Zasto niko ne pise o tome da vozovi prema Prijepolju ne saobracaju? Zat zo nije bitna vest?
Gluplji i lažljivuji tekst nisam odavno pročitao. Samo malo da su otišli i pitalii u ministarstvu saobraćaja ili direktora infrastrukture dobili bi odgovore na sve gluposti ko je pročitah u ovom tekstu. Prvo da ste jednu stvar proverili saznali bi da je deonica, Subotica Beograd ili obratno deo međunarodno koridora 10. Mi imamo po međunarodni ugovorima obavezu da obezbedimo tranzit teretnih vozova, a kasnije i putnički. Drugo tu će vozovi saobraćati 200 km/h i to za nekoliko dana. U sve sertifikat ta pruga je dobila zavr#etkom ispitivanja i dolaskom komisije iz Holandija koja je ovu brzu sertifikovala za brzine od 200 na sat. Problem sa staničnim zgradama u NS, Bačkoj Topoli i Subotici nema nikakvog uticaja na kolosek i kolosečnu konstrukciju. U nije mi jasno zašto uporno izmišljate i slažete. TK centar u NS je u C delu zgrade i može da upravlja vozovima. Treće, a kroz celu Mađarsku vozovi će saobraćati 160 km/h. Sve brzine preko 120 km/h prema standardu UIC /udruženje železnica evrokontinenta/ su brze pruge. Vodite politiku preko čisto tehničke stvari. Barem onda naučite neke stvari, a a ne da objavljujete izmišljene priče navodnog stručnjaka sa železnice. Garantujem da takvog nema, a jer svi na železnici znaju ovo što sam izneo kao argumente. Uostalom SOKO već 10 dana svaki dan interno saobraća do Subotice. Ko ne veruje idite na YT imate snimke. Saobraća brzinom od 200 na sat. Tako da vam je sve ovo što napisaste laž do laži. Nos vam izrastao do Subotice.
Žao mi je što nas mržnja obuzima za sve što se radi za dobrobit svih nas.
Kao narod ove zemlje oboleli smo , izgleda neizlečivo od “ mračenja“ (kako to kažu mladi).
Ne mislim da je sve idealno ali sam uverenja da ono što ne valja može da se popravi. Kao i svi mi .
Treba da se lečimo se od mržnje i da radimo na sebi da budemo bolji jer ćemo samo tako valjati zajednici.
Stvarno niste normalni….
Hajde lepo uzmite Evrokod po čijim propisima mi u Srbiji projektujemo pa lepo pročitajte koje pruge se klasifikuju za koje brzine i kako se projektuju pa tek onda botujte.
Sram da vas bude, zbog vaših stavova i rtazmišljanja ova zemlj je i propala.
Drugovi blokaderi,blago Srbiji pa vi se u sve razumete.JEL ZNANE MOZDA I KAD TRECI SVESKI RAT POCINJE.Vecina nije sela u voz koji ide tolikim brzinama a ovde prosipate gluposti.
Samo totalna reforma pravosuđa , nema druge. Ovako , bojim se da će mo doživeti Bosanski scenario.
Teretni saobraćaj se pušta pre putničkog zbog testiranja maksimalnog opterećenja gde se posle prolaska tereta vrši dodatna nivelacija pruge podbijačicom koja sabija i niveliše prugu. Tek nakon toga se pušta putnički. Kod pruge BG-NS se išlo obrnutom varijantom pa je posle puštanja putničkog krenuo teretni koji je sabio prugu i napravio takav problem da je putnički morao u nekim deonicama da se spusti na 160km i manje a sama podbijačica ne može da niveliše kako treba zbog gustine putničkog saobraćaja.
