Kakvi redovi vožnje od pre 30 godina? O čemu Vi pričate? Red vožnje se u Beogradu donosi sezonski (zimski red vožnje i letnji red vožnje sa periodom primene jul-avgust, eventualno od kraja juna, u zavisnosti od završetka nastavnog dela školske godine) i treba da bude prilagođen realnim uslovima saobraćaja, na osnovu analiza i merenja koja su se nekad radila na terenu, a sada (u teoriji bi trebalo da sistem za daljinsko praćenje radi kako treba) postoji mogućnost da se podaci prikupe i analiziraju preko sistema za daljinsko praćenje vozila. I ukoliko nije moguće ispoštovati red vožnje, odnosno postoje veća, drastična i karakteristična odstupanja, Sekretarijat za javni prevoz ima dužnost da red vožnje prilagodi potrebama korisnika, odnosno karakterističnim uslovima za odvijanje saobraćaja. Kakvih 30 godina, nije to Sveto pismo da ne sme da se menja, to se u danu promeni jednostavnim potpisom sekretara za javni prevoz. Vi previše slušate Aleksandra Šapića, koji se razume samo u plivanje i odličan je u bazenu. U saobraćajnoj struci ipak ne važe ista pravila.
O svemu ste pričali, a ništa rekli niste! Umesto da te postojeće redove vožnje, koji postoje od pre 30 godina, prilagodite svakodnevnim uslovima saobraćaja ( gužva, kiša, sneg, led i lepo vreme)! Naravno u njih bi trebalo da uračunate i obaveznu pauzu od najmanje 5min po pravcu koju vozači imaju! E, kada to sve uračunate i shvatite da vozači nisu roboti već obični ljudi i da oni imaju pravo na odmor, tada ćete dobiti red vožnje koji može da se ispoštuje! Pošto su gužve u saobraćaju u isto vreme svaki dan u to vreme se red vožnje mora „rastegnuti“ (povećati) i sa istim brojem vozila će se sve odratiti kako treba, jer ako putnik treba da čeka 6min a vozilo ne dođe a na 7min će doći onda treba promeniti red vožnje i rešeni svi problemi.
Prevoz treba da se placa i da ide u za to tacno odredjeno vreme. Ovako, ko zna kad ce i da li ce ici po sistemu „kolko para tolko i muzike“ pa posto se ne placa peske cemo ici. Napuni Bato autobus na pocetnoj pa makar i ceo dan tu stajao, a ovi koji ne cekaju na pocetnoj ne treba ni da udju. Samo neka je autobus pun,pa vozi Misko. Ja vecu glupost nisam cula o resavanju prevoza.
„Dinamička vožnja je, oblak dima izbačen u grlo nedižnog gradjanina,koji plaća plućima!“
„Dimi se i tamo gde se požar ne vidi!“
Ovi isti što se sada bune su do juče tražili besplatan javni prevoz. Mislili su da onaj balvan to nikada neće uraditi… E pa za..bali ste se. Neko mu je nacrtao da je to korisno i da na taj način može da obezbedi poprilično glasova sirotije. Da je Đilas to uradio 2012. i dan danas bi bio gradonačelnik a ne ovaj som koji će verovatno tu da sedi barem do početka naredne decenije.
Uvođenje turaka u posao i one blokade, napadi na građane od strane komunalaca i konduktera i slično je bukvalno ono zbog čega je i Đilas ostao bez fotelje. Ovaj sada ide u drugu krajnost ali mu to za razliku od prvopomenutog ni malo neće naškoditi.
„Voze nas kao niko i nikad pre,samo ne znamo kuda?“
Kada nema gužve autobusi polaze po turaži tj po redu vožnje.Problem nastaje kada ispadnu iz turaže i tada otpravnici pokušavaju da ih vrate u to redovno vreme,a i sami znaju da to nije moguće.Medjutim problem nije ni u njima već u njihovim nadredjenima koji su podpuno svesno radili na tome da se gsp uništi i zatim privatizuje po scenariju Šojić-Trpković.
Gradski prevoz je sve gori I gori
Sapic dok sve uniste nece otici njega bas briga za Srbiju on je sebe obezbedio ovde je maskota koja radi sta mu narede.
