Dok Ekonomist podseća kako je podkast dobio ime pre dve decenije, potražili smo u staroj novinarskoj beležnici razgovor sa čuvenim radio voditeljem i autorom Zoranom Modlijem (1948–2020), inače pilotom, instruktorom letenja, autorom dela Profesija stjuardesa, Pilotska knjiga, te svojevremeno disk-džokejom u zemunskoj gimnaziji zajedno sa piscem Davidom Albaharijem…
U to doba autor (danas bi rekli) podkasta Zakon akcije i reakcije, Modli je na našu pogrešnu konstataciju o kraju radija, te 2006 (!), odrično odgovorio i objasnio da će u budućnosti, na internetu, biti popularni programi specijalizovani za određene teme. Specijalizovani „do perverzije“:
„Radio je doživeo dva pokušaja smaknuća. Za prvi je zaslužna televizija, ali ne ona iz pedesetih i šezdesetih, već televizija ranih osamdesetih, sa globalnom eskalacijom muzičkog videa. Pošto nije mogao da parira šljokicama, radio se odupro duhom i do tada neviđenim probojem u žanru kontakt-programa. Drugi pokušaj smaknuća izazvao je on sam pre nekoliko godina: toliko se razmnožio da je počeo da izjeda samog sebe! Ovo samouništenje i dalje traje, ali sada već sa više logike: na FM-u beznadežno bankrotiraju radio kastrati koji za sve to vreme nisu mrdnuli dalje od WinAmpovih plej-lista. Slušaoci se okreću stanicama koje znaju kako se formatira i proizvodi program. Internet ne bih sipao u ovu FM salatu. Mnogo stanica ima audio-strimove na netu, prvenstveno namenjene odmetnicima od rodnog kraja. Ali pravi internet radio je niskobudžetni radio specijalizovan do perverzije.“