Ispraznili su ostatak Srbije, Kosovo i Bosnu. Sve je došlo u Beograd. Da li je namera da se svi Srbi smeste u Beograd da bi se u ostatku Srbije nesmetano rudarilo ?
Kako god, danas sem kružnog toka kod Brankovog mosta, semafora sa crvenim i trepćuće žutim, stavili su i saobraćajca…hahahhahahahhahahhahahhahahaahhhh
Resenje je da se 50%stanovnista Bg lepo vrati odakle je doslo.Pre svega mislim na one koji su se naselili iz susednih drzava,koje nisu u ratu niti ih je pigodio vulkan ili zemljotres.
Sumanuto,neplansko naseljavanje ne vodi ni cemu.
Pritom vecinu njih je nemoguce integrisati jer iskljucivo funkcionisu i privredjuju u okviru svojih zemljackih zajednica.
Deco moja,najgore mi pada to,što do sada niko nije pocrvenio sem semafor!“
Da budem iskren,“ako mi sklonite s očiju one koji Vas uče,veštinom mog filosofskog uzdignuća naučiću Vas,kako da obući produžite vek i noga dobije željeni zalet u pozadinu neoborivog!“
Zato što imamo tri puta više vozila nego pre par decenija dok su nam ulice manje-više iste kao u to vreme. Treba zabraniti uvoz polovnjaka starijih od 3 godine, izgraditi još barem 2-3 mosta na Savi i Dunavu i obavezno da se ispod celog grada prokopaju tuneli. Druge nam nema. U suprotnom će vremenom biti još gore.
Na zalost imam utisak da se resenja traze na pogresnom mestu. Nikakva prosirenja ulica nece pomoci, imacete samo jos vise saobracaja. Na zalost ljudi koji su u vrhu saobracajne struke u Srbiji i Beogradu su kompletno nekompetentni. Jedino resenje je METRO i javni prevoz koji podrzava isti – i plansko smanjivanje broja automobila. To je moguce samo dobrim javnim prevozom. Ali nema nista od toga jer su potrebne jasne strategije koje obuhvataju saradnju vise institucija – to je nemoguce u Srbiji. Urbanizam, saobracaj, planiranje. Bolje je da se odselite zauvek.
Metro može da bude od pomoći ali ne nešto posebno jer on neće smanjiti broj privatnih vozila po ulici iz razloga što se ti ljudi pomenutim ne bi ni vozili. Problem je u tome što se danas znatan broj polovnjaka može pazariti po ceni pristojnog letovanja, a ima ih i po ceni boljih patika.
U Londonu sa 9 miliona stanovnika, koji je podeljen na 4 zone u koncentričnim krugovima, živeo sam u drugoj zoni. Metroom mi je trebalo do posla u centru grada 20 minuta. Autobusom sat i po. Kolima oko 45 minuta. Da parkiraš auto u centru možeš, ali ako platiš 20 funti za dan. Nema potrebe da koristiš auto kad imaš dobar javni prevoz. London ima underground, overground, autobuse, rečne autobuse, uber, taksi… imaš izbor. Ovde nemaš izbor. Često ni do taksija ne može da se dođe.
Automobil je u Srbiji kod velikog broja stanovnika statusni simbol i takvi ga ne bi menjali za metro pa čak i 3 sata da stoje(sede) na semaforu. Taj isti automobil je takođe i neki materijalni vrh koji većina njih može da se dosegne u svom životu.
ulice projektovane za grad od 800 ooo stanovnika .
Zašto kao novinar ne uključiš se u prave, a ne pogrešne akcije??? Najveći problem Bg je komunikacija leve i desne strane Save. Gde god je napravljen novi most, problem je rešen. Stari železnički most je postao smetnja i ruglo Bg. On mora da se ukloni i uradi novi most sa najmanje 6 traka. Ali opzicija je protiv uklanjanja. Ona je protiv svega i samo je protiv, a za neko bolje rešenje ne znaju i nisu dorasli!
Ne lupetaj. Kojih 6 traka kad nema mesta ni za dve, jer su napravili zgrade na metar i po od mosta ? Očigledno je da tu most nije ni predviđen da bude. Njima trebaju kvadrati, da rasprodaju budalama, a posle ćete da vidite šta ste kupovali i kakav su grad iza sebe ostavili. Posle ovih sledi masovni povratak u rodne grude.
Ovo sa vožnjom do posla i nazad sa 4-5 ljudi u automobilu je jedno od boljih rešenja.Pod hitno videti sa nadležnima da se to što pre omogući.
I onda stanes na stanicu, pitas ljude a oni te gledaju „belo“ ….
Beogradski javni prevoz je potpuno neadekvatan za grad koji opslužuje i to iz više razloga.
1) Metro. Naravno, problem broj jedan, ali čak i kada ga bude ne pretenduje da bude rešenje koje svi čekamo. Njegova trasa nije ništa novo, ne stvara dodatne puteve saobraćaja – a neopterećena trasiranim bulevarima i mostovima bi mogla – već kao da samo dodaje kapacitet tamo gde ga već ima. Takvim pristupom, biće potrebno nekoliko linija da stvarno bude efekata, a toga neće biti brzo.
