Kada umetnik sebe počne da shvata preozbiljno to je trenutak kada obično stvari krenu nizbrdo. Ejbel Mekonen Tesfej, poznatiji kao The Weeknd, tu zamku je nekoliko puta kao i sada vešto izbegao.
Da stvar bude dodatno zanimljiva svesno je sebe gurao ka ivici izdržljivosti ličnog umetničkog potencijala. TV serija The Idol je bila prelomna tačka u kojoj se nazirao sunovrat, nalik trenutku kada je Princ posle filma Purple Rain snimio debakl Under the Cherry Moon. Koncert iz 2022. tokom kojeg je The Weeknd izgubio glas bio je takođe jedan od ključnijih momenata, sličan okolnostima u kojima je Majkl Džekson pripremao nikad nerealizovanu turneju This Is It. Oba navedena autora su The Weeknd-u ogromna inspiracija. Katastrofa filma Under the Cherry Moon iznedrila je jedan od najvećih Princovih hitova Kiss, a Džeksonov pokušaj da se vrati na veliku scenu tužno predskazanje ispevano u pesmi This Is It.

Weeknd-ov šesti studijski album Hurry Up Tomorrow (XO, Republic, Universal Music Serbia) inspirisan je izazovnim, poročnim i tragičnim životima velikih pop zvezda. Bežeći od toga, on postaje svestan da je rob sopstvenih pesama, uspeha, imidža i obaveza koju popularnost sobom nosi. Korida želi još, pritisak raste a sve što se u toj umetničkoj fazi moglo reći je rečeno. Izuzetna trilogija koju čine After Hours (2020) i Dawn FM (2022), okončana je albumom Hurry Up Tomorrow – veličanstvenim krešendom i dostojanstvenim opraštanjem od sveta nametnutih obaveza.
Glavni junak pop operete fasciniran je prostorom između života i smrti, različitim tokovima vremena, vladarima „iz senke“, misticizmom, seksualnošću i ljubavlju kao najvećom snagom koja u pogrešnim rukama može delovati razarajuće
The Weeknd je u poslednjih pet godina svoju muziku bazirao na elektro-pop estetici i referencama na mnoge hitove iz osamdesetih prošlog veka. Ovde je od tog izraza napravio svojevrsnu pop operetu. Njen glavni junak je fasciniran prostorom između života i smrti, mogućim različitim tokovima vremena, vladarima „iz senke“, misticizmom, seksualnošću i ljubavlju kao najvećom snagom koja u pogrešnim rukama može delovati razarajuće. Ako Hurry Up Tomorrow pokušamo da približimo kroz neke primere iz popularne kulture, možda bi sve oko njega i u njemu bilo blisko dualizmu lika Anakina Skajvokera iz Ratova zvezda.
Prvi deo albuma, koji otvara spektakularna saradnja s francuskim dvojcem Justice, nadalje predstavlja potpuno konceptualno otelotvorenje takve ideje. Na momente nejasan i megalomanski, The Weeknd nas vodi ka drugom, potpuno drugačijem formatu u kom briljira kao izuzetno maštovit producent futurističkog R&B-ja. Od pesme Enjoy The Show on u nastavku kreira reference na sopstvene radove s mikstejp početaka. Žanrovski uravnoteženiji nastavak albuma potvrđuje koliko Ejbl Tesfej dobro poznaje The Weeknda i zašto upravo zbog toga želi tu „saradnju“ da okonča. Presek stanja u datom trenutku sintisajzerski raskošno raspisuje Đorđo Moroder, kroz gostovanje u temi Big Sleep.

Završnica albuma, kroz naslovnu pesmu, lično je i velelepno obraćanje jednog umetnika svetu koji njegovu muziku jednostavno – konzumira. Svestan da od te konzumacije i on ima koristi, oseća potrebu da se ispovedi i stavi tačku na robovanje sopstvenom uspehu. Ostaje da se vidi u koji će se oblik The Weeknd u nastavku karijere preobraziti, gde će njegov nemirni umetnički duh namirisati svežinu i adekvatno stvaralačko okruženje za nesputano delovanje.