Nema nama spasa dok politiku u srbiji ne preuzmu stranci, strani političari i strane političke partije. Mi ništa ne znamo, mi nemamo ni lekare ni inženjere ni političare.
A ŝfa rade odbornici u gradskoj skupštini?! Primaju plate i nemeśaju se u svoj posao.Ako ima primedbi na “ ideje“ gradonaĉelnika,gde je konstruktivna kritika,predlog?! ….moĉvara kao u svim drźavnim „institucijama“,a ti narode…trpi.
Jako lepo, strucno ali razumljivo objasnjeno. Vasem sagovorniku sam nekada bio kolega i rukovodilac, kada je on bio mladi inzenjer, veoma energican, strucan i pun entuzijazma. Drago mi je kada procitam da i dalje postoje mlade nade javnog prevoza, neko ko dobro poznaje ovaj posao, svoju struku, zna sta su problemi i ko ima viziju sta treba da napravimo. Iako sam sad pred penzijom, puno mi je srce kada vidim studente koliko se iskreno bore za ovo drustvo i buduce zrele i ozbiljne ljude. A posebno mi je drago i za mladog kolegu Bankovica sto je istrajao u svojim stavovima i nije digao ruke od njegovog GSP-a. Uz ovu omladinu i decu ipak ima neke nade za ovo drustvo i drzavu, nadam se sto vecem broju mladih inzenjera, lekara, advokata, naucnika, nastavnika… koji ne pripadaju nijednoj politickoj stranci, vec imaju svoj stav i znanje i to zele da primene u svojoj zemlji.
Javasluk je bio, javasluk ce i ostati jer to niko ne zeli da ispravlja. Prevoz ce biti besplatan jer ga nece ni biti.
Autobusi bili zeleni i nisu išli u konvojima i nismo ih čekali po pola sata. I čak su i klinci znali na koja se vrara sami ulazi. Grozno neko vreme, stvarno…
Ali od Karaburme do Skupštine se putovalo maksimum 20 min. a u poslednje vreme 40 i više min. Glupo je porediti jedan normalan Beograd sa ovim sada!
Odlican tekst, odlican sagovornik
jednom panj, uvek panj
Obratite pažnju na prodaju GSP-a od leta 2025. Gradsku firmu od 130 godina tradicije će proDATI „biznismenu“. Jedna mala informacijica.
Svaki bus ima ugradjen gps tako da se vidi sve, kad je krenuo, kad je stao…….itd. Softver će da pušta buseve a ne dipečer…Preko struje svaka bg porodica da plaća prevoz mesečno recimo 300 din i onda da bude besplatan
Ne dolazi u obzir preko struje, šta vam bre pada na pamet? Kakvi su to komunistički fazoni? Zašto svi da plaćaju ako se svi ne voze? Jeste li vi svesni da u Britaniji plaćaš SAMO ono što koristiš i da je to najpravednije rešenje. Pa tako i vodu i grejanje i javni servis i parking i sve, sve, bukvalno sve. Ne bi smeo niko da ti naplati ono što ne koristiš, to je protivno ljudskim pravima. Isto i RTS, to ne bi smelo da se plaća preko računa za struju, evo ja nemam TV, a plaćam na dva mesta. Ne gledam nikad RTS. Sramota. Zašto to predlažete, živo me zanima?
I ovako svi plaćaju jer se na kartama ne uzima više od 20%. Ostalo ide iz budžeta i tako je već 30 i kusur godina, a možda i duže.
Pa sad hajde još malo da dodamo preko računa za struju??!! Kakva vam je to logika?
GSP je na budžetu od kada postoji. Karte su tu bili samo jedan mali deo, a povremeno nisu pokrivale ni 10%. Najveći uspeh u naplati su imali pre par decenija kada su sve firme morale za sve svoje zaposlene da uzmu markice, hteli oni to ili ne.
Ana, u potpunosti sam saglasan sa Vama. Identična situacija je i u Francuskoj gde sam imao priliku da živim. Ljudi od struke i integriteta rešavaju probleme u vezi sa gradskim saobraćajem, a ne političari kao kod nas (ako su uopšte i politicari). Plaćanje gradskog prevoza preko TV pretplate je najveća glupost koju sam čuo.
… i biće još gore nego sada. Živi bili pa videli.
