
Kakav je ovo lopovluk! Proveriti imovinsku kartu! Sve istražiti i uhapsiti! Oni se nama smeju u lice, dok mi grcamo sa ovim malim platama na rubu egzistencije..
Sram vas bilo, još se hvalite…uhapsite lopurde…i sve članove njegove prevarantske porodice!
Sve su nas osiromašili i razboleli!
Zašto niko ne istraži,kako su rukovodioci stekli tu preveliku imovinu (razne nekretnine,stanove,apartmane,skupe automobile itd) dok mi ne možemo da prehranimo porodice?
Zašto Garibović i Senija nisu uhapšeni, šta se čeka.
To sve isto rade i izvršni direktori Zoran Puzović i Djordje Prokić sa svojim direktorima ispred Srbijavoz-a godinama.
Ista sudbina čeka i Srbijavoz ako se nešto ne preduzme. Služe i služili su da ispumpavaju novac.
Proverite malo ugovore i radnje Srbijavoz-a sa Želvozom, ILV-om, Tistenom, Emporiom, grupe oko ProIntera, Enetela, itd itd
Pljačka!
Gde si bre postenjacino G.V 😁
Nemojte mene ja sam nevinnn,u lakat
Banda kriminalaca sedi u Nemanjinoj, taj Garibović i još direktora je uzimalo vagone sa kojima su vukli rudu a pare stavljali u džep, najgore od svega je to što niko od bjih nije završio u zatvoru.
Nema ovde države. Restrukturiranjem železnice koje je bilo van zakonski je otpušteno oko 10.000 zaposlenih radnika. To je tada bila polovina zaposlenih. Znate koliko je porodica zavijeno u crno? Koliko se radnika razbolelo, umrlo?
Tim restrukturiranjem je nestala Srpska železnica. Ovo danas nema ni ž od železnice.
Uz to plate zaposlenima su ostale i dalje najniže od svih Javnih preduzeća. Zašto navedena imena nisu u zatvoru?
Mnogo se krade, a nikoga ne vidimo u zatvoru…
Za sunovrat Karga odgovorni su Vladimir Bulatović, Senija Bogić i Dušan Garibović. Niko od njih ništa nije znao o železnici, sve su radili na blef. Nadam se da će svo troje u paketu biti na optuženičkoj klupi
Sindikat Srbija Kargo (predvođen predsednikom Zoranom Dašićem) je više puta javno kritikovao Dušana Garibovića, bivšeg generalnog direktora kompanije (2017–2024), optužujući ga za loše upravljanje, finansijske gubitke i rizik od privatizacije. Njihovi zahtevi su se uglavnom fokusirali na njegovu smenu i mere za spasavanje preduzeća. Evo ključnih primera njihovih “pisanja” (dopisa, zahteva i medijskih izjava):
Glavne kritike i akcije sindikata:
• Zahtev za smenu (april 2024): Sindikat je uputio dopis predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću i ministrima (Goran Vesić, Slobodan Cvetković, Siniša Malo) sa zahtevom za hitnu smenu Garibovića. Razlog: Veliki poslovni gubici (preko 700 miliona dinara u 2023.), smanjenje broja zaposlenih za 20%, neplaćanje obaveza prema stranim železnicama (što dovodi do kamata i rizika od “propasti”). Sindikalci su naglasili da Garibović nema “elementarno znanje o železničkom saobraćaju” i tražili garancije da neće doći do privatizacije. Ovo je bilo nakon godinu dana bez odgovora na njihove ranije upozorenja. 
Bolje vam je da se pokrijete po ušima vi iz tzv. sindikata, gori ste od ovih koji su upropastili Srbija Kargo. Vaša aktivnost se svodi na ispumpavanje para sa računa firme i organizovanje tzv. seminara (čitaj krkanluka) i muljanja sa vaučerima. Nikada niste ništa pozitivno uradili za zaposlene osim prazne priče, delujete po sistemu „trla baba lan“. A ovo sve što je napisano u tekstu je istina i moglo bi se tu dodati još ponešto, uglavnom, potrebna je hitna intervencija nadležnih državnih organa da se pohapse odgovorni za milijarde koje su pokradene iz firme, dok se zaposlenima isplaćuje „crkavica“.