Sigurno da je sve tako kako ste napisali,ali tema su brze pruge a na njima nema mesta za teretne vozove cija je brzina do 120km/h,a u Madjarskoj se putnicki vozovi vec krecu do 160km/h,pa sto bi farbali sveze okreceno.Pravac Budimpesta Beograd nema protok putnika koji bi opravdao izgradnju saobracajnice sa cetiri koloseka,tako da smo mi dobili modernizovanu prugu po ceni izgradnje TGVa.Pruga sa mesovitim saobracajem je opravdana za nase uslove,ali od toga ne treba praviti dramu,rumunske lokomotive su vukle vozove brzinama od 140km/h po Madjarskoj i Cehoslovackoj pre 50godina,u socijalizmu koji kineski komunizam nikad nece dostici,kao sto socijalizam nije dostigao kapitalizam.Ogradjujem se da su komparacije prakticno nemoguce zbog smrti socijalizma usled kratke i teske bolesti.Nama ce trebati cetiri koloseka kroz celu Srbiju,ali kada budemo imali izuzetno razvijen Ro Ro i integralni transport,sto je svetla buducnost Srbije kao tranzitne teritorije,ali to je druga prica,nema veze sa kinesko-srpskim privrednim kriminalom.
Zbog neznanja razvijene zemlje gde vozovi idu i preko 300km.na sat prvo puštaju putnički saobraćaj pa ondae teretni,nestrucni su doboga.Neznam kako su uspeli da se tako razviju,tu su neka nečista podla u pitanju.Mora da su neki vanzemaljci umesali prste pa su im napravljene pruge kako treba i to za takve brzine.
U sačinjavanju ugovora sa naaše strane učestvovali su balvani. U konkretnom slučaju može se koristiti himna studenata biciklista: Subotica Budapest, Bratislava …. Strazbur, ISPUNITE ZAHTEVE.
Tačno lopovski balvani.
Pruga je gradjana za 200 km/h zato sto putni prelazi nisu u nivou sa prugom ,jer da je gradjana za 160 onda prelazi mogu biti u nivou sa prugom .U Madjarskoj takvu prugu prave za brzine do 160km/h i svi prelazi su u nivou .Kod nas je problem zbog korupcije i zato i radovi nisu odradjeni kako bi trebalo i stoga neko mora da odgovara
Za projekat brze pruge trebaju ozbiljne analize i uskladjenost sa EU propisima( da podsetim voz ide trasom Budimpesta-Solun a ne Pazova-Sangaj) Sistem kontrole u Kini je sasvim drugaciji nego u EU . To je samo jedan segment ovog posla a gde su vozovi , ostala infrastruktura , radna snaga itd. Neka nam je bog u pomoc!
Balvani ce se prevoziti i kad pocne putnucki saobracaj.
Auu pa ni Kinezi nisu dobili sertifikat sad kad moraju zatvoriti svoju zeleznicu kakvih li glupih komentara
Ovo je Evropa važe Evropski standardi.Tri voza Stadler KISS imaju ETCS bez tog sistema na pruzi ne mogu saobraćati 200km/h isto važi i za Mađarske vozove.
Tako je! Po tekstu iz Madjarskih medija, Kinezi su prosle godine otvorili laboratoriju za bezbednost pruznog saobracaja u Madjarskoj, kako bi uskladili svoju tehniku bezbednosti,signalizacje i lokomotiva sa evropskim standardima. Po misljenju strucnjaka, to ce biti proces koji ce da potraje
Komentari nisu grupi a verujem ni ti samo nisi baš shvatio.Kinezi zu tamo daaaleeekooo pa imaju svoje standarde
A mi kao hocemo da se povezemo sa Evropom paotamo da se drzimo evropskih standarda posto bi bilo malo glupo da se sada cela Evropa zbog Srbije prebacuje na neke kineske standarde .
Do juce niste znali sta je brza pruga!!!
Do juce niste znali šta je moderan auto put.
Do juce ali i danas ne volite svoju zemlju…!
Ali smo i juče znali a znamo i danas da je sektin bot najtuplji primerak ljudske vrste,glup,žao i pakostan.
Niko tebi ne brani da bolid svoju Hercegovinu ,nama se skini i ti tvoji prekodrinci.
Ti ni danas ništa ne znaš , a tako će biti i sutra.