I da dodam, zbog Vesićevih kocki trole više ne idu do Studentskog trga, osim 29, koji ide na dvadeset minuta otprilike. Tako se sa Slavije do centra grada, gde se nalaze pozorišta, muzeji, jedina normalna koncertna dvorana, restorani, može doći jedino sa autobusom 31 i trolom 29. Krkljanci su neprestani. Ali to izgleda nikoga ne zanima. Ne zanima čak ni one iz opozicije, koji se nikada nisu udostojili da kažu da li će MAKAR to promeniti kad dođu na vlast ili će nastaviti, zbog Vesićevih kocki, da nas maltretiraju.
Redovno se dešava da trole idu u „konvoju“, a onda ih ne bude po dvadeset minuta. To se neće DESITI ako… to se već DEŠAVA. Jednostavno, gradski saobraćaj je potpuna katastrofa i ja nigde u Evropi nisam videla tako loš gradski saobraćaj, i što se tiče stanja samih vozila (tu smo apsolutni prvaci), i što se tiče frekventnosti. To je oduvek bila slaba tačka ovog grada. Isto tako, plava vozila nisu uočljiva, pogotovu noću, tako da je to prefarbavanje u plavo čisto ludilo i Šapićev hir.
Sagovornik je sve tačno naveo! Ovo je Šapićeva odluka po interesu i narudžbini vlasnika privatnih prevoznika, kojima su građani koji koriste javni prevoz postali samo nepotreban teret u ispunjenju njihovog cilja – što više para iz budžeta grada da se izvlači. Nekada su se prale pare preko građevinarstva i investitora u urbanizmu, u poslednjih godinu dana najviše para se operu kroz javni prevoz.
Министарка енергетике помиње динамичко снабдевање струјом.
Овај, димамички ред вожње.
Сада су на реду грађани и динамичко пуњење Забеле и свих затворских капацитета.
„Возачи ће намерно правити паузе од 10,15 минута….“..због оваквих изјава неких будала нећемо имати ни превоз ни возаче ни нормалан саобраћај..
Težak idiotluk, dokle više!!!
Red voznje, sadasnji ili dinamicki, ne znaci nista sve dok se u centar problema ne stavi korisnik gradskog prevoza i relativni komfor putnika pre i tokom njegovog koriscenja. Sam broj autobusa ili minuti izmedju polazaka su besmislice – da li postoji ikakav dokument koji precizira koliko ce biti prosecno i maksimalno vreme cekanja na autobus, u na primer 90% slucajeva? Dokument koji precizira maksimalni broj putnika koji ce biti u autobusu (svi autobusi imaju taj tehnicki kapacitet, sedenje i stajanje), opet u 90% slucajeva? I onda najopasnija stvar za Sapica: ako takav dokument postoji, gradjani i strucnjaci ce moci da MERE kvalitet gradskog prevoza i da pozovu/opomenu/smene odgovornu osobu koja nije ispunila zadate parametre.
Bez unapred zadatih parametara kvaliteta gradskog prevoza, neuki ljudi samo simuliraju da organizuju prevoz, a mi gradjani simuliramo da uzivamo u tome.
Naravno, i penali za prevoznika koji nije ispunio unapred zadate zahteve. Ako ih je tesko/nemoguce (?) ispuniti, nemoj da se prijavljujes na tender (ako pravi tenderi uopste postoje…)
Naravno da pravi tenderi ne postoje. Sve je to teška muvačina i krađa.
„Špic ili špric,pitanje je sada?“
Budalaština na kub u još više prostora za malverzacije…
Dinamički ili haos sistem ili „svadbarski“ sistem kada naidje po deset autobus?Ko će reći vozačima na pčetnim stanicama kada je dinamika da krenu?Da li će imati normu polazaka ili radno vreme?Zašto ste red vožnje držali svo ovo vreme,pa ga i na table ukucali ako nije bio dobar?Da li je ivesticija elektronskog obaveštavanja putnika bačena para za koju niko neće odgovarati( a bila je dobra)?Da li će na stanicama biti grejanja dok promrzli putnici čekaju prevoz?Koliko je to praznih autobusa prolazilo zbog čega se menja ceo sistem?Nesposobnjakovići.
Da li če na stajalištima imati grejanja? Kako to prijatelju zamišljaš da ima grejanje ispod tzv. pečurke, gde svi čekamo nailazak prevoza.