Bravo za odgovor.
Bas ti je odgovor, da si pametan pridruzio bi se SSK-u da se boris za zaposlene, dva generalna smo smenili, Dusana Garibovica i Natasu Lezaju, sledeceg cemo videti kako radi….
Zasto pises pod tudjim imenom i prezimenom, pokazi se ko si pa da popricamo
Skorici su posteni ljudi a ti ne znam sto ovo pises kad znas dobro da lazes, ali neka ti Bog pomogne i Vasilije Ostroski.
Ако нешто кошта 100 дин а неко то продаје за 20 дин, он продаје робу за 20 процената њене стварне вредности. Или, продаје робу за петину њене стварне вредности.
Није исправно рећи да је продаје по пет пута нижој вредности.
Име на допису синиши малом све говори. Пајтос малог у ждрању паризера – тома мона, све је јасно као дан.
После су рекли оскару да су (као Били Питон) поштено радили и лепо наплатили.
Ja radim dugo godina u ovoj firmi i mogu vam reći da je novi direktor ono što je bilo potrebno ovom preduzeću. Niko nas nije ovako razmrdao kao on. Stvarno se trudi i hoće da izađe svima u susret. Nažalost prethodnici su dobro ugrobarili i biće dosta vremena potrebno da se vrati i stavi sve na svoje mesto!
Ko ce da odgovara za to rasulo gde je taj direktor sada?
Zar RTL i Tcl nisu ista firma, isti vlasnik?
Jako glup tekst i jako glupa poenta.
Cela poenta je u tome da je Kargo trebao da bude privatizovan, odavno.
Kao i sva ostala preduzeća koja su nekada bila u društvenom vlasništvu.
Suludo je danas, toliko godina posle pada Berlinskog zida pričati o drzavnim preduzećima.
Deutsche Bahn u 100% drzavnom vlasnistvu. Ali mi treba da rasprodamo? Bukvalno skoro svaka zemlja EU ima u drzavnom vlasnistvu zeleznice.
Kvalifikacija teksta kao glupog, ukazuje na neznanje i neinformisanost.
U Evropi, na primer, uobičajeno je da su u državnom vlasništu Energetika, Transport, Komunalne usluge(snabdevanje vodom, odlaganje otpada), Infrastruktura (izgradnja i održavanje). Primeri za transport: Deutsche Bahn (Немачка), EDF (Француска) и ÖBB (Аустрија)
Dušan Garibović je sahranio Kargo, ovi mu sad samo kopaju raku.
Sve je tačno. A zna se na železnici da su mnogi šefovi i direktori iz Kargo Srbija prešli kod privatnika i da su povezani sa rukovodstvom Karga Srbija gde rade poslove na štetu Karga a u njihovu korist. Velike pare završe u privatnim džepovima a Kargo Srbija se sistematski uništava. Da ne pričamo o tome kako se svakodnevno krše zakoni prilikom obavljana železničkog saobraćaja a sve na podstrekivanje ili pretnju šefova i direktora. A sindikalci su isto banda i mnogi bi završili u zatvoru kada bi se ispitalo šta sve rade.
U tekstu akcenat je trebao da bude isključivo na bivšeg izvršnog direktora gospođu Seniju Bogić Pavlović koja je sa te pozicije već rukobodila organizacijom privatnog prevoznika RTL. Prelaskom kod njih stvorena je situacija da se uključi Tužilaštvo zbog sukoba interesa.
Gospođa Senija već nekoliko meseci preko svojih kontakta u Infrastrukturi Srbije pokušava da pređe u tu kompaniju gde bi preko svojih bliskih prijatelja koji bi ostali u RTL i dalje rukobodila privatnim prevoznikom RTL.