O Hercegovanac , vrati se u svoju Hercegovinu i tamo tupi zube pošto očigledno o ovoj temi nemaš pojma.
Ali ti nikako da pronađeš Serbian Latin, na računaru.
Šta smo mi znali, to mi znamo, a ti si video voz kada te dovezao u Beograd.
1999 godine Srbija je proizvela vagone u Goši za 200km/h,probne vožnje su obavljane u Italiji a namenjeni su bili za međunarodni saobraćaj,što znači znali smo.
Ti „stručnjaci“ sa železnice su i doveli železnicu na ovaj nivo koji sada ima. Svi su otišli kod kineza da bi podigli nivo železnice.
Kada će AV da otvori fabriku peleta na pruzi NS – SU?
E…Vuče, nije ni čudo sto Vas Presednik ne moze smisliti jer ste dobar istražitelj zataškanih i loših “ radnji“ “ nadležnih. Samo napred! I po cenu da Vas pljuju.
Građena za 160, a plaćena za 180 km.na h. Naravno, znamo gde je završila razlika.
Pruga i jeste građena za brzinu od 160 km. na h. Ali je plaćena kao da je brza pruga od 180 km. na h.
A ne na 200km na h,tako sma ja čula.Posto se zove brza pruga a brza pruga je tek onda ako ide 200km.na sat
To je pruga naseg Ace Srbina. Kao kargo voz u Americi 20 na sat.
I Sloba je otvarao nekoliko puta Feketic Subotica Feketic. Unistise Vojvodinu.
Juce si saznao da postoje i brze pruge. A vec danas trtljaš!!!
Naslov znači da svi članovi I simpatizeri možete slobodno da se vozite,lepo piše da su bezbedni balvani.
Bravo Bagzi
Ne kenjaj bre vise balvanu jedan.
Bagzi kralju!
Ti ništa nisi saznao , ali trtljas
Da glupost uzdiže ti bi odavno leteo,ali bukvalno leteo.
Уместо да убрзано отклањају недостатке на овој брзој прузи,коју смо платили као свети Петар кајгану ,они прво пуштају теретне возове да возе балване.Тако ће убрзати распад ове пруге.Разбуцаће је као беба звечку.Јер онај ко не уме да изгради колосек по европским стандардима,тај неће умети ни да успешно одржава ову пругу са тешким теретним возовима.Да ли је ико помислио на сигурност машиновођа?Можда планирају да овим возовима управља вештачка интелигенција.Врхувни Муфљуз се вратио из Кине.Пословни Кинези су му продали,боље рећи увалили коферче са којим ће моћи да управља овим теретним возовима на брзој прузи.Но,то коферче је уствари пројектовано да деца управљају возовима у дневној соби.Врховни Муфљуз није још на таквом “интелектуалном“ нивоу да види разлику…….П.С.На крају ћемо сликара Милића од мачве прогласити српским Нострадамусом.Наиме,он је у својим сликама предвидео-Да ће балвани летети у небо.
..za nas drugarice I Drugovi pruga Beograd -Bar je remek delo..izgradili nasim lopatama racunicom dostojno divljenja..A slusala se samo partija na celu sa Drugom Titom uz napore I znoj naroda..a moglo je I sada ote purge znanja ihahaj svi I danas da nauce..
Srpski proizvodi
( u Vučićevoj potrošačkoj korpi )
“ Delimicno rešenje o upotrebnoj dozvoli “ , Bog te mazo , može li jedno 3/4 Rešenja sa prilozima
“ Teretni transport , za sada “
Čitaj prodajemo prasice , ali polovinu , celo ne može .
Čekamo dostavu , no ide sporije , jer stiže volovskom zapregom
Potrošač
Može li onda jeftinije ?
Ne
Znaš li koliko sve to košta i koliko se mi moramo ugraditi ?
Čuti i ne talasaj , mi mislimo za i na sve ( a krademo za sebe ).
Prva pruga Novi Sad – Subotica otvorena je 1883. godine.
Krajem 1980-tih, tom deonicom je redovno saobraćao Poslovni voz (evropski IC – Inter City standard) brzinom od 120kmh.
