1740049167065
Kako u praksi izgleda povećanje zarada u prosveti

Istorijska povišica ili kazna za nastavnike

Izdanje 61
  1. Блокаде школа нису смеле да се десе.
    Блокаде, обуставе, су после 2. недеље, морале да стану, јер се нису придружили лекари.
    Тек тада би се могло рећи да жртва није узалудна.
    Овако борећи се против Ћацизма, ето нама Ћација.

  2. Све што им се дешава (наставницима) заслужују. Како објаснити поступак учитељице трећег разреда која у е-дневник уписује пречас и седам часова у току дана. Једина наставница ученика до четвртог разреда која је била у штрајку да не кажем у блокади. Ни она сама не зна из којих разлога,када се опаметила,хајде сада да варам државу,од ученика да правим незналице а родитеље будалама.

  3. Mislim, da ne treba iz ove obustave da izađemo pognute glave. Pokazali smo da je veliki broj nas radi opštih ciljeva spreman na veoma značajnu žrtvu, koja ide i do stavljanja na kocku sopstvene egzistencije. To je nešto na šta treba da budemo ponosni. Poklekli smo, ali u časnoj i herojskoj borbi: nekolicina nas je poražena u borbi protiv neumoljivog državnog aparata koji poseduje kompletan arsenal represije, a ima i dovoljno poslušnika koji će izvršiti nezakonita i nečasna naređenja odozgo.

    Pokazalo se da u društvu ima solidarnosti, ali da je ona nedovoljna da zaštiti nastavnike i učitelje koji su obustavili rad od samovolje režima, koji ne preza ni od toga da ugrozi egzistenciju ljudi, samo da bi ugušilo svaki izraz neslaganja.

    I molim vas sve, da se konačno manete se ocena. Pobuna nastavnika i učitelja se između ostalog odnosila i na velikim delom obesmišljen proces ocenjivanja.

    1. Zasto tim tonom o ocenjivanju? Nepravda se cini, nepravda nije ispravljena, svi se borimo, ne samo nastavnici, ali deci je ucinjena nepravda iz vise razloga, na vise nacina, pa i ocenjivanjem. Na osnovu ocena oni ce ici kroz dalje skolovanje, a trenutno nisu u istim uslovima i nije im ista polazna osnova: nekima ce ocene, dobre ocene, biti poklonjene, a znanja nemaju, a neki ce imati slabije ocene iako imaju vise znanja. To je tuzan rezultat borbe koju smo opet mi, zreli ljudi, naopako vodili i okoncali, i na taj nacin zloupotrebili studentski bunt, jer on je nastao upravo protiv nepravde i neodgovornosti!

  4. Iz sveha izlazimo veoma nesrecni, deca ni nastavu ni znanje ni ikakvu normalnost nisu dobila, ocene ce biti poklonjene, sem onima u osnovnim skolama koji su imali nastavu svaki dan i dobijali razlicite, cak i slabije, ocene, koji ce biti osteceni, i deca i nastavnici su sagledali da sve moze i da je sve dozvoljeno i da je drustvo sa svih strana bolesno i jedino ako su im roditelji usadili prave vrednosti jos ce moci da svoj zivot vode moralnim putem, mi smo jadna nacija u kojoj ljudi srednjih generacija, ljudi u punoj snazi, svoje greske pokusavaju da isprave tako sto uskracuju obrazovanje i opismenjavanje svojoj rodjenoj deci, pa i to ne uspeva, nas u prosveti nisu podrzali ostali zaposleni, veliki sistemi nusu stali i iscrpljivanje koje je primenio ovaj kriminalni klan na vlasti uspeva. Sekretari skola, koji su se javno borili protiv bezakonja uz studente i nastavnike, ssda trpe zlostavljanje sistema, zatrpani su poslom sa svih strana i rade i po 10 sati dnevno, naravno prekovremeni rad se ne placa, a ove ljude niko ne vidi, ne pruza im podrsku ni pomoc, vec svi nalaze da bas njih u svemu ovome treba napadati. Samo studentima svaka cast, oni se bore iskreno, sve sami nose na svojim ledjima, mladalackom energijom, ponos su ovog jadnog zaludjenom i porobljenog naroda, koji se deklarativno izjasnjava protiv korupcije, ali svaki dan zivi u korupciji, dozivljavajuci je kao sasvim normalnu stvar, primenjujuci je u svakoj oblasti zivota, ismevajuci one koji to ne rade, jer oni ne mogu da zaposle decu, ne mogu da zakazu lekarske preglede, ne mogu nista i „tako im i treba kad su nesnalazljivi i nesposobni“!!!???