2) Loši i bahati vozači. Potpuni osećaj nekažnjivosti za divljanje po trakama, za vožnju žutom trakom, za ubacivanje na pešačkom koloni vozila koja čeka skretanje, za blokiranje raskrsnice nakon paljenja crvenog svetla… Saobraćajna policija čeka u busiji tamo gde se konačno oslobodimo gužve i možemo da vozimo brže od 30km/h, a gde je kritično, sede u kolima sa upaljenom rotacijom.
3) Potpuno nemanje pojma ljudi koji se bave saobraćajem. Kružni tokovi svuda? Pa da li je neko čuo za denivelisane raskrsnice sa kružnim tokom? Eno, imamo i mi kod Arene.
4) Da ne bude samo ova vlast kriva, prethodna se lepo potrudila da upropasti projekat UMP-a, koji je makar malo mogao da pomogne. Umesto saobraćajnice na stubovima, majstori spustili bulevar dole i napravili semafor sa Omladisnkih brigada i Tošinim bunarom. I onu katastrofu na Carevoj ćupriji. Sreća pa nisu napravili i tunel do Autokomande, pa da haos bude kompletan.
5) GSP-u ne nedostaje samo metro, već i bolje linije. Gde su ekspresne linije koje nemaju 20 stanica od Opštine NBG do Trga Republike? Gde su žute trake koje funkcionišu kada su zaista potrebne, u špicu, a ne u 8 uveče? A ceo plan linija kao da je napravljen 1960. godine – jedino su na silu spustili par autobusa u BG na vodi.
Pogrešan pristup. Sva predložena rešenja podrazumevaju „krpljenje rupa“, a ne rešavanje uzroka.
А, да, заборавио сам, бициклистичке стазе и тротоари да се претворе у паркинг места.
Да би проблем саобраћаја у Београду био решен, треба да се укине градски превоз, забрани пешацима да прелазе улицу, а за вожњу бицикла да се одговара кривично…
A „par-nepar“ za fizička lica ni pod tačkom razno?! A taksa za ulazak u centar grada u određeno doba dana sa najgušćim saobraćajem, isto „mačku o rep“? Uklanjanje saobračajne policije sa Autokomande koja pored dobre svetlosne regulacije nesposobnošću izaziva najveći krkljanac? Pojačanje gradskog prevoza linijskim taksijem? Predlozi su tu- nema ko da realizuje.
Samo nam recite šta je „centar grada“. Jer, vidite, jutarnji špic je ka Novom Beogradu, a popodnevni ka onome što verovatno zovete centar. I onda uvoditi restrikcije saobraćaja na mestu odakle vozila odlaze na nekakvu periferiju, da bi se tu predveče vratila, nema baš neke poente. Jedini problem tog centra je što služi kao tranzit.
Pa , upravo je i problem u tranzitu kroz centar – to stvara zagušenja. Relativno je mali broj stanovnika centra koji ide npr. na NBG i nazad, nego stanovnici ostalih naselja prolatze kroz centar i stvaraju zagušenja.
Ja jesam za zabranu ulaska u centar u špicevima. Ali jasno je da bi to podrazumevalo da javni prvoz mora mnogo da se poboljša, a to uopšte nije na vidiku. Kako je krenulo sa ovim imbecilnim trasama, noramlni metro neće ovde postojati ni za 200 godina.
Par-nepar je najbolje, najjednostavnije i najbrže rešenje.
Glupo je nabrajati sve razloge a izostaviti daleko najuticajniji.
Naime tzv osnaživanje žena i medijski propagandni projekti, doveli su do ohrabrivanja devojaka i mladjih žena da polažu vožnju.S obzirom na laku dostupnost jeftinih polovnjaka, nije čudo što Bg od 2015. ima više od 100k auta
Mora da se šalite?!??
Ma, da. Treba sad obesnažiti žene i oduztiti im vozačke dozvole.
A onda ih vratiti u kuhinju, ograničiti slobodu kretanja i naložiti im da se intenzivno razmnožavaju.
I rešeni svi probelmi u društvu.
Ovo je neki karakterni jge pisao koji ne voli zene.
Pa i korištenje parking mesta za bašte kafića kao i velika pojava invalida koji očekuju svoje parking mesto ispred zgrade u kojoj žive sa dužnik poštovanjem i izvinjenjem pravih
Zbog nesposobne i bezumne vlasti, koja na postojeću infrastrukturu, u delovima grada gde su bile porodične kuće i zona privatne gradnje, na mestima gde je živelo četvoro ljudi, sada pravi zgrade sa 40 ljudi. Dovlače svoje botove i glasače iz Bosne i ima ih k’o kusih pasa. Nakrcali su grad sa ljudima i Beograd je JEDINA prestonica Evrope sa preko milion ljudi koja nema metro ! Dodatno je saobraćaj urnisan suludim kružnim tokovima, ne samo nepotrebnim, nego se pokazalo i potpuno pogrešnim, kao i zatvaranjem mosta u gradu koji ionako oskudeva u mostovima. Seljobusi su posebna priča, nebezbedni. Čovek je doveo zvanično najgore vozače na svetu da voze autobuse u Beogradu ! Žalim svakog ko je primoran da rizikuje svoj život u gradskim autobusima svaki dan. Sramota, sramota, sramota !
Prevoz u haosu jer je država u haosu. A narod. Sve više ličimo na arape.
Ako je rešenje da registraciju dignete na 5000e,a gorivo na 10e/l,znači čista represija,onda ovaj će da vlada još dugo jer ni on nije tolika budala…
Samo mostovi i metro. Dok grade nove mostove nek naprave pontone po raznim delovima grada i to je to. Ali nece,jer moraju pare da se peru
Tekst pun činjenica koje su adekvatno argymentovane. Svaka cast
Samo vise koriscenja gsp-a,i da se manje voze kanturine po Bg-u,eto razgusenja ulica,i automatski brzeg protoka vozila gsp-a.
Ne lupetaj.
Gužve Če biti uvek jer broj vozila se mnogo povećao a mali protok po ulicama ništa drugo uske ulice a vozači ne poštuju nikakve saobraćajne znake.
…a realnost bolno spusti.
….. pa mu se smeju, a neki ga i žale.
Samo ubedite par nepar,,,,,,pa će se više ljudi voziti u jednom autu,a i gradski pojačati žutim linijama,,,,ovako gospoda sami se vozaju i blokiraju i sebe i druge,,,,,,,Jedan dan parni ,drugi neparni i Divota,Pozdrav
Zorice pčelice, ti si šampion gluposti za danas.
Као вишедеценијски возач, од почетка (1985. године) ме ужасава полазак на семафору. Наши возачи све раде, осим што возе. Неко слуша музику, неко разговара, неко тупо гледа кроз прозор и тражи забаву…. Углавном, кад се укључи зелено, први на реду обавезно потроши неколико секунди капирајући да може да прође, тако и други итд. У Трсту сам гледао како сви истовремено крећу, као на тркама. А не дај боже неком да свирнете. Тад почиње хаос. Убедљиво смо најгори и најневаспитанији возачи ( а и уопште ) у Европи.
Kako mislite prinudom da otimate vozila?Pa,vi ste onda još gori od ovih najgorih…
Da, i ja imam iskustvo iz Rusije i – kao sto reče prethodnik- potencijalni putnik samo digne ruku i neko stane – sledi kratak dogovor oko relacije i cene – i to je jedna od opcija
Glavni problem niste spomenuli. Beograd se u poslednjih desetak godina natrpava. Podižu se zgradurine gde god je ostalo bar malo prostora u gradu, a i tamo gde su bile male i stare kuće. To se radi jer je jeftinije, i ne ulaže se u novu infrastrukturu, već se koristi prenapregnuta postojeća infrastruktura. A ulice i parkinzi spadaju u tu infrastrkturu. Umesto da se grad širi, on se natrpava. Ima mnogo više stanova na istom prostoru, a ti ljudi koji tu žive moraju nekako doći do njih. Kad završe sve zgrade započete u gradu biće nemoguća misija kretati se gradom. Kada je leto i godišnji odmori, pa je manje ljudi u gradu, vozila idu ulicama znatno brže. Treba prestati sa natrpavanjem grada i početi njegovo širenje. I treba napraviti pravi metro koji bi pokrivao najkritičnije pravce u gradu.
Ovo je glavni problem.
Eto, ne treba biti stručnjak pa shvatiti gde je problem.Očigledno gradjani znaju, ali pohlepni političari i investitori ne haju.
Trebalo bi momentalno zaustaviti gradnju po centru. Jer time dovlacite sve vise ljudi i vozila u centar. Pa napraviti plan za narednih 10 do 20 godina. A ne od danas do sutra. Trenutno je bitan samo profit pojedinih. Mogli bi ovako do sutra da pisemo. Mislim da ovde nema pomoci dokle god se svi ne promenimo. Ili neka mini atomska bomba da nas resetuje.
Konacno tekst za diskusiju bez vredjanja i omalozavanja👍
Ovde postoji samo jedan problem koji važi za celu državu i za svaki segment života. Nigde struka nije uključena u rad. Sve je ovo naklapanje što ovde pišete. Organizacija saobraćaja u velikom gradu uključuje stručnjake iz mnogo oblasti. Mi nemamo nijednog nigde.
Imamo mi stručnjake, ali ih političari i investitori ne šljive, nego rade sve u skladu sa profitom, korupcijom itd
Saobraćajna policija takodje nije rešenje. Dovoljno je da u jutarnjem špicu pogledate šta se dešava na Autokomandi, gde policajci regulišu saobraćaj. Oni na nekoliko minuta propuštaju saobraćaj samo npr. iz pravca Karadjordjev park ka Bulevaru Oslobodjenja, a potom iz svih drugih pravaca samo na desetak sekundi, iako je količina vozila, koja dolazi npr. iz ul. Vojvode Stepe isto tako velika kao iz pravca Slavije. Ja stanujem 200 m od Autokomande i za tih ukupno 500 m do ispod Partizanovog stadiona mi treba 6-9 minuta da prodjem Autokomandu.
Bravo,apsolutno tačno opisano jer sam i sam svakojutarnji svedok ovog mrcvarenja.
Smanjiti broj automobila za 30-50%. Kako? Zabrana uvoza starijih od 5 godina. Dodatne takse na starija od 10 godina vec u saobracaju. Godisnja taksa od najmanje EUR 1,000 na tegistraciju auta. Auto ne mora da se poseduje! Pogledati kako je to reseno u Singapuru, na primer. I naravno, pojacati drasticno javni prevoz…
A zato ne zabrana uvoza vozila starijih od 3 godine i dodatne takse na starija od 5 godina od najmanje 1000 EUR prilikom registracije . Auto ne mora da poseduje svako, vec samo „naprednjacka elita“ i nema vise guzve.
To što predlažete je kršenje ljudskih prava. Šta me briga kako je u Singapuru, pogledajte kako je u Evropi i Americi.
Slažem se, nemam auto vec 16 godina i živim u Beogradu sasvim normalno.
Idi zivi u Singapur
A da malo obrnemo ! Zabraniti voznju skupim automobilima i njima
Podici registraciju na 2000€ ?! Pa neka se voze taksijem jer imaju mogucnosti . A na prosecne gradjane i sirotinu i zec dize onu stvar
Zabraniti ulazak u centar vozilima po gabaritu većim od punta. Zauzumaju previše prostora svugde:na ulici, parkingu, u garaži.
Kazne za zutu 20000din,prelaz preko mosta da se naplacuje 1000din svi da imaju tag uredjaj u kolima ako hoce da predje most,i nema vise guzve sa ovim bi povecali javni prevoz……
Druže, ne možeš da naplačuješ prelaz preko beogradskih mostova jer bi time potpuno paralisao grad i podelio ga na Stari i Novi Beograd. Mnogo ljudi više puta dnevno prelazi te mostove. Jednostavno, to je jedini način da se predje reka, a rešenje treba da bude metro koji ne ide iz “pustare” u “pustaru”.
Браво за коментар, од мора глупих коментара овај погађа суштину. Да имамо нормалан метро који опслужује најгушће насељене делове града, саобраћај би функционисао. Штета што ће се метро градити по пустарама како би инвеститори још већу лову зарадили и део плена дали зна се коме! Беч је добар пример шта значи метро који је у функцији Бечлија и туриста.
Kratko
U Beogradu saobraćajno ništa ne funkcioniše i neće se popraviti dugo
2 predloga
U Španiji taksisti imaju na krovu brojeve koliko putnika mogu primiti
Novi ulaze i dele trošak
U Rusiji na znak stopiranja u gradu odmah se zaustavljaju neki od prolazećih automobila
Dogovor je slobodan
To taksisti ne vole , ali mnogo manje je automobila na ulicama i taksistima je , takodje , lakše
Broj na krovu je broj tarife koja važi u tom trenutku, nema veze sa brojem putnika u taxiju
Када човек чита вести о Србији, када погледа неку информативну емисију, када види те табурее у студијима са изукрштаним ногама, ту армију аналитичара за све и свашта, буде му жао! А буде му жао зато што просечно преобликован становник Србије нити види, нити осећа!!!Тај предимензионирани Београд, у потпуном нескладу са малом и сиромашном заједницом која одавно нема атрибуте државе, у ствари је симбол националног суноврата и пораза, и пример својеврсне друштвене патологије.
@
Markus
Čitalac može svašta pisati , ali nije veliki broj onih koji to mogu sa stilom i smekom
Komplimenti
Tako je
Više ovakvih a manje nesuvislih „komentara“ je molba za „Radar“.
Mozda je resenje zatvoriti jos neki most. Nigde nisam video da se zatvara most a da se nije postavio neki novi prethodno. Sjajno
Svaka čast! Konačno ste primetili! idemo kolovozom već 30 godina dok su automobili uredno parkirani na trotoarima! Nije Beograd samo krug dvojke!
Saobraćaj je toliko haotičan, jer je pre svega, gradski prevoz neupotrebljiv što dovodi do još većeg broja automobila na ulicama. Ne vidim da se pojedinačnim rešenjima može bilo šta postići. Da ne govorimo što mi odavno ne živimo u svojih 300 m kao nekada, već na posao putujemo preko celog grada, a usput ostavljamo decu po vrtićima i školama, a to tek otvara sledeću temu – zašto „nema mesta“ u vrtiću u kraju?
Prestonica u saobraćajnom haosu.
Ne očajavajte biće još gore.
Ispraznili su ostatak Srbije, Kosovo i Bosnu. Sve je došlo u Beograd. Da li je namera da se svi Srbi smeste u Beograd da bi se u ostatku Srbije nesmetano rudarilo ?
Kako god, danas sem kružnog toka kod Brankovog mosta, semafora sa crvenim i trepćuće žutim, stavili su i saobraćajca…hahahhahahahhahahhahahhahahaahhhh
Resenje je da se 50%stanovnista Bg lepo vrati odakle je doslo.Pre svega mislim na one koji su se naselili iz susednih drzava,koje nisu u ratu niti ih je pigodio vulkan ili zemljotres.
Sumanuto,neplansko naseljavanje ne vodi ni cemu.
Pritom vecinu njih je nemoguce integrisati jer iskljucivo funkcionisu i privredjuju u okviru svojih zemljackih zajednica.
Deco moja,najgore mi pada to,što do sada niko nije pocrvenio sem semafor!“
Da budem iskren,“ako mi sklonite s očiju one koji Vas uče,veštinom mog filosofskog uzdignuća naučiću Vas,kako da obući produžite vek i noga dobije željeni zalet u pozadinu neoborivog!“
Zato što imamo tri puta više vozila nego pre par decenija dok su nam ulice manje-više iste kao u to vreme. Treba zabraniti uvoz polovnjaka starijih od 3 godine, izgraditi još barem 2-3 mosta na Savi i Dunavu i obavezno da se ispod celog grada prokopaju tuneli. Druge nam nema. U suprotnom će vremenom biti još gore.
Na zalost imam utisak da se resenja traze na pogresnom mestu. Nikakva prosirenja ulica nece pomoci, imacete samo jos vise saobracaja. Na zalost ljudi koji su u vrhu saobracajne struke u Srbiji i Beogradu su kompletno nekompetentni. Jedino resenje je METRO i javni prevoz koji podrzava isti – i plansko smanjivanje broja automobila. To je moguce samo dobrim javnim prevozom. Ali nema nista od toga jer su potrebne jasne strategije koje obuhvataju saradnju vise institucija – to je nemoguce u Srbiji. Urbanizam, saobracaj, planiranje. Bolje je da se odselite zauvek.
Metro može da bude od pomoći ali ne nešto posebno jer on neće smanjiti broj privatnih vozila po ulici iz razloga što se ti ljudi pomenutim ne bi ni vozili. Problem je u tome što se danas znatan broj polovnjaka može pazariti po ceni pristojnog letovanja, a ima ih i po ceni boljih patika.
U Londonu sa 9 miliona stanovnika, koji je podeljen na 4 zone u koncentričnim krugovima, živeo sam u drugoj zoni. Metroom mi je trebalo do posla u centru grada 20 minuta. Autobusom sat i po. Kolima oko 45 minuta. Da parkiraš auto u centru možeš, ali ako platiš 20 funti za dan. Nema potrebe da koristiš auto kad imaš dobar javni prevoz. London ima underground, overground, autobuse, rečne autobuse, uber, taksi… imaš izbor. Ovde nemaš izbor. Često ni do taksija ne može da se dođe.
Automobil je u Srbiji kod velikog broja stanovnika statusni simbol i takvi ga ne bi menjali za metro pa čak i 3 sata da stoje(sede) na semaforu. Taj isti automobil je takođe i neki materijalni vrh koji većina njih može da se dosegne u svom životu.
ulice projektovane za grad od 800 ooo stanovnika .
Zašto kao novinar ne uključiš se u prave, a ne pogrešne akcije??? Najveći problem Bg je komunikacija leve i desne strane Save. Gde god je napravljen novi most, problem je rešen. Stari železnički most je postao smetnja i ruglo Bg. On mora da se ukloni i uradi novi most sa najmanje 6 traka. Ali opzicija je protiv uklanjanja. Ona je protiv svega i samo je protiv, a za neko bolje rešenje ne znaju i nisu dorasli!
Ne lupetaj. Kojih 6 traka kad nema mesta ni za dve, jer su napravili zgrade na metar i po od mosta ? Očigledno je da tu most nije ni predviđen da bude. Njima trebaju kvadrati, da rasprodaju budalama, a posle ćete da vidite šta ste kupovali i kakav su grad iza sebe ostavili. Posle ovih sledi masovni povratak u rodne grude.
Ovo sa vožnjom do posla i nazad sa 4-5 ljudi u automobilu je jedno od boljih rešenja.Pod hitno videti sa nadležnima da se to što pre omogući.
I onda stanes na stanicu, pitas ljude a oni te gledaju „belo“ ….
Beogradski javni prevoz je potpuno neadekvatan za grad koji opslužuje i to iz više razloga.
1) Metro. Naravno, problem broj jedan, ali čak i kada ga bude ne pretenduje da bude rešenje koje svi čekamo. Njegova trasa nije ništa novo, ne stvara dodatne puteve saobraćaja – a neopterećena trasiranim bulevarima i mostovima bi mogla – već kao da samo dodaje kapacitet tamo gde ga već ima. Takvim pristupom, biće potrebno nekoliko linija da stvarno bude efekata, a toga neće biti brzo.
2) Loši i bahati vozači. Potpuni osećaj nekažnjivosti za divljanje po trakama, za vožnju žutom trakom, za ubacivanje na pešačkom koloni vozila koja čeka skretanje, za blokiranje raskrsnice nakon paljenja crvenog svetla… Saobraćajna policija čeka u busiji tamo gde se konačno oslobodimo gužve i možemo da vozimo brže od 30km/h, a gde je kritično, sede u kolima sa upaljenom rotacijom.
3) Potpuno nemanje pojma ljudi koji se bave saobraćajem. Kružni tokovi svuda? Pa da li je neko čuo za denivelisane raskrsnice sa kružnim tokom? Eno, imamo i mi kod Arene.
4) Da ne bude samo ova vlast kriva, prethodna se lepo potrudila da upropasti projekat UMP-a, koji je makar malo mogao da pomogne. Umesto saobraćajnice na stubovima, majstori spustili bulevar dole i napravili semafor sa Omladisnkih brigada i Tošinim bunarom. I onu katastrofu na Carevoj ćupriji. Sreća pa nisu napravili i tunel do Autokomande, pa da haos bude kompletan.
5) GSP-u ne nedostaje samo metro, već i bolje linije. Gde su ekspresne linije koje nemaju 20 stanica od Opštine NBG do Trga Republike? Gde su žute trake koje funkcionišu kada su zaista potrebne, u špicu, a ne u 8 uveče? A ceo plan linija kao da je napravljen 1960. godine – jedino su na silu spustili par autobusa u BG na vodi.
Pogrešan pristup. Sva predložena rešenja podrazumevaju „krpljenje rupa“, a ne rešavanje uzroka.
А, да, заборавио сам, бициклистичке стазе и тротоари да се претворе у паркинг места.
Да би проблем саобраћаја у Београду био решен, треба да се укине градски превоз, забрани пешацима да прелазе улицу, а за вожњу бицикла да се одговара кривично…
A „par-nepar“ za fizička lica ni pod tačkom razno?! A taksa za ulazak u centar grada u određeno doba dana sa najgušćim saobraćajem, isto „mačku o rep“? Uklanjanje saobračajne policije sa Autokomande koja pored dobre svetlosne regulacije nesposobnošću izaziva najveći krkljanac? Pojačanje gradskog prevoza linijskim taksijem? Predlozi su tu- nema ko da realizuje.
Samo nam recite šta je „centar grada“. Jer, vidite, jutarnji špic je ka Novom Beogradu, a popodnevni ka onome što verovatno zovete centar. I onda uvoditi restrikcije saobraćaja na mestu odakle vozila odlaze na nekakvu periferiju, da bi se tu predveče vratila, nema baš neke poente. Jedini problem tog centra je što služi kao tranzit.
Pa , upravo je i problem u tranzitu kroz centar – to stvara zagušenja. Relativno je mali broj stanovnika centra koji ide npr. na NBG i nazad, nego stanovnici ostalih naselja prolatze kroz centar i stvaraju zagušenja.
Ja jesam za zabranu ulaska u centar u špicevima. Ali jasno je da bi to podrazumevalo da javni prvoz mora mnogo da se poboljša, a to uopšte nije na vidiku. Kako je krenulo sa ovim imbecilnim trasama, noramlni metro neće ovde postojati ni za 200 godina.
Par-nepar je najbolje, najjednostavnije i najbrže rešenje.
Glupo je nabrajati sve razloge a izostaviti daleko najuticajniji.
Naime tzv osnaživanje žena i medijski propagandni projekti, doveli su do ohrabrivanja devojaka i mladjih žena da polažu vožnju.S obzirom na laku dostupnost jeftinih polovnjaka, nije čudo što Bg od 2015. ima više od 100k auta
Mora da se šalite?!??
Ma, da. Treba sad obesnažiti žene i oduztiti im vozačke dozvole.
A onda ih vratiti u kuhinju, ograničiti slobodu kretanja i naložiti im da se intenzivno razmnožavaju.
I rešeni svi probelmi u društvu.
Ovo je neki karakterni jge pisao koji ne voli zene.
Pa i korištenje parking mesta za bašte kafića kao i velika pojava invalida koji očekuju svoje parking mesto ispred zgrade u kojoj žive sa dužnik poštovanjem i izvinjenjem pravih
Zbog nesposobne i bezumne vlasti, koja na postojeću infrastrukturu, u delovima grada gde su bile porodične kuće i zona privatne gradnje, na mestima gde je živelo četvoro ljudi, sada pravi zgrade sa 40 ljudi. Dovlače svoje botove i glasače iz Bosne i ima ih k’o kusih pasa. Nakrcali su grad sa ljudima i Beograd je JEDINA prestonica Evrope sa preko milion ljudi koja nema metro ! Dodatno je saobraćaj urnisan suludim kružnim tokovima, ne samo nepotrebnim, nego se pokazalo i potpuno pogrešnim, kao i zatvaranjem mosta u gradu koji ionako oskudeva u mostovima. Seljobusi su posebna priča, nebezbedni. Čovek je doveo zvanično najgore vozače na svetu da voze autobuse u Beogradu ! Žalim svakog ko je primoran da rizikuje svoj život u gradskim autobusima svaki dan. Sramota, sramota, sramota !
Prevoz u haosu jer je država u haosu. A narod. Sve više ličimo na arape.
Ako je rešenje da registraciju dignete na 5000e,a gorivo na 10e/l,znači čista represija,onda ovaj će da vlada još dugo jer ni on nije tolika budala…
Samo mostovi i metro. Dok grade nove mostove nek naprave pontone po raznim delovima grada i to je to. Ali nece,jer moraju pare da se peru
Tekst pun činjenica koje su adekvatno argymentovane. Svaka cast
Samo vise koriscenja gsp-a,i da se manje voze kanturine po Bg-u,eto razgusenja ulica,i automatski brzeg protoka vozila gsp-a.
Ne lupetaj.
Gužve Če biti uvek jer broj vozila se mnogo povećao a mali protok po ulicama ništa drugo uske ulice a vozači ne poštuju nikakve saobraćajne znake.
…a realnost bolno spusti.
….. pa mu se smeju, a neki ga i žale.
Samo ubedite par nepar,,,,,,pa će se više ljudi voziti u jednom autu,a i gradski pojačati žutim linijama,,,,ovako gospoda sami se vozaju i blokiraju i sebe i druge,,,,,,,Jedan dan parni ,drugi neparni i Divota,Pozdrav
Zorice pčelice, ti si šampion gluposti za danas.
Као вишедеценијски возач, од почетка (1985. године) ме ужасава полазак на семафору. Наши возачи све раде, осим што возе. Неко слуша музику, неко разговара, неко тупо гледа кроз прозор и тражи забаву…. Углавном, кад се укључи зелено, први на реду обавезно потроши неколико секунди капирајући да може да прође, тако и други итд. У Трсту сам гледао како сви истовремено крећу, као на тркама. А не дај боже неком да свирнете. Тад почиње хаос. Убедљиво смо најгори и најневаспитанији возачи ( а и уопште ) у Европи.
Kako mislite prinudom da otimate vozila?Pa,vi ste onda još gori od ovih najgorih…
Da, i ja imam iskustvo iz Rusije i – kao sto reče prethodnik- potencijalni putnik samo digne ruku i neko stane – sledi kratak dogovor oko relacije i cene – i to je jedna od opcija
Glavni problem niste spomenuli. Beograd se u poslednjih desetak godina natrpava. Podižu se zgradurine gde god je ostalo bar malo prostora u gradu, a i tamo gde su bile male i stare kuće. To se radi jer je jeftinije, i ne ulaže se u novu infrastrukturu, već se koristi prenapregnuta postojeća infrastruktura. A ulice i parkinzi spadaju u tu infrastrkturu. Umesto da se grad širi, on se natrpava. Ima mnogo više stanova na istom prostoru, a ti ljudi koji tu žive moraju nekako doći do njih. Kad završe sve zgrade započete u gradu biće nemoguća misija kretati se gradom. Kada je leto i godišnji odmori, pa je manje ljudi u gradu, vozila idu ulicama znatno brže. Treba prestati sa natrpavanjem grada i početi njegovo širenje. I treba napraviti pravi metro koji bi pokrivao najkritičnije pravce u gradu.
Ovo je glavni problem.
Eto, ne treba biti stručnjak pa shvatiti gde je problem.Očigledno gradjani znaju, ali pohlepni političari i investitori ne haju.
Trebalo bi momentalno zaustaviti gradnju po centru. Jer time dovlacite sve vise ljudi i vozila u centar. Pa napraviti plan za narednih 10 do 20 godina. A ne od danas do sutra. Trenutno je bitan samo profit pojedinih. Mogli bi ovako do sutra da pisemo. Mislim da ovde nema pomoci dokle god se svi ne promenimo. Ili neka mini atomska bomba da nas resetuje.
Konacno tekst za diskusiju bez vredjanja i omalozavanja👍
Ovde postoji samo jedan problem koji važi za celu državu i za svaki segment života. Nigde struka nije uključena u rad. Sve je ovo naklapanje što ovde pišete. Organizacija saobraćaja u velikom gradu uključuje stručnjake iz mnogo oblasti. Mi nemamo nijednog nigde.
Imamo mi stručnjake, ali ih političari i investitori ne šljive, nego rade sve u skladu sa profitom, korupcijom itd
Saobraćajna policija takodje nije rešenje. Dovoljno je da u jutarnjem špicu pogledate šta se dešava na Autokomandi, gde policajci regulišu saobraćaj. Oni na nekoliko minuta propuštaju saobraćaj samo npr. iz pravca Karadjordjev park ka Bulevaru Oslobodjenja, a potom iz svih drugih pravaca samo na desetak sekundi, iako je količina vozila, koja dolazi npr. iz ul. Vojvode Stepe isto tako velika kao iz pravca Slavije. Ja stanujem 200 m od Autokomande i za tih ukupno 500 m do ispod Partizanovog stadiona mi treba 6-9 minuta da prodjem Autokomandu.
Bravo,apsolutno tačno opisano jer sam i sam svakojutarnji svedok ovog mrcvarenja.
Smanjiti broj automobila za 30-50%. Kako? Zabrana uvoza starijih od 5 godina. Dodatne takse na starija od 10 godina vec u saobracaju. Godisnja taksa od najmanje EUR 1,000 na tegistraciju auta. Auto ne mora da se poseduje! Pogledati kako je to reseno u Singapuru, na primer. I naravno, pojacati drasticno javni prevoz…
A zato ne zabrana uvoza vozila starijih od 3 godine i dodatne takse na starija od 5 godina od najmanje 1000 EUR prilikom registracije . Auto ne mora da poseduje svako, vec samo „naprednjacka elita“ i nema vise guzve.
To što predlažete je kršenje ljudskih prava. Šta me briga kako je u Singapuru, pogledajte kako je u Evropi i Americi.
Slažem se, nemam auto vec 16 godina i živim u Beogradu sasvim normalno.
Idi zivi u Singapur
A da malo obrnemo ! Zabraniti voznju skupim automobilima i njima
Podici registraciju na 2000€ ?! Pa neka se voze taksijem jer imaju mogucnosti . A na prosecne gradjane i sirotinu i zec dize onu stvar
Zabraniti ulazak u centar vozilima po gabaritu većim od punta. Zauzumaju previše prostora svugde:na ulici, parkingu, u garaži.
Kazne za zutu 20000din,prelaz preko mosta da se naplacuje 1000din svi da imaju tag uredjaj u kolima ako hoce da predje most,i nema vise guzve sa ovim bi povecali javni prevoz……
Druže, ne možeš da naplačuješ prelaz preko beogradskih mostova jer bi time potpuno paralisao grad i podelio ga na Stari i Novi Beograd. Mnogo ljudi više puta dnevno prelazi te mostove. Jednostavno, to je jedini način da se predje reka, a rešenje treba da bude metro koji ne ide iz “pustare” u “pustaru”.
Браво за коментар, од мора глупих коментара овај погађа суштину. Да имамо нормалан метро који опслужује најгушће насељене делове града, саобраћај би функционисао. Штета што ће се метро градити по пустарама како би инвеститори још већу лову зарадили и део плена дали зна се коме! Беч је добар пример шта значи метро који је у функцији Бечлија и туриста.
Kratko
U Beogradu saobraćajno ništa ne funkcioniše i neće se popraviti dugo
2 predloga
U Španiji taksisti imaju na krovu brojeve koliko putnika mogu primiti
Novi ulaze i dele trošak
U Rusiji na znak stopiranja u gradu odmah se zaustavljaju neki od prolazećih automobila
Dogovor je slobodan
To taksisti ne vole , ali mnogo manje je automobila na ulicama i taksistima je , takodje , lakše
Broj na krovu je broj tarife koja važi u tom trenutku, nema veze sa brojem putnika u taxiju
Када човек чита вести о Србији, када погледа неку информативну емисију, када види те табурее у студијима са изукрштаним ногама, ту армију аналитичара за све и свашта, буде му жао! А буде му жао зато што просечно преобликован становник Србије нити види, нити осећа!!!Тај предимензионирани Београд, у потпуном нескладу са малом и сиромашном заједницом која одавно нема атрибуте државе, у ствари је симбол националног суноврата и пораза, и пример својеврсне друштвене патологије.
@
Markus
Čitalac može svašta pisati , ali nije veliki broj onih koji to mogu sa stilom i smekom
Komplimenti
Tako je
Više ovakvih a manje nesuvislih „komentara“ je molba za „Radar“.
Mozda je resenje zatvoriti jos neki most. Nigde nisam video da se zatvara most a da se nije postavio neki novi prethodno. Sjajno
Svaka čast! Konačno ste primetili! idemo kolovozom već 30 godina dok su automobili uredno parkirani na trotoarima! Nije Beograd samo krug dvojke!
Saobraćaj je toliko haotičan, jer je pre svega, gradski prevoz neupotrebljiv što dovodi do još većeg broja automobila na ulicama. Ne vidim da se pojedinačnim rešenjima može bilo šta postići. Da ne govorimo što mi odavno ne živimo u svojih 300 m kao nekada, već na posao putujemo preko celog grada, a usput ostavljamo decu po vrtićima i školama, a to tek otvara sledeću temu – zašto „nema mesta“ u vrtiću u kraju?
Prestonica u saobraćajnom haosu.
Ne očajavajte biće još gore.