Onda je došla hulja iz Čipuljića sa pajtosima s raznih brda Dinarida: pretopiše što se pretopiti dalo, položiše što se položiti moglo, digoše ogromne kredite, dovedoše Sijeve komesare i robijaše i objasniše neukim Srbljima kako će tradicionalni i civilizacijski bliski prijatelji brzu prugu da nam sagrade, bolju, veću, bržu nego onomad mrski Austrougari!
Nastavite sami…
Treba odmah uhapsiti Vučića i Mihajloviću jer su oni inicijatori i naredbodavci da se promeni EU za Kinu. Odgovorni su i direktori kineskih firmi koje su izvođači radova a i svi podizvođači kojih ima na stotine. Da je EU radila prugu imali bismo 4 puta jeftiniji prugu i tri puta brže gotovi i to ispravnu.
Pa ti si ekspert, balvane jedan. Kada odeš u Brisel i povikneš gaće im se tresu. Svaka budala ima svoje veselje!
On nije, ali ima ko jeste. Ne znam zašto se vi čaciji prepoznajete u reči balvan? Niste valjda iz Bosne? Nemoj da druge nazivaš balvanima ipak je to opis za tebe. Ne pravi se pametan tužno to izgleda.
Чему толико писаније?
Ствар је једноставна:
-погодиш брзу пругу, изградиш обичну а разлику у цени поделиш са наручиоцем.
👍
Sta ti jedeš kad si toliko pametan
Zbog traljave i spore rekonstrukcije pruge Beograd Subotica Kelebija, železnički saobraćaj koridorom sever jug (Atina, Skoplje, Beograd Budimpešta i dalje) je u prekidu biće 6 godina.
Rešenje ove brljotine se ne nazire.
Mnogo baljezgaš.
Djido radikalu, šta nije tačno, molim za odgovor.
i sta je na kraju rezultat nula, plus tragedaja sa nadstersnicom znaci dubplo golo a troskovi ogromni
Zasto niko ne pise o tome da vozovi prema Prijepolju ne saobracaju? Zat zo nije bitna vest?
Gluplji i lažljivuji tekst nisam odavno pročitao. Samo malo da su otišli i pitalii u ministarstvu saobraćaja ili direktora infrastrukture dobili bi odgovore na sve gluposti ko je pročitah u ovom tekstu. Prvo da ste jednu stvar proverili saznali bi da je deonica, Subotica Beograd ili obratno deo međunarodno koridora 10. Mi imamo po međunarodni ugovorima obavezu da obezbedimo tranzit teretnih vozova, a kasnije i putnički. Drugo tu će vozovi saobraćati 200 km/h i to za nekoliko dana. U sve sertifikat ta pruga je dobila zavr#etkom ispitivanja i dolaskom komisije iz Holandija koja je ovu brzu sertifikovala za brzine od 200 na sat. Problem sa staničnim zgradama u NS, Bačkoj Topoli i Subotici nema nikakvog uticaja na kolosek i kolosečnu konstrukciju. U nije mi jasno zašto uporno izmišljate i slažete. TK centar u NS je u C delu zgrade i može da upravlja vozovima. Treće, a kroz celu Mađarsku vozovi će saobraćati 160 km/h. Sve brzine preko 120 km/h prema standardu UIC /udruženje železnica evrokontinenta/ su brze pruge. Vodite politiku preko čisto tehničke stvari. Barem onda naučite neke stvari, a a ne da objavljujete izmišljene priče navodnog stručnjaka sa železnice. Garantujem da takvog nema, a jer svi na železnici znaju ovo što sam izneo kao argumente. Uostalom SOKO već 10 dana svaki dan interno saobraća do Subotice. Ko ne veruje idite na YT imate snimke. Saobraća brzinom od 200 na sat. Tako da vam je sve ovo što napisaste laž do laži. Nos vam izrastao do Subotice.
Žao mi je što nas mržnja obuzima za sve što se radi za dobrobit svih nas.