Kakvi redovi vožnje od pre 30 godina? O čemu Vi pričate? Red vožnje se u Beogradu donosi sezonski (zimski red vožnje i letnji red vožnje sa periodom primene jul-avgust, eventualno od kraja juna, u zavisnosti od završetka nastavnog dela školske godine) i treba da bude prilagođen realnim uslovima saobraćaja, na osnovu analiza i merenja koja su se nekad radila na terenu, a sada (u teoriji bi trebalo da sistem za daljinsko praćenje radi kako treba) postoji mogućnost da se podaci prikupe i analiziraju preko sistema za daljinsko praćenje vozila. I ukoliko nije moguće ispoštovati red vožnje, odnosno postoje veća, drastična i karakteristična odstupanja, Sekretarijat za javni prevoz ima dužnost da red vožnje prilagodi potrebama korisnika, odnosno karakterističnim uslovima za odvijanje saobraćaja. Kakvih 30 godina, nije to Sveto pismo da ne sme da se menja, to se u danu promeni jednostavnim potpisom sekretara za javni prevoz. Vi previše slušate Aleksandra Šapića, koji se razume samo u plivanje i odličan je u bazenu. U saobraćajnoj struci ipak ne važe ista pravila.
O svemu ste pričali, a ništa rekli niste! Umesto da te postojeće redove vožnje, koji postoje od pre 30 godina, prilagodite svakodnevnim uslovima saobraćaja ( gužva, kiša, sneg, led i lepo vreme)! Naravno u njih bi trebalo da uračunate i obaveznu pauzu od najmanje 5min po pravcu koju vozači imaju! E, kada to sve uračunate i shvatite da vozači nisu roboti već obični ljudi i da oni imaju pravo na odmor, tada ćete dobiti red vožnje koji može da se ispoštuje! Pošto su gužve u saobraćaju u isto vreme svaki dan u to vreme se red vožnje mora „rastegnuti“ (povećati) i sa istim brojem vozila će se sve odratiti kako treba, jer ako putnik treba da čeka 6min a vozilo ne dođe a na 7min će doći onda treba promeniti red vožnje i rešeni svi problemi.
Prevoz treba da se placa i da ide u za to tacno odredjeno vreme. Ovako, ko zna kad ce i da li ce ici po sistemu „kolko para tolko i muzike“ pa posto se ne placa peske cemo ici. Napuni Bato autobus na pocetnoj pa makar i ceo dan tu stajao, a ovi koji ne cekaju na pocetnoj ne treba ni da udju. Samo neka je autobus pun,pa vozi Misko. Ja vecu glupost nisam cula o resavanju prevoza.
„Dinamička vožnja je, oblak dima izbačen u grlo nedižnog gradjanina,koji plaća plućima!“
„Dimi se i tamo gde se požar ne vidi!“
Ovi isti što se sada bune su do juče tražili besplatan javni prevoz. Mislili su da onaj balvan to nikada neće uraditi… E pa za..bali ste se. Neko mu je nacrtao da je to korisno i da na taj način može da obezbedi poprilično glasova sirotije. Da je Đilas to uradio 2012. i dan danas bi bio gradonačelnik a ne ovaj som koji će verovatno tu da sedi barem do početka naredne decenije.
Uvođenje turaka u posao i one blokade, napadi na građane od strane komunalaca i konduktera i slično je bukvalno ono zbog čega je i Đilas ostao bez fotelje. Ovaj sada ide u drugu krajnost ali mu to za razliku od prvopomenutog ni malo neće naškoditi.
„Voze nas kao niko i nikad pre,samo ne znamo kuda?“
Kada nema gužve autobusi polaze po turaži tj po redu vožnje.Problem nastaje kada ispadnu iz turaže i tada otpravnici pokušavaju da ih vrate u to redovno vreme,a i sami znaju da to nije moguće.Medjutim problem nije ni u njima već u njihovim nadredjenima koji su podpuno svesno radili na tome da se gsp uništi i zatim privatizuje po scenariju Šojić-Trpković.
Gradski prevoz je sve gori I gori
Sapic dok sve uniste nece otici njega bas briga za Srbiju on je sebe obezbedio ovde je maskota koja radi sta mu narede.
Nema nama spasa dok politiku u srbiji ne preuzmu stranci, strani političari i strane političke partije. Mi ništa ne znamo, mi nemamo ni lekare ni inženjere ni političare.
