1730304289 Brankov most guzva 301024 Foto Filip Kraincanic 17 scaled 1
Zašto su gužve na beogradskim ulicama

Prestonica u saobraćajnom haosu

  1. Saobraćajna policija takodje nije rešenje. Dovoljno je da u jutarnjem špicu pogledate šta se dešava na Autokomandi, gde policajci regulišu saobraćaj. Oni na nekoliko minuta propuštaju saobraćaj samo npr. iz pravca Karadjordjev park ka Bulevaru Oslobodjenja, a potom iz svih drugih pravaca samo na desetak sekundi, iako je količina vozila, koja dolazi npr. iz ul. Vojvode Stepe isto tako velika kao iz pravca Slavije. Ja stanujem 200 m od Autokomande i za tih ukupno 500 m do ispod Partizanovog stadiona mi treba 6-9 minuta da prodjem Autokomandu.

  2. Smanjiti broj automobila za 30-50%. Kako? Zabrana uvoza starijih od 5 godina. Dodatne takse na starija od 10 godina vec u saobracaju. Godisnja taksa od najmanje EUR 1,000 na tegistraciju auta. Auto ne mora da se poseduje! Pogledati kako je to reseno u Singapuru, na primer. I naravno, pojacati drasticno javni prevoz…

  3. Kazne za zutu 20000din,prelaz preko mosta da se naplacuje 1000din svi da imaju tag uredjaj u kolima ako hoce da predje most,i nema vise guzve sa ovim bi povecali javni prevoz……

  4. Kratko

    U Beogradu saobraćajno ništa ne funkcioniše i neće se popraviti dugo

    2 predloga

    U Španiji taksisti imaju na krovu brojeve koliko putnika mogu primiti

    Novi ulaze i dele trošak

    U Rusiji na znak stopiranja u gradu odmah se zaustavljaju neki od prolazećih automobila

    Dogovor je slobodan

    To taksisti ne vole , ali mnogo manje je automobila na ulicama i taksistima je , takodje , lakše

  5. Када човек чита вести о Србији, када погледа неку информативну емисију, када види те табурее у студијима са изукрштаним ногама, ту армију аналитичара за све и свашта, буде му жао! А буде му жао зато што просечно преобликован становник Србије нити види, нити осећа!!!Тај предимензионирани Београд, у потпуном нескладу са малом и сиромашном заједницом која одавно нема атрибуте државе, у ствари је симбол националног суноврата и пораза, и пример својеврсне друштвене патологије.

  6. Mozda je resenje zatvoriti jos neki most. Nigde nisam video da se zatvara most a da se nije postavio neki novi prethodno. Sjajno

  7. Svaka čast! Konačno ste primetili! idemo kolovozom već 30 godina dok su automobili uredno parkirani na trotoarima! Nije Beograd samo krug dvojke!

  8. Saobraćaj je toliko haotičan, jer je pre svega, gradski prevoz neupotrebljiv što dovodi do još većeg broja automobila na ulicama. Ne vidim da se pojedinačnim rešenjima može bilo šta postići. Da ne govorimo što mi odavno ne živimo u svojih 300 m kao nekada, već na posao putujemo preko celog grada, a usput ostavljamo decu po vrtićima i školama, a to tek otvara sledeću temu – zašto „nema mesta“ u vrtiću u kraju?

  9. Prestonica u saobraćajnom haosu.
    Ne očajavajte biće još gore.