Kao narod ove zemlje oboleli smo , izgleda neizlečivo od “ mračenja“ (kako to kažu mladi).
Ne mislim da je sve idealno ali sam uverenja da ono što ne valja može da se popravi. Kao i svi mi .
Treba da se lečimo se od mržnje i da radimo na sebi da budemo bolji jer ćemo samo tako valjati zajednici.
Stvarno niste normalni….
Hajde lepo uzmite Evrokod po čijim propisima mi u Srbiji projektujemo pa lepo pročitajte koje pruge se klasifikuju za koje brzine i kako se projektuju pa tek onda botujte.
Sram da vas bude, zbog vaših stavova i rtazmišljanja ova zemlj je i propala.
Drugovi blokaderi,blago Srbiji pa vi se u sve razumete.JEL ZNANE MOZDA I KAD TRECI SVESKI RAT POCINJE.Vecina nije sela u voz koji ide tolikim brzinama a ovde prosipate gluposti.
Samo totalna reforma pravosuđa , nema druge. Ovako , bojim se da će mo doživeti Bosanski scenario.
Teretni saobraćaj se pušta pre putničkog zbog testiranja maksimalnog opterećenja gde se posle prolaska tereta vrši dodatna nivelacija pruge podbijačicom koja sabija i niveliše prugu. Tek nakon toga se pušta putnički. Kod pruge BG-NS se išlo obrnutom varijantom pa je posle puštanja putničkog krenuo teretni koji je sabio prugu i napravio takav problem da je putnički morao u nekim deonicama da se spusti na 160km i manje a sama podbijačica ne može da niveliše kako treba zbog gustine putničkog saobraćaja.
Sigurno da je sve tako kako ste napisali,ali tema su brze pruge a na njima nema mesta za teretne vozove cija je brzina do 120km/h,a u Madjarskoj se putnicki vozovi vec krecu do 160km/h,pa sto bi farbali sveze okreceno.Pravac Budimpesta Beograd nema protok putnika koji bi opravdao izgradnju saobracajnice sa cetiri koloseka,tako da smo mi dobili modernizovanu prugu po ceni izgradnje TGVa.Pruga sa mesovitim saobracajem je opravdana za nase uslove,ali od toga ne treba praviti dramu,rumunske lokomotive su vukle vozove brzinama od 140km/h po Madjarskoj i Cehoslovackoj pre 50godina,u socijalizmu koji kineski komunizam nikad nece dostici,kao sto socijalizam nije dostigao kapitalizam.Ogradjujem se da su komparacije prakticno nemoguce zbog smrti socijalizma usled kratke i teske bolesti.Nama ce trebati cetiri koloseka kroz celu Srbiju,ali kada budemo imali izuzetno razvijen Ro Ro i integralni transport,sto je svetla buducnost Srbije kao tranzitne teritorije,ali to je druga prica,nema veze sa kinesko-srpskim privrednim kriminalom.
Zbog neznanja razvijene zemlje gde vozovi idu i preko 300km.na sat prvo puštaju putnički saobraćaj pa ondae teretni,nestrucni su doboga.Neznam kako su uspeli da se tako razviju,tu su neka nečista podla u pitanju.Mora da su neki vanzemaljci umesali prste pa su im napravljene pruge kako treba i to za takve brzine.
U sačinjavanju ugovora sa naaše strane učestvovali su balvani. U konkretnom slučaju može se koristiti himna studenata biciklista: Subotica Budapest, Bratislava …. Strazbur, ISPUNITE ZAHTEVE.
Tačno lopovski balvani.
Pruga je gradjana za 200 km/h zato sto putni prelazi nisu u nivou sa prugom ,jer da je gradjana za 160 onda prelazi mogu biti u nivou sa prugom .U Madjarskoj takvu prugu prave za brzine do 160km/h i svi prelazi su u nivou .Kod nas je problem zbog korupcije i zato i radovi nisu odradjeni kako bi trebalo i stoga neko mora da odgovara
Za projekat brze pruge trebaju ozbiljne analize i uskladjenost sa EU propisima( da podsetim voz ide trasom Budimpesta-Solun a ne Pazova-Sangaj) Sistem kontrole u Kini je sasvim drugaciji nego u EU . To je samo jedan segment ovog posla a gde su vozovi , ostala infrastruktura , radna snaga itd. Neka nam je bog u pomoc!
Balvani ce se prevoziti i kad pocne putnucki saobracaj.
Auu pa ni Kinezi nisu dobili sertifikat sad kad moraju zatvoriti svoju zeleznicu kakvih li glupih komentara
Ovo je Evropa važe Evropski standardi.Tri voza Stadler KISS imaju ETCS bez tog sistema na pruzi ne mogu saobraćati 200km/h isto važi i za Mađarske vozove.
Tako je! Po tekstu iz Madjarskih medija, Kinezi su prosle godine otvorili laboratoriju za bezbednost pruznog saobracaja u Madjarskoj, kako bi uskladili svoju tehniku bezbednosti,signalizacje i lokomotiva sa evropskim standardima. Po misljenju strucnjaka, to ce biti proces koji ce da potraje
Komentari nisu grupi a verujem ni ti samo nisi baš shvatio.Kinezi zu tamo daaaleeekooo pa imaju svoje standarde
A mi kao hocemo da se povezemo sa Evropom paotamo da se drzimo evropskih standarda posto bi bilo malo glupo da se sada cela Evropa zbog Srbije prebacuje na neke kineske standarde .
Do juce niste znali sta je brza pruga!!!
Do juce niste znali šta je moderan auto put.
Do juce ali i danas ne volite svoju zemlju…!
Ali smo i juče znali a znamo i danas da je sektin bot najtuplji primerak ljudske vrste,glup,žao i pakostan.
Niko tebi ne brani da bolid svoju Hercegovinu ,nama se skini i ti tvoji prekodrinci.
Ti ni danas ništa ne znaš , a tako će biti i sutra.
O Hercegovanac , vrati se u svoju Hercegovinu i tamo tupi zube pošto očigledno o ovoj temi nemaš pojma.
Ali ti nikako da pronađeš Serbian Latin, na računaru.
Šta smo mi znali, to mi znamo, a ti si video voz kada te dovezao u Beograd.
1999 godine Srbija je proizvela vagone u Goši za 200km/h,probne vožnje su obavljane u Italiji a namenjeni su bili za međunarodni saobraćaj,što znači znali smo.
Ti „stručnjaci“ sa železnice su i doveli železnicu na ovaj nivo koji sada ima. Svi su otišli kod kineza da bi podigli nivo železnice.
Kada će AV da otvori fabriku peleta na pruzi NS – SU?
E…Vuče, nije ni čudo sto Vas Presednik ne moze smisliti jer ste dobar istražitelj zataškanih i loših “ radnji“ “ nadležnih. Samo napred! I po cenu da Vas pljuju.
Građena za 160, a plaćena za 180 km.na h. Naravno, znamo gde je završila razlika.
Pruga i jeste građena za brzinu od 160 km. na h. Ali je plaćena kao da je brza pruga od 180 km. na h.
A ne na 200km na h,tako sma ja čula.Posto se zove brza pruga a brza pruga je tek onda ako ide 200km.na sat
To je pruga naseg Ace Srbina. Kao kargo voz u Americi 20 na sat.
I Sloba je otvarao nekoliko puta Feketic Subotica Feketic. Unistise Vojvodinu.
Juce si saznao da postoje i brze pruge. A vec danas trtljaš!!!
Naslov znači da svi članovi I simpatizeri možete slobodno da se vozite,lepo piše da su bezbedni balvani.
Bravo Bagzi
Ne kenjaj bre vise balvanu jedan.
Bagzi kralju!
Ti ništa nisi saznao , ali trtljas
Da glupost uzdiže ti bi odavno leteo,ali bukvalno leteo.
Уместо да убрзано отклањају недостатке на овој брзој прузи,коју смо платили као свети Петар кајгану ,они прво пуштају теретне возове да возе балване.Тако ће убрзати распад ове пруге.Разбуцаће је као беба звечку.Јер онај ко не уме да изгради колосек по европским стандардима,тај неће умети ни да успешно одржава ову пругу са тешким теретним возовима.Да ли је ико помислио на сигурност машиновођа?Можда планирају да овим возовима управља вештачка интелигенција.Врхувни Муфљуз се вратио из Кине.Пословни Кинези су му продали,боље рећи увалили коферче са којим ће моћи да управља овим теретним возовима на брзој прузи.Но,то коферче је уствари пројектовано да деца управљају возовима у дневној соби.Врховни Муфљуз није још на таквом “интелектуалном“ нивоу да види разлику…….П.С.На крају ћемо сликара Милића од мачве прогласити српским Нострадамусом.Наиме,он је у својим сликама предвидео-Да ће балвани летети у небо.
..za nas drugarice I Drugovi pruga Beograd -Bar je remek delo..izgradili nasim lopatama racunicom dostojno divljenja..A slusala se samo partija na celu sa Drugom Titom uz napore I znoj naroda..a moglo je I sada ote purge znanja ihahaj svi I danas da nauce..
Srpski proizvodi
( u Vučićevoj potrošačkoj korpi )
“ Delimicno rešenje o upotrebnoj dozvoli “ , Bog te mazo , može li jedno 3/4 Rešenja sa prilozima
“ Teretni transport , za sada “
Čitaj prodajemo prasice , ali polovinu , celo ne može .
Čekamo dostavu , no ide sporije , jer stiže volovskom zapregom
Potrošač
Može li onda jeftinije ?
Ne
Znaš li koliko sve to košta i koliko se mi moramo ugraditi ?
Čuti i ne talasaj , mi mislimo za i na sve ( a krademo za sebe ).
Prva pruga Novi Sad – Subotica otvorena je 1883. godine.
Krajem 1980-tih, tom deonicom je redovno saobraćao Poslovni voz (evropski IC – Inter City standard) brzinom od 120kmh.
Onda je došla hulja iz Čipuljića sa pajtosima s raznih brda Dinarida: pretopiše što se pretopiti dalo, položiše što se položiti moglo, digoše ogromne kredite, dovedoše Sijeve komesare i robijaše i objasniše neukim Srbljima kako će tradicionalni i civilizacijski bliski prijatelji brzu prugu da nam sagrade, bolju, veću, bržu nego onomad mrski Austrougari!
Nastavite sami…
Treba odmah uhapsiti Vučića i Mihajloviću jer su oni inicijatori i naredbodavci da se promeni EU za Kinu. Odgovorni su i direktori kineskih firmi koje su izvođači radova a i svi podizvođači kojih ima na stotine. Da je EU radila prugu imali bismo 4 puta jeftiniji prugu i tri puta brže gotovi i to ispravnu.
Pa ti si ekspert, balvane jedan. Kada odeš u Brisel i povikneš gaće im se tresu. Svaka budala ima svoje veselje!
On nije, ali ima ko jeste. Ne znam zašto se vi čaciji prepoznajete u reči balvan? Niste valjda iz Bosne? Nemoj da druge nazivaš balvanima ipak je to opis za tebe. Ne pravi se pametan tužno to izgleda.
Чему толико писаније?
Ствар је једноставна:
-погодиш брзу пругу, изградиш обичну а разлику у цени поделиш са наручиоцем.
👍
Sta ti jedeš kad si toliko pametan
Zbog traljave i spore rekonstrukcije pruge Beograd Subotica Kelebija, železnički saobraćaj koridorom sever jug (Atina, Skoplje, Beograd Budimpešta i dalje) je u prekidu biće 6 godina.
Rešenje ove brljotine se ne nazire.
Mnogo baljezgaš.
Djido radikalu, šta nije tačno, molim za odgovor.
i sta je na kraju rezultat nula, plus tragedaja sa nadstersnicom znaci dubplo golo a troskovi ogromni