A ŝfa rade odbornici u gradskoj skupštini?! Primaju plate i nemeśaju se u svoj posao.Ako ima primedbi na “ ideje“ gradonaĉelnika,gde je konstruktivna kritika,predlog?! ….moĉvara kao u svim drźavnim „institucijama“,a ti narode…trpi.
Jako lepo, strucno ali razumljivo objasnjeno. Vasem sagovorniku sam nekada bio kolega i rukovodilac, kada je on bio mladi inzenjer, veoma energican, strucan i pun entuzijazma. Drago mi je kada procitam da i dalje postoje mlade nade javnog prevoza, neko ko dobro poznaje ovaj posao, svoju struku, zna sta su problemi i ko ima viziju sta treba da napravimo. Iako sam sad pred penzijom, puno mi je srce kada vidim studente koliko se iskreno bore za ovo drustvo i buduce zrele i ozbiljne ljude. A posebno mi je drago i za mladog kolegu Bankovica sto je istrajao u svojim stavovima i nije digao ruke od njegovog GSP-a. Uz ovu omladinu i decu ipak ima neke nade za ovo drustvo i drzavu, nadam se sto vecem broju mladih inzenjera, lekara, advokata, naucnika, nastavnika… koji ne pripadaju nijednoj politickoj stranci, vec imaju svoj stav i znanje i to zele da primene u svojoj zemlji.
Javasluk je bio, javasluk ce i ostati jer to niko ne zeli da ispravlja. Prevoz ce biti besplatan jer ga nece ni biti.
Autobusi bili zeleni i nisu išli u konvojima i nismo ih čekali po pola sata. I čak su i klinci znali na koja se vrara sami ulazi. Grozno neko vreme, stvarno…
Ali od Karaburme do Skupštine se putovalo maksimum 20 min. a u poslednje vreme 40 i više min. Glupo je porediti jedan normalan Beograd sa ovim sada!
Odlican tekst, odlican sagovornik
jednom panj, uvek panj
Obratite pažnju na prodaju GSP-a od leta 2025. Gradsku firmu od 130 godina tradicije će proDATI „biznismenu“. Jedna mala informacijica.
Svaki bus ima ugradjen gps tako da se vidi sve, kad je krenuo, kad je stao…….itd. Softver će da pušta buseve a ne dipečer…Preko struje svaka bg porodica da plaća prevoz mesečno recimo 300 din i onda da bude besplatan
Ne dolazi u obzir preko struje, šta vam bre pada na pamet? Kakvi su to komunistički fazoni? Zašto svi da plaćaju ako se svi ne voze? Jeste li vi svesni da u Britaniji plaćaš SAMO ono što koristiš i da je to najpravednije rešenje. Pa tako i vodu i grejanje i javni servis i parking i sve, sve, bukvalno sve. Ne bi smeo niko da ti naplati ono što ne koristiš, to je protivno ljudskim pravima. Isto i RTS, to ne bi smelo da se plaća preko računa za struju, evo ja nemam TV, a plaćam na dva mesta. Ne gledam nikad RTS. Sramota. Zašto to predlažete, živo me zanima?
I ovako svi plaćaju jer se na kartama ne uzima više od 20%. Ostalo ide iz budžeta i tako je već 30 i kusur godina, a možda i duže.
Pa sad hajde još malo da dodamo preko računa za struju??!! Kakva vam je to logika?
GSP je na budžetu od kada postoji. Karte su tu bili samo jedan mali deo, a povremeno nisu pokrivale ni 10%. Najveći uspeh u naplati su imali pre par decenija kada su sve firme morale za sve svoje zaposlene da uzmu markice, hteli oni to ili ne.
Ana, u potpunosti sam saglasan sa Vama. Identična situacija je i u Francuskoj gde sam imao priliku da živim. Ljudi od struke i integriteta rešavaju probleme u vezi sa gradskim saobraćajem, a ne političari kao kod nas (ako su uopšte i politicari). Plaćanje gradskog prevoza preko TV pretplate je najveća glupost koju sam čuo.
… i biće još gore nego sada. Živi bili pa videli.