„Akcenat je stavljen na mestu, kako bi reakcija iz duboke uspavanosti ustala i rekla da (ni)je prodata!“
„Vuk je jedini hajduk koji poziva na ustanak! Ne,da bi se time naudilo zemlji,vec „da odlije(m) đe je prepunano, da pregledam u mladeži zube da se ruža u trn ne izgubi, da ne gine biser u bunište i da raji uzdu popritegne(m), e je raja ka“….Njegos
P.S.
„Pustite Vuka da istera lisice i preporuči je nasem nisanu!“
Opustošiće i pokrasti Srbiju više nego što bi to okupator učinio.
@Milan Ilic,bas tako.
Sve što je napisano teška istina ali ima tu još mnogih koji nisu nabrojani a tu su za isisavanje novca Da ne pominjem imena ali bar još 85 % u sva tri preduzeća dolazi vreme njihove odgovornosti
Recite imena? Zasto precutati istinu?
„Kad te MMF pohvali,ima iskrenu nameru da te u novo dužničko ropstvo uvali!“
P.S.
„Jedan je Vuk.Ovi ostali,ako nisu lisice,oni su obavezno jajare!“
Presedniče, ne sekiraj se, ti i ja smo tim…
…a rukovodioci i sindikalci sve imućniji. Neki od njih imaju pozamašan imetak. Ispitati poreklo imovine! I to bez izuzetka u poslednjih 20 godina. Ispitati i fantomske dobavljače koji rade sa njima! Vratiti železnici što joj pripada. Eto vam boljitka i napetka! Pozdrav od železničkog penzionera,kome je mučno da sve ovo čita!
Da su svi predsednici sindikata kao Zoran Dasic spasili bi Srbija Kargo
Ovee neki kosovari-siptari napadaju Zorana Dasica, bravo za Zorana da nema njega odavno bi se prodao Kargo
Браво за Дашића он је наша понос и дика
Nije bitno odakle ste bitno je da ste lopovi i potrebno je da poslovodstvo koje je došlo preispita sve navode koji su izneseni i preduzme sve potrebno da se ovom javašluku stane na put. Ako su došli u nameri da SK bude bolje ovo će sugurno uraditi. A Bog će dati svakom prema zaslugama.
Zoran Dasic je spasio 120 zaposlenih iz Sekcije Kosovo Polje, u Srbija Kargu preko 200 radnika ko god prica lazi o njemu licno ga poznajem i znam da je posten i dobar covek kao sto mu je i otac bio.
Da li vi sto ga pljujete znate kako mu se zove otac….
Odakle je Zoran, sta je sve radio u Sekciji Kosovo Polje…..
Svi koji ga znaju kazu da je posten i dobar covek, kao sto je i njegov otac bio
Kosovac
Postovani
Ovde imamo lazive i lopove koji pokusavaju da ukaljaju moie ime, mogu samo cipele da mi obrisu ako im dozvolim a pitam one koji koriste tudja imena da bi napisali laz neka se predstave…
Proveriti sve kuće, džipove, putovanja….nove stanove dece ovog Kosovara u kojima se baškare, koje je uz pomoć poslovodstva ukrao, dok naša deca grcaju i ne mogu da se prehrane! Lopov treba da čami u zatvoru.
Kod nas ne postoje Kosovari predstavi se da vidim ko si….
Kakav je ovo lopovluk! Proveriti imovinsku kartu! Sve istražiti i uhapsiti! Oni se nama smeju u lice, dok mi grcamo sa ovim malim platama na rubu egzistencije..
Sram vas bilo, još se hvalite…uhapsite lopurde…i sve članove njegove prevarantske porodice!
Sve su nas osiromašili i razboleli!
Zašto niko ne istraži,kako su rukovodioci stekli tu preveliku imovinu (razne nekretnine,stanove,apartmane,skupe automobile itd) dok mi ne možemo da prehranimo porodice?
Zašto Garibović i Senija nisu uhapšeni, šta se čeka.
To sve isto rade i izvršni direktori Zoran Puzović i Djordje Prokić sa svojim direktorima ispred Srbijavoz-a godinama.
Ista sudbina čeka i Srbijavoz ako se nešto ne preduzme. Služe i služili su da ispumpavaju novac.
Proverite malo ugovore i radnje Srbijavoz-a sa Želvozom, ILV-om, Tistenom, Emporiom, grupe oko ProIntera, Enetela, itd itd
Pljačka!
Gde si bre postenjacino G.V 😁
Nemojte mene ja sam nevinnn,u lakat
Banda kriminalaca sedi u Nemanjinoj, taj Garibović i još direktora je uzimalo vagone sa kojima su vukli rudu a pare stavljali u džep, najgore od svega je to što niko od bjih nije završio u zatvoru.
Nema ovde države. Restrukturiranjem železnice koje je bilo van zakonski je otpušteno oko 10.000 zaposlenih radnika. To je tada bila polovina zaposlenih. Znate koliko je porodica zavijeno u crno? Koliko se radnika razbolelo, umrlo?
Tim restrukturiranjem je nestala Srpska železnica. Ovo danas nema ni ž od železnice.
Uz to plate zaposlenima su ostale i dalje najniže od svih Javnih preduzeća. Zašto navedena imena nisu u zatvoru?
Mnogo se krade, a nikoga ne vidimo u zatvoru…
Za sunovrat Karga odgovorni su Vladimir Bulatović, Senija Bogić i Dušan Garibović. Niko od njih ništa nije znao o železnici, sve su radili na blef. Nadam se da će svo troje u paketu biti na optuženičkoj klupi
Sindikat Srbija Kargo (predvođen predsednikom Zoranom Dašićem) je više puta javno kritikovao Dušana Garibovića, bivšeg generalnog direktora kompanije (2017–2024), optužujući ga za loše upravljanje, finansijske gubitke i rizik od privatizacije. Njihovi zahtevi su se uglavnom fokusirali na njegovu smenu i mere za spasavanje preduzeća. Evo ključnih primera njihovih “pisanja” (dopisa, zahteva i medijskih izjava):
Glavne kritike i akcije sindikata:
• Zahtev za smenu (april 2024): Sindikat je uputio dopis predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću i ministrima (Goran Vesić, Slobodan Cvetković, Siniša Malo) sa zahtevom za hitnu smenu Garibovića. Razlog: Veliki poslovni gubici (preko 700 miliona dinara u 2023.), smanjenje broja zaposlenih za 20%, neplaćanje obaveza prema stranim železnicama (što dovodi do kamata i rizika od “propasti”). Sindikalci su naglasili da Garibović nema “elementarno znanje o železničkom saobraćaju” i tražili garancije da neće doći do privatizacije. Ovo je bilo nakon godinu dana bez odgovora na njihove ranije upozorenja. 
Bolje vam je da se pokrijete po ušima vi iz tzv. sindikata, gori ste od ovih koji su upropastili Srbija Kargo. Vaša aktivnost se svodi na ispumpavanje para sa računa firme i organizovanje tzv. seminara (čitaj krkanluka) i muljanja sa vaučerima. Nikada niste ništa pozitivno uradili za zaposlene osim prazne priče, delujete po sistemu „trla baba lan“. A ovo sve što je napisano u tekstu je istina i moglo bi se tu dodati još ponešto, uglavnom, potrebna je hitna intervencija nadležnih državnih organa da se pohapse odgovorni za milijarde koje su pokradene iz firme, dok se zaposlenima isplaćuje „crkavica“.
Bravo za odgovor.
Bas ti je odgovor, da si pametan pridruzio bi se SSK-u da se boris za zaposlene, dva generalna smo smenili, Dusana Garibovica i Natasu Lezaju, sledeceg cemo videti kako radi….
Zasto pises pod tudjim imenom i prezimenom, pokazi se ko si pa da popricamo
Skorici su posteni ljudi a ti ne znam sto ovo pises kad znas dobro da lazes, ali neka ti Bog pomogne i Vasilije Ostroski.
Ако нешто кошта 100 дин а неко то продаје за 20 дин, он продаје робу за 20 процената њене стварне вредности. Или, продаје робу за петину њене стварне вредности.
Није исправно рећи да је продаје по пет пута нижој вредности.
Име на допису синиши малом све говори. Пајтос малог у ждрању паризера – тома мона, све је јасно као дан.
После су рекли оскару да су (као Били Питон) поштено радили и лепо наплатили.
Ja radim dugo godina u ovoj firmi i mogu vam reći da je novi direktor ono što je bilo potrebno ovom preduzeću. Niko nas nije ovako razmrdao kao on. Stvarno se trudi i hoće da izađe svima u susret. Nažalost prethodnici su dobro ugrobarili i biće dosta vremena potrebno da se vrati i stavi sve na svoje mesto!
Ko ce da odgovara za to rasulo gde je taj direktor sada?
Zar RTL i Tcl nisu ista firma, isti vlasnik?
Jako glup tekst i jako glupa poenta.
Cela poenta je u tome da je Kargo trebao da bude privatizovan, odavno.
Kao i sva ostala preduzeća koja su nekada bila u društvenom vlasništvu.
Suludo je danas, toliko godina posle pada Berlinskog zida pričati o drzavnim preduzećima.
Deutsche Bahn u 100% drzavnom vlasnistvu. Ali mi treba da rasprodamo? Bukvalno skoro svaka zemlja EU ima u drzavnom vlasnistvu zeleznice.
Kvalifikacija teksta kao glupog, ukazuje na neznanje i neinformisanost.
U Evropi, na primer, uobičajeno je da su u državnom vlasništu Energetika, Transport, Komunalne usluge(snabdevanje vodom, odlaganje otpada), Infrastruktura (izgradnja i održavanje). Primeri za transport: Deutsche Bahn (Немачка), EDF (Француска) и ÖBB (Аустрија)
Dušan Garibović je sahranio Kargo, ovi mu sad samo kopaju raku.
Sve je tačno. A zna se na železnici da su mnogi šefovi i direktori iz Kargo Srbija prešli kod privatnika i da su povezani sa rukovodstvom Karga Srbija gde rade poslove na štetu Karga a u njihovu korist. Velike pare završe u privatnim džepovima a Kargo Srbija se sistematski uništava. Da ne pričamo o tome kako se svakodnevno krše zakoni prilikom obavljana železničkog saobraćaja a sve na podstrekivanje ili pretnju šefova i direktora. A sindikalci su isto banda i mnogi bi završili u zatvoru kada bi se ispitalo šta sve rade.
U tekstu akcenat je trebao da bude isključivo na bivšeg izvršnog direktora gospođu Seniju Bogić Pavlović koja je sa te pozicije već rukobodila organizacijom privatnog prevoznika RTL. Prelaskom kod njih stvorena je situacija da se uključi Tužilaštvo zbog sukoba interesa.
Gospođa Senija već nekoliko meseci preko svojih kontakta u Infrastrukturi Srbije pokušava da pređe u tu kompaniju gde bi preko svojih bliskih prijatelja koji bi ostali u RTL i dalje rukobodila privatnim prevoznikom RTL.
„Akcenat je stavljen na mestu, kako bi reakcija iz duboke uspavanosti ustala i rekla da (ni)je prodata!“
„Vuk je jedini hajduk koji poziva na ustanak! Ne,da bi se time naudilo zemlji,vec „da odlije(m) đe je prepunano, da pregledam u mladeži zube da se ruža u trn ne izgubi, da ne gine biser u bunište i da raji uzdu popritegne(m), e je raja ka“….Njegos
P.S.
„Pustite Vuka da istera lisice i preporuči je nasem nisanu!“
Opustošiće i pokrasti Srbiju više nego što bi to okupator učinio.
@Milan Ilic,bas tako.
Sve što je napisano teška istina ali ima tu još mnogih koji nisu nabrojani a tu su za isisavanje novca Da ne pominjem imena ali bar još 85 % u sva tri preduzeća dolazi vreme njihove odgovornosti
Recite imena? Zasto precutati istinu?
„Kad te MMF pohvali,ima iskrenu nameru da te u novo dužničko ropstvo uvali!“
P.S.
„Jedan je Vuk.Ovi ostali,ako nisu lisice,oni su obavezno jajare!“