Da li neko zna i zašto se ne priča i potrebnim dozvolama koje nisu izdate za završene stambene zgrade a ljudi su već tamo useljeni i žive. Takvih novo izgrađenih zgrada po Bg- u ima jako puno i uopšte se ne priča o tome niti bilo ko kontroliše šta je izgrađeno i u kom kvalitetu. Ja živim sa porodicom u jednoj takvoj zgradi na Tošinom bunaru i rečeno je prilikom kupovine da će po izvršenom teh pregledu biti izdata i upotrebna dozvola. Prošlo je dve godine…..
Molim Vas bez drame.U Beogradu 90% novogradnjae nema ni gradjevinsku dozvolu a stanovi se prodaju na kredit ,kako to.Samo da ne bude neki zemljotres ili odrona, posebno u Mirijevu gde kažu da je klizište
Као лаик, на основу тога где су све утеге пукле (при врху), и како су анкерисане, могу с великом сигурношћу да закључим како је дошло до пада надстрешнице.
Сада сви замотавају и одуговлаче јер је главно питање кривице и одговорности.
Железница није годинама у стању да направи употребљив сајт за путнике, а о томе да примене доследно Закон о званичном језику да не говоримо. Многима ово друго није битно, али на малом се често одлично види целина.
Odgovorni su svi od ministra, preko direktorke infrastrukture ŽS, izvršnog direktora za infrastrukturu, menadžera za razvoj i investicije. Kada se završi bilo koji projekat na železnici nadzorni organi, koji jesu stručni jer su to uglavnom dipl. inženjeri saobraćajne, elektrotehničke i građevinske struke idu u pregled uređaja i objekata. Oni daju svoje mišljenje u vidu zapisnika. Po tačkama se nabroje nedostaci i šta treba da se otkloni kako bi se bezbedno pustili u rad objekti i uređaji. Ali onda nastupa jedan užasan pritisak na te ljude da se pusti u rad stanica jer je ministar obećao Svevišnjem datum puštanja koji nije realan. Direktorka Jelena Tanasković onda preti i proziva sve kako su nesposobni. Tako ljudi pod pritiskom potpisuju ono što ne bi hteli. Eto tako to funkcioniše u Infrastrukturi ŽS. I šta tu nije jasno? Ko je kriv? Pa svi u tom lancu SNS poltrona.
Kolega, moram da vas razocaram.
Saobraćajni inženjeri ne mogu da se pitaju za građevinske, mašinske i objekte koji služe elektroenergetskom sistemu železnice, kao i drugi uredjaji i oprema koji služe za kontrolu infrastrukturnih uredjaja.
Saobraćajni inzenjeri treba da se bave saobracajem u Srbijavozu i Srbija Kargu.
To sto su ostali u Infrastrukturi železnice Srbije da rade poslove koje ste pobrojali, rade po inerciji iz predhodnog tehnoloskog procesa koji je bio zastupljen tokom dvadesetog veka, i apsolutno su nekompetentni po tim pitanjima, na zalost to se sada pokazalo u Novom Sadu.
Mi smo firma koja se bavi, primarno, infrastrukturom, a sekundarno organizacijom saobracaja.
To sto je neko na “mucku” upisao u APR da smo firma koja se bavi organizacijom saobracaja, a ne upravljanje infrastrukturom to ce biti ispravljeno.
Pozdrav od dipl. inž. građevine, dipl. inž. masinstva i dipl. inz. elektrotehike.
Saučešće porodicama stradalih, a povređe ima brz oporavak .
Poštovani čitaoci i novinari,
Kao neko ko radi preko 25 godina na zeleznici zelim da nam pomognete.
Ne zelim da iznosim pausalne ocene o navedenoj nesreci, to ce sud uraditi, ono sto javnost treba zna, je struktura zaposlenih u Akcionarskom drustvu za upravljanje javnom železničkom infrastrukturom “Infrastruktura železnice Srbije” Beograd i njihova stručnost, od koje se polazi u ovakvim situacijama, obzirom da Železnicka stanica Novi Sad pripada nasem Drustvu.
Mi kao zaposleni trebamo biti upoznati sa procesom rada u svim organizacionim delovima naseg Drustva i sa svim zaposlenim koji obavljaju poslove (medjusektorska saradnja). Problem postoji, izgubila se “linijska organizacija posla” vertikalna i horizontalna.
Mi koji radimo decenijama na zeleznici ne znamo sta je kolega/koleginica zavrsila/o škola/fakultet i za sta su strucni, a sedimo u kancelariji zajedno, to je toliko porazavajuce da nemamo reci, jednostavno se kriju stecena zvanja, nivo obrazovanja i kompetencije.
Molimo sve novinare da istraze podatak, koliko ima zaposlenih sa diplomama (master/VII-1):
Gradjevinskog,
Mašinskog,
ETF i
Saobraćajnog fakulteta.
Nadamo se da ćete istraziti i objaviti navedene podatke, koji su od opsteg interesa za gradjane R Srbije.
Praksa je da se upotrebne dozvole izdaju nekoliko godina nakon završetka radova sve dok se ne završe sve sitnice a objekat je globalno spreman za upotrebu.
Decenijama unazad ,pa i u prošlom veku mnoge zgrade nisu imale upotrebnu dozvolu,kao i dan danas ih nemaju,nisu uknjižene a ljudi ih koriste i žive u njima.
Sve je objašnjeno juče, nema potrebe za dodatnim pitanjima – Ukoliko su sve informacije već pružene, bolje je da to prihvatimo i ne insistiramo na istom.
Izgleda da panika lagano kreće. Mask zatražio da se ukine finsnsiranje nevladinog sektora van SAD, a velika većina odobrava. Ostalo je još samo da se Tramp saglasi,a nadam se da hoce
Pa šta? Članska kartica SNS je i upotrebna dozvola, gradjevinska dozvola, elaborat, ugovor, licenca i sve ostalo što je potrebno za izgradnju i upotrebu bilo kojeg objekta u Srbiji. Kriv je dakle Tito koji nije bio član te elitne organizacije.
Isto kao što je aktuelna opozicija puštala ljude u Arenu, pa je Čolić pevao dok je Arena imala privremenu dozvolu, ili su ljudi prelazili svakodnevno most na Adi, tako je i stanica imala svoju privremenu dozvolu. Kakvi dvostruki aršini…
Cute naravno! Svako stavio neki milion evra u dzep i sad krivi?! Krivi su nesrecni ljudi koji su se tu zatekli verovatno!
Zna se tačno ko je i kad na koga vršio pritisak! To je lanac komandovanja, pljačke i smrti. Robija
Da li neko zna i zašto se ne priča i potrebnim dozvolama koje nisu izdate za završene stambene zgrade a ljudi su već tamo useljeni i žive. Takvih novo izgrađenih zgrada po Bg- u ima jako puno i uopšte se ne priča o tome niti bilo ko kontroliše šta je izgrađeno i u kom kvalitetu. Ja živim sa porodicom u jednoj takvoj zgradi na Tošinom bunaru i rečeno je prilikom kupovine da će po izvršenom teh pregledu biti izdata i upotrebna dozvola. Prošlo je dve godine…..
Molim Vas bez drame.U Beogradu 90% novogradnjae nema ni gradjevinsku dozvolu a stanovi se prodaju na kredit ,kako to.Samo da ne bude neki zemljotres ili odrona, posebno u Mirijevu gde kažu da je klizište
Као лаик, на основу тога где су све утеге пукле (при врху), и како су анкерисане, могу с великом сигурношћу да закључим како је дошло до пада надстрешнице.
Сада сви замотавају и одуговлаче јер је главно питање кривице и одговорности.
Железница није годинама у стању да направи употребљив сајт за путнике, а о томе да примене доследно Закон о званичном језику да не говоримо. Многима ово друго није битно, али на малом се често одлично види целина.
Botovska centrala je mnogo glupa, kao i botovi. Šalje im komentare za one sa IQ 30.
Odgovorni su svi od ministra, preko direktorke infrastrukture ŽS, izvršnog direktora za infrastrukturu, menadžera za razvoj i investicije. Kada se završi bilo koji projekat na železnici nadzorni organi, koji jesu stručni jer su to uglavnom dipl. inženjeri saobraćajne, elektrotehničke i građevinske struke idu u pregled uređaja i objekata. Oni daju svoje mišljenje u vidu zapisnika. Po tačkama se nabroje nedostaci i šta treba da se otkloni kako bi se bezbedno pustili u rad objekti i uređaji. Ali onda nastupa jedan užasan pritisak na te ljude da se pusti u rad stanica jer je ministar obećao Svevišnjem datum puštanja koji nije realan. Direktorka Jelena Tanasković onda preti i proziva sve kako su nesposobni. Tako ljudi pod pritiskom potpisuju ono što ne bi hteli. Eto tako to funkcioniše u Infrastrukturi ŽS. I šta tu nije jasno? Ko je kriv? Pa svi u tom lancu SNS poltrona.
Kolega, moram da vas razocaram.
Saobraćajni inženjeri ne mogu da se pitaju za građevinske, mašinske i objekte koji služe elektroenergetskom sistemu železnice, kao i drugi uredjaji i oprema koji služe za kontrolu infrastrukturnih uredjaja.
Saobraćajni inzenjeri treba da se bave saobracajem u Srbijavozu i Srbija Kargu.
To sto su ostali u Infrastrukturi železnice Srbije da rade poslove koje ste pobrojali, rade po inerciji iz predhodnog tehnoloskog procesa koji je bio zastupljen tokom dvadesetog veka, i apsolutno su nekompetentni po tim pitanjima, na zalost to se sada pokazalo u Novom Sadu.
Mi smo firma koja se bavi, primarno, infrastrukturom, a sekundarno organizacijom saobracaja.
To sto je neko na “mucku” upisao u APR da smo firma koja se bavi organizacijom saobracaja, a ne upravljanje infrastrukturom to ce biti ispravljeno.
Pozdrav od dipl. inž. građevine, dipl. inž. masinstva i dipl. inz. elektrotehike.
Saučešće porodicama stradalih, a povređe ima brz oporavak .
Nešto otežu sa saopštenjem na kraju će biti da niko nije kriv.Možda vrate i Vesića koji tvrdi da nije kriv.To je Srbija.
Pojeo vuk magare.Da li to nekoga ovdje iznenadjuje?.Lako je donesti zakon( pravi malo teze), a sprovesti ga,to je slozeba prica.
Pola Srbije nema upotrebnu dozvolu, a to datira iz nekih prošlih vremena.
Pa šta?
Šta opravdavate time?
Poštovani čitaoci i novinari,
Kao neko ko radi preko 25 godina na zeleznici zelim da nam pomognete.
Ne zelim da iznosim pausalne ocene o navedenoj nesreci, to ce sud uraditi, ono sto javnost treba zna, je struktura zaposlenih u Akcionarskom drustvu za upravljanje javnom železničkom infrastrukturom “Infrastruktura železnice Srbije” Beograd i njihova stručnost, od koje se polazi u ovakvim situacijama, obzirom da Železnicka stanica Novi Sad pripada nasem Drustvu.
Mi kao zaposleni trebamo biti upoznati sa procesom rada u svim organizacionim delovima naseg Drustva i sa svim zaposlenim koji obavljaju poslove (medjusektorska saradnja). Problem postoji, izgubila se “linijska organizacija posla” vertikalna i horizontalna.
Mi koji radimo decenijama na zeleznici ne znamo sta je kolega/koleginica zavrsila/o škola/fakultet i za sta su strucni, a sedimo u kancelariji zajedno, to je toliko porazavajuce da nemamo reci, jednostavno se kriju stecena zvanja, nivo obrazovanja i kompetencije.
Molimo sve novinare da istraze podatak, koliko ima zaposlenih sa diplomama (master/VII-1):
Gradjevinskog,
Mašinskog,
ETF i
Saobraćajnog fakulteta.
Nadamo se da ćete istraziti i objaviti navedene podatke, koji su od opsteg interesa za gradjane R Srbije.
Gore navedene struke su poređane po hijerarhiji.
Saucesce porodicama stradalih
Pustite da organi rade svoj posao.Svi odgovorni ce da odgovaraju.
Mesanje medija u istargu otezavaju samu istragu.
Da se mediji nisu umešali do istrage ne bi ni došlo već bi se sve zataškalo. Proglasili bi nekog Peru za odgovornog a svi ostali bi oprali ruke.
Kada ce te stati sa prozivkama, i pustiti da oni kojima je posao da zavrse sta treba.
Opoziciji smeta što se Srbija izgrađuje.
Kome smeta što se ruši?
Odogovarace ko bude trebalo
Praksa je da se upotrebne dozvole izdaju nekoliko godina nakon završetka radova sve dok se ne završe sve sitnice a objekat je globalno spreman za upotrebu.
Ko god da je pustio ljude u železničku stanicu u Novom Sadu biće za to propisno kažnjen.
Decenijama unazad ,pa i u prošlom veku mnoge zgrade nisu imale upotrebnu dozvolu,kao i dan danas ih nemaju,nisu uknjižene a ljudi ih koriste i žive u njima.
Odgovornost investitora
Sve je objašnjeno juče, nema potrebe za dodatnim pitanjima – Ukoliko su sve informacije već pružene, bolje je da to prihvatimo i ne insistiramo na istom.
Juče je dato objašnjenje oko tih dozvola i nema potrebe za daljim preispitivanjem ako su stvari već objašnjene.
Predsednik nikad obecanje nije ostavio neispunjeno,tako da ce pustiti tuzilastvo da radi svoj posao i odgovorni ce sluziti kaznu u zatvoru
Izgleda da panika lagano kreće. Mask zatražio da se ukine finsnsiranje nevladinog sektora van SAD, a velika većina odobrava. Ostalo je još samo da se Tramp saglasi,a nadam se da hoce
Pa šta? Članska kartica SNS je i upotrebna dozvola, gradjevinska dozvola, elaborat, ugovor, licenca i sve ostalo što je potrebno za izgradnju i upotrebu bilo kojeg objekta u Srbiji. Kriv je dakle Tito koji nije bio član te elitne organizacije.
Isto kao što je aktuelna opozicija puštala ljude u Arenu, pa je Čolić pevao dok je Arena imala privremenu dozvolu, ili su ljudi prelazili svakodnevno most na Adi, tako je i stanica imala svoju privremenu dozvolu. Kakvi dvostruki aršini…
Vučić je milion puta rekao da će naći krivca, zašto vi sad dižete dodatno tenziju.
Odgovorni e svakako odgovarati ova vest pokazuje da struka ne cuti i ne krije nista i kdfa je vlast u pitanju
Odjednom sve pametni neki ljudi i sve znaju.
Nemojte misliti da oni neće biti ispitani, svi koje je gospođa navela, ako se utvrdi da su krivi, debelo će odgovarati.
Svaka zgrada,most,nadvoznjak moze imati privremenu upotrebnu dozvolu dok ne dobije stalnu
Progovoriće svi oni, polako samo, kada dođu na red.