I da dodam, zbog Vesićevih kocki trole više ne idu do Studentskog trga, osim 29, koji ide na dvadeset minuta otprilike. Tako se sa Slavije do centra grada, gde se nalaze pozorišta, muzeji, jedina normalna koncertna dvorana, restorani, može doći jedino sa autobusom 31 i trolom 29. Krkljanci su neprestani. Ali to izgleda nikoga ne zanima. Ne zanima čak ni one iz opozicije, koji se nikada nisu udostojili da kažu da li će MAKAR to promeniti kad dođu na vlast ili će nastaviti, zbog Vesićevih kocki, da nas maltretiraju.
Redovno se dešava da trole idu u „konvoju“, a onda ih ne bude po dvadeset minuta. To se neće DESITI ako… to se već DEŠAVA. Jednostavno, gradski saobraćaj je potpuna katastrofa i ja nigde u Evropi nisam videla tako loš gradski saobraćaj, i što se tiče stanja samih vozila (tu smo apsolutni prvaci), i što se tiče frekventnosti. To je oduvek bila slaba tačka ovog grada. Isto tako, plava vozila nisu uočljiva, pogotovu noću, tako da je to prefarbavanje u plavo čisto ludilo i Šapićev hir.
Sagovornik je sve tačno naveo! Ovo je Šapićeva odluka po interesu i narudžbini vlasnika privatnih prevoznika, kojima su građani koji koriste javni prevoz postali samo nepotreban teret u ispunjenju njihovog cilja – što više para iz budžeta grada da se izvlači. Nekada su se prale pare preko građevinarstva i investitora u urbanizmu, u poslednjih godinu dana najviše para se operu kroz javni prevoz.
Министарка енергетике помиње динамичко снабдевање струјом.
Овај, димамички ред вожње.
Сада су на реду грађани и динамичко пуњење Забеле и свих затворских капацитета.
„Возачи ће намерно правити паузе од 10,15 минута….“..због оваквих изјава неких будала нећемо имати ни превоз ни возаче ни нормалан саобраћај..
Težak idiotluk, dokle više!!!
Red voznje, sadasnji ili dinamicki, ne znaci nista sve dok se u centar problema ne stavi korisnik gradskog prevoza i relativni komfor putnika pre i tokom njegovog koriscenja. Sam broj autobusa ili minuti izmedju polazaka su besmislice – da li postoji ikakav dokument koji precizira koliko ce biti prosecno i maksimalno vreme cekanja na autobus, u na primer 90% slucajeva? Dokument koji precizira maksimalni broj putnika koji ce biti u autobusu (svi autobusi imaju taj tehnicki kapacitet, sedenje i stajanje), opet u 90% slucajeva? I onda najopasnija stvar za Sapica: ako takav dokument postoji, gradjani i strucnjaci ce moci da MERE kvalitet gradskog prevoza i da pozovu/opomenu/smene odgovornu osobu koja nije ispunila zadate parametre.
Bez unapred zadatih parametara kvaliteta gradskog prevoza, neuki ljudi samo simuliraju da organizuju prevoz, a mi gradjani simuliramo da uzivamo u tome.
Naravno, i penali za prevoznika koji nije ispunio unapred zadate zahteve. Ako ih je tesko/nemoguce (?) ispuniti, nemoj da se prijavljujes na tender (ako pravi tenderi uopste postoje…)
Naravno da pravi tenderi ne postoje. Sve je to teška muvačina i krađa.
„Špic ili špric,pitanje je sada?“
Budalaština na kub u još više prostora za malverzacije…
Dinamički ili haos sistem ili „svadbarski“ sistem kada naidje po deset autobus?Ko će reći vozačima na pčetnim stanicama kada je dinamika da krenu?Da li će imati normu polazaka ili radno vreme?Zašto ste red vožnje držali svo ovo vreme,pa ga i na table ukucali ako nije bio dobar?Da li je ivesticija elektronskog obaveštavanja putnika bačena para za koju niko neće odgovarati( a bila je dobra)?Da li će na stanicama biti grejanja dok promrzli putnici čekaju prevoz?Koliko je to praznih autobusa prolazilo zbog čega se menja ceo sistem?Nesposobnjakovići.
Da li če na stajalištima imati grejanja? Kako to prijatelju zamišljaš da ima grejanje ispod tzv. pečurke, gde svi čekamo nailazak prevoza.
To je kad čekaš autobus ali ga ne